Ik heb er 1 die het veeeeel te warm heeft, niet kan / wil slapen en nu bloed onder nagels vandaan aan het halen is, denkt zequote:Op donderdag 16 juli 2015 20:10 schreef Juup© het volgende:
Ik ga zo eens 2 monsters uit het zwembad halen, tijd om te stoppen anders slapen ze straks helemaal niet meer.
Tomaat is geen fruit toch?quote:
Daarom laat ik er altijd paprika, uien, champignons en eventueel (niet ieder pizzaboer heeft het) Spaanse pepers, op doen.quote:
Herkenbaar, en ik ben nu zover dat ik gewoon zeg "ik wil graag dat jij gaat slapen, lukt het niet dan ga jij maar een boek lezen of met jouw knuffels/poppen spelen", dat werkt perfect. Alleen vorige week sliep mutsje om 23:30 uur nog niet (en moest de volgende dag naar school) en toen is zij haar kamer maar gaan herindelenquote:Op donderdag 16 juli 2015 20:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb er 1 die het veeeeel te warm heeft, niet kan / wil slapen en nu bloed onder nagels vandaan aan het halen is, denkt ze![]()
Eigenlijk vermaakt het me wel, manieren verzinnen om dr tot rust te krijgen
Als ik een baard laat groeien ben ik 3-in-1!quote:Op donderdag 16 juli 2015 17:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
FREAK!
Jezus. Jij hoort echt in een kermis thuis of zo. Naast de dame met de baard en de dwerg!
Dit is diepvriesquote:Op donderdag 16 juli 2015 20:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
Daarom laat ik er altijd paprika, uien, champignons en eventueel (niet ieder pizzaboer heeft het) Spaanse pepers, op doen.
Doenquote:Op donderdag 16 juli 2015 20:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Als ik een baard laat groeien ben ik 3-in-1!
quote:Op donderdag 16 juli 2015 20:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ga maar even voorlezen. Kijken of dat helpt.quote:Op donderdag 16 juli 2015 20:27 schreef Tally het volgende:
Ik kan morgen uitslapen voor ik moet werken dus de kinderen ook. Ze mogen nog even rondscharrelen. De oudste wil even mijn heetslag opnemen
Morgen wekker zetten, Moet om 12.00 de deur uitquote:Op donderdag 16 juli 2015 20:27 schreef Tally het volgende:
Ik kan morgen uitslapen voor ik moet werken dus de kinderen ook. Ze mogen nog even rondscharrelen. De oudste wil even mijn heetslag opnemen
Ik heb het nu geconverteerd naar Word, weet alleen niet of ik het dan weer dan converteren naar het originele bestandsformaatquote:Op donderdag 16 juli 2015 19:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Lees, of deze Nog meer leesvoer
Etc.....
Ik zou zeggen, probeer het, voordat je een hoop werk voor jan met de korte lul aan doen bentquote:Op donderdag 16 juli 2015 20:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het nu geconverteerd naar Word, weet alleen niet of ik het dan weer dan converteren naar het originele bestandsformaat
Eerst naar Word (drama) en dan terug converteren, er is vast een betere en snellere oplossingquote:Op donderdag 16 juli 2015 20:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het nu geconverteerd naar Word, weet alleen niet of ik het dan weer dan converteren naar het originele bestandsformaat
Als je dat allebei hebt is net weer normaal.quote:Op donderdag 16 juli 2015 20:25 schreef Tally het volgende:
[..]
zonde man, kon je niet verkopen aan aankomende eerstejaars ofzo?quote:Op donderdag 16 juli 2015 21:50 schreef DrMarten het volgende:
ff oud papier weggebracht Voor vele honderden euro's aan oude studieboeken de container ingeflikkerd
Van die boeken van voor de oorlog ja.quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:27 schreef bamibij het volgende:
[..]
zonde man, kon je niet verkopen aan aankomende eerstejaars ofzo?
Zijn boeken die ik 10-16 jaar geleden heb aangeschaft. Het overgrote deel is zwaar gedateerd.quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:27 schreef bamibij het volgende:
[..]
zonde man, kon je niet verkopen aan aankomende eerstejaars ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |