9gag.quote:Op donderdag 16 juli 2015 09:54 schreef Tally het volgende:
Als jullie niet op FOK! zijn en niet de krant aan het lezen zijn welke site zitten jullie dan?
Ik verveel me en kan maar geen site bedenken waar ik iets aan heb of leuk vind om te lezen
http://rotten.com/quote:Op donderdag 16 juli 2015 10:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat soort dingen.
Mag ook IT gerelateerd zijn.
Die plaatjes vind ik dus niet leukquote:
En ik ben geen debielquote:
quote:Op donderdag 16 juli 2015 11:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Die plaatjes vind ik dus niet leuk
[..]
En ik ben geen debiel
Thedailywtf.comquote:Op donderdag 16 juli 2015 10:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat soort dingen.
Mag ook IT gerelateerd zijn.
Waar?quote:Op donderdag 16 juli 2015 14:20 schreef Godtje het volgende:
Perenijs uit assortiment![]()
Dan nu maar aan raket
Bij? AH?quote:Op donderdag 16 juli 2015 14:20 schreef Godtje het volgende:
Dan nu maar aan raket
Raketjes zijn veel lekkerder.quote:Op donderdag 16 juli 2015 14:20 schreef Godtje het volgende:
Dan nu maar aan raket
Gelukkig. Ik vind de perenijsjes zo lekkerquote:Op donderdag 16 juli 2015 14:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij deze AH voor de deur. Niet alle AH.
Lidl heeft ze ookquote:Op donderdag 16 juli 2015 14:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Gelukkig. Ik vind de perenijsjes zo lekker
Bij de Lidl hebben ze ook van die dubbel chocolade cornetto's. Die vind ik daar zo lekkerquote:
Zwanger!quote:Op donderdag 16 juli 2015 14:55 schreef Tally het volgende:
Dat je nu al een week vetvrij eet en dat je van de vader van de baas een saussijzenbroodje aangeboden kreeg, nou ja aan gedwongen kreeg, en dat je dan over je nek gaat omdat je maag niet zo goed meer tegen vet kan
Neeeeeeeeeeeeeeej! Da kennie!quote:
Nee eigen merk, maar ik heb de aardbeienversie en ze zijn lekker.quote:Op donderdag 16 juli 2015 14:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Van Ola? Want AH huismerk hadden ze wel maar die moet ik niet.
Die ijsjes van de Lidl zijn goedquote:Op donderdag 16 juli 2015 15:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee eigen merk, maar ik heb de aardbeienversie en ze zijn lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |