.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:59 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moet er niets van hebben, ik vind het een naar en vies idee.
quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:41 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben een tijdje lang minnaar geweest in een bepaalde situatie. Tijdens mijn relaties heb ik na twee maanden altijd een minnares gehad, gewoon omdat het de relatie spannend houdt. Daarbij ben je nooit te oud om te leren, dus af en toe buiten de deur eten houdt je scherp en up-to-date over de laatste trends op het gebied van seks!
Alsof dat de afwijkende norm is ofzoquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:26 schreef Andijvie_ het volgende:
Ervaring mee? Heb je een affaire terwijl je een relatie hebt?
Of ben jij de minnaar/minnares in het spel?
Hoe zijn jullie ermee omgegaan? Hoe heb jij en de minnaar/minnares het geheim gehouden buiten de relatie om of waren jullie er open over? Wie wisten het en hoe lang heeft het geduurd? Wat waren de redenen om een minnaar/minnares te hebben?
Als je er geen hebt, wat zijn de redenen dat je er geen 1 hebt.
Meer een topic wat betreft ervaringen en de ethische gedachtes van anderen.
Dit.quote:Op donderdag 16 juli 2015 17:52 schreef Forbry het volgende:
[..]
Alsof dat de afwijkende norm is ofzo![]()
![]()
Ik probeer mij veelal te onthouden van waardeoordelen, maar bij deze zou ik toch echt willen zeggen dat je die situatie alles behalve handig hebt aangepaktquote:Op donderdag 16 juli 2015 22:18 schreef Moira. het volgende:
Ik ben een korte tijd 'minnares' geweest als je dat zo wil noemen.
Was echter in 'medewerking' van de vrouw in kwestie, niks geheim. Eerst met z'n 3en gekloot, en daarna 'leende' ze haar man af en toe uit aan mij, want ze hadden zo'n open relatie (niet dat ze met iedereen rondneukten, maar dat alles bespreekbaar was en ze van elkaar snapten dat je na zoveel jaar misschien wel eens buiten de deur wilde snoepen, en dan had ze liever dat ik het was dan een wildvreemde). Is tijdje prima gegaan zo, maar ik kreeg op een gegeven moment van de man mee dat hij eigenlijk al veel langer van de vrouw wilde scheiden.
Dat gebeurde dus ook uiteindelijk, de vrouw denkende dat het door mijn tussenkomst kwam, wat zover ik weet niet zo was aangezien het zelfs al voor mijn tussenkomst meerdere keren ter sprake was gekomen tussen hen, maar daarna wel nog een jaar een relatie met hem gehad toen zij gescheiden waren dus heel geloofwaardig kwam dat dan al niet meer over
Je hoeft elkaar ook niet iedere week te zien en als je zo af en toe een verlofdag opoffert, dan hoef je ook niet te overwerken.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:55 schreef bluuf het volgende:
Wat ik mij afvraag : waar haalt men in godsnaam de tijd vandaan om naast een gezin (met kinderen dan) ook nog een minnaar / minnares te hebben?
Ik zou zelf bijvoorbeeld niet weten waar ik de tijd vandaag zou moeten halen om vreemd te gaan als ik dat van plan zou zijn (naast 40uur/week werken + reistijd wil ik namelijk ook nog wel tijd met mijn kinderen doorbrengen).
Ook de bekende "ik moet overwerken" gaat op een gegeven moment toch ook niet meer werken?
Ligt misschien ook aan je baan of functie. Of je je tijd zelf indeelt of niet.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:55 schreef bluuf het volgende:
Wat ik mij afvraag : waar haalt men in godsnaam de tijd vandaan om naast een gezin (met kinderen dan) ook nog een minnaar / minnares te hebben?
Ik zou zelf bijvoorbeeld niet weten waar ik de tijd vandaag zou moeten halen om vreemd te gaan als ik dat van plan zou zijn (naast 40uur/week werken + reistijd wil ik namelijk ook nog wel tijd met mijn kinderen doorbrengen).
Ook de bekende "ik moet overwerken" gaat op een gegeven moment toch ook niet meer werken?
Met het remote werken vanuit huis wat tegenwoordig eigenlijk de norm is qua overwerk lijkt het mij dat het op zou moeten vallen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:25 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ligt misschien ook aan je baan of functie. Of je je tijd zelf indeelt of niet.
En verder een relatie met je partner hebben waarbij al een tijd langs elkaar heen werd geleefd. Dan valt dat vele overwerken niet op.
Ik zat er al op te wachten, die vraag had ik een stuk eerder verwacht in het topic.quote:
Zo ben ik mijn vriendin dus kwijtgeraakt..... jaren geleden. Het rare is dat ik er toen trots op was een minnares te hebben. Nu vind ik mezelf een gigantische respectloze kloothommel die zoiets heeft gedaan. Klootzak is ook het goede woord. Als ik er nu aan terugdenk....quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:26 schreef Andijvie_ het volgende:
Of ben jij de minnaar/minnares in het spel?
Hoe zijn jullie ermee omgegaan? Hoe heb jij en de minnaar/minnares het geheim gehouden buiten de relatie om of waren jullie er open over? Wie wisten het en hoe lang heeft het geduurd? Wat waren de redenen om een minnaar/minnares te hebben?
Als je er geen hebt, wat zijn de redenen dat je er geen 1 hebt.
Meer een topic wat betreft ervaringen en de ethische gedachtes van anderen.
Ze struikelde en zat ineens op je lul?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:32 schreef Sigaartje het volgende:
(Hoe het begon? Op een moment waren we plotseling aan het zoenen en voor het weet voel je een tong en een paar minuten later zatie er al in ook.
Zoiets ja, maar dan anders.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ze struikelde en zat ineens op je lul?
Ik vind het altijd maar raar, ''plotseling'' aan het zoenen, uh-huh....quote:
Het gebeurt. Natuurlijk probeert één van de twee ergens mee te starten en als de ander er op ingaat, is het raak. Dan ben je een knappe jongen om het te stoppen als je haar al een hele tijd wel leuk vond.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:41 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd maar raar, ''plotseling'' aan het zoenen, uh-huh....
What she tripped, fell, landed on his dick?!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ze struikelde en zat ineens op je lul?
Mijn geweten zou bezwaar maken ja, mits ik al in een relatie zit natuurlijk, maar goed!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:46 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Het gebeurt. Natuurlijk probeert één van de twee ergens mee te starten en als de ander er op ingaat, is het raak. Dan ben je een knappe jongen om het te stoppen als je haar al een hele tijd wel leuk vond.
Wilde ik eerst typen ja.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:48 schreef EggsTC het volgende:
[..]
What she tripped, fell, landed on his dick?!
Aaaight shady, maybe he's rite grady but think about the baby before you get all crazy.
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:52 schreef Sigaartje het volgende:
Ik praat mezelf ook niet goed. Integendeel.
Inmiddels heeft het mijn leven zo sterk veranderd, tja, daar heb ik zelf om gevraagd. Als je de misselijke egoïst uithangt, zul je de consequenties onder ogen moeten zien.
Valt wel mee hoor, was niet eens zo'n drama. Beetje lastig om de complete gecompliceerde situatie genuanceerd uit te leggen in een FOK!postquote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:33 schreef RaveNeef het volgende:
[..]
Ik probeer mij veelal te onthouden van waardeoordelen, maar bij deze zou ik toch echt willen zeggen dat je die situatie alles behalve handig hebt aangepakt![]()
gozer. wat een bazenreactiequote:Op donderdag 16 juli 2015 20:25 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Om buiten je relatie seks met een ander te hebben vind ik laf. Je wilt blijkbaar nog rondneuken maar hebt niet het lef om de zekerheid die je van je meisje krijgt op het spel te zetten.
Ga of voor het avontuur (rondneuken) of voor je meisje (zekerheid). Kijk voor jezelf wat je belangrijker vind en accepteer de voor en nadelen. Ga niet van beide walletjes eten, daar kwets je niet alleen anderen mee, op de lange termijn ook jezelf.
Mwah ik ben altijd binnen 3 maanden betrapt... geen fijne kerstdagen kan ik je vertellen! Haha! Maar goed uiteindelijk maar beter zo!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:55 schreef bluuf het volgende:
DE multi-functionele reactie die bijna overal toepasbaar is in R&P.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:21 schreef Mathemaat het volgende:
Geef een man brood te eten en hij wil vlees. Geef een man kleding en hij wil schoenen. Geef een man een zilverstaaf en hij wil een goudstaaf. Geef een man een vrouw en hij wil een harem.
DE multi-functionele reactie van vrouwen die denken dat hun mening relevant is.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:29 schreef Yiwei het volgende:
[..]
DE multi-functionele reactie die bijna overal toepasbaar is in R&P.
Helemaal mee eens en ook volledig van toepassing op mijn eigen relaties.quote:Op donderdag 16 juli 2015 20:25 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Om buiten je relatie seks met een ander te hebben vind ik laf. Je wilt blijkbaar nog rondneuken maar hebt niet het lef om de zekerheid die je van je meisje krijgt op het spel te zetten.
Ga of voor het avontuur (rondneuken) of voor je meisje (zekerheid). Kijk voor jezelf wat je belangrijker vind en accepteer de voor en nadelen. Ga niet van beide walletjes eten, daar kwets je niet alleen anderen mee, op de lange termijn ook jezelf.
Dit.quote:Op donderdag 16 juli 2015 17:54 schreef ems. het volgende:
Als ik een minnares zou willen zou ik in de eerste instantie nooit een relatie hebben.
quote:Maîtresse
Een maîtresse is een buitenechtelijke minnares of bijzit. Deze Franse aanduiding betekent letterlijk "meesteres".
Een "maîtraisse en titre" is een officiële maîtresse, zoals sommige Franse edelen en politici in de zeventiende, achttiende en negentiende eeuw hadden.
Uit het verleden kennen we een aantal beroemde maîtresses zoals Madame de Pompadour, Nell Gwyn, Louise de Kerouaille en Eva Braun.
De term wordt in het Woordenboek der Nederlandse Taal van Van Dale geduid als "minnares buiten het huwelijk".
Over het algemeen verwijst dit naar de minnares die een getrouwde man er op nahoudt, naast zijn wettige vrouw. Het kan echter evengoed betrekking hebben op een celibatair, vooral als het niet om een gewone, op een huwelijk gelijkende relatie gaat met wat een 'vriendin' kan genoemd worden, maar om een eerder geheime verhouding (niet samenwonend, kinderen met de naam van de moeder, geen publieke bekendmaking of erkenning, geen opname in de familiekring enz).[bron?]
Wauwquote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:48 schreef ems. het volgende:
[..]
DE multi-functionele reactie van vrouwen die denken dat hun mening relevant is.
Same here. Leg altijd duidelijk uit wat m'n intenties zijn. Het is verder haar keus of ze er mee door wil gaan of niet. Vindt het wel bijzonder hoe ze het voor zichzelf kunnen rechtpraten. Maargoed, dat is niet mijn probleemquote:Op zaterdag 18 juli 2015 03:07 schreef kroodje_broket het volgende:
[..]
Helemaal mee eens en ook volledig van toepassing op mijn eigen relaties.
Echter ben ik wel een paar keer de minnaar geweest. In dergelijke gevallen ondervind ik dan ook geen gewetensbezwaar, waarschijnlijk omdat ik andermans relatie niet beschouw als mijn verantwoordelijkheid.
Sluit ik me geheel bij aan. Dames die schijnbaar de behoefte hebben buiten de deur te snoepen raak ik nog niet eens aan met een lange stok. Nope, nope, nope, niet mijn kinkquote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:09 schreef ems. het volgende:
Ook dat probleem heb ik niet. Zodra een vrouw bezet is daalt haar aantrekkelijkheid. Dat ze dan eventueel buiten de deur met mij zou willen hosselen draagt slechts bij aan de desinteresse.
Is verantwoordelijkheid echt het criterium daarvoor?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 03:07 schreef kroodje_broket het volgende:
[..]
Helemaal mee eens en ook volledig van toepassing op mijn eigen relaties.
Echter ben ik wel een paar keer de minnaar geweest. In dergelijke gevallen ondervind ik dan ook geen gewetensbezwaar, waarschijnlijk omdat ik andermans relatie niet beschouw als mijn verantwoordelijkheid.
Nee. Mocht niet van mijn vriendin.quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:26 schreef Andijvie_ het volgende:
Is het dan wel een affaire?quote:Op donderdag 16 juli 2015 14:59 schreef mrs.bashful het volgende:
Alleen maar digitaal. Telt dat ook?![]()
Overigens weet mijn man ervan. In theorie hebben we een open relatie.
Dat, en wellicht het handigst als je beide een relatie hebt en dus wat te verliezen hebt / er beiden niet meer uit wilt halen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:15 schreef agter het volgende:
Ik denk dat als je het goed aanpakt, je er niet over kletst. En het al helemaal niet op Fok gaat zetten.
(Maar lastig is het wel.)
Dat het eigenlijk niet mag. Vrijgezel zijn ze net zo leuk, maar is het niet zo spannend. Ik denk dat het echt zo simpel is.quote:Op zondag 26 juli 2015 02:19 schreef agter het volgende:
Er zijn genoeg vrouwen die juist op een getrouwde man vallen, en andersom.
Wat is nu de attractie, vraag ik me af?
Ik heb wel eens gelezen dat als een man getrouwd is, dat voor vrouwen soms een teken is dat hij dus gewild is, een goede vangst, zeg maar. Daarom denkt zo'n vrouw dan misschien, die moet ik hebben.quote:Op zondag 26 juli 2015 02:19 schreef agter het volgende:
Er zijn genoeg vrouwen die juist op een getrouwde man vallen, en andersom.
Wat is nu de attractie, vraag ik me af?
Is het niet juist bezitterig er wel één te nemen?quote:Op zondag 2 augustus 2015 10:12 schreef Lucifera het volgende:
ik ben veel te bezitterig om een minnaar te nemen of minnares te zijn.
Ja. Dit heb ik als ik niet in een relatie zit. Ik zit niet voor niets in een relatie met iemand.quote:Op zondag 2 augustus 2015 11:39 schreef VAS het volgende:
veel verschillende vrouwen gehad tijdens mijn vorige relatie.
Erg vervelend maar pak waar ik recht op heb
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:55 schreef bluuf het volgende:
Nee, of je laat je door fokkers op hotelkamers neuken en met nog veel meer ga je sexchatten. Boeien dat je een gezin en partner hebt waar je respect voor elkaar hoort te hebben, nee gewoon je jeukende kut voorrang geven.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:25 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ligt misschien ook aan je baan of functie. Of je je tijd zelf indeelt of niet.
En verder een relatie met je partner hebben waarbij al een tijd langs elkaar heen werd geleefd. Dan valt dat vele overwerken niet op.
Nog zo'n mega egoist... als je zo graag met een ander wilt, ben daar dan gewoon eerlijk over, nu doe je alleen waar jij zin in hebt en de rest kan verrekken, walgelijkquote:Op zondag 2 augustus 2015 11:39 schreef VAS het volgende:
veel verschillende vrouwen gehad tijdens mijn vorige relatie.
Erg vervelend maar pak waar ik recht op heb
Heb hetzelfde, voor de man dan.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:09 schreef ems. het volgende:
Ook dat probleem heb ik niet. Zodra een vrouw bezet is daalt haar aantrekkelijkheid. Dat ze dan eventueel buiten de deur met mij zou willen hosselen draagt slechts bij aan de desinteresse.
Gaat prima hoor. Dat heeft de evolutie prachtig geregeld.quote:Op zondag 2 augustus 2015 12:03 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
En de energie. Stel je geeft je minnares een beurt en dan kom je thuis. Vervolgens verwacht je vriendin/vrouw dat je nog een keer dat kunstje herhaalt? Doodvermoeiend.
gewoon condoom om...quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:11 schreef droppus het volgende:
Nooit een minnares gehad (en zeker ook geen minnaar).
Ik hou niet van vreemdgaan en heb het zelf mogen ondervinden, dat
iemand het bij mij deed. Ik zou een ander echt niet op die manier
pijn kunnen doen. Daarnaast is het een partij smerig. Zit je lekker
visjes te roeren van een ander in die gleuf.
Nog steeds smerig. Moet ook uit he. Raak je die visjes met je vingers aan in plaats van met spuit 11.quote:
zo klinkt het inderdaad heel goor, maar bij een one night stand heb ik daar dan weer nooit over nagedachtquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:32 schreef droppus het volgende:
[..]
Nog steeds smerig. Moet ook uit he. Raak je die visjes met je vingers aan in plaats van met spuit 11.
Ik eerlijk gezegd ook niet, maar je hebt natuurlijk wel gelijk dat het minder smerig is met een condoom. Maar als het om een minnaar gaat, dan is het een ander verhaal. Als je in een lange relatie zit ga je echt niet meer met condoom neuken. En nu ga je de volgende keer bij een ONS aan die visjes denkenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:33 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
zo klinkt het inderdaad heel goor, maar bij een one night stand heb ik daar dan weer nooit over nagedacht
Ah dubbele standaards, heerlijk.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:40 schreef Cracka-ass het volgende:
Als ik een relatie heb neuk ik er niet buiten. Als ik single ben heb ik er geen moeite mee om een gebonden vrouw te behagen. Heeft wel iets extra's eigenlijk.
Jij begrijpt niet wat een dubbele standaard is begrijp ik.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:56 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ah dubbele standaards, heerlijk.
Dan heb ik geen enkel probleem met het 'single ventje'.quote:Heb je er ook geen moeite mee als een single ventje jouw gebonden vrouwtje behaagt?
Ja je respecteert je eigen monogame relatie maar niet die van een anderquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:57 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Jij begrijpt niet wat een dubbele standaard is begrijp ik.
[..]
Dan heb ik geen enkel probleem met het 'single ventje'.
Het is geen monogame relatie als zij buiten de deur neukt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:59 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja je respecteert je eigen monogame relatie maar niet die van een ander![]()
Zou ik wel als dubbele standaard typeren nietwaar?
Voorspelbare reactie.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:03 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Het is geen monogame relatie als zij buiten de deur neukt.
Verder heb ik niks te maken met wat twee mensen onderling afspreken.
Wat bedoel je concreet?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:04 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Voorspelbare reactie.
Idem geldt dus voor jouw vriendinnetje?
Als je vriendin even gaat theabaggen met de buurman, is het dan ook geen monogame relatie meer, en dus is de seks van je buurman met jouw vriendin legitiem?quote:
Ik heb met mijn vriendin iets anders afgesproken dus dat levert wel discussie op. Mijn buurman zou ik verder niks kwalijk nemen. Hij speelt vanzelfsprekend geen rol in de relatie die ik met mijn vriendin heb.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:07 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als je vriendin even gaat theabaggen met de buurman, is het dan ook geen monogame relatie meer, en dus is de seks van je buurman met jouw vriendin legitiem?
Leuke ambitie. Maar als je buurman je nu gaat vertellen wat die allemaal met haar hebt gedaan dan? Hoe ze zijn schacht heeft bewerkt enzo. Dan zou jij je geduld niet verliezen c.q je buurman dus wel wat kwalijk nemen. Immers, hij vertelt alleen maar over "that chick he banged"quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:11 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik heb met mijn vriendin iets anders afgesproken dus dat levert wel discussie op. Mijn buurman zou ik verder niks kwalijk nemen. Hij speelt vanzelfsprekend geen rol in de relatie die ik met mijn vriendin heb.
Je doet er verstandig aan je eigen onzekerheden niet op anderen te projecteren.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:19 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Leuke ambitie. Maar als je buurman je nu gaat vertellen wat die allemaal met haar hebt gedaan dan? Hoe ze zijn schacht heeft bewerkt enzo. Dan zou jij je geduld niet verliezen c.q je buurman dus wel wat kwalijk nemen. Immers, hij vertelt alleen maar over "that chick he banged"
Dat jij je buurman niets kwalijk neemt is vreemd. Dat duidt dus eigenlijk op een beta positie, je buurman heeft je vriendin immers gedomineerd en eigen gemaakt, met jouw stilzwijgende goedkeuren.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:20 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Je doet er verstandig aan je eigen onzekerheden niet op anderen te projecteren.
Het gaat toch om wie er vreemd gaat, niet om de persoon met wie dit gedaan wordt?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:07 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als je vriendin even gaat theabaggen met de buurman, is het dan ook geen monogame relatie meer, en dus is de seks van je buurman met jouw vriendin legitiem?
Ik heb toch geen relatie met mijn buurman? Echt, je doet er beter aan die pickup boekjes weg te leggen en je zelfrespect niet af te laten hangen van derden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:23 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat jij je buurman niets kwalijk neemt is vreemd. Dat duidt dus eigenlijk op een beta positie, je buurman heeft je vriendin immers gedomineerd en eigen gemaakt, met jouw stilzwijgende goedkeuren.
Ik weet niet wat nu verstandiger is
Iemand anders zijn partner behagen maar vervolgens denken je handen te wassen in onschuld is vrij naïef vind ik.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het gaat toch om wie er vreemd gaat, niet om de persoon met wie dit gedaan wordt?
Andermans relatie is mijn zaak niet, zeker als ik ze niet ken.
Je kunt het heel analytisch benaderen maar volgens mij zit je nu gewoon een beetje te blaten. Het komt erg naïef over en ik kan me niet indenken dat je echt besef hebt van wat je zegtquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:26 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik heb toch geen relatie met mijn buurman? Echt, je doet er beter aan die pickup boekjes weg te leggen en je zelfrespect niet af te laten hangen van derden.
Wellicht loop je dan ook nog eens tegen een vochtige vulva aan.
Onbekenden hebben geen invloed op mijn leven.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Je kunt het heel analytisch benaderen maar volgens mij zit je nu gewoon een beetje te blaten. Het komt erg naïef over en ik kan me niet indenken dat je echt besef hebt van wat je zegt
Ja je reinste gelul uiteraard. Nogmaals, als je buurman je alle details over je vriendin haar "muff" vertelt aan jou en 8 vrienden, dan zit jij er ongeroerd bij. Onbekenden hebben namelijk geen invloed op Cracka- "Bad boy"assquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:47 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Onbekenden hebben geen invloed op mijn leven.
Ik begrijp niet waarom dat zo verwarrend is voor je.
Hoe vaak voer jij zulke gesprekken met onbekenden?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:59 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja je reinste gelul uiteraard. Nogmaals, als je buurman je alle details over je vriendin haar "muff" vertelt aan jou en 8 vrienden, dan zit jij er ongeroerd bij. Onbekenden hebben namelijk geen invloed op Cracka- "Bad boy"ass
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:09 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Hoe vaak voer jij zulke gesprekken met onbekenden?Daar gaat het niet om. Je zegt dat onbekenden geen invloed hebben op je leven. Dat is helaas niet aan jou om te bepalen en een zeer loze kreet. Als je gescamd/ gelicht/ verneukt wordt door onbekenden dan hebben die zeker invloed. En ook als je een of andere gast in je bed ziet die op je vriendin ligt te pompen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan je in alle toonaarden ontkennen natuurlijk, maar dat gaat er bij mij niet in
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
Omdat ontopic blijven zo moeilijk voor je is: in de relationele sfeer hebben onbekenden geen invloed op mijn leven.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:15 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Je zegt dat onbekenden geen invloed hebben op je leven. Dat is helaas niet aan jou om te bepalen en een zeer loze kreet. Als je gescamd/ gelicht/ verneukt wordt door onbekenden dan hebben die zeker invloed.
Dan ben ik ontsteld door de actie van mijn vriendin. Daar heeft die kerel niks mee te maken.quote:En ook als je een of andere gast in je bed ziet die op je vriendin ligt te pompen.
Nogmaals, dat zegt echt vooral wat over jezelf.quote:Dat kan je in alle toonaarden ontkennen natuurlijk, maar dat gaat er bij mij niet in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |