Vanochtend dacht ik, ik moet ff koelbox ophalen bij broer en dan een deze dagen de vriezer eens ontdooien, dus zoveel mogelijk leeg vreten. Heb ik er vanmiddag zonder nadenken weer ijsjes en een brood in gegooidquote:Op woensdag 15 juli 2015 16:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd
Zo fijn om te weten dat ik niet de enige ben met zulke acties.
Ik kijk over 2 uurtjes wel hoever het ontdooid is. Anders donder ik het ook wel in de magnetron.quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:59 schreef Cue_ het volgende:
Daarvoor heb ik een magnetron met ontdooifunctie.
Geen gedoe met vooraf bedenken wat je wil of later eten als je t vergeten bent
Jullie zijn perfect voor elkaar.quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd
Zo fijn om te weten dat ik niet de enige ben met zulke acties.
Ik zit momenteel op 3x per week.quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Owja, dat wilde ik ook gaan doen deze vakantie
Ik bel Ali wel, geen gedoe met invriezen en daarna ontdooien.quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:56 schreef DrMarten het volgende:
Ik ga voor shoarma vanavond. Alleen iets te laat uit de vriezer gehaald. Wordt weer laat eten vanavond
Uh, gewoon in de pan mikken. Dan ontdooit het ook hequote:Op woensdag 15 juli 2015 17:09 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik kijk over 2 uurtjes wel hoever het ontdooid is. Anders donder ik het ook wel in de magnetron.
Dat doen ze voor als de koop toch afketst. Dan is er in ieder geval nog wat belangstelling voor. Daarom deed onze makelaar niet aan de optie 'onder bod'. Dat is een optie die ze op Funda aan kunnen vinken.quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:26 schreef DrMarten het volgende:
Wat is dat toch met die hoerige makelaars dat ze huizen die al verkocht zijn nog als te koop op de website laten staan
Makelaar gebeld die 2 leuke woningen op de site had staan, allebei al verkocht.
5 euro nieuwquote:Op donderdag 16 juli 2015 08:06 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij is m'n muis aan het sterven. Van de pc.
RIP aan de nabestaanden.quote:Op donderdag 16 juli 2015 08:06 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij is m'n muis aan het sterven. Van de pc.
Ik heb zo'n klein ding van de Action van 1,80, voor de laptop. Het lampje flikkert als een malle maar verder doet ie het goedquote:Op donderdag 16 juli 2015 08:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Voor zo'n crappy Action ding waar je handen van afsterven ja.
Mee eens. Wij hebben een standaard gedrocht bij de thincliënts. Ik muis niet minder dan een met vorige en volgende knopjesquote:Op donderdag 16 juli 2015 08:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Voor zo'n crappy Action ding waar je handen van afsterven ja.
kostda?quote:Op donderdag 16 juli 2015 08:33 schreef Q. het volgende:
Dit is mijn standaard muis, voor minder doe ik het niet. Heb er ook 4 van deze volgens mij.![]()
[ afbeelding ]
Al geboekt?quote:Op donderdag 16 juli 2015 08:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb zo'n klein ding van de Action van 1,80, voor de laptop. Het lampje flikkert als een malle maar verder doet ie het goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |