Finland denk ik.quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:54 schreef Silverdigger2 het volgende:
benieuwd welk land de boeman moet spelen om als eerste te melden dat zij oxi stemmen
Ik verwacht het niet eigenlijk, maar ik hoop het wel.quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Eén van de Baltische staten verwacht ik.
Was het maar waar hè. Helft van de kamerleden interesseert het geen bal, die gaan straks lopen pielen met hun smartphone.quote:
Dat is ook niet onverstandig, kan het Griekse bevolkingsdeel dat oxi wil horen nu zich nog steeds met een deel van Syriza identificeren. Kan intern nog afgesproken zijn soms zelfs.quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:52 schreef Perrin het volgende:
twitter:HelenaSmithGDN twitterde op donderdag 16-07-2015 om 00:50:38#Greece 16 Syriza MPs have voted "No" 3 "present" - tension visible on front benches of parliament reageer retweet
Morgen niet. Kan toe worden opgeroepen door SP of PVV ofzo, dan moet de hele Kamer terugkomen van reces. Wellicht volgende week.quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
weet jij of er morgen ook stemmingen in TK zijn?
Normaal op donderdag he, maar de TK hoeft niet te stemmen hieroverquote:Op donderdag 16 juli 2015 00:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
weet jij of er morgen ook stemmingen in TK zijn?
Er gaat vast een Griekse trukendoos openquote:Op donderdag 16 juli 2015 00:57 schreef badschaap het volgende:
Nou maar zien of die luie griekjes zich eens aan afspraken houden
Als we dezelfde zien?quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:57 schreef Fer het volgende:
Die met het rose colbertje lijkt een giga decolete te hebben. Of is het een ketting?
Jatwitter:macrocredit twitterde op donderdag 16-07-2015 om 00:58:00The Greek Parliament just approved a worse package than the one Greek people rejected two weeks ago.#GreekCrisis reageer retweet
Maar er zijn partijen die er wel van houden dat geintje uit te halen...quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:59 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Normaal op donderdag he, maar de TK hoeft niet te stemmen hierover
Echt niet, die gaan niet moeilijk doen nu Poetin in hun nek zit te hijgen.quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Eén van de Baltische staten verwacht ik.
Die moeten hun LinkedIn gaan bijwerken.quote:Op donderdag 16 juli 2015 01:03 schreef Szura het volgende:
Ah hier:
Nick Malkoutzis @NickMalkoutzis · 47 sec.48 seconden geleden
Vertaling weergeven
Skai TV reports that 39 (of 162) gov't MPs failed to vote for prior actions in tonight's vote #Greece
Als zich dit in het oude Griekenland had voorgedaan was Dijsselbloem opgenomen geweest in het pantheon der goden.quote:Op donderdag 16 juli 2015 01:00 schreef Vallon het volgende:
Einde van stemming , net iets te laat, de stouterds
... maar dat zal Tusk niet heel erg vinden, de Dijs fronst en zag dat het goed is.
[ afbeelding ]
16 Juli 2015 00U00 en 32 sec
Nai 229 Oxi 64 GM 6
Iedereen mag kiezen.quote:Op donderdag 16 juli 2015 01:05 schreef Strani het volgende:
Dus nu mogen we de eilanden gaan verdelen onder Europese landen?
Nederland moet proberen Santorini te krijgen.quote:Op donderdag 16 juli 2015 01:05 schreef Strani het volgende:
Dus nu mogen we de eilanden gaan verdelen onder Europese landen?
Moet lukken, gaat de Dijs voor ons regelen.quote:Op donderdag 16 juli 2015 01:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Nederland moet proberen Santorini te krijgen.
quote:Efi Koutsokosta @Efkouts
Among 149 #SYRIZA mp's: 110 YES- 32 NO- 6 Present- 1 Absent #GrPlenary #greekparliament #Greece #Agreekment
Mijn buren zitten nu in Griekenland en die merken er ook niks van.quote:Op donderdag 16 juli 2015 01:08 schreef badschaap het volgende:
Iemand die net terug is van 2 weken vakantie naar griekenland weet niet wat er aan de hand is![]()
![]()
![]()
![]()
Zijn daar bodemschatten dan?quote:Op donderdag 16 juli 2015 01:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Nederland moet proberen Santorini te krijgen.
quote:Van de 149 Syriza-parlementariërs stemden er 32 tegen het reddingsplan waar Tsipras zijn handtekening onder gezet heeft. Zes hebben er niet gestemd, één Syriza-kamerlid was afwezig.
Misschien is de hertelling wel verkeerd gegaan.quote:Op donderdag 16 juli 2015 01:17 schreef Strani het volgende:
229 keer 'ja' nu, na een hertelling.
Zelfs dat kunnen ze niet gewoon in één keer goed doen...
Misschien moeten ze nu nog een keer hertellen en wordt het ineens 36 keer ja.quote:Op donderdag 16 juli 2015 01:19 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Misschien is de hertelling wel verkeerd gegaan.
Dat is hetzelfde soort mongolen als dat vooraan stond in de Schilderswijk om dingen te slopen. Waarschijnlijk snappen ze geen reet van wat zich de afgelopen weken heeft afgespeeld, ze willen alleen rellen.quote:Op donderdag 16 juli 2015 01:23 schreef bedachtzaam het volgende:
Dat de Grieken boos zijn kan ik begrijpen maar dit is echt absurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |