Finland denk ik.quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:54 schreef Silverdigger2 het volgende:
benieuwd welk land de boeman moet spelen om als eerste te melden dat zij oxi stemmen
Ik verwacht het niet eigenlijk, maar ik hoop het wel.quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Eén van de Baltische staten verwacht ik.
Was het maar waar hè. Helft van de kamerleden interesseert het geen bal, die gaan straks lopen pielen met hun smartphone.quote:
Dat is ook niet onverstandig, kan het Griekse bevolkingsdeel dat oxi wil horen nu zich nog steeds met een deel van Syriza identificeren. Kan intern nog afgesproken zijn soms zelfs.quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:52 schreef Perrin het volgende:
twitter:HelenaSmithGDN twitterde op donderdag 16-07-2015 om 00:50:38#Greece 16 Syriza MPs have voted "No" 3 "present" - tension visible on front benches of parliament reageer retweet
Morgen niet. Kan toe worden opgeroepen door SP of PVV ofzo, dan moet de hele Kamer terugkomen van reces. Wellicht volgende week.quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
weet jij of er morgen ook stemmingen in TK zijn?
Normaal op donderdag he, maar de TK hoeft niet te stemmen hieroverquote:Op donderdag 16 juli 2015 00:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
weet jij of er morgen ook stemmingen in TK zijn?
Er gaat vast een Griekse trukendoos openquote:Op donderdag 16 juli 2015 00:57 schreef badschaap het volgende:
Nou maar zien of die luie griekjes zich eens aan afspraken houden
Als we dezelfde zien?quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:57 schreef Fer het volgende:
Die met het rose colbertje lijkt een giga decolete te hebben. Of is het een ketting?
Jatwitter:macrocredit twitterde op donderdag 16-07-2015 om 00:58:00The Greek Parliament just approved a worse package than the one Greek people rejected two weeks ago.#GreekCrisis reageer retweet
Maar er zijn partijen die er wel van houden dat geintje uit te halen...quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:59 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Normaal op donderdag he, maar de TK hoeft niet te stemmen hierover
Echt niet, die gaan niet moeilijk doen nu Poetin in hun nek zit te hijgen.quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Eén van de Baltische staten verwacht ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |