.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:59 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moet er niets van hebben, ik vind het een naar en vies idee.
quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:41 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben een tijdje lang minnaar geweest in een bepaalde situatie. Tijdens mijn relaties heb ik na twee maanden altijd een minnares gehad, gewoon omdat het de relatie spannend houdt. Daarbij ben je nooit te oud om te leren, dus af en toe buiten de deur eten houdt je scherp en up-to-date over de laatste trends op het gebied van seks!
Alsof dat de afwijkende norm is ofzoquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:26 schreef Andijvie_ het volgende:
Ervaring mee? Heb je een affaire terwijl je een relatie hebt?
Of ben jij de minnaar/minnares in het spel?
Hoe zijn jullie ermee omgegaan? Hoe heb jij en de minnaar/minnares het geheim gehouden buiten de relatie om of waren jullie er open over? Wie wisten het en hoe lang heeft het geduurd? Wat waren de redenen om een minnaar/minnares te hebben?
Als je er geen hebt, wat zijn de redenen dat je er geen 1 hebt.
Meer een topic wat betreft ervaringen en de ethische gedachtes van anderen.
Dit.quote:Op donderdag 16 juli 2015 17:52 schreef Forbry het volgende:
[..]
Alsof dat de afwijkende norm is ofzo![]()
![]()
Ik probeer mij veelal te onthouden van waardeoordelen, maar bij deze zou ik toch echt willen zeggen dat je die situatie alles behalve handig hebt aangepaktquote:Op donderdag 16 juli 2015 22:18 schreef Moira. het volgende:
Ik ben een korte tijd 'minnares' geweest als je dat zo wil noemen.
Was echter in 'medewerking' van de vrouw in kwestie, niks geheim. Eerst met z'n 3en gekloot, en daarna 'leende' ze haar man af en toe uit aan mij, want ze hadden zo'n open relatie (niet dat ze met iedereen rondneukten, maar dat alles bespreekbaar was en ze van elkaar snapten dat je na zoveel jaar misschien wel eens buiten de deur wilde snoepen, en dan had ze liever dat ik het was dan een wildvreemde). Is tijdje prima gegaan zo, maar ik kreeg op een gegeven moment van de man mee dat hij eigenlijk al veel langer van de vrouw wilde scheiden.
Dat gebeurde dus ook uiteindelijk, de vrouw denkende dat het door mijn tussenkomst kwam, wat zover ik weet niet zo was aangezien het zelfs al voor mijn tussenkomst meerdere keren ter sprake was gekomen tussen hen, maar daarna wel nog een jaar een relatie met hem gehad toen zij gescheiden waren dus heel geloofwaardig kwam dat dan al niet meer over
Je hoeft elkaar ook niet iedere week te zien en als je zo af en toe een verlofdag opoffert, dan hoef je ook niet te overwerken.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:55 schreef bluuf het volgende:
Wat ik mij afvraag : waar haalt men in godsnaam de tijd vandaan om naast een gezin (met kinderen dan) ook nog een minnaar / minnares te hebben?
Ik zou zelf bijvoorbeeld niet weten waar ik de tijd vandaag zou moeten halen om vreemd te gaan als ik dat van plan zou zijn (naast 40uur/week werken + reistijd wil ik namelijk ook nog wel tijd met mijn kinderen doorbrengen).
Ook de bekende "ik moet overwerken" gaat op een gegeven moment toch ook niet meer werken?
Ligt misschien ook aan je baan of functie. Of je je tijd zelf indeelt of niet.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:55 schreef bluuf het volgende:
Wat ik mij afvraag : waar haalt men in godsnaam de tijd vandaan om naast een gezin (met kinderen dan) ook nog een minnaar / minnares te hebben?
Ik zou zelf bijvoorbeeld niet weten waar ik de tijd vandaag zou moeten halen om vreemd te gaan als ik dat van plan zou zijn (naast 40uur/week werken + reistijd wil ik namelijk ook nog wel tijd met mijn kinderen doorbrengen).
Ook de bekende "ik moet overwerken" gaat op een gegeven moment toch ook niet meer werken?
Met het remote werken vanuit huis wat tegenwoordig eigenlijk de norm is qua overwerk lijkt het mij dat het op zou moeten vallen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:25 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ligt misschien ook aan je baan of functie. Of je je tijd zelf indeelt of niet.
En verder een relatie met je partner hebben waarbij al een tijd langs elkaar heen werd geleefd. Dan valt dat vele overwerken niet op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |