ik kwam van ver he, dus dan zijn de eerste 15 vrij makkelijk wel. Is niet representatief voor mensen met een normaler gewicht dan ikquote:Op woensdag 15 juli 2015 18:02 schreef drakin het volgende:
[..]
* drakin gaat zich maar eens inlezen voor na de vakantie
Goed bezig Mo!
quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:08 schreef Molo het volgende:
Zo, ik ga een burrito's in elkaar knutselen hier.
Met velen groenterssssssssssssss![]()
Rundergehakt en kaassssssssssssquote:
Hoe lang ben je er nu mee bezig als ik vragen mag?quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:07 schreef Molo het volgende:
[..]
ik kwam van ver he, dus dan zijn de eerste 15 vrij makkelijk wel. Is niet representatief voor mensen met een normaler gewicht dan ik
Halloquote:
Haiquote:
quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe lang ben je er nu mee bezig als ik vragen mag?
[..]
Hallo
[..]
Hai
Oh lekker! Waar zit je?quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:27 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik hoor dat het rgent in NL?
Hier 26 graden en een zonnetje. Lekker gezwommen vsndaag, al was het water wel nog koud.
Alles ok, hoe is het met jou?quote:
Heb jij even mazzelquote:Op woensdag 15 juli 2015 18:27 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik hoor dat het rgent in NL?
Hier 26 graden en een zonnetje. Lekker gezwommen vsndaag, al was het water wel nog koud.
quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alles ok, hoe is het met jou?
[..]
Heb jij even mazzelHier is het benauwd en nat
Luxemburg, op een camping.quote:
Morgen gven ze hier 31 graden op. Dat wordt wel ff wat te warm denk ik. Al koelt het wel lekker af 's avonds. Ramen open en doorwaaien.quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alles ok, hoe is het met jou?
[..]
Heb jij even mazzelHier is het benauwd en nat
Goed, maar zo drukquote:
Oh lekker. Veel plezierquote:Op woensdag 15 juli 2015 18:30 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Luxemburg, op een camping.
Zometeen marshmallows maken met de kleine.
Haiquote:
Leuk, volgende week woensdag beginnenquote:
Pfoeh... Da's inderdaad wel erg warm...quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:31 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Morgen gven ze hier 31 graden op. Dat wordt wel ff wat te warm denk ik. Al koelt het wel lekker af 's avonds. Ramen open en doorwaaien.
Wanneer heb je vakantie?quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Goed, maar zo drukBlij als ik vakantie heb
![]()
En het is idd benauwd ja
[..]
Oh lekker. Veel plezier
Haiquote:
Eerst lag je nog op je zonnebedjequote:Op woensdag 15 juli 2015 18:37 schreef fietsie het volgende:
Hier stond alles in de startblokken om te gaan fietsen.
Regen.
Leukquote:Op woensdag 15 juli 2015 18:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HaiAlles rond?
[..]
Leuk, volgende week woensdag beginnen
[..]
Pfoeh... Da's inderdaad wel erg warm...
[..]
Wanneer heb je vakantie?
[..]
Hai
Ik las kleine geilequote:Op woensdag 15 juli 2015 18:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hé kleine gele
Hoe ging de verhuizing?
Marijkequote:Op woensdag 15 juli 2015 18:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HaiAlles rond?
[..]
[..]
[..]
Wanneer heb je vakantie?
[..]
Hai
Jawel... Wat een ramp is verhuizen...quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HaiAlles rond?
[..]
[..]
[..]
Wanneer heb je vakantie?
[..]
Hai
spezzaquote:
Maar alles is over verhuistquote:Op woensdag 15 juli 2015 18:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jawel... Wat een ramp is verhuizen...
Professionele verhuizers inhurenquote:Op woensdag 15 juli 2015 18:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jawel... Wat een ramp is verhuizen...
Onderbroek van karton...nou, comfy hoor.quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:41 schreef fietsie het volgende:
http://www.telegraaf.nl/g(...)tie_verhullen__.html
Ik denk dan dat het eerder verstandig eens een afspraak te boeken bij een psych/sexuoloog, in plaats van te investeren in zoiets...
Gezellig! Hoe lang ga je weg?quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:42 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Professionele verhuizers inhuren
Duur, maar scheelt je zooooo veel stress, gezeik, hard sjouwen.
En dan heb ik uiteindelijk een huisje gevonden, is het vol. Euh....dus we gaan toch wieder nach Deutschland!!!!!
Tien dagen. Maar niet naar Luxemburg dus (stomme huisjes daar of veel huisjes bij elkaar op een park).quote:
Uitpakken vind ik niet erg!quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Maar alles is over verhuist![]()
Nou nog het uitpakken
Hoeft helemaal niet duurquote:Op woensdag 15 juli 2015 18:42 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Professionele verhuizers inhuren
Duur, maar scheelt je zooooo veel stress, gezeik, hard sjouwen.
En dan heb ik uiteindelijk een huisje gevonden, is het vol. Euh....dus we gaan toch wieder nach Deutschland!!!!!
Ik heb geen verstand van huisjes. Hier op de campinghebben ze alleen van die stacaravans, en rent a tents.quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:45 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Tien dagen. Maar niet naar Luxemburg dus (stomme huisjes daar of veel huisjes bij elkaar op een park).
Leuke woordgrap in de eerste zin, "penibele situaties"quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:41 schreef fietsie het volgende:
http://www.telegraaf.nl/g(...)tie_verhullen__.html
Ik denk dan dat het eerder verstandig eens een afspraak te boeken bij een psych/sexuoloog, in plaats van te investeren in zoiets...
Nah, die breken afquote:Op woensdag 15 juli 2015 18:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Leuke woordgrap in de eerste zin, "penibele situaties"![]()
Maar inderdaad, wat een onzin weer... Zou het komkommertijd zijn?
Lekker, kwamkwammer!quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Leuke woordgrap in de eerste zin, "penibele situaties"![]()
Maar inderdaad, wat een onzin weer... Zou het komkommertijd zijn?
Was je weer eens verkeerd gereden?quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:48 schreef fietsie het volgende:
Ik ben vanmorgen nog even in Duitsland geweest, om te keren.
Keerde prima.
Oh jaquote:
Bedankt voor de mental imagequote:Op woensdag 15 juli 2015 18:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh jaAl heb ik nu wel ineens "stop hammertime" in m'n hoofd
Maar dan meer "Stop, cucumbertime"
Ja, jij houdt wel van een grote sappige groene harde staaf?quote:
Sorryquote:Op woensdag 15 juli 2015 18:51 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Bedankt voor die mental imageNou is Hammertime nooit meer hetzelfde
Achterlijk goed in dirty mind associaties zekerquote:Op woensdag 15 juli 2015 18:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
SorryIk kan er niets aan doen, mijn hoofd is super goed in achterlijk associëren
![]()
Net nog een halve naar binnengewerkt tijdens het eten. Mijn vrouw de andere helft.quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, jij houdt wel van een grote sappige groene harde staaf?
En nu zit je bij te komen?quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:54 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Net nog een hele naar binnengewerkt tijdens het eten.
Jaja, tijd voor een brilquote:Op woensdag 15 juli 2015 18:39 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik las kleine geile
Verhuizing.... Tja... Mijn advies; begin er nooit aan!!!
Ik vind het toch altijd best een bedrag...maar ik huur dan ook van die keurmerk-verhuizers in.quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoeft helemaal niet duurEn heb ik vorig jaar ook gedaan, dan kon tenminste alles in 1 dag over
Ik was de dag erna al helemaal uitgepakt en gesettled
Hahahaha Jeuj, Duitsland![]()
Dan nog is verhuizen kut met peren!quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jaja, tijd voor een bril![]()
Maarre verhuizen valt toch mee, goede voorbereiding en genoeg mensen regelen.
Op hier.quote:
Waarom deed je het dan?quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan nog is verhuizen kut met peren!
Ookquote:Op woensdag 15 juli 2015 18:53 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Achterlijk goed in dirty mind associaties zeker
quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:54 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Net nog een halve naar binnengewerkt tijdens het eten. Mijn vrouw de andere helft.
Ja ik ook hoorquote:Op woensdag 15 juli 2015 18:56 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik vind het toch altijd best een bedrag...maar ik huur dan ook van die keurmerk-verhuizers in.Die doen het goed.
Vrachtauto van schoonvader, en paar vrienden en ouders erbij, en het was ook in 1 dag gepiept bij ons.quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:56 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik vind het toch altijd best een bedrag...maar ik huur dan ook van die keurmerk-verhuizers in.Die doen het goed.
De beste manier: twee sleutels aan de verhuizers geven. Twee adressen erbij. Plattegrond van t nieuwe huis waar de meubels moeten staan. "regel het maar, wij gaan nu twee dagen op vakantie".quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan nog is verhuizen kut met peren!
Zat net te denken hem te raspen, laatst ook gedaan.quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:57 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Op hier.Al sinds het weekend.
Eén in de tzaziki, één los gesneden als snack. Hup, weg.
... als de geldboom er eenmaal isquote:Op woensdag 15 juli 2015 18:59 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
De beste manier: twee sleutels aan de verhuizers geven. Twee adressen erbij. Plattegrond van t nieuwe huis waar de meubels moeten staan. "regel met maar, wij gaan nu twee dagen op vakantie".
Ooit.....
Echt niet, daarvoor ben ik veel te veel een controlefreakquote:Op woensdag 15 juli 2015 18:59 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
De beste manier: twee sleutels aan de verhuizers geven. Twee adressen erbij. Plattegrond van t nieuwe huis waar de meubels moeten staan. "regel het maar, wij gaan nu twee dagen op vakantie".
Ooit.....
Waar woonde je daarvoor en wat beviel daar dan niet?quote:
Lekker, beidenquote:Op woensdag 15 juli 2015 18:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Zat net te denken hem te raspen, laatst ook gedaan.
Deel voor tzatziki, en het sap wat erbij vrijkomt voor frisse komkommer citroensap, echt heerlijk met warm weer.
Alleen mist warm weer nu.
Lelystad...quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Waar woonde je daarvoor en wat beviel daar dan niet?
yoghonaise? Nee gewoon goede Griekse Yoghurtquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker, beidenIk vind een komkommersalade ook altijd erg lekker, met kruiden en een beetje yoghonaise
hebben jullie al gemeet dan?quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Lelystad...
Te ver weg van Marijkeen ST
Ik vraag daar dus geen vrienden en familie voor. Dan hoef ik zelf ook eigenlijk nooit elders te helpen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:58 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Vrachtauto van schoonvader, en paar vrienden en ouders erbij, en het was ook in 1 dag gepiept bij ons.
Maar bij ons stond alles nog redelijk ingepakt vsnwege tijdelijk in huurhuis.
Ja yoghonaise, net iets romig maar ook frisquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:01 schreef drakin het volgende:
[..]
yoghonaise? Nee gewoon goede Griekse Yoghurt
Griekse yoghurt is de bomquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:01 schreef drakin het volgende:
[..]
yoghonaise? Nee gewoon goede Griekse Yoghurt
Voor zover ik weet is bigamie nog steeds niet toegestaan in NLquote:
Oh wauwquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:02 schreef -Miauw- het volgende:
Oh dit filmpje, gaaf![]()
Zeearend filmt Veluwe vanaf zijn rug
Jij zou toch perfct de catering kunnen regelen op zon dag? vind je nog leuk ook toch?quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:01 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik vraag daar dus geen vrienden en familie voor. Dan hoef ik zelf ook eigenlijk nooit elders te helpen.
quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh wauwVolgens mij ook een super mooi beessie
Ja héél mooi!quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh wauwVolgens mij ook een super mooi beessie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
Ongeveer maand of 4, als ik het me goed herinner. Slecht met data onthouden hier. Zal de korsakov wel zijnquote:Op woensdag 15 juli 2015 18:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe lang ben je er nu mee bezig als ik vragen mag?
[..]
Hallo
[..]
Hai
quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:04 schreef Arch-Indar het volgende:
Too cute!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Japanners hebben een nieuw soort triestheid gevonden, see bunnies
![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Wauw, super goed!quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Ongeveer maand of 4, als ik het me goed herinner. Slecht met data onthouden hier. Zal de korsakov wel zijn
quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:04 schreef Arch-Indar het volgende:
Oh ja, zo zat mijn haar vanochtendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
Wát is dat?quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Too cute!Japanners hebben een nieuw soort triestheid gevonden, see bunnies
![]()
[ afbeelding ]
Fotoquote:
Ik bedoelde sea bunniesquote:
Zus, ben jij het?quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
SorryIk kan er niets aan doen, mijn hoofd is super goed in achterlijk associëren
![]()
In een aquarium zou het prima kunnen denk ik.quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik bedoelde sea bunniesZijn een soort zeeslakken die lijken op konijntjes
En die Jappen zijn er helemaal gek van... Zou me niets verbazen als ze als huisdier gehouden worden oid
![]()
Yes!quote:
En daarna maken ze er sushi van oidquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik bedoelde sea bunniesZijn een soort zeeslakken die lijken op konijntjes
En die Jappen zijn er helemaal gek van... Zou me niets verbazen als ze als huisdier gehouden worden oid
![]()
Ja, maar dat is dan weer mijn hoofd: ze lijken op konijntjes -> dan hebben ze amper bewegingsruimte -> dat is zieligquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:10 schreef drakin het volgende:
[..]
In een aquarium zou het prima kunnen denk ik.
Too badquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha liever nietNiet geschikt voor publicatie
Sushiquote:
Zou ik best een keer willen proberen hoorquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Too badIk was wel nieuwsgierig nu
[..]
Sushi![]()
![]()
Beter dan die zotte chinezen die levende inktvissen eten... En als je dat niet goed doet kun je het niet navertellen
Lijken op betekend niet dat ze hetzelfde doen. Echte konijntjes hoppen, dit zijn slakken, zullen weinig hoppen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dan weer mijn hoofd: ze lijken op konijntjes -> dan hebben ze amper bewegingsruimte -> dat is zielig![]()
Maar als ze toch maar "kerst" halen, wat maken die par maanden dan nog uit?quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dan weer mijn hoofd: ze lijken op konijntjes -> dan hebben ze amper bewegingsruimte -> dat is zielig![]()
Eens, vleesquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:13 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Maar als ze toch maar "kerst" halen, wat maken die par maanden dan nog uit?
Noem ze dan niet Flappiequote:Op woensdag 15 juli 2015 19:13 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik hou ook van sushiquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Too badIk was wel nieuwsgierig nu
[..]
Sushi![]()
![]()
Beter dan die zotte chinezen die levende inktvissen eten... En als je dat niet goed doet kun je het niet navertellen
Ik ook wel stiekemquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Zou ik best een keer willen proberen hoor
Ja weet ik, maar mijn hoofd doet dat danquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Lijken op betekend niet dat ze hetzelfde doen. Echte konijntjes hoppen, dit zijn slakken, zullen weinig hoppen.
Maar of de bak net als konijntjes snel vol kleintjes zit?
quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:13 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
ach, een kleinigheidje heb je al gauwquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik hou ook van sushi![]()
Ik ben trouwens wel benieuwd naar kogelvis. Schijnt heerlijk te zijn, maar ook levensgevaarlijk als je niet alle giftige zaakjes weghaalt.
Ja, volgens mij moet je dat echt bij een goede chef etenquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik hou ook van sushi![]()
Ik ben trouwens wel benieuwd naar kogelvis. Schijnt heerlijk te zijn, maar ook levensgevaarlijk als je niet alle giftige zaakjes weghaalt.
quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, een kleinigheidje heb je al gauw
Volgens mij is het gewoon Russische roulettequote:Op woensdag 15 juli 2015 19:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, volgens mij moet je dat echt bij een goede chef etenIk meen ook dat niet iedere kok het mag bereiden...
Man hier heeft wat Chinese IT vrienden, altijd lollig om daarmee te gaan eten.quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook wel stiekemAl beter van niet, want ik ben super onhandig
![]()
Heb wel een aantal jaren geleden kwal gegeten, was best lekker
Oh damn, maar vast heel lekkerquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Man hier heeft wat Chinese IT vrienden, altijd lollig om daarmee te gaan eten.
Kippenklauwen, varkensmaag, runderdarmen, kwal, echt van alles
Lekker haringkje op zijn tijd met uitjes, Of een rolmops.quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]ik houd het wel op haring dan.
[..]
Volgens mij is het gewoon Russische roulette
Haiquote:
Maar volgens Lady GaGa is Russian Roulette nu fun without a gunquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]ik houd het wel op haring dan.
[..]
Volgens mij is het gewoon Russische roulette
Tof is datquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Man hier heeft wat Chinese IT vrienden, altijd lollig om daarmee te gaan eten.
Kippenklauwen, varkensmaag, runderdarmen, kwal, echt van alles
Ik heb gisteren wormen gegetenquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:18 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb wel eens sprinkhanen gegeten![]()
Afgezien van die borstelige pootjes, waren ze best lekker!
wel meelwormen. op zich niet vies.quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:18 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb wel eens sprinkhanen gegeten![]()
Afgezien van die borstelige pootjes, waren ze best lekker!
Maag en darmen waren wel lekker. Textuur van kwal vind ik vooral interessant, maar niet heel lekker.quote:
Kwal zal wel liggen aan de kok of het lekker is. Kwestie van goed op smaak brengenquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Maag en darmen waren wel lekker. Textuur van kwal vind ik vooral interessant, maar niet heel lekker.
Kippenklauwen is geen kont aan, je zit alleen maar gelatineuze huid en bindweefsel te knauwen, niet lekker.
Rolmops vinnik nie wa, paling ook niet, maar verder, visquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:19 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Lekker haringkje op zijn tijd met uitjes, Of een rolmops.
Deze is ook schattigquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar mijn hoofd doet dat dan
Oeh babietjes, hoe schattig zouden die zijn
[..]
Ik ga in Zweden volgende week Surströmming eten.quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Rolmops vinnik nie wa, paling ook niet, maar verder, vis
quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tof is dat
[..]
Ik heb gisteren wormen gegetenWaren best ok
Paling.... Yummie.quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Rolmops vinnik nie wa, paling ook niet, maar verder, vis
Das ist verboten, of naja de Zweden zullen het je niet in dank afnemenquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ga in Zweden volgende week Surströmming eten.
Ik heb een kat die daar op lijkt, echtquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Deze is ook schattig
[ afbeelding ]
Maar kan ook heel cute je vermoorden met zijn gif
Jaquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Deze is ook schattig
[ afbeelding ]
Maar kan ook heel cute je vermoorden met zijn gif
Verboden? Why?quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:23 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Das ist verboten, of naja de Zweden zullen het je niet in dank afnemen
Bij een vriendin. Die is vegetariër omdat ze niet tegen vlees kan, maar dit kan ze prima hebbenquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Oja, dat zingt ze.
En waar heb jij die wormen gegeten?
Zullen ze vanzelf spijt van krijgen tijdens hun laatste secondenquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaDie worden helaas ook gewoon gehouden als huisdier
Mensen, ik vind ze niet zo leuk meer
![]()
Meerdere keren gegeten, maar smaken verschillen natuurlijkquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kwal zal wel liggen aan de kok of het lekker is. Kwestie van goed op smaak brengenDie van mij was echt zalig
quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ga in Zweden volgende week Surströmming eten.
Kook jij dat op de meet?quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:23 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Paling.... Yummie.
Zelf vangen, slachten , bakken, dan kronkelt ie de pan door...
quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:23 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Paling.... Yummie.
Mijn god wat is het? Ik ziet soep te eten, ik durf niet te kijkenquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Die geur als je de deksel opentMijn ma was zo gek om het te proberen
Jouw moederquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Gadver, die lijkenvreter?quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:23 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Paling.... Yummie.
Ach die Zweden, gewoon een soort van gefemerteerde vis. Zeg de haring die wij gewend zijn met een ander smaakjequote:Op woensdag 15 juli 2015 19:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Mijn god wat is het? Ik ziet soep te eten, ik durf niet te kijken
Ik wil geen filmpjes van kotsende mensen vantevoren zienquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Surströmming (letterlijk: zure haring) is een traditioneel Zweeds gerecht dat uit gefermenteerde (gegiste) oostzeeharing bestaat.quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wil geen filmpjes van kotsende mensen vantevoren zien
Die filmpjes zijn er ook van mensen die voor het eerst drop eten, of haring, of blauwe kaasquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wil geen filmpjes van kotsende mensen vantevoren zien
Klein beetje anders jaquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:27 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ach die Zweden, gewoon een soort van gefemerteerde vis. Zeg de haring die wij gewend zijn met een ander smaakje
De nachten ervoor maar een lijntje uitzetten dan ergens.quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Kook jij dat op de meet?![]()
Lijkt me wel lekker
Serieus? Tof!quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:29 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
De nachten ervoor maar een lijntje uitzetten dan ergens.vroeger wel veel gedaan en zo paling gevangen. Snoekbaars is ook verschrikkelijk lekker.
Nu ben ik dus wel heel nieuwsgierigquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Klein beetje anders ja![]()
Deze man vergelijkt het met rotte uien en autobanden
Kwijlen en kotsen die ook ervan dan?quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Die filmpjes zijn er ook van mensen die voor het eerst drop eten, of haring, of blauwe kaas
Dat zijn kleintjes allemaal.quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gadver, die lijkenvreter?Nee dank u, doe mij maar een gekweekte variant
![]()
quote:
Mijn Engelse ex vond dat ik de duivel in huis haalde met mijn zakje Vencoquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb een Spanjaard aan het kotsen gekregen door drop te eten
Klopt. Toch leuk die gastronomische verschillen en gewenning qua smaakquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Die filmpjes zijn er ook van mensen die voor het eerst drop eten, of haring, of blauwe kaas
Mooi! Spaanse vrienden komen ook naar Zweden volgende week, ik neem drop meequote:Op woensdag 15 juli 2015 19:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb een Spanjaard aan het kotsen gekregen door drop te eten
quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:33 schreef Arch-Indar het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_foute_vrienden.html
Erg leuk
ja super mooi tochquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mijn Engelse ex vond dat ik de duivel in huis haalde met mijn zakje Venco
ja echt tofquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:33 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Klopt. Toch leuk die gastronomische verschillen en gewenning qua smaak
yes ditquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:35 schreef Joosie200 het volgende:
Scandinaviërs zijn wel aan drop gewend, alleen andere soort.
Lijkt Matt Smith (Doctor Who) wel in dat clipjequote:Op woensdag 15 juli 2015 19:39 schreef Joosie200 het volgende:
Dit is ook typisch Zweeds. Gewoon pruimtabak, je tanden rotten er wel van weg
In de VS doen ze dat ook nog, echt smerigquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:39 schreef Joosie200 het volgende:
Die heb ik 1 keer geprobeerd, krijg je ook grote ogen van.quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:39 schreef Joosie200 het volgende:
Lekkerquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:45 schreef Joosie200 het volgende:
Nee dan liever Zweedse gehaktballetjes, Zweedse (lusse)bullar, Zweedse läkerol, Zweedse chocola/mandeltorte
Je vergeet kardemummabullarquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:45 schreef Joosie200 het volgende:
Nee dan liever Zweedse gehaktballetjes, Zweedse (lusse)bullar, Zweedse läkerol, Zweedse chocola/mandeltorte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De kaneel versie is ook heerlijk, maar kardemom vind ik nog lekkerder
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ik vlieg wel even langs de Ikeaquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LekkerWanneer ga je Zweeds voor me koken?
Tuurlijk ga ik ook voor de lekkere en leuke dingen in Zweden hoor!quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:45 schreef Joosie200 het volgende:
quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Je vergeet kardemummabullar![]()
![]()
Nooit gehad. Wel kardemomthee, dat was heerlijk in de Jordaanse woestijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De kaneel versie is ook heerlijk, maar kardemom vind ik nog lekkerder
mag het weten
Ik houd me in ik houd me inquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:48 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik vlieg wel even langs de IkeaBen een bakkoning, geen kookprins
DUDE, SERIOUSLY!!!!quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nooit gehad. Wel kardemomthee, dat was heerlijk in de Jordaanse woestijn
Edit awayquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik houd me in ik houd me inIk edit je post niet
Maar een bakkoning dus, ook lekkerWat bak je zoal?
Waar ga je heen in Zweden? Wij gaan misschien ook die richting uit.quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Tuurlijk ga ik ook voor de lekkere en leuke dingen in Zweden hoor!
Maar die lui daar hebben bedacht dat dit wel leuk zal zijn, ik neem een emmertje mee.
Ik las batskoning ipv bakkoningquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:50 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Edit awayMja, wat niet? Cakes, taart, brood, pizza for starters
Riiiiiiiiiiiiiightquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik las batskoning ipv bakkoning![]()
WauwKun je ook een beetje goed stofzuigen enzo?
Eerst nachtje Denemarken, Trelleborg en de Vikingburcht daar bekijken, dan ergens zuiden van Zweden, daarna Uppsala en natuurlijk Stockholm. Terug ook even stukje Denemarken meepikken natuurlijk.quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Waar ga je heen in Zweden? Wij gaan misschien ook die richting uit.
Oh gaaf!quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Eerst nachtje Denemarken, Trelleborg en de Vikingburcht daar bekijken, dan ergens zuiden van Zweden, daarna Uppsala en natuurlijk Stockholm. Terug ook een stukje Denemarken meepikken natuurlijk.
Ja, je weet het nog niet, maar we gaan trouwenquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:52 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Riiiiiiiiiiiiiight![]()
Mja, moet welAls ik eenmaal aan het bakken sla in de keuken is het meteen een grote puinzooi
Fix ik dequote:Op woensdag 15 juli 2015 19:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, je weet het nog niet, maar we gaan trouwen![]()
Deal!quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:56 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Fix ik detaart wel
Lijkt me gaaf om een bruiloft in 1 thema uit te werken tot in de kleinste details
Ligt eraanquote:
Goed plan!quote:
Je mag vrij kamperen in Zwedenquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh gaaf!
Hier hetzelfde idee! Duitsland, Denemarken en klein stukje Zweden en dan weer terug
Alleen dat overnachten is nog wel even een dingetje qua prijs.
Is Joosie een negert dan?quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goed plan!Wil ik een mokka/chocoladetaart ok? En dan trek ik een mokka jurk aan
Haha alles netjes nonchalant uitgestaldquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:00 schreef Molo het volgende:
Mijn laptop liep er enigszins van vast
Kut search op fok ook
Maaruh, deze heb ik eerder gemaakt, met een quasi kunstige foto die eerde rop Fok heeft gestaan
[ afbeelding ]
du weisstquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha alles netjes nonchalant uitgestald
Nein. Rasechte Nederlander, met veeeer veeeeer weg ergens iets van Franse originequote:
dus je ziet er gewoon uit als Hollandse boer?quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:01 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nein. Rasechte Nederlander, met veeeer veeeeer weg ergens iets van Franse origine
Wel met café liegeois er door heen bittequote:Op woensdag 15 juli 2015 19:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goed plan!Wil ik een mokka/chocoladetaart ok? En dan trek ik een mokka jurk aan
Mijn vader welquote:
quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mijn vader welmijn moeder is hoogblond en Gronings.
Mag ik nu ook een mokkakleurige jurk aan?
Oh wauwquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:00 schreef Molo het volgende:
Kut search op fok ook
Maaruh, deze heb ik eerder gemaakt, met een door mij gemaakt quasi kunstige foto die eerder op Fok heeft gestaan
[ afbeelding ]
Niet dat ik weetquote:
quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:01 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nein. Rasechte Nederlander, met veeeer veeeeer weg ergens iets van Franse origine
Naja boer, boer, heb wel een boer'n accent, dat kreeg ik wel mee tijdens het wonen op het Drentse plattelandquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:02 schreef Molo het volgende:
[..]
dus je ziet er gewoon uit als Hollandse boer?
Ja die waren echt briljant goed gelukt. Zooooo lekkerquote:
Oh wauw, wat is jouw haarkleur dan?quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mijn vader welmijn moeder is hoogblond en Gronings.
Mag ik nu ook een mokkakleurige jurk aan?
oh laat maar zitten, dat accent trek ik niet, tenzij je je bakkes houdt in bedquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:03 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Naja boer, boer, heb wel een boer'n accent, dat kreeg ik wel mee tijdens het wonen op het Drentse plattelandMaar definieer hoe een Hollandse boer eruit ziet dan
quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:03 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Naja boer, boer, heb wel een boer'n accent, dat kreeg ik wel mee tijdens het wonen op het Drentse plattelandMaar definieer hoe een Hollandse boer eruit ziet dan
Koekjesmonster zou alles in 1 haal opgepeuzeld hebbenquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:00 schreef Molo het volgende:
Kut search op fok ook
Maaruh, deze heb ik eerder gemaakt, met een door mij gemaakt quasi kunstige foto die eerder op Fok heeft gestaan
[ afbeelding ]
wie is Koekjesmonster?quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:04 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Koekjesmonster zou alles in 1 haal opgepeuzeld hebben
Ja baasquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:04 schreef Molo het volgende:
[..]
oh laat maar zitten, dat accent trek ik niet, tenzij je je bakkes houdt in bed
Zeg, zo weinig onthouden van gisteren?quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Niet dat ik weet![]()
[..]Helemaal goed
Lengte? Haarkleur? Voor ik mezelf uithuwelijk moet ik wel de belangrijkste zaken weten
![]()
Ja maar ja maar, ik ben een goudvis qua geheugenquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja baas
[..]
Zeg, zo weinig onthouden van gisteren?![]()
Lengte idem, pak eens een kop koffie en zoek de SC doorHaarkleur idem
quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Want jij bent een mokka kind, dan mag dat
Donkerbruinquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh wauw, wat is jouw haarkleur dan?
Ja, jij bent er wel voor in om afgeragd te worden en daarna in de greppel gegooid te worden?quote:
Hihihi gelukkig maar eigenlijk, anders was je vormeloos met gekke oortjesquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Donkerbruinik lijk wat dat betreft niet op een sea bunny
ik dacht je vriendin ofzoquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:07 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waaaaaaaaaaaah oh nom nom nom nom doesn't ring a bell?
Zolang die greppel maar droog is en niet ondergelopen is met water.. jaquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja, jij bent er wel voor in om afgeragd te worden en daarna in de greppel gegooid te worden?![]()
ik zal er wat droog zand in strooien voor jequote:Op woensdag 15 juli 2015 20:08 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zolang die greppel maar droog is en niet ondergelopen is met water.. ja
quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:08 schreef Molo het volgende:
[..]
ik dacht je vriendin ofzo![]()
![]()
Maar was dus gewoon in het algemeen, LOL!
ja, weet ik het, kan tochquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:09 schreef Joosie200 het volgende:
[..]![]()
![]()
Leuk koosnaampje, hey cookiemonster * Joosie200 rammelt met koekjestrommel WOOSH * Joosie200 wordt bedolven onder dinnetje
![]()
Ik heb wel veel krullen ja, beetje ehm van alles wat, grote kleine, pijpenkrullen, spiraalkrullen, pluis. Het gaat nergens over dus ik gooi er vaak een stijltang doorheenquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi gelukkig maar eigenlijk, anders was je vormeloos met gekke oortjes
Maar tof hoor en dan met afrokrullen? Of dat niet?
Chica dan?quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:10 schreef Molo het volgende:
[..]
ja, weet ik het, kan toch
En: het woord dinnetje![]()
![]()
Dinnetjequote:Op woensdag 15 juli 2015 20:09 schreef Joosie200 het volgende:
[..]![]()
![]()
Leuk koosnaampje, hey cookiemonster * Joosie200 rammelt met koekjestrommel WOOSH * Joosie200 wordt bedolven onder dinnetje
![]()
Ik zeg ook altijd dinnetjequote:Op woensdag 15 juli 2015 20:10 schreef Molo het volgende:
[..]
ja, weet ik het, kan toch
En: het woord dinnetje![]()
![]()
Wel tof!! Maar ik snap dat het wat lastig is met stylen... Heb je je haar lang of kortig?quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb wel veel krullen ja, beetje ehm van alles wat, grote kleine, pijpenkrullen, spiraalkrullen, pluis. Het gaat nergens over dus ik gooi er vaak een stijltang doorheen
* Joosie200 reikt een Wieckse Radler aan En nu?quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja maar ja maar, ik ben een goudvis qua geheugenBLUB
Volgens mij was jij net zo lang als ikquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:12 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
* Joosie200 reikt een Wieckse Radler aan En nu?
Dinnetje klinkt als bammetjequote:Op woensdag 15 juli 2015 20:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zeg ook altijd dinnetje![]()
Niet goed?
[..]
Wel tof!! Maar ik snap dat het wat lastig is met stylen... Heb je je haar lang of kortig?
Dat zeg ik dan weer nooit, bammetjequote:Op woensdag 15 juli 2015 20:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dinnetje klinkt als bammetje![]()
Ik heb het pas geknipt, schouderlengte. Ik laat het nu weer groeien
Milady, Fräuleinquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:12 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Damsel in distressMademoiselle, deerne
Nee, jij zocht naar 1,80m types waarop ik mij al van jouw lijstje streepte enzo. Donkerblond is ook een soorttevan donker?quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij was jij net zo lang als ikEn had jij nou donker haar?
Echt, geen idee... dikke gatenkaas hiero
Dan zakt de krul een beetje uitquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat zeg ik dan weer nooit, bammetje![]()
Nice, ben benieuwd hoe jouw haar er krullend en al uitziet als het lang is
Meh, ik wou dat ik weer zo'n krullenbol was zoals vroegerquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:16 schreef -Miauw- het volgende:
Ik zou willen dat we gewoon allemaal kaal waren
Je hebt niets meer?quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:23 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Meh, ik wou dat ik weer zo'n krullenbol was zoals vroeger
Nee joh, dat kan echt niet bij m'n hoofdquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dan zakt de krul een beetje uitPfff
Ik zou willen dat we gewoon allemaal kaal waren
Testosteron genoeg dusquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:23 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Meh, ik wou dat ik weer zo'n krullenbol was zoals vroeger
Ja wel, maar de krullen zijn voorgoed weg. Laat ik het nu nog lang groeien ben ik een pluizenbolquote:
quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee joh, dat kan echt niet bij m'n hoofd
Jawel hoorquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Maar dan heeft iedereen dat en valt het niet meer op
En ook niet als je er smeerseltjes in gooit?quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:27 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja wel, maar de krullen zijn voorgoed weg. Laat ik het nu nog lang groeien ben ik een pluizenbol
Van platinablond naar bruin whutquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:34 schreef Joosie200 het volgende:
Van dit vroeger
[ afbeelding ]
Naar dit nu
[ afbeelding ]
Zoiets zeg maar
Ja, Primarkquote:
Best ok hoorquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:34 schreef Joosie200 het volgende:
Van dit vroeger
[ afbeelding ]
Naar dit nu
[ afbeelding ]
Zoiets zeg maar
Héquote:
quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:34 schreef Joosie200 het volgende:
Van dit vroeger
[ afbeelding ]
Naar dit nu
[ afbeelding ]
Zoiets zeg maar
Neuh, witblond naar donkerblond. Ging even om het idee, van krullenbol naar standaard saai inhammen/dun haar the likesquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Van platinablond naar bruin whutwie is dat?
Heeft mijn broer ook gedaan. Platinablonde krullen, donkerbruin steil, nu ietwat kalend.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Van platinablond naar bruin whutwie is dat?
HIGH FIVE. Alleen de beha's waren leuk, verder niksquote:
Vriendin van mij wilde er zo graag naartoe, ik wilde haar hartje niet brekenquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:36 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Waarom dan al die moeite mademoiselle?
Haha jezus primark, vol met tokkies en net puberende meisjes die heen en weer rennenquote:
This topic is worthless without....quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
HIGH FIVE. Alleen de beha's waren leuk, verder niks
Want? Jij bent niet kalend zeker?quote:
Ja dat dus... Echt tokkie galorequote:Op woensdag 15 juli 2015 20:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
[..]
Vriendin van mij wilde er zo graag naartoe, ik wilde haar hartje niet breken
[..]
Haha jezus primark, vol met tokkies en net puberende meisjes die heen en weer rennen
Als het echt doorzet de tondeuse erover heen en door als Humbertoquote:
Ik had het er serieus vandaag met collega's nog over. Alleen de bikini's schijnen leuk te zijn en goedkoop bovendien. Ik kom er al lang niet meer.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
[..]
Vriendin van mij wilde er zo graag naartoe, ik wilde haar hartje niet breken
[..]
Haha jezus primark, vol met tokkies en net puberende meisjes die heen en weer rennen
Kalende mannen hebben genoeg testosteron.quote:
Sterker nog, ik word steeds harigerquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Want? Jij bent niet kalend zeker?
Haha mijn broertje ook, hij was lichtblond en nu gitzwart. Wel altijd steil haar gehad. Maar ik had dus steil haar en nu krullenquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:37 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Heeft mijn broer ook gedaan. Platinablonde krullen, donkerbruin steil, nu ietwat kalend. Wat zijn mensen toch apart
Ik heb niet hele topic teruggelezen, jij bent dit dus of..?quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:36 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Neuh, witblond naar donkerblond. Ging even om het idee, van krullenbol naar standaard saai inhammen/dun haar the likes
Maar te weinig om haar op de kop te houdenquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:39 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Kalende mannen hebben genoeg testosteron.
Nee man, niet de biljartballookquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:39 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Als het echt doorzet de tondeuse erover heen en door als Humberto![]()
Moet je wel staan
Dat is waarquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:39 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Kalende mannen hebben genoeg testosteron.
Kalende vrouwen, die zijn pas sip...
OMG, toch niet op je rug he?quote:
Neuh, zijn stockfoto'squote:Op woensdag 15 juli 2015 20:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb niet hele topic teruggelezen, jij bent dit dus of..?
Je mist niets.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:40 schreef Buurpoes het volgende:
Ik ben nog nooit bij de primark geweest.En dat wil ik graag zou houden.
Nooit doen. Te druk voor woorden, te groot en gewoon zoveel lawaai.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:40 schreef Buurpoes het volgende:
Ik ben nog nooit bij de primark geweest.En dat wil ik graag zou houden.
Een modeshow wilde ik zeggen, en toen bedacht ik dat ik 2x zo oud als jij ben en het dus nogal creepy is zoiets te roepenquote:
Ehm, door de testosteron valt je haar juist uit dodoquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:40 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Maar te weinig om haar op de kop te houden
quote:
Oftewel, men wordt oudquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:41 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Neuh, zijn stockfoto'sMaar zo'n jochie was ik vroeger wel
Geen idee wie die man is, maar qua kapsel/kleur komt het wel overeen met hoe ik het nu heb
Echt woar?quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, door de testosteron valt je haar juist uit dodoDus jij hebt wel een goede seksdrive
raaare zin, dit.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:42 schreef Buurpoes het volgende:
Mijn rechter boob heeft een muggenbult.Kutbeesten.
Dat zuigt...quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:42 schreef Buurpoes het volgende:
Joahquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Echt woar?![]()
voor testosteron dan I guess?
quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Een modeshow wilde ik zeggen, en toen bedacht ik dat ik 2x zo oud als jij ben en het dus nogal creepy is zoiets te roepen
Muggenquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:42 schreef Buurpoes het volgende:
Volgens mij zelfs 18quote:
Die mug zal wel gedacht hebben: ha, boobies! oh nom, nom, nom, nomquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:42 schreef Buurpoes het volgende:
Tittieeess. (Zei mijn neefje een tijdje, in plaats van "toetjeeees" riep hij dus "tittieeees" ...quote:
18 ja hahaquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij zelfs 18Dacht ik hoor
Hahahahaha. Ehm ongemakkelijkquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Tittieeess. (Zei mijn neefje een tijdje, in plaats van "toetjeeees" riep hij dus "tittieeees" ...
quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:44 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Muggen zuigen op meerdere manieren.
Gisteravond mijn klamboe opgehangen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:45 schreef Joosie200 het volgende:
Ben ook een gewilde prooi, mag eerst een uur alle muggen dood meppen, uurtje slapen, wakker worden met oordoppen in, weer maar dood meppen, slapen, rinse and repeat. Resultaat in de ochtend? Weer 10 bulten erbijop armen en benen
quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Tittieeess. (Zei mijn neefje een tijdje, in plaats van "toetjeeees" riep hij dus "tittieeees" ...
Lijkt wel een eeuw geleden dat ik achttien werdquote:
En ik heb nog steeds geen baklava gegeten!!!quote:
Kids, you gotta love 'mquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Oeps! Zo zei het dochtertje van een vriendin altijd tante Kanka, ook zo awkward
Ze kon Bianca niet uitspreken
quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Lijkt wel een eeuw geleden dat ik achttien werd
Oh wacht, dat was ook de vorige eeuw
Oeh, baklava!!! Heerlijk!quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En ik heb nog steeds geen baklava gegeten!!!![]()
Hahahaha! Kankaquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Oeps! Zo zei het dochtertje van een vriendin altijd tante Kanka, ook zo awkward
Ze kon Bianca niet uitspreken
Stuur er eentje hier naar toe aubquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:46 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Gisteravond mijn klamboe opgehangen.
Hé Bos!quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Lijkt wel een eeuw geleden dat ik achttien werd
Oh wacht, dat was ook de vorige eeuw
quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja, wat gaat de tijd dan snel he?
Pfff, 18 zijn is zooooo drie maanden geleden.quote:
Niet?!?! Whyquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En ik heb nog steeds geen baklava gegeten!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |