Raketjes zijn veel lekkerder.quote:Op donderdag 16 juli 2015 14:20 schreef Godtje het volgende:
Perenijs uit assortiment![]()
Dan nu maar aan raket
Gelukkig. Ik vind de perenijsjes zo lekkerquote:Op donderdag 16 juli 2015 14:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij deze AH voor de deur. Niet alle AH.
Lidl heeft ze ookquote:Op donderdag 16 juli 2015 14:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Gelukkig. Ik vind de perenijsjes zo lekker
Bij de Lidl hebben ze ook van die dubbel chocolade cornetto's. Die vind ik daar zo lekkerquote:
Zwanger!quote:Op donderdag 16 juli 2015 14:55 schreef Tally het volgende:
Dat je nu al een week vetvrij eet en dat je van de vader van de baas een saussijzenbroodje aangeboden kreeg, nou ja aan gedwongen kreeg, en dat je dan over je nek gaat omdat je maag niet zo goed meer tegen vet kan
Neeeeeeeeeeeeeeej! Da kennie!quote:
Nee eigen merk, maar ik heb de aardbeienversie en ze zijn lekker.quote:Op donderdag 16 juli 2015 14:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Van Ola? Want AH huismerk hadden ze wel maar die moet ik niet.
Die ijsjes van de Lidl zijn goedquote:Op donderdag 16 juli 2015 15:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee eigen merk, maar ik heb de aardbeienversie en ze zijn lekker.
Van dat water met suiker en kleurstof?quote:Op donderdag 16 juli 2015 15:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die ijsjes van de Lidl zijn goed
Al heb ik nu een pak van die enorm goedkope ijsjes liggen, van die doorzichtige zakjes
Zonder kleurstof, wel smaakstofquote:Op donderdag 16 juli 2015 15:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van dat water met suiker en kleurstof?
Dat mot ik nietquote:Op donderdag 16 juli 2015 15:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee eigen merk, maar ik heb de aardbeienversie en ze zijn lekker.
quote:Op donderdag 16 juli 2015 14:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Leugensch. Misschien voor mensen met slechte smaak.
Net geprobeerd maar perenijs zoveel beter!
Die zijn echt lekkerquote:
Ik had het juist andersom. Van die goedkoper hele lange gekleurde. Die kocht ik soms stiekem (25 cent) bij de snackbar aan de overkant van de speeltuin. Thuis hadden we ze niet want mijn nichtje (?!?!) werd er agressief van. Van kleurstoffen uit dat ijsje. Waarom wij ze dan niet mochten is me nog steeds een raadsel.quote:Op donderdag 16 juli 2015 15:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die mochten we nooit op school vroegah omdat kinderen er hyper van zouden worden
Als het echt warm is vreet ik deze dingen de hele dag doorquote:Op donderdag 16 juli 2015 15:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die mochten we nooit op school vroegah omdat kinderen er hyper van zouden worden
En jij bent alles behalve hyper zekerquote:Op donderdag 16 juli 2015 15:45 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als het echt warm is vreet ik deze dingen de hele dag door
Agressief, hyper, bijna hetzelfde.quote:Op donderdag 16 juli 2015 15:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik had het juist andersom. Van die goedkoper hele lange gekleurde. Die kocht ik soms stiekem (25 cent) bij de snackbar aan de overkant van de speeltuin. Thuis hadden we ze niet want mijn nichtje (?!?!) werd er agressief van. Van kleurstoffen uit dat ijsje. Waarom wij ze dan niet mochten is me nog steeds een raadsel.
Luier dan ik komen ze nietquote:Op donderdag 16 juli 2015 15:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En jij bent alles behalve hyper zeker
Dat ben ik alleen van koffiequote:Op donderdag 16 juli 2015 15:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En jij bent alles behalve hyper zeker
Waarom buigt jouw duim zo ver naar achter?quote:
WAT?!?!?!?!quote:Op donderdag 16 juli 2015 14:20 schreef Godtje het volgende:
Perenijs uit assortiment![]()
Dan nu maar aan raket
Dat toch niet zo raar?quote:Op donderdag 16 juli 2015 16:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom buigt jouw duim zo ver naar achter?#FREAK
Ja vind je dat al ver?quote:Op donderdag 16 juli 2015 16:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom buigt jouw duim zo ver naar achter?#FREAK
Ja. Mijn vingers zijn gewoon recht hoor. Incl duim.quote:
Mijn duim kan helemaal haaks.quote:Op donderdag 16 juli 2015 16:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Mijn vingers zijn gewoon recht hoor. Incl duim.
Amen!quote:Op donderdag 16 juli 2015 16:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar heb ik nooit spullen met veel kunstmatige kleurstoffen en suiker voor nodig gehadquote:Op donderdag 16 juli 2015 15:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
IK.OOK.NIET.quote:Op donderdag 16 juli 2015 16:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daarbij moet ik ook vermelden dat ik normaal ben en geen freak
Met een vieze afwasborstelquote:Op donderdag 16 juli 2015 16:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daarbij moet ik ook vermelden dat ik normaal ben en geen freak
quote:Op donderdag 16 juli 2015 16:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat heb ik ook! En ze staan schuinquote:
quote:Op donderdag 16 juli 2015 16:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Maar de afwas is wel weg (of staat in de vaatwasser)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Zo'n ding die men wel eens kan gebruiken voor dingen die niet in de vaatwasser mogen, en als de vaatwasser dan weer eens aan gaat dan gewoon de borstel mee in de vaatwasser doenquote:
Met een beetje hulp krijg ik ze zowat in een hoek van 90 gradenquote:
Ik ben hypermobiel.quote:Op donderdag 16 juli 2015 16:40 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Met een beetje hulp krijg ik ze zowat in een hoek van 90 graden
quote:Op donderdag 16 juli 2015 16:36 schreef Tally het volgende:
FreakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |