Dus dan ligt de schuld bij de webshop en niet jouw koopverslaving?quote:Op woensdag 15 juli 2015 15:18 schreef CherryLips het volgende:
Vervloekte webshops, ik was op zoek naar een bepaalde broek maar ben nu op twee geweldige tassen in de sale gestuit
Want ik had nog geen twintig tassen ofzo.
Het is altijd de schuld van een ander, jeweetog.quote:Op woensdag 15 juli 2015 15:28 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dus dan ligt de schuld bij de webshop en niet jouw koopverslaving?
quote:Op woensdag 15 juli 2015 15:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is altijd de schuld van een ander, jeweetog.
Dat scheelt weerquote:Op woensdag 15 juli 2015 15:38 schreef CherryLips het volgende:
Nou ja, ik heb in ieder geval de broek gevonden, in de sale met extra korting, dat scheelt dan weer.
Owja, dat wilde ik ook gaan doen deze vakantiequote:
Heb je al opgeruimd?quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Owja, dat wilde ik ook gaan doen deze vakantie
Inmiddels eerste bezichtiging gepland
Ik heb gister tijdens het pannekoeken bakken de vaatwasser uitgeruimd en weer ingepaktquote:
Hoe maak jij pannenkoeken voor 1 persoon?quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:13 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb gister tijdens het pannekoeken bakken de vaatwasser uitgeruimd en weer ingepakt
Gewoon, beslag maken en in de pan gooienquote:Op woensdag 15 juli 2015 16:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe maak jij pannenkoeken voor 1 persoon?
Met een half ei?quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gewoon, beslag maken en in de pan gooien
Neuh, iets meer. Moet wel zeggen dat ik iets meer had gebakken dan ik op kon, dus vanochtend nog 2 als ontbijt gehad.quote:
Klanten trekkenquote:Op woensdag 15 juli 2015 16:26 schreef DrMarten het volgende:
Wat is dat toch met die hoerige makelaars dat ze huizen die al verkocht zijn nog als te koop op de website laten staan
Makelaar gebeld die 2 leuke woningen op de site had staan, allebei al verkocht.
Die ene stond uberhaupt niet op Funda. Heeft maar een paar dagen te koop gestaan kennelijk.quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Klanten trekkenWant nu kijk je waarschijnlijk verder en misschien zie je nog iets leuks bij ze.
Het trekt weer aan zie ikquote:Op woensdag 15 juli 2015 16:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die ene stond uberhaupt niet op Funda. Heeft maar een paar dagen te koop gestaan kennelijk.
Huisje wat ik al een hele tijd op het oog heb ik gelukkig nog niet verkocht. Vrijdagmiddag kijkenquote:Op woensdag 15 juli 2015 16:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het trekt weer aan zie ik
Of ze lopen op een andere manier te kloten, had ik destijds ook, dan was hij in de verkoop gemikt op de website terwijl hij al verkocht was.
Dat doe ik ook altijdquote:Op woensdag 15 juli 2015 16:56 schreef DrMarten het volgende:
Ik ga voor shoarma vanavond. Alleen iets te laat uit de vriezer gehaald. Wordt weer laat eten vanavond
Vanochtend dacht ik, ik moet ff koelbox ophalen bij broer en dan een deze dagen de vriezer eens ontdooien, dus zoveel mogelijk leeg vreten. Heb ik er vanmiddag zonder nadenken weer ijsjes en een brood in gegooidquote:Op woensdag 15 juli 2015 16:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd
Zo fijn om te weten dat ik niet de enige ben met zulke acties.
Ik kijk over 2 uurtjes wel hoever het ontdooid is. Anders donder ik het ook wel in de magnetron.quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:59 schreef Cue_ het volgende:
Daarvoor heb ik een magnetron met ontdooifunctie.
Geen gedoe met vooraf bedenken wat je wil of later eten als je t vergeten bent
Jullie zijn perfect voor elkaar.quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd
Zo fijn om te weten dat ik niet de enige ben met zulke acties.
Ik zit momenteel op 3x per week.quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Owja, dat wilde ik ook gaan doen deze vakantie
Ik bel Ali wel, geen gedoe met invriezen en daarna ontdooien.quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:56 schreef DrMarten het volgende:
Ik ga voor shoarma vanavond. Alleen iets te laat uit de vriezer gehaald. Wordt weer laat eten vanavond
Uh, gewoon in de pan mikken. Dan ontdooit het ook hequote:Op woensdag 15 juli 2015 17:09 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik kijk over 2 uurtjes wel hoever het ontdooid is. Anders donder ik het ook wel in de magnetron.
Dat doen ze voor als de koop toch afketst. Dan is er in ieder geval nog wat belangstelling voor. Daarom deed onze makelaar niet aan de optie 'onder bod'. Dat is een optie die ze op Funda aan kunnen vinken.quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:26 schreef DrMarten het volgende:
Wat is dat toch met die hoerige makelaars dat ze huizen die al verkocht zijn nog als te koop op de website laten staan
Makelaar gebeld die 2 leuke woningen op de site had staan, allebei al verkocht.
5 euro nieuwquote:Op donderdag 16 juli 2015 08:06 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij is m'n muis aan het sterven. Van de pc.
RIP aan de nabestaanden.quote:Op donderdag 16 juli 2015 08:06 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij is m'n muis aan het sterven. Van de pc.
Ik heb zo'n klein ding van de Action van 1,80, voor de laptop. Het lampje flikkert als een malle maar verder doet ie het goedquote:Op donderdag 16 juli 2015 08:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Voor zo'n crappy Action ding waar je handen van afsterven ja.
Mee eens. Wij hebben een standaard gedrocht bij de thincliënts. Ik muis niet minder dan een met vorige en volgende knopjesquote:Op donderdag 16 juli 2015 08:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Voor zo'n crappy Action ding waar je handen van afsterven ja.
kostda?quote:Op donderdag 16 juli 2015 08:33 schreef Q. het volgende:
Dit is mijn standaard muis, voor minder doe ik het niet. Heb er ook 4 van deze volgens mij.![]()
[ afbeelding ]
Al geboekt?quote:Op donderdag 16 juli 2015 08:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb zo'n klein ding van de Action van 1,80, voor de laptop. Het lampje flikkert als een malle maar verder doet ie het goed
Moet zeggen dat ik ook groot fan ben van Apple trackpads. Andere fabrikanten komen daar niet eens in de buurt.quote:Op donderdag 16 juli 2015 08:37 schreef MissMSX het volgende:
Ik gebruik al 15 jaar een Wacom-pen als muis. Veel fijner dan een muis
Wat is dat voor iets?quote:Op donderdag 16 juli 2015 08:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik ook groot fan ben van Apple trackpads. Andere fabrikanten komen daar niet eens in de buurt.
quote:
Heb ik ook. Alleen een oud typequote:Op donderdag 16 juli 2015 08:33 schreef Q. het volgende:
Dit is mijn standaard muis, voor minder doe ik het niet. Heb er ook 4 van deze volgens mij.![]()
[ afbeelding ]
Wat wil je lezen dan? Nieuws? Weetjes?quote:Op donderdag 16 juli 2015 09:54 schreef Tally het volgende:
Als jullie niet op FOK! zijn en niet de krant aan het lezen zijn welke site zitten jullie dan?
Ik verveel me en kan maar geen site bedenken waar ik iets aan heb of leuk vind om te lezen
Dat soort dingen.quote:Op donderdag 16 juli 2015 09:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat wil je lezen dan? Nieuws? Weetjes?
Ga Khan doornemenquote:Op donderdag 16 juli 2015 10:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat soort dingen.
Mag ook IT gerelateerd zijn.
Best gore.quote:Op donderdag 16 juli 2015 09:54 schreef Tally het volgende:
Als jullie niet op FOK! zijn en niet de krant aan het lezen zijn welke site zitten jullie dan?
Ik verveel me en kan maar geen site bedenken waar ik iets aan heb of leuk vind om te lezen
Ik ga eens kijken! Thanksquote:Op donderdag 16 juli 2015 10:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ga Khan doornemen
Ben je wel even zoet
https://www.khanacademy.org/
Pinterest kijk ik ook wel ja. Maar meer om ideetjes op te doen en die heb ik op het moment niet nodigquote:Op donderdag 16 juli 2015 10:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Best gore.
Huffington Post
Nee hoor soms zie je leuke dingen die je kan maken (vind ik leuk met de kinderen) of lekkere recepten (als je überhaupt van koken houdt). Of een leuke indeling van kamer/ruimtequote:Op donderdag 16 juli 2015 10:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben echt verslaafd aan PinterestZo zonde van je tijd eigenlijk.
Twitter. Juiste personen volgen en dan komen er meer dan genoeg interessante links voorbij.quote:Op donderdag 16 juli 2015 09:54 schreef Tally het volgende:
Dat laatste ja. Briljante dingen geleerdquote:Op donderdag 16 juli 2015 10:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee hoor soms zie je leuke dingen die je kan maken (vind ik leuk met de kinderen) of lekkere recepten (als je überhaupt van koken houdt). Of een leuke indeling van kamer/ruimte
Leuke weetjes of Oma's hulpjes bij.... vlekken of andere problemen
Ben jij dat? Of eentje die je graag volgt?quote:Op donderdag 16 juli 2015 10:30 schreef CherryLips het volgende:
https://www.pinterest.com/lievelinne/
Dat ben ik.quote:Op donderdag 16 juli 2015 10:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Ben jij dat? Of eentje die je graag volgt?
Toegevoegd! Eerst even werken (dat kwam per mail binnen) en dan eens uitpluizen wat jij nou leuk vindquote:
Als het goed is gegaan volg ik je nuquote:Op donderdag 16 juli 2015 10:30 schreef CherryLips het volgende:
https://www.pinterest.com/lievelinne/
Oehquote:Op donderdag 16 juli 2015 11:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als het goed is gegaan volg ik je nu
9gag.quote:Op donderdag 16 juli 2015 09:54 schreef Tally het volgende:
http://rotten.com/quote:Op donderdag 16 juli 2015 10:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat soort dingen.
Die plaatjes vind ik dus niet leukquote:
En ik ben geen debielquote:
quote:Op donderdag 16 juli 2015 11:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Die plaatjes vind ik dus niet leuk
[..]
En ik ben geen debiel
Thedailywtf.comquote:Op donderdag 16 juli 2015 10:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat soort dingen.
Waar?quote:Op donderdag 16 juli 2015 14:20 schreef Godtje het volgende:
Perenijs uit assortiment![]()
Dan nu maar aan raket
Bij? AH?quote:Op donderdag 16 juli 2015 14:20 schreef Godtje het volgende:
Dan nu maar aan raket
Raketjes zijn veel lekkerder.quote:Op donderdag 16 juli 2015 14:20 schreef Godtje het volgende:
Dan nu maar aan raket
Gelukkig. Ik vind de perenijsjes zo lekkerquote:Op donderdag 16 juli 2015 14:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij deze AH voor de deur. Niet alle AH.
Lidl heeft ze ookquote:Op donderdag 16 juli 2015 14:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Gelukkig. Ik vind de perenijsjes zo lekker
Bij de Lidl hebben ze ook van die dubbel chocolade cornetto's. Die vind ik daar zo lekkerquote:
Zwanger!quote:Op donderdag 16 juli 2015 14:55 schreef Tally het volgende:
Dat je nu al een week vetvrij eet en dat je van de vader van de baas een saussijzenbroodje aangeboden kreeg, nou ja aan gedwongen kreeg, en dat je dan over je nek gaat omdat je maag niet zo goed meer tegen vet kan
Neeeeeeeeeeeeeeej! Da kennie!quote:
Nee eigen merk, maar ik heb de aardbeienversie en ze zijn lekker.quote:Op donderdag 16 juli 2015 14:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Van Ola? Want AH huismerk hadden ze wel maar die moet ik niet.
Die ijsjes van de Lidl zijn goedquote:Op donderdag 16 juli 2015 15:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee eigen merk, maar ik heb de aardbeienversie en ze zijn lekker.
Van dat water met suiker en kleurstof?quote:Op donderdag 16 juli 2015 15:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die ijsjes van de Lidl zijn goed
Al heb ik nu een pak van die enorm goedkope ijsjes liggen, van die doorzichtige zakjes
Zonder kleurstof, wel smaakstofquote:Op donderdag 16 juli 2015 15:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van dat water met suiker en kleurstof?
Dat mot ik nietquote:Op donderdag 16 juli 2015 15:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee eigen merk, maar ik heb de aardbeienversie en ze zijn lekker.
quote:Op donderdag 16 juli 2015 14:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Leugensch. Misschien voor mensen met slechte smaak.
Net geprobeerd maar perenijs zoveel beter!
Die zijn echt lekkerquote:
Ik had het juist andersom. Van die goedkoper hele lange gekleurde. Die kocht ik soms stiekem (25 cent) bij de snackbar aan de overkant van de speeltuin. Thuis hadden we ze niet want mijn nichtje (?!?!) werd er agressief van. Van kleurstoffen uit dat ijsje. Waarom wij ze dan niet mochten is me nog steeds een raadsel.quote:Op donderdag 16 juli 2015 15:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die mochten we nooit op school vroegah omdat kinderen er hyper van zouden worden
Als het echt warm is vreet ik deze dingen de hele dag doorquote:Op donderdag 16 juli 2015 15:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die mochten we nooit op school vroegah omdat kinderen er hyper van zouden worden
En jij bent alles behalve hyper zekerquote:Op donderdag 16 juli 2015 15:45 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als het echt warm is vreet ik deze dingen de hele dag door
Agressief, hyper, bijna hetzelfde.quote:Op donderdag 16 juli 2015 15:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik had het juist andersom. Van die goedkoper hele lange gekleurde. Die kocht ik soms stiekem (25 cent) bij de snackbar aan de overkant van de speeltuin. Thuis hadden we ze niet want mijn nichtje (?!?!) werd er agressief van. Van kleurstoffen uit dat ijsje. Waarom wij ze dan niet mochten is me nog steeds een raadsel.
Luier dan ik komen ze nietquote:Op donderdag 16 juli 2015 15:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En jij bent alles behalve hyper zeker
Dat ben ik alleen van koffiequote:Op donderdag 16 juli 2015 15:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En jij bent alles behalve hyper zeker
Waarom buigt jouw duim zo ver naar achter?quote:
WAT?!?!?!?!quote:Op donderdag 16 juli 2015 14:20 schreef Godtje het volgende:
Dan nu maar aan raket
Dat toch niet zo raar?quote:Op donderdag 16 juli 2015 16:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom buigt jouw duim zo ver naar achter?#FREAK
Ja vind je dat al ver?quote:Op donderdag 16 juli 2015 16:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom buigt jouw duim zo ver naar achter?#FREAK
Ja. Mijn vingers zijn gewoon recht hoor. Incl duim.quote:
Mijn duim kan helemaal haaks.quote:Op donderdag 16 juli 2015 16:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Mijn vingers zijn gewoon recht hoor. Incl duim.
Amen!quote:Op donderdag 16 juli 2015 16:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar heb ik nooit spullen met veel kunstmatige kleurstoffen en suiker voor nodig gehadquote:Op donderdag 16 juli 2015 15:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
IK.OOK.NIET.quote:Op donderdag 16 juli 2015 16:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daarbij moet ik ook vermelden dat ik normaal ben en geen freak
Met een vieze afwasborstelquote:Op donderdag 16 juli 2015 16:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daarbij moet ik ook vermelden dat ik normaal ben en geen freak
quote:Op donderdag 16 juli 2015 16:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat heb ik ook! En ze staan schuinquote:
quote:Op donderdag 16 juli 2015 16:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Maar de afwas is wel weg (of staat in de vaatwasser)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Zo'n ding die men wel eens kan gebruiken voor dingen die niet in de vaatwasser mogen, en als de vaatwasser dan weer eens aan gaat dan gewoon de borstel mee in de vaatwasser doenquote:
Met een beetje hulp krijg ik ze zowat in een hoek van 90 gradenquote:
Ik ben hypermobiel.quote:Op donderdag 16 juli 2015 16:40 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Met een beetje hulp krijg ik ze zowat in een hoek van 90 graden
quote:Op donderdag 16 juli 2015 16:36 schreef Tally het volgende:
FreakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had vroeger fysiotherapie. Die vroeg zich af waarom ik toch iedere keer met mijn knieen op slot stond. Alleen stonden ze nog niet op slotquote:Op donderdag 16 juli 2015 16:57 schreef Tally het volgende:
Mijn knieën buigen ook zo door. Net als mijn vingers
Ik stootte de fysio/bekkentherapeut elke keer voor t hoofd (kopstoot) als ze vroeg: buig nu maar naar achter met je bovenlichaam.quote:Op donderdag 16 juli 2015 16:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik had vroeger fysiotherapie. Die vroeg zich af waarom ik toch iedere keer met mijn knieen op slot stond. Alleen stonden ze nog niet op slot
Dat ding wat je poets wil aanschaffen maar jij onzin vindt omdat je een vaatwasser hebtquote:
De poets mag niet afwassenquote:Op donderdag 16 juli 2015 17:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ding wat je poets wil aanschaffen maar jij onzin vindt omdat je een vaatwasser hebt
quote:Op donderdag 16 juli 2015 16:36 schreef Tally het volgende:
FREAK!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jezus. Jij hoort echt in een kermis thuis of zo. Naast de dame met de baard en de dwerg!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
ik ook hoor maar daar beginnen we maar niet overquote:Op donderdag 16 juli 2015 17:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat wilde ik nu net niet posten(alhoewel ik ook gaar in elkaar zit
).
Nee preciesquote:Op donderdag 16 juli 2015 17:08 schreef DrMarten het volgende:
Dat ik mijn vingers wat ver kan buigen is wel het minste van mijn problemen
Hypermobiliteit dien je niet te onderschattenquote:Op donderdag 16 juli 2015 17:08 schreef DrMarten het volgende:
Rugzakjes FTWquote:Op donderdag 16 juli 2015 17:16 schreef CherryLips het volgende:
Is hypermobiel het nieuwe ADD/PDDNOS?
jij ook al? Ik mijn wijsvingers in ieder gevalquote:Op donderdag 16 juli 2015 17:08 schreef DrMarten het volgende:
men verbaasde zich over die mobiliteit. Zonder erop te duwen hoor. Gewoon met strekkenquote:Op donderdag 16 juli 2015 17:45 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij ben je een kneus als je het niet kan
Renesite bij mijn AT.quote:Op donderdag 16 juli 2015 17:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
men verbaasde zich over die mobiliteit. Zonder erop te duwen hoor. Gewoon met strekken
Leesquote:Op donderdag 16 juli 2015 19:13 schreef CherryLips het volgende:
Jongens, waar kan ik een .sbv-bestand mee openen?
Het eerstequote:Op donderdag 16 juli 2015 19:15 schreef fietsie het volgende:
Eerste associatie zou zijn de Sociale Verzekerings Bank App maar dat lees ik natuurlijk weer totaal verkeerd![]()
Youtube ondertitels bestand??
Groenten, granen, eiwitten. Niks mis mee, me dunktquote:Op donderdag 16 juli 2015 20:03 schreef DrMarten het volgende:
Mijn voornemen van een gezonde maaltijd ook weer overboord gemieterd. Moest nog ff langs de apotheek, op de terugweg een pizza meegenomen
Goed besluitquote:Op donderdag 16 juli 2015 20:03 schreef DrMarten het volgende:
Mijn voornemen van een gezonde maaltijd ook weer overboord gemieterd. Moest nog ff langs de apotheek, op de terugweg een pizza meegenomen
Datquote:Op donderdag 16 juli 2015 20:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Groenten, granen, eiwitten. Niks mis mee, me dunkt
Hey, jij ook hier?quote:Op donderdag 16 juli 2015 20:08 schreef fietsie het volgende:
Gewoon zorgen dat je op een andere dag weer wat extra vezels tot je neemt.
Achter wat?quote:
quote:
Pizza salami, zit geen groente opquote:Op donderdag 16 juli 2015 20:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Groenten, granen, eiwitten. Niks mis mee, me dunkt
Ik heb er 1 die het veeeeel te warm heeft, niet kan / wil slapen en nu bloed onder nagels vandaan aan het halen is, denkt zequote:Op donderdag 16 juli 2015 20:10 schreef Juup© het volgende:
Ik ga zo eens 2 monsters uit het zwembad halen, tijd om te stoppen anders slapen ze straks helemaal niet meer.
Tomaat is geen fruit toch?quote:
Daarom laat ik er altijd paprika, uien, champignons en eventueel (niet ieder pizzaboer heeft het) Spaanse pepers, op doen.quote:
Herkenbaar, en ik ben nu zover dat ik gewoon zeg "ik wil graag dat jij gaat slapen, lukt het niet dan ga jij maar een boek lezen of met jouw knuffels/poppen spelen", dat werkt perfect. Alleen vorige week sliep mutsje om 23:30 uur nog niet (en moest de volgende dag naar school) en toen is zij haar kamer maar gaan herindelenquote:Op donderdag 16 juli 2015 20:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb er 1 die het veeeeel te warm heeft, niet kan / wil slapen en nu bloed onder nagels vandaan aan het halen is, denkt ze![]()
Eigenlijk vermaakt het me wel, manieren verzinnen om dr tot rust te krijgen
Als ik een baard laat groeien ben ik 3-in-1!quote:Op donderdag 16 juli 2015 17:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
FREAK!
Jezus. Jij hoort echt in een kermis thuis of zo. Naast de dame met de baard en de dwerg!
Dit is diepvriesquote:Op donderdag 16 juli 2015 20:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
Daarom laat ik er altijd paprika, uien, champignons en eventueel (niet ieder pizzaboer heeft het) Spaanse pepers, op doen.
Doenquote:Op donderdag 16 juli 2015 20:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Als ik een baard laat groeien ben ik 3-in-1!
quote:Op donderdag 16 juli 2015 20:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ga maar even voorlezen. Kijken of dat helpt.quote:Op donderdag 16 juli 2015 20:27 schreef Tally het volgende:
Ik kan morgen uitslapen voor ik moet werken dus de kinderen ook. Ze mogen nog even rondscharrelen. De oudste wil even mijn heetslag opnemen
Morgen wekker zetten, Moet om 12.00 de deur uitquote:Op donderdag 16 juli 2015 20:27 schreef Tally het volgende:
Ik kan morgen uitslapen voor ik moet werken dus de kinderen ook. Ze mogen nog even rondscharrelen. De oudste wil even mijn heetslag opnemen
Ik heb het nu geconverteerd naar Word, weet alleen niet of ik het dan weer dan converteren naar het originele bestandsformaatquote:Op donderdag 16 juli 2015 19:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Lees, of deze Nog meer leesvoer
Etc.....
Ik zou zeggen, probeer het, voordat je een hoop werk voor jan met de korte lul aan doen bentquote:Op donderdag 16 juli 2015 20:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het nu geconverteerd naar Word, weet alleen niet of ik het dan weer dan converteren naar het originele bestandsformaat
Eerst naar Word (drama) en dan terug converteren, er is vast een betere en snellere oplossingquote:Op donderdag 16 juli 2015 20:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het nu geconverteerd naar Word, weet alleen niet of ik het dan weer dan converteren naar het originele bestandsformaat
Als je dat allebei hebt is net weer normaal.quote:Op donderdag 16 juli 2015 20:25 schreef Tally het volgende:
[..]
zonde man, kon je niet verkopen aan aankomende eerstejaars ofzo?quote:Op donderdag 16 juli 2015 21:50 schreef DrMarten het volgende:
ff oud papier weggebracht Voor vele honderden euro's aan oude studieboeken de container ingeflikkerd
Van die boeken van voor de oorlog ja.quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:27 schreef bamibij het volgende:
[..]
zonde man, kon je niet verkopen aan aankomende eerstejaars ofzo?
Zijn boeken die ik 10-16 jaar geleden heb aangeschaft. Het overgrote deel is zwaar gedateerd.quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:27 schreef bamibij het volgende:
[..]
Gedateerde rommel levert niets op.quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:27 schreef bamibij het volgende:
[..]
Gooi maar in de groepquote:Op donderdag 16 juli 2015 23:15 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb al wat mensen gemeet uit deze reeks, maakt het toch net wat interessanter.
Dat deden we allemaal. Tijden veranderen.quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:21 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat weten ze zelf wel.
Voorheen meette ik vrij veel.
Te oud geworden om te meeten ja?quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat deden we allemaal. Tijden veranderen.
Er zijn al jaren geen meetings meer. Iig geen leuke.quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:39 schreef moemoe het volgende:
[..]
Daar is de eerste al.
Maar omg.... Meet jij niet meer?? Of wat heb ik gemist?
De goede Enschede-meets zijn al weer even geleden jaquote:Op donderdag 16 juli 2015 23:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Er zijn al jaren geen meetings meer. Iig geen leuke.
Minimaal 10 jaar 1 maand idd.quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:50 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De goede Enschede-meets zijn al weer even geleden ja
Eeh even denkenquote:Op donderdag 16 juli 2015 23:44 schreef moemoe het volgende:
[..].
Ken je mij nog? Wat was het... Arnhem?
quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ken jou.. Beter dan dat wordt het niet.
Zal idd iets van 2005 geweest zijn.quote:
Het probleem met nieuwe meets is dat de toffe mensen nooit meer naar meets gaan. En Q ook niet.quote:
Van de lui die bij de eerste Enschede-meet waren zie ik alleen Kreator nog regelmatig posten. De rest is al eeuwen weg.quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het probleem met nieuwe meets is dat de toffe mensen nooit meer naar meets gaan. En Q ook niet.
Helaas niet.quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zal idd iets van 2005 geweest zijn.
Of heb jij alles in een excelbestand bijgehouden?
Ik ook nog nooit in Ede, dus wat dat betreft staan we quitequote:Op donderdag 16 juli 2015 23:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben nog nooit in Enschede geweest
Utrecht is leukerquote:Op donderdag 16 juli 2015 23:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben nog nooit in Enschede geweest
Van Utrecht ken ik alleen de kantoren en hotels rond het station. Dat deel van Utrecht kan ik niet echt leuk noemenquote:
Mij heb je ook wel eens gezien ja.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 00:03 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ben jij nou.....?
Aangezien je dezelfde UI hebt.
Nah, dat is niet helemaal waar.quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Er zijn al jaren geen meetings meer. Iig geen leuke.
Just checking.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 00:04 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mij heb je ook wel eens gezien ja.
Ik.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 00:05 schreef moemoe het volgende:
En Q. mag dan als onderdeel van het meubilair natuurlijk niet ontbreken.
JEEEEEEJ!!!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 00:12 schreef DrMarten het volgende:
20.000e post![]()
![]()
Volgens mij ben ik een van de langzaamste posters in de geschiedenis van Fok
Orgie.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 00:13 schreef moemoe het volgende:
Maar eh, ik ben wel van plan er ook veel oude bekenden bij te betrekken.
Dat wordt me toch een spektakel.
Eftelingquote:Op vrijdag 17 juli 2015 00:05 schreef moemoe het volgende:
[..]
Volgend jaar ben ik van plan een grote meet in de Efteling te houden..
Spastisch? Wat dan?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 00:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kende echt niemand geloof ik.
En iedereen dacht dat ik spastisch was
Volgens mij had ik een tijdje daarvoor een spier gescheurd en was de dag van de meet de eerste dag dat ik weer zonder krukken liepquote:
Ik vier geen carnaval, maar ik hoor altijd dat dat een groot neukfestijn is, dus carnavalsmuziek zou goed moeten zijnquote:
Alleen die 7 dwergen erbij....quote:Op vrijdag 17 juli 2015 00:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
lekker naast sneeuwwitje gaan liggen.
Kan ik hieruit opmaken dat jij 1 van de mensen bent die op de meet aanwezig is?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 00:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik vier geen carnaval, maar ik hoor altijd dat dat een groot neukfestijn is, dus carnavalsmuziek zou goed moeten zijn
Wel in geweest, niet blijven hangen dat muziekje.quote:
O, is niet geluktquote:Op vrijdag 17 juli 2015 00:24 schreef moemoe het volgende:
Oh, echt.
Lullig.
Jaaa, het begint me nu te dagen volgens mij.
Ik probeerde jou te koppelen volgens mij![]()
.
Was je nog in de Baron geweest of val ik in herhalingquote:Op vrijdag 17 juli 2015 00:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wel in geweest, niet blijven hangen dat muziekje.
We zullen zienquote:Op vrijdag 17 juli 2015 00:25 schreef moemoe het volgende:
[..]
Kan ik hieruit opmaken dat jij 1 van de mensen bent die op de meet aanwezig is?
Ik vind die attractie zo geweldigquote:Op vrijdag 17 juli 2015 00:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wel in geweest, niet blijven hangen dat muziekje.
Ja. Hij was tof. Joris en de draak ook. Vliegende Hollander vond ik eigenlijk niet heel bijzonder.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 00:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was je nog in de Baron geweest of val ik in herhaling
Van de Vliegende hollander vind ik het begin leuk maar hij is zo kortquote:Op vrijdag 17 juli 2015 00:29 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja. Hij was tof. Joris en de draak ook. Vliegende Hollander vond ik eigenlijk niet heel bijzonder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |