quote:Op donderdag 16 juli 2015 16:25 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ander beleid gaat de overige eurolanden niet aan en geld hoef je er dus ook niet in te pompen.
En dit is de bottleneck.
Landen worden er bij gehaald, gaat er iets mis dan word er om geld gezeurd maar als de EU zegt: wij willen interne controle en een deel van het beleid bepalen dan kan dat niet want dat is een interne gelegenheid.
Deze EU is op los zand gebouwd....
Merkel is een Duits politicus en derhalve dient ze het Duitse volk te dienen en vertegenwoordigen, niet hele hordes "vluchtelingen" die graag een graantje mee willen pikken van de Duitse welvaart en die daarmee tegelijkertijd uithollen...quote:Op donderdag 16 juli 2015 16:22 schreef robin007bond het volgende:
Probeert Merkel gewoon expres te doen alsof ze kwaadaardig is?
http://www.theguardian.co(...)sylum-seeker-germany
Dat ze haar dan achteraf troost, dat is dan wel weer goed natuurlijk, maar bah.
En, is dat erg? Overigens lees ik nergens dat hij een tegenstander is van de empirische wetenschappen.quote:Op donderdag 16 juli 2015 16:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Habermas is een neomarxist, een van de belangrijkste mensen van de Frankfurter Schule en tegenstander van de empirische wetenschappen
Een waardeoordeel er over laat ik aan jou zelf over, ik zet het even in context.quote:Op donderdag 16 juli 2015 16:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En, is dat erg? Overigens lees ik nergens dat hij een tegenstander is van de empirische wetenschappen.
Verder heeft D een zeer genereus asielbeleid, veel ruimhartiger en milder dan het Nederlandse, maar ook dan heb je gewoon mensen die teruggestuurd worden.quote:Op donderdag 16 juli 2015 16:29 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Merkel is een Duits politicus en derhalve dient ze het Duitse volk te dienen en vertegenwoordigen, niet hele hordes "vluchtelingen" die graag een graantje mee willen pikken van de Duitse welvaart en die daarmee tegelijkertijd uithollen...
Ja, zo'n meisje dat gewoon keurig Duits spreekt en hierna wil studeren aan een universiteit is vast en zeker een parasiet die de Duitse welvaart wil uithollen.quote:Op donderdag 16 juli 2015 16:29 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Merkel is een Duits politicus en derhalve dient ze het Duitse volk te dienen en vertegenwoordigen, niet hele hordes "vluchtelingen" die graag een graantje mee willen pikken van de Duitse welvaart en die daarmee tegelijkertijd uithollen...
Lekker jankzakken over een individueel geval om je punt te kunnen maken.quote:Op donderdag 16 juli 2015 16:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, zo'n meisje dat gewoon keurig Duits spreekt en hierna wil studeren aan een universiteit is vast en zeker een parasiet die de Duitse welvaart wil uithollen.
Ga weg man. Overigens zijn er andere landen dan Duitsland met veel hogere percentages asielzoekers. Blargh.
Zoals haar zijn er velen. Velen die slachtoffer zijn of gaan worden van deportaties.quote:Op donderdag 16 juli 2015 16:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Lekker jankzakken over een individueel geval om je punt te kunnen maken.
Waarom is dat dan zo daar, zal ik zeggen waarom ik dat denk dat het zo is?quote:Op donderdag 16 juli 2015 16:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Verder heeft D een zeer genereus asielbeleid, veel ruimhartiger en milder dan het Nederlandse, maar ook dan heb je gewoon mensen die teruggestuurd worden.
Haal er anders nog ff een nazivergelijking bij, gooi wat met poppen en stamp met je voetjesquote:Op donderdag 16 juli 2015 16:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zoals haar zijn er velen. Velen die slachtoffer zijn of gaan worden van deportaties.
Gelukkig zijn die deportaties meestal gerechtvaardigd door een eerlijk proces. Zoek eens op wat het Nederlandse en Duitse immigratieproces inhoudt, en vergelijk dat vervolgens eens met het Griekse of het Italiaanse.quote:Op donderdag 16 juli 2015 16:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zoals haar zijn er velen. Velen die slachtoffer zijn of gaan worden van deportaties.
Ik leg de schuld liever bij de falende regimes waar zij en haar ouders voor zijn gevlucht, dan bij een land als Duitsland dat tenminste een aantal asielzoekers opvangt.quote:Op donderdag 16 juli 2015 16:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Moet jij niet wat cartoons posten en Grieken in een slachtofferrol zetten?quote:Op donderdag 16 juli 2015 16:44 schreef crystal_meth het volgende:
Heb je ook nog iets zinnigs te zeggen Piet, of blijf je op de man spelen?
Je vergeet de nieuwe bailoutquote:Op donderdag 16 juli 2015 16:54 schreef Pietverdriet het volgende:
Er zijn zoals het er nu uitziet in de Herfst weer verkiezingen in Griekenland.
Ik doe een gok, iemand als Varoufakis wint de verkiezingen en ziet alle afspraken als ongeldig en wil weer meer gratis geld zonder daar wat voor te hoeven doen. De nieuwe regeringspartij benoemt haar eigen mensen op alle topposities die er vrij komen en die ze vrij maken. Ze beloven gouden bergen, vergelijken de EU met nazis en doen verder niets aan de hervormingen van de griekse economie of aan het bestrijden van corruptie.
Zitten de (aasgieren) dan te wachten daarop?quote:Op donderdag 16 juli 2015 16:54 schreef Pietverdriet het volgende:
Er zijn zoals het er nu uitziet in de Herfst weer verkiezingen in Griekenland.
Ik doe een gok, iemand als Varoufakis wint de verkiezingen en ziet alle afspraken als ongeldig en wil weer meer gratis geld zonder daar wat voor te hoeven doen. De nieuwe regeringspartij benoemt haar eigen mensen op alle topposities die er vrij komen en die ze vrij maken. Ze beloven gouden bergen, vergelijken de EU met nazis en doen verder niets aan de hervormingen van de griekse economie of aan het bestrijden van corruptie.
Klopt, en de beloftes van de D en NL politiek dat ze echt streng zijn en goede garanties hebben gekregen, dat het geld echt terugkomt, etc etcquote:
"De Grieken" mogen boeten voor de enorme puinhoop die politici, banken en zelfs de Duitse en Franse wapenindustrie veroorzaakt hebben...quote:Op donderdag 16 juli 2015 15:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De Grieken hebben veel te veel schulden gemaakt en jij wilt ze belonen door dat kwijt te schelden. Waarom zou dat wel werken?
Alleen zo jammer dat banken niet enkel privekapitaal van enkele dikke mannetjes zijn. Dat schijnt bij velen niet echt door te dringen.quote:Op donderdag 16 juli 2015 15:58 schreef Igen het volgende:
[..]
Ok, dat is een antwoord op mijn vraag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |