Waar ga je heen in Zweden? Wij gaan misschien ook die richting uit.quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Tuurlijk ga ik ook voor de lekkere en leuke dingen in Zweden hoor!
Maar die lui daar hebben bedacht dat dit wel leuk zal zijn, ik neem een emmertje mee.
Ik las batskoning ipv bakkoningquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:50 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Edit awayMja, wat niet? Cakes, taart, brood, pizza for starters
Riiiiiiiiiiiiiightquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik las batskoning ipv bakkoning![]()
WauwKun je ook een beetje goed stofzuigen enzo?
Eerst nachtje Denemarken, Trelleborg en de Vikingburcht daar bekijken, dan ergens zuiden van Zweden, daarna Uppsala en natuurlijk Stockholm. Terug ook even stukje Denemarken meepikken natuurlijk.quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Waar ga je heen in Zweden? Wij gaan misschien ook die richting uit.
Oh gaaf!quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Eerst nachtje Denemarken, Trelleborg en de Vikingburcht daar bekijken, dan ergens zuiden van Zweden, daarna Uppsala en natuurlijk Stockholm. Terug ook een stukje Denemarken meepikken natuurlijk.
Ja, je weet het nog niet, maar we gaan trouwenquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:52 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Riiiiiiiiiiiiiight![]()
Mja, moet welAls ik eenmaal aan het bakken sla in de keuken is het meteen een grote puinzooi
Fix ik dequote:Op woensdag 15 juli 2015 19:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, je weet het nog niet, maar we gaan trouwen![]()
Deal!quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:56 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Fix ik detaart wel
Lijkt me gaaf om een bruiloft in 1 thema uit te werken tot in de kleinste details
Ligt eraanquote:
Goed plan!quote:
Je mag vrij kamperen in Zwedenquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh gaaf!
Hier hetzelfde idee! Duitsland, Denemarken en klein stukje Zweden en dan weer terug
Alleen dat overnachten is nog wel even een dingetje qua prijs.
Is Joosie een negert dan?quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goed plan!Wil ik een mokka/chocoladetaart ok? En dan trek ik een mokka jurk aan
Haha alles netjes nonchalant uitgestaldquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:00 schreef Molo het volgende:
Mijn laptop liep er enigszins van vast
Kut search op fok ook
Maaruh, deze heb ik eerder gemaakt, met een quasi kunstige foto die eerde rop Fok heeft gestaan
[ afbeelding ]
du weisstquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha alles netjes nonchalant uitgestald
Nein. Rasechte Nederlander, met veeeer veeeeer weg ergens iets van Franse originequote:
dus je ziet er gewoon uit als Hollandse boer?quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:01 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nein. Rasechte Nederlander, met veeeer veeeeer weg ergens iets van Franse origine
Wel met café liegeois er door heen bittequote:Op woensdag 15 juli 2015 19:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goed plan!Wil ik een mokka/chocoladetaart ok? En dan trek ik een mokka jurk aan
Mijn vader welquote:
quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mijn vader welmijn moeder is hoogblond en Gronings.
Mag ik nu ook een mokkakleurige jurk aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |