ik kwam van ver he, dus dan zijn de eerste 15 vrij makkelijk wel. Is niet representatief voor mensen met een normaler gewicht dan ikquote:Op woensdag 15 juli 2015 18:02 schreef drakin het volgende:
[..]
* drakin gaat zich maar eens inlezen voor na de vakantie
Goed bezig Mo!
quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:08 schreef Molo het volgende:
Zo, ik ga een burrito's in elkaar knutselen hier.
Met velen groenterssssssssssssss![]()
Rundergehakt en kaassssssssssssquote:
Hoe lang ben je er nu mee bezig als ik vragen mag?quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:07 schreef Molo het volgende:
[..]
ik kwam van ver he, dus dan zijn de eerste 15 vrij makkelijk wel. Is niet representatief voor mensen met een normaler gewicht dan ik
Halloquote:
Haiquote:
quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe lang ben je er nu mee bezig als ik vragen mag?
[..]
Hallo
[..]
Hai
Oh lekker! Waar zit je?quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:27 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik hoor dat het rgent in NL?
Hier 26 graden en een zonnetje. Lekker gezwommen vsndaag, al was het water wel nog koud.
Alles ok, hoe is het met jou?quote:
Heb jij even mazzelquote:Op woensdag 15 juli 2015 18:27 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik hoor dat het rgent in NL?
Hier 26 graden en een zonnetje. Lekker gezwommen vsndaag, al was het water wel nog koud.
quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alles ok, hoe is het met jou?
[..]
Heb jij even mazzelHier is het benauwd en nat
Luxemburg, op een camping.quote:
Morgen gven ze hier 31 graden op. Dat wordt wel ff wat te warm denk ik. Al koelt het wel lekker af 's avonds. Ramen open en doorwaaien.quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alles ok, hoe is het met jou?
[..]
Heb jij even mazzelHier is het benauwd en nat
Goed, maar zo drukquote:
Oh lekker. Veel plezierquote:Op woensdag 15 juli 2015 18:30 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Luxemburg, op een camping.
Zometeen marshmallows maken met de kleine.
Haiquote:
Leuk, volgende week woensdag beginnenquote:
Pfoeh... Da's inderdaad wel erg warm...quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:31 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Morgen gven ze hier 31 graden op. Dat wordt wel ff wat te warm denk ik. Al koelt het wel lekker af 's avonds. Ramen open en doorwaaien.
Wanneer heb je vakantie?quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Goed, maar zo drukBlij als ik vakantie heb
![]()
En het is idd benauwd ja
[..]
Oh lekker. Veel plezier
Haiquote:
Eerst lag je nog op je zonnebedjequote:Op woensdag 15 juli 2015 18:37 schreef fietsie het volgende:
Hier stond alles in de startblokken om te gaan fietsen.
Regen.
Leukquote:Op woensdag 15 juli 2015 18:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HaiAlles rond?
[..]
Leuk, volgende week woensdag beginnen
[..]
Pfoeh... Da's inderdaad wel erg warm...
[..]
Wanneer heb je vakantie?
[..]
Hai
Ik las kleine geilequote:Op woensdag 15 juli 2015 18:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hé kleine gele
Hoe ging de verhuizing?
Marijkequote:Op woensdag 15 juli 2015 18:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HaiAlles rond?
[..]
[..]
[..]
Wanneer heb je vakantie?
[..]
Hai
Jawel... Wat een ramp is verhuizen...quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HaiAlles rond?
[..]
[..]
[..]
Wanneer heb je vakantie?
[..]
Hai
spezzaquote:
Maar alles is over verhuistquote:Op woensdag 15 juli 2015 18:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jawel... Wat een ramp is verhuizen...
Professionele verhuizers inhurenquote:Op woensdag 15 juli 2015 18:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jawel... Wat een ramp is verhuizen...
Onderbroek van karton...nou, comfy hoor.quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:41 schreef fietsie het volgende:
http://www.telegraaf.nl/g(...)tie_verhullen__.html
Ik denk dan dat het eerder verstandig eens een afspraak te boeken bij een psych/sexuoloog, in plaats van te investeren in zoiets...
Gezellig! Hoe lang ga je weg?quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:42 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Professionele verhuizers inhuren
Duur, maar scheelt je zooooo veel stress, gezeik, hard sjouwen.
En dan heb ik uiteindelijk een huisje gevonden, is het vol. Euh....dus we gaan toch wieder nach Deutschland!!!!!
Tien dagen. Maar niet naar Luxemburg dus (stomme huisjes daar of veel huisjes bij elkaar op een park).quote:
Uitpakken vind ik niet erg!quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Maar alles is over verhuist![]()
Nou nog het uitpakken
Hoeft helemaal niet duurquote:Op woensdag 15 juli 2015 18:42 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Professionele verhuizers inhuren
Duur, maar scheelt je zooooo veel stress, gezeik, hard sjouwen.
En dan heb ik uiteindelijk een huisje gevonden, is het vol. Euh....dus we gaan toch wieder nach Deutschland!!!!!
Ik heb geen verstand van huisjes. Hier op de campinghebben ze alleen van die stacaravans, en rent a tents.quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:45 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Tien dagen. Maar niet naar Luxemburg dus (stomme huisjes daar of veel huisjes bij elkaar op een park).
Leuke woordgrap in de eerste zin, "penibele situaties"quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:41 schreef fietsie het volgende:
http://www.telegraaf.nl/g(...)tie_verhullen__.html
Ik denk dan dat het eerder verstandig eens een afspraak te boeken bij een psych/sexuoloog, in plaats van te investeren in zoiets...
Nah, die breken afquote:Op woensdag 15 juli 2015 18:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Leuke woordgrap in de eerste zin, "penibele situaties"![]()
Maar inderdaad, wat een onzin weer... Zou het komkommertijd zijn?
Lekker, kwamkwammer!quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Leuke woordgrap in de eerste zin, "penibele situaties"![]()
Maar inderdaad, wat een onzin weer... Zou het komkommertijd zijn?
Was je weer eens verkeerd gereden?quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:48 schreef fietsie het volgende:
Ik ben vanmorgen nog even in Duitsland geweest, om te keren.
Keerde prima.
Oh jaquote:
Bedankt voor de mental imagequote:Op woensdag 15 juli 2015 18:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh jaAl heb ik nu wel ineens "stop hammertime" in m'n hoofd
Maar dan meer "Stop, cucumbertime"
Ja, jij houdt wel van een grote sappige groene harde staaf?quote:
Sorryquote:Op woensdag 15 juli 2015 18:51 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Bedankt voor die mental imageNou is Hammertime nooit meer hetzelfde
Achterlijk goed in dirty mind associaties zekerquote:Op woensdag 15 juli 2015 18:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
SorryIk kan er niets aan doen, mijn hoofd is super goed in achterlijk associëren
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |