men verbaasde zich over die mobiliteit. Zonder erop te duwen hoor. Gewoon met strekkenquote:Op donderdag 16 juli 2015 17:45 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij ben je een kneus als je het niet kan
Renesite bij mijn AT.quote:Op donderdag 16 juli 2015 17:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
men verbaasde zich over die mobiliteit. Zonder erop te duwen hoor. Gewoon met strekken
Leesquote:Op donderdag 16 juli 2015 19:13 schreef CherryLips het volgende:
Jongens, waar kan ik een .sbv-bestand mee openen?
Het eerstequote:Op donderdag 16 juli 2015 19:15 schreef fietsie het volgende:
Eerste associatie zou zijn de Sociale Verzekerings Bank App maar dat lees ik natuurlijk weer totaal verkeerd![]()
Youtube ondertitels bestand??
Groenten, granen, eiwitten. Niks mis mee, me dunktquote:Op donderdag 16 juli 2015 20:03 schreef DrMarten het volgende:
Mijn voornemen van een gezonde maaltijd ook weer overboord gemieterd. Moest nog ff langs de apotheek, op de terugweg een pizza meegenomen
Goed besluitquote:Op donderdag 16 juli 2015 20:03 schreef DrMarten het volgende:
Mijn voornemen van een gezonde maaltijd ook weer overboord gemieterd. Moest nog ff langs de apotheek, op de terugweg een pizza meegenomen
Datquote:Op donderdag 16 juli 2015 20:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Groenten, granen, eiwitten. Niks mis mee, me dunkt
Hey, jij ook hier?quote:Op donderdag 16 juli 2015 20:08 schreef fietsie het volgende:
Gewoon zorgen dat je op een andere dag weer wat extra vezels tot je neemt.
Achter wat?quote:
quote:
Pizza salami, zit geen groente opquote:Op donderdag 16 juli 2015 20:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Groenten, granen, eiwitten. Niks mis mee, me dunkt
Ik heb er 1 die het veeeeel te warm heeft, niet kan / wil slapen en nu bloed onder nagels vandaan aan het halen is, denkt zequote:Op donderdag 16 juli 2015 20:10 schreef Juup© het volgende:
Ik ga zo eens 2 monsters uit het zwembad halen, tijd om te stoppen anders slapen ze straks helemaal niet meer.
Tomaat is geen fruit toch?quote:
Daarom laat ik er altijd paprika, uien, champignons en eventueel (niet ieder pizzaboer heeft het) Spaanse pepers, op doen.quote:
Herkenbaar, en ik ben nu zover dat ik gewoon zeg "ik wil graag dat jij gaat slapen, lukt het niet dan ga jij maar een boek lezen of met jouw knuffels/poppen spelen", dat werkt perfect. Alleen vorige week sliep mutsje om 23:30 uur nog niet (en moest de volgende dag naar school) en toen is zij haar kamer maar gaan herindelenquote:Op donderdag 16 juli 2015 20:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb er 1 die het veeeeel te warm heeft, niet kan / wil slapen en nu bloed onder nagels vandaan aan het halen is, denkt ze![]()
Eigenlijk vermaakt het me wel, manieren verzinnen om dr tot rust te krijgen
Als ik een baard laat groeien ben ik 3-in-1!quote:Op donderdag 16 juli 2015 17:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
FREAK!
Jezus. Jij hoort echt in een kermis thuis of zo. Naast de dame met de baard en de dwerg!
Dit is diepvriesquote:Op donderdag 16 juli 2015 20:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
Daarom laat ik er altijd paprika, uien, champignons en eventueel (niet ieder pizzaboer heeft het) Spaanse pepers, op doen.
Doenquote:Op donderdag 16 juli 2015 20:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Als ik een baard laat groeien ben ik 3-in-1!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |