abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154367480
Ervaring mee? Heb je een affaire terwijl je een relatie hebt?
Of ben jij de minnaar/minnares in het spel?

Hoe zijn jullie ermee omgegaan? Hoe heb jij en de minnaar/minnares het geheim gehouden buiten de relatie om of waren jullie er open over? Wie wisten het en hoe lang heeft het geduurd? Wat waren de redenen om een minnaar/minnares te hebben?

Als je er geen hebt, wat zijn de redenen dat je er geen 1 hebt.

Meer een topic wat betreft ervaringen en de ethische gedachtes van anderen.
  woensdag 15 juli 2015 @ 19:33:00 #2
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_154367669
Ah, een topic van Andijvie_ het was ook alweer eventjes geleden natuurlijk.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_154367814
Ja kan prima, zolang ik 'van niks wist' is het prima.
pi_154368758
Ik heb er geen, gewoon omdat dat hoort. Ik heb gezworen er voor haar te zijn, en ik zou het zelf ook vervelend vinden als het andersom zou gebeuren.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_154369395
Dat kan echt niet hé.
Ура для россии
  woensdag 15 juli 2015 @ 20:41:02 #6
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_154369422
Ik ben een tijdje lang minnaar geweest in een bepaalde situatie. Tijdens mijn relaties heb ik na twee maanden altijd een minnares gehad, gewoon omdat het de relatie spannend houdt. Daarbij ben je nooit te oud om te leren, dus af en toe buiten de deur eten houdt je scherp en up-to-date over de laatste trends op het gebied van seks!
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_154370055
Ik moet er niets van hebben, ik vind het een naar en vies idee.
pi_154370194
Ik ben het wel geweest, maar kwam er achteraf pas achter dat hij een vriendin had.
Toen ben ik er gelijk mee gekapt; zij mocht nl niet van mij weten, ik heb een hekel aan bedrog.

Ik ben in een relatie voor openheid en eerlijkheid
Een geheime affaire is imo heel respectloos tegenover de partner. Dus nee ik zou er niet bewust inspringen
  donderdag 16 juli 2015 @ 12:22:40 #9
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_154384812
Waarom wil je dit weten?
All she wants and needs is just a little taste..
pi_154386102
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 20:59 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moet er niets van hebben, ik vind het een naar en vies idee.
.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_154386133
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 20:41 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben een tijdje lang minnaar geweest in een bepaalde situatie. Tijdens mijn relaties heb ik na twee maanden altijd een minnares gehad, gewoon omdat het de relatie spannend houdt. Daarbij ben je nooit te oud om te leren, dus af en toe buiten de deur eten houdt je scherp en up-to-date over de laatste trends op het gebied van seks!
:')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 16 juli 2015 @ 14:09:14 #12
385895 VitDijk88
Heeft een luisterend oor
pi_154387079
secondlove.nl voor meer informatie :')
Elk nadeel heeft z'n voordeel!
pi_154388082
Alleen maar digitaal. Telt dat ook? :+
Overigens weet mijn man ervan. In theorie hebben we een open relatie.

[ Bericht 0% gewijzigd door mrs.bashful op 16-07-2015 16:24:20 ]
Dear heart, please stop getting involved in Everything.Your job is just to pump blood,So stick to it.
  donderdag 16 juli 2015 @ 15:24:00 #14
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_154388678
Ik heb er geen, ten eerste omdat ik er geen behoefte aan heb en ten tweede omdat mijn man en ik de afspraak hebben om monogaam te zijn.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_154392374
Af en toe, loopt niet altijd goed af. Maar ligt vaak aan haar en niet aan mij als ik eerlijk ben.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_154392627
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 19:26 schreef Andijvie_ het volgende:
Ervaring mee? Heb je een affaire terwijl je een relatie hebt?
Of ben jij de minnaar/minnares in het spel?

Hoe zijn jullie ermee omgegaan? Hoe heb jij en de minnaar/minnares het geheim gehouden buiten de relatie om of waren jullie er open over? Wie wisten het en hoe lang heeft het geduurd? Wat waren de redenen om een minnaar/minnares te hebben?

Als je er geen hebt, wat zijn de redenen dat je er geen 1 hebt.

Meer een topic wat betreft ervaringen en de ethische gedachtes van anderen.
Alsof dat de afwijkende norm is ofzo :') :') :')
Tails tell tales
pi_154392658
Als ik een minnares zou willen zou ik in de eerste instantie nooit een relatie hebben.

Dus de reden dat ik er geen heb gehad is omdat ik een relatie had :)
Conscience do cost.
  donderdag 16 juli 2015 @ 20:25:10 #18
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_154396072
Om buiten je relatie seks met een ander te hebben vind ik laf. Je wilt blijkbaar nog rondneuken maar hebt niet het lef om de zekerheid die je van je meisje krijgt op het spel te zetten.

Ga of voor het avontuur (rondneuken) of voor je meisje (zekerheid). Kijk voor jezelf wat je belangrijker vind en accepteer de voor en nadelen. Ga niet van beide walletjes eten, daar kwets je niet alleen anderen mee, op de lange termijn ook jezelf.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_154397598
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 17:52 schreef Forbry het volgende:

[..]

Alsof dat de afwijkende norm is ofzo :') :') :')
Dit.

En TS begint meestal. Ik ben benieuwd wat hij/zij te melden heeft.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  PR en moderator donderdag 16 juli 2015 @ 22:18:20 #20
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_154399307
Ik ben een korte tijd 'minnares' geweest als je dat zo wil noemen.
Was echter in 'medewerking' van de vrouw in kwestie, niks geheim. Eerst met z'n 3en gekloot, en daarna 'leende' ze haar man af en toe uit aan mij, want ze hadden zo'n open relatie (niet dat ze met iedereen rondneukten, maar dat alles bespreekbaar was en ze van elkaar snapten dat je na zoveel jaar misschien wel eens buiten de deur wilde snoepen, en dan had ze liever dat ik het was dan een wildvreemde). Is tijdje prima gegaan zo, maar ik kreeg op een gegeven moment van de man mee dat hij eigenlijk al veel langer van de vrouw wilde scheiden.
Dat gebeurde dus ook uiteindelijk, de vrouw denkende dat het door mijn tussenkomst kwam, wat zover ik weet niet zo was aangezien het zelfs al voor mijn tussenkomst meerdere keren ter sprake was gekomen tussen hen, maar daarna wel nog een jaar een relatie met hem gehad toen zij gescheiden waren dus heel geloofwaardig kwam dat dan al niet meer over :')
Fuck the EBU.
  vrijdag 17 juli 2015 @ 10:33:41 #21
441956 RaveNeef
Raven is leven
pi_154409264
quote:
14s.gif Op donderdag 16 juli 2015 22:18 schreef Moira. het volgende:
Ik ben een korte tijd 'minnares' geweest als je dat zo wil noemen.
Was echter in 'medewerking' van de vrouw in kwestie, niks geheim. Eerst met z'n 3en gekloot, en daarna 'leende' ze haar man af en toe uit aan mij, want ze hadden zo'n open relatie (niet dat ze met iedereen rondneukten, maar dat alles bespreekbaar was en ze van elkaar snapten dat je na zoveel jaar misschien wel eens buiten de deur wilde snoepen, en dan had ze liever dat ik het was dan een wildvreemde). Is tijdje prima gegaan zo, maar ik kreeg op een gegeven moment van de man mee dat hij eigenlijk al veel langer van de vrouw wilde scheiden.
Dat gebeurde dus ook uiteindelijk, de vrouw denkende dat het door mijn tussenkomst kwam, wat zover ik weet niet zo was aangezien het zelfs al voor mijn tussenkomst meerdere keren ter sprake was gekomen tussen hen, maar daarna wel nog een jaar een relatie met hem gehad toen zij gescheiden waren dus heel geloofwaardig kwam dat dan al niet meer over :')
Ik probeer mij veelal te onthouden van waardeoordelen, maar bij deze zou ik toch echt willen zeggen dat je die situatie alles behalve handig hebt aangepakt :')

Verder, ook ik heb een relatie, wat de reden is dat ik niet buiten de deur snoep. Als ik zin had in seks of een relatie met een ander, dan zat ik niet in deze relatie.

Vreemdgaan is voor laffe zakken zogezegd, degenen die er willens en wetens aan het bedrog meewerken eveneens. Maarja, de wereld heeft trieste figuren nodig denk ik, iets met balans behouden, yin en yang ofzo ^O^

Nog een leuk filmpje voor de liefhebber, vandaag gepost, over een man die z'n vrouw met haar vrouwelijke minnaar betrapt:

http://www.trending.nl/ar(...)gaan-in-de-woonkamer

Dit soort gezeik en leed is ook een reden dat ik mij liever van bedrog onthoudt.
  vrijdag 17 juli 2015 @ 13:55:05 #22
76108 bluuf
Powershell fan
pi_154413730
Wat ik mij afvraag : waar haalt men in godsnaam de tijd vandaan om naast een gezin (met kinderen dan) ook nog een minnaar / minnares te hebben?
Ik zou zelf bijvoorbeeld niet weten waar ik de tijd vandaag zou moeten halen om vreemd te gaan als ik dat van plan zou zijn (naast 40uur/week werken + reistijd wil ik namelijk ook nog wel tijd met mijn kinderen doorbrengen).
Ook de bekende "ik moet overwerken" gaat op een gegeven moment toch ook niet meer werken?
  vrijdag 17 juli 2015 @ 13:57:35 #23
198698 gewoonmeppen
Wie niet voelen wil...
pi_154413811
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 13:55 schreef bluuf het volgende:
Wat ik mij afvraag : waar haalt men in godsnaam de tijd vandaan om naast een gezin (met kinderen dan) ook nog een minnaar / minnares te hebben?
Ik zou zelf bijvoorbeeld niet weten waar ik de tijd vandaag zou moeten halen om vreemd te gaan als ik dat van plan zou zijn (naast 40uur/week werken + reistijd wil ik namelijk ook nog wel tijd met mijn kinderen doorbrengen).
Ook de bekende "ik moet overwerken" gaat op een gegeven moment toch ook niet meer werken?
Je hoeft elkaar ook niet iedere week te zien en als je zo af en toe een verlofdag opoffert, dan hoef je ook niet te overwerken.
Als je niet door de mand wilt vallen, dan moet je niets veranderen aan je normale leefpatroon. Opeens gaan overwerkten of je anders gedragen is vragen om problemen.
  vrijdag 17 juli 2015 @ 14:25:16 #24
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_154414603
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 13:55 schreef bluuf het volgende:
Ligt misschien ook aan je baan of functie. Of je je tijd zelf indeelt of niet.

En verder een relatie met je partner hebben waarbij al een tijd langs elkaar heen werd geleefd. Dan valt dat vele overwerken niet op.
Wie dit leest is een lezer van dit
  vrijdag 17 juli 2015 @ 14:31:08 #25
76108 bluuf
Powershell fan
pi_154414753
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 14:25 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ligt misschien ook aan je baan of functie. Of je je tijd zelf indeelt of niet.

En verder een relatie met je partner hebben waarbij al een tijd langs elkaar heen werd geleefd. Dan valt dat vele overwerken niet op.
Met het remote werken vanuit huis wat tegenwoordig eigenlijk de norm is qua overwerk lijkt het mij dat het op zou moeten vallen.

Ik zou het in ieder geval niet kunnen ; buiten het feit dat ik mijn vriendin niet zou bedriegen hecht ik teveel waarde aan tijd doorbrengen met mijn kinderen, iedere vrije minuut die ik heb probeer ik samen met de kinderen door te brengen (voorzover mogelijk natuurlijk)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')