Die hebben we toch al? Pereiro, Propper en Maher.quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:27 schreef Lemming22 het volgende:
Nu nog een verdediger, én schijnbaar wil Cocu drie aanvallende middenvelders. Dus we zijn nog niet uitgeshopt
Maar Pereiro wordt volgens mij primair als buitenspeler gezien. Dan heb je Ritzmaier nog wel, dus als die verkocht wordt, zal Brands wel in actie komen voor die positie.quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hebben we toch al? Pereiro, Propper en Maher.
Denk dat ons middenveld wel goed is zo. Misschien nog een buitenspeler erbij, al kunnen Bergwijn en Laursen misschien al voldoen als backup. Achterin zit je het minst breed.
En het liefst eentje met ervaring. Want met Bruma en Isimat naast elkaar... Ik weet het nietquote:Op woensdag 15 juli 2015 12:44 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Maar Pereiro wordt volgens mij primair als buitenspeler gezien. Dan heb je Ritzmaier nog wel, dus als die verkocht wordt, zal Brands wel in actie komen voor die positie.
Ik zie ook liever een verdediger komen, als de jeugdspelers het niveau niet blijken te hebben tenminste.
Alex erbijquote:Op woensdag 15 juli 2015 12:53 schreef DuTank het volgende:
[..]
En het liefst eentje met ervaring. Want met Bruma en Isimat naast elkaar... Ik weet het niet
Pereiro is vooral voor de flank gehaald, maar kan dat natuurlijk prima. Guardado ook en dan kunnen Hendrix of Schaars als CVM spelen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hebben we toch al? Pereiro, Propper en Maher.
Denk dat ons middenveld wel goed is zo. Misschien nog een buitenspeler erbij, al kunnen Bergwijn en Laursen misschien al voldoen als backup. Achterin zit je het minst breed.
Héctor Moreno zie ik liever. Schijnt ook dat ze daar mee bezig zijn nu en Brands kent hem goed.quote:
Die heeft zijn beste periode gehad bij PSV.quote:
Maakt niet uit, was met Van Bommel ook zo, maar toch was ik blij dat hij kwam. Alex zou hier mooi zijn carierre af kunnen sluiten als grote bonk ervaring en daarna lekker als Verdedigingstrainer bij de jeugd aan de slag kunnenquote:Op woensdag 15 juli 2015 12:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die heeft zijn beste periode gehad bij PSV.
2 miljoen salaris en 1 miljoen tekengeld is niet veel voor een bankzitter.quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:59 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Maakt niet uit, was met Van Bommel ook zo, maar toch was ik blij dat hij kwam. Alex zou hier mooi zijn carierre af kunnen sluiten als grote bonk ervaring en daarna lekker als Verdedigingstrainer bij de jeugd aan de slag kunnen
We hebben duurdere bankzitters gehadquote:Op woensdag 15 juli 2015 13:00 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
2 miljoen salaris en 1 miljoen tekengeld is niet veel voor een bankzitter.
Toch denk ik dat je beter aan zulke spelers niet meer moet beginnen, zelfde als Gomes. Die hebben hun beste tijd gehad en PSV is nu een andere weg ingeslagen. Afellay zou ook een erg domme keus zijn.quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:02 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
We hebben duurdere bankzitters gehad
Die gaat afsluiten in Brazilië natuurlijk en dan een dikke strandvilla kopen daar.quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:59 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Maakt niet uit, was met Van Bommel ook zo, maar toch was ik blij dat hij kwam. Alex zou hier mooi zijn carierre af kunnen sluiten als grote bonk ervaring en daarna lekker als Verdedigingstrainer bij de jeugd aan de slag kunnen
Niet zo heel vreemd natuurlijkquote:Op woensdag 15 juli 2015 14:22 schreef Scarface88 het volgende:
Zonder Champions League was ie dus niet naar PSV gekomen.
quote:Op woensdag 15 juli 2015 15:26 schreef BadderHaring het volgende:
Depay grootste talent ter wereld volgens France football.
Hahaha, kennen die Pereiro niet dan?
Ik ga het ook bijna zelf geloven gewoon allemaalquote:
Hij kan nu alleen maar tegenvallenquote:Op woensdag 15 juli 2015 15:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik ga het ook bijna zelf geloven gewoon allemaal
quote:Op woensdag 15 juli 2015 15:15 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Over aanwinsten gesproken. [ afbeelding ]
Dit kan toch niet jongens? Wat is dit voor oversized overhemdje? Dat kan toch nooit wat worden.
Dan zien we toch liever zo'n mooi Umbro polo'tje he[ afbeelding ]
http://soccerlens.com/top-20-young-footballers-for-2008/5006/quote:Op woensdag 15 juli 2015 15:51 schreef BadderHaring het volgende:
Ik zou zo'n lijstje wel eens willen zien van pak'm beet 2008.
Kwam net een lijstje tegen waar Lurling ()als grootste talent van de Eredivisie werd genoemd. Samen met Vennegoor en Bruggink.
Zijn zowat allemaal al voor tientallen miljoenen een keer verkocht. Kun je toch geen talent meer noemen dan.quote:
Joris Mathijsenquote:Op woensdag 15 juli 2015 12:53 schreef DuTank het volgende:
[..]
En het liefst eentje met ervaring. Want met Bruma en Isimat naast elkaar... Ik weet het niet
Kermit Erasmusquote:Op woensdag 15 juli 2015 16:43 schreef Rabieluh het volgende:
En hier 2007, daar zijn wat leuke namen bij.
http://soccerlens.com/top(...)otballers-2007/4258/
Sterling, 68 miljoen.quote:
Tjah nu wel makkelijk praten, als die 3 nu 18 zouden zijn en niemand kende ze nog dan zouden ze weer toptalenten zijn in de eredivisie, net als babel.quote:Op woensdag 15 juli 2015 15:51 schreef BadderHaring het volgende:
Ik zou zo'n lijstje wel eens willen zien van pak'm beet 2008.
Kwam net een lijstje tegen waar Lurling ()als grootste talent van de Eredivisie werd genoemd. Samen met Vennegoor en Bruggink.
Echt bizar veel geld voor dat mannetje en ik denk ook oprecht dat depay veel meer indruk gaat makenquote:Op woensdag 15 juli 2015 17:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Sterling, 68 miljoen.
Man Utd lacht zich nog steeds rot om het fooitje wat ze voor Depay hebben betaald.
DM.quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:47 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ben vnvnd niet thuis. Iemand een stream die niet via FOX is?
twitter:PSV twitterde op woensdag 15-07-2015 om 18:26:30OPSTELLING PSV TEGEN LYON: Pasveer; Isimat, De Wijs, Bruma, Maher, DeJong, Narsingh, Bergwijn, Brenet, Ritzmaier en Hendrix #psv #ValaisCup reageer retweet
Geen Lestienne en Pröpperquote:Op woensdag 15 juli 2015 18:31 schreef Cavaliers het volgende:
twitter:PSV twitterde op woensdag 15-07-2015 om 18:26:30OPSTELLING PSV TEGEN LYON: Pasveer; Isimat, De Wijs, Bruma, Maher, DeJong, Narsingh, Bergwijn, Brenet, Ritzmaier en Hendrix #psv #ValaisCup reageer retweet
Ik schakelde ook liever weg als hij voor de camera verscheen, ligt hem gewoon totaal niet, erg jammer maar weinig aan te doen. Misschien komt het nog wel goed.quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:24 schreef nickhguitar het volgende:
Net nog even wat beelden teruggezien van de presentatie en persconferentie omtrent de aankoop van Depay. Wel pijnlijk om te zien hoe slecht die jongen voor de camera is zeg. Was bij PSV al niet zo´n mediatalent maar dit slaat wel allesJournalist heeft als openingsvraag doodsimpel of hij uitkijkt naar het nieuwe seizoen waarop hij antwoord dat hij blij is om hier te zijn, geweldige coach en geweldig team, geweldig is opgevangen en het een droom is die uitkomt. Wat een dooddoeners zeg.
Aissati.quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:43 schreef Rabieluh het volgende:
En hier 2007, daar zijn wat leuke namen bij.
http://soccerlens.com/top(...)otballers-2007/4258/
Ik vind het sneu voor die jongen, hij heeft een flinke sociale knauw in zijn jeugd gehad. En daar ondervindt hij nog dagelijks de gevolgen van. Volgens mij is hij oprecht een goed joch, alleen heeft hij moeite zich te uiten.quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:24 schreef nickhguitar het volgende:
Net nog even wat beelden teruggezien van de presentatie en persconferentie omtrent de aankoop van Depay. Wel pijnlijk om te zien hoe slecht die jongen voor de camera is zeg. Was bij PSV al niet zo´n mediatalent maar dit slaat wel allesJournalist heeft als openingsvraag doodsimpel of hij uitkijkt naar het nieuwe seizoen waarop hij antwoord dat hij blij is om hier te zijn, geweldige coach en geweldig team, geweldig is opgevangen en het een droom is die uitkomt. Wat een dooddoeners zeg.
Heb zelf niet het gevoel dat het daaraan ligt eigenlijkquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik vind het sneu voor die jongen, hij heeft een flinke sociale knauw in zijn jeugd gehad. En daar ondervindt hij nog dagelijks de gevolgen van. Volgens mij is hij oprecht een goed joch, alleen heeft hij moeite zich te uiten.
Ik hoop echt dat hij succes heeft in Engeland, gun het hem van harte. Alleen dit interviews moet ie maar aan Rooney overlaten.
Helemaal met je eens. Ontzettend goed van die jongen dat hij zijn strijdlust zo op het veld kwijt kan en niet volledig is ontspoord. Het is gewoon een goed joch, dat op tijd heeft ingezien dat knokken voor zijn toekomst resultaat kon gaan opleveren.quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik vind het sneu voor die jongen, hij heeft een flinke sociale knauw in zijn jeugd gehad. En daar ondervindt hij nog dagelijks de gevolgen van. Volgens mij is hij oprecht een goed joch, alleen heeft hij moeite zich te uiten.
Ik hoop echt dat hij succes heeft in Engeland, gun het hem van harte. Alleen dit interviews moet ie maar aan Rooney overlaten.
Die dooddoeners zegt hij nu juist omdat hij niks verkeerds wil zeggen. Ik denk zelfs dat Memphis deze dooddoeners vantevoren al in zijn hoofd had zitten. Bij Manchester zijn ze het steenkolen Engels van van Gaal gewend. Die zullen Memphis een verademing vinden.quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:05 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Heb zelf niet het gevoel dat het daaraan ligt eigenlijkDat het een goed joch is geloof ik wel, wij hebben al vrij snel een mening op basis van wat beelden maar ik heb nog geen slechte verhalen over hem gehoord van collega voetballers.
Hij moet gewoon lekker zeggen wat hij denkt. Niet met z'n standaard dooddoeners antwoorden, of dat nou per se te maken heeft met zijn jeugd o.i.d. dat weet ik niet.
Is al bekend of Lestienne en Propper wel op de bank zitten?
Dat die vettige z'n polo een keer in de was gooitquote:
Die wordt in het stilste op een onbekende locatie getraind, zodat hij over 4 jaar de nieuwe keeper van PSV en Oranje kan worden.quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met de ontwikkeling van Yanick van Osch?
Dat is de Wijs.quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:03 schreef BadderHaring het volgende:
Blokkerige stream, die nr 3 is dat de Wijs?
Niet de eerste keer dat ie de fout ingaat met het uitkomen.quote:
Gaat ook nooit wat worden. Ik snap niet wat Cocu in hem ziet.quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:05 schreef Cavaliers het volgende:
Vloet daarentegen kan er echt niks van.
http://www.transfermarkt.(...)werb/NL2/verein/9715quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:12 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Speelt hij bij Jong altijd linksback? Postuur van een CV, namelijk.
Meestal CV dus. Lekker bij de selectie halen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:15 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
http://www.transfermarkt.(...)werb/NL2/verein/9715
Idd 1.89 mtr. goede lengte ook nog eens.quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:17 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Meestal CV dus. Lekker bij de selectie halen.
Ik ben fan.quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:37 schreef Scarface88 het volgende:
Beest is het.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goeie sleeve, en zeker op die eerste foto een kop van, I don't give a fuck.quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:37 schreef Scarface88 het volgende:
Beest is het.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is er al nieuws over zijn knie? Duurt lang vind ik.quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:43 schreef Rabieluh het volgende:
Die botergeile splijtende pass van Willems kwam net langs.
Perschef Thijs probeert het nieuws zo goed mogelijk te brengen, dan kan het wat langer duren.quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Is er al nieuws over zijn knie? Duurt lang vind ik.
Mooie meevaller. Dat geld kan Brands mooi gebruiken om Frenkie de Jong op te halen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lensie naar Sunderland. 12 miljoen blijkbaar. 5-15% naar PSV
Wel een goeie transfer voor hem, zoberzo naar de Premier League, Sunderland is ook niks mis mee.quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
En bij Dickiequote:Op woensdag 15 juli 2015 23:22 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Wel een goeie transfer voor hem, zoberzo naar de Premier League, Sunderland is ook niks mis mee.
Fysiek kan hij het wel aan, daar twijfel ik niet aan.quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:22 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Wel een goeie transfer voor hem, zoberzo naar de Premier League, Sunderland is ook niks mis mee.
Als perschef wil hij wel dat iedereen de juiste dingen zegt.quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:47 schreef Scarface88 het volgende:
"Ben ik in beeld?" Thijs heeft het prima naar zijn zin daar zo te zien.
[ afbeelding ]
Van de winst, dus dat levert een paar ton op. Toch mooi meegenomen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik ben net een beetje bijgekomen van de Pereiro-soap. Die verdediger komt wel. En zo niet, dan hebben wel Albertoooo nog.quote:Op donderdag 16 juli 2015 12:17 schreef Gutanoth het volgende:
Ik wil geruchten/nieuws over een verdediger
Die kan er niet veel van. Zijn negroïde evenknie schat ik een paar klasse hoger in.quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:17 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Meestal CV dus. Lekker bij de selectie halen.
Als LB was het anders meer dan prima.quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die kan er niet veel van. Zijn negroïde evenknie schat ik een paar klasse hoger in.
Misschien is dat dan wel zijn plekkie. Het is allemaal wat lomp en onbeholpen. Maar misschien heeft hij enorme stappen gemaakt die ik dan heb gemist. Lundqvist viel me gisteren wel in zeer positieve zin op.quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:14 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als LB was het anders meer dan prima.
Kut dat dat niet gelukt is.quote:Op donderdag 16 juli 2015 14:02 schreef Gutanoth het volgende:
Frank de Boer probeerde Lens te halenSneu
geduld, dat gaat nog weken durenquote:Op donderdag 16 juli 2015 12:17 schreef Gutanoth het volgende:
Ik wil geruchten/nieuws over een verdediger
Ik schat dat ze uiteindelijk met Ilori aan komen kakken. En dat zou zonde zijn. Ik zou het nu gaan doen met Isimat en Bruma met daarachter de jonkies. Met De Wijs, Alberto, Theunissen en Obispo lopen er minimaal 2 spelers rond die de potentie hebben om PSV 1 te halen. Allemaal linkspoten.quote:Op donderdag 16 juli 2015 14:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
geduld, dat gaat nog weken duren
Ik ben geen fan. Maakt een totaal ongeïnteresseerde en ongeïnspireerde indruk op me.quote:
Andere melden 11 miljoen pond zelfs.quote:Op donderdag 16 juli 2015 07:16 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Van de winst, dus dat levert een paar ton op. Toch mooi meegenomen.
Zou toch nog een mooie 1,5Mil zijn voor psvquote:Op donderdag 16 juli 2015 14:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Andere melden 11 miljoen pond zelfs.
Fantastisch dat commentaarquote:Op donderdag 16 juli 2015 15:15 schreef Wazaaaaa het volgende:
Guardado KOEKOEK
http://streamable.com/qei3
Ai caramba!quote:Op donderdag 16 juli 2015 15:15 schreef Wazaaaaa het volgende:
Guardado KOEKOEK
quote:Op donderdag 16 juli 2015 15:15 schreef Wazaaaaa het volgende:
Guardado KOEKOEK
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 16-07-2015 om 14:59:28PSV-directeur @ToonGerbrands heeft de eerste stap in de wereld van social media gezet: Twitter-account is daar. Binnenkort actief. Be there. reageer retweet
Be there, anders mis je wat.quote:Op donderdag 16 juli 2015 15:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 16-07-2015 om 14:59:28PSV-directeur @ToonGerbrands heeft de eerste stap in de wereld van social media gezet: Twitter-account is daar. Binnenkort actief. Be there. reageer retweet
we delen mee in de winst, niet het hele bedragquote:Op donderdag 16 juli 2015 15:16 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Zou toch nog een mooie 1,5Mil zijn voor psv
Wat moet PSV met Vilhena. Matige speler en middenveld is al voldoende bezet.quote:Op donderdag 16 juli 2015 16:10 schreef satecl het volgende:
Hé boertjes, Vilhena ruilen voor Locadia?
Krijgen jullie Te Vrede er gratis bij, nou goed?quote:Op donderdag 16 juli 2015 16:14 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Wat moet PSV met Vilhena. Matige speler en middenveld is al voldoende bezet.
Beide spelers zouden nog niet eens bij Jong PSV in de basis staan.quote:Op donderdag 16 juli 2015 16:16 schreef satecl het volgende:
[..]
Krijgen jullie Te Vrede er gratis bij, nou goed?
Ik zou even Ajax bellen, die hebben altijd graag middenveldersquote:Op donderdag 16 juli 2015 16:10 schreef satecl het volgende:
quote:Op donderdag 16 juli 2015 16:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik zou even Ajax bellen, die hebben altijd graag middenvelders
Wel slechte resultaat, hoe kan ne daar nou 3 tegengoals van krijgen als mexico zijnde? Speelde moreno?quote:Op donderdag 16 juli 2015 15:15 schreef Wazaaaaa het volgende:
Guardado KOEKOEK
quote:Op donderdag 16 juli 2015 16:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wel slechte resultaat, hoe kan ne daar nou 3 tegengoals van krijgen als mexico zijnde? Speelde moreno?
Moreno is blessa en dus niet geselecteerd.quote:Starting XI Mexico: (5-3-2)
Ochoa; Aguilar, Reyes, Maza, Y. Corona, Layún; H. Herrera, J. dos Santos, Guardado; G. dos Santos, Vela
quote:Mexico 4 (Aguilar 32', Vela 51', Guardado 88', Jones (og) 90')
Trinidad & Tobago 4 (Cummings 55' 67', Jones 58', Marshall 93')
Ge kunt Maher krijgen. Maar dan wel voor Boetius en Vilhena samen.quote:Op donderdag 16 juli 2015 16:10 schreef satecl het volgende:
Hé havenslaafje, oké! + Immers.quote:Op donderdag 16 juli 2015 16:10 schreef satecl het volgende:
Haha maar geen Vilhena hoorquote:Op donderdag 16 juli 2015 16:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik zou even Ajax bellen, die hebben altijd graag middenvelders
zelfsquote:Op donderdag 16 juli 2015 16:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wel slechte resultaat, hoe kan ne daar nou 3 tegengoals van krijgen als mexico zijnde? Speelde moreno?
omdat ze vandaag ook nog bezig zijn geweestquote:Op donderdag 16 juli 2015 18:42 schreef tja77 het volgende:
Nog geen nieuws over Willems?
Waarom duurt dat zo lang zeg?
Waarschijnlijk lang uit de roulatie...quote:Op donderdag 16 juli 2015 18:42 schreef tja77 het volgende:
Nog geen nieuws over Willems?
Waarom duurt dat zo lang zeg?
http://www.bd.nl/algemeen(...)ositie-psv-1.5085825quote:Afgelopen dinsdag verliet Jetro Willems het traningskamp van PSV met een blessure aan zijn knie. De ernst van de kwetsuur moest nader onderzocht worden. Nu blijkt het zo dat de vleugelverdediger van PSV een hele gemene kniekwetsuur heeft. PSV ziet de bui al hangen.
De ernst van de blessure zal nog nader onderzocht moeten worden, maar alles wijst erop dat Willems lang uit de roulatie zal zijn.
Mooi kut (understatement)quote:Op donderdag 16 juli 2015 19:00 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk lang uit de roulatie...
[..]
http://www.bd.nl/algemeen(...)ositie-psv-1.5085825
of die beer die er gister stond. de wijs?quote:Op donderdag 16 juli 2015 19:12 schreef Cavaliers het volgende:
Wat is lang? Is twee maanden lang, zes maanden? Buiten dat, hoeft niet verkeerd uit te pakken. Hierdoor schrik je mogelijk geïnteresseerde clubs af om geld te investeren in Willems. Met Poulsen heb je een heel redelijke stand-in, waar je de start van de competitie mee moet kunnen overleven.
Mmm lijkt wel een ruud van nistelrooijtje. VLak voor een transfer een kniekwetsuur krijgen en dus nog bij PSV blijven.quote:Op donderdag 16 juli 2015 19:00 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
[..]
Ik vrees voor 6 maanden, gebaseerd op dat ene nieuwsbericht.quote:Op donderdag 16 juli 2015 19:12 schreef Cavaliers het volgende:
Wat is lang? Is twee maanden lang, zes maanden? Buiten dat, hoeft niet verkeerd uit te pakken. Hierdoor schrik je mogelijk geïnteresseerde clubs af om geld te investeren in Willems. Met Poulsen heb je een heel redelijke stand-in, waar je de start van de competitie mee moet kunnen overleven.
Hier staat echt helemaal niks. 'Gemeen' en 'lang'. Uhhh, oke.quote:Op donderdag 16 juli 2015 19:00 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
[..]
Wat genantquote:Op donderdag 16 juli 2015 17:00 schreef Wazaaaaa het volgende:
[..]
[..]
Moreno is blessa en dus niet geselecteerd.
Uitslag is trouwens 4-4.
[..]
Klopt, afwachten op officieel nieuws.quote:Op donderdag 16 juli 2015 19:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hier staat echt helemaal niks. 'Gemeen' en 'lang'. Uhhh, oke.
Welke transfer dan?quote:Op donderdag 16 juli 2015 19:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Mmm lijkt wel een ruud van nistelrooijtje. VLak voor een transfer een kniekwetsuur krijgen en dus nog bij PSV blijven.
hij wilde toch weg?quote:
Ja klopt, Real is op Marcelo uitgekeken, en hebben een bod van 40 miljoen gedaan.quote:Op donderdag 16 juli 2015 19:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Mmm lijkt wel een ruud van nistelrooijtje. VLak voor een transfer een kniekwetsuur krijgen en dus nog bij PSV blijven.
misschien een ruildeal? Dus PSV 35 miljoen + Marceloquote:Op donderdag 16 juli 2015 21:48 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja klopt, Real is op Marcelo uitgekeken, en hebben een bod van 40 miljoen gedaan.
Voor 40 kunnen ze een foto van zijn zus krijgen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 07:59 schreef DuTank het volgende:
40 miljoen voor Willems
Dat is zeker 20 te weinig
Even bekijken jaquote:Op vrijdag 17 juli 2015 08:43 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Voor 40 kunnen ze een foto van zijn zus krijgen.
twitter:PSV twitterde op vrijdag 17-07-2015 om 11:31:05Een deel van de selecte traint vanochtend aan de voet van de Mont Blanc. Dat levert mooie beelden op. #DJIMomentshttps://t.co/enjU5zXQ26 reageer retweet
Geweldige ligging dat sportpark. In het echt nog veel indrukwekkender.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind het toch wel tof hoor die drone die PSV gebruikttwitter:PSV twitterde op vrijdag 17-07-2015 om 11:31:05Een deel van de selecte traint vanochtend aan de voet van de Mont Blanc. Dat levert mooie beelden op. #DJIMomentshttps://t.co/enjU5zXQ26 reageer retweet
Tof jaquote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind het toch wel tof hoor die drone die PSV gebruikttwitter:PSV twitterde op vrijdag 17-07-2015 om 11:31:05Een deel van de selecte traint vanochtend aan de voet van de Mont Blanc. Dat levert mooie beelden op. #DJIMomentshttps://t.co/enjU5zXQ26 reageer retweet
twitter:PSV twitterde op vrijdag 17-07-2015 om 18:21:45OPSTELLING PSV TEGEN AS MONACO: Zoet; Isimat, De Wijs, Bruma, Maher, De Jong, Narsingh, Locadia, Brenet, Vloet en Hendrix. #asmpsv reageer retweet
twitter:PSV twitterde op vrijdag 17-07-2015 om 18:29:49WISSELSPELERS PSV: Pasveer; Alberto, Leemans, Schaars, Laursen, Lestienne, Pereiro, Ritzmaier en Pröpper. Aftrap: 19:00 uur. #asmpsv reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 17-07-2015 om 18:27:34Pröpper, Lestienne debuteren in de tweede helft voor #PSV. reageer retweet
Dan moet je maar niet Depay en Wijnaldum gaan verkopen. Dan gaan andere spelers zich automatisch overtrainen.quote:Op donderdag 16 juli 2015 19:00 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
[..]
Voorlopig dus geen sprintuitdagingen voor D'n Jeet.quote:Op donderdag 16 juli 2015 19:00 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
[..]
Zonder Jetro tegen United in de CLquote:Op donderdag 16 juli 2015 19:00 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
[..]
http://livetv.sx/en/quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:43 schreef Coelho het volgende:
pcstreams kaduuk? Ik wilde kijken of er een stream was, maar de hele applicatie kan geen verbinding maken met de wedstrijdservers.
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 17-07-2015 om 18:46:22Jetro Willems heeft een flinke blessure en is sowieso meerdere weken uitgeschakeld bij #PSV. Zo een update op ed.nl reageer retweet
meerdere weken, dat valt me dan nog meequote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:59 schreef Cavaliers het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 17-07-2015 om 18:46:22Jetro Willems heeft een flinke blessure en is sowieso meerdere weken uitgeschakeld bij #PSV. Zo een update op ed.nl reageer retweet
Het bericht zelf, de kop van Rik, verwijzen naar ED, zoveel om kwaad over te worden.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:59 schreef Cavaliers het volgende:
Rik kan inmiddels wel naar 10 kranten verwijzenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:00 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Het bericht zelf, de kop van Rik, verwijzen naar ED, zoveel om kwaad over te worden.
Tsjah, Thijs is weg, dus ED (en Rik net zo goed) profiteren daarvan. Die gozer van de Telegraaf (Jeroen Kapteijns) is vaak net wat later.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Rik kan inmiddels wel naar 10 kranten verwijzen
Jammer. Had 'm graag 3 goals zien maken tegen Groningen met de JC Schaal.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:06 schreef Cavaliers het volgende:
http://www.ed.nl/sport/vo(...).Vak10aJcxyQ.twitter
Het is niet dat Thijs nog wat boeiends te melden had sinds de komst van Ome Toon. Maar je begint 'm toch wel te missen ja.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:04 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Tsjah, Thijs is weg, dus ED (en Rik net zo goed) profiteren daarvan. Die gozer van de Telegraaf (Jeroen Kapteijns) is vaak net wat later.
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:06 schreef Cavaliers het volgende:
http://www.ed.nl/sport/vo(...).Vak10aJcxyQ.twitter
Kom sprinten dan.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:14 schreef Scarface88 het volgende:
Valt me deze wedstrijd goed op dat Jordy de Wijs wel echt flink veel snelheid te kort komt.
neequote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:21 schreef RijstNatie het volgende:
fucking stream pleite bij de penal, zoet nog tegengehouden?
We spelen ook niet echt met een indrukwekkende basis. Maar het mag wel iets beter ja.quote:
Dat centrale duo mag zo lekker oefenen op ballen wegroeien.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:27 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
We spelen ook niet echt met een indrukwekkende basis. Maar het mag wel iets beter ja.
Hij zorgde voor de afwisselingquote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Het is niet dat Thijs nog wat boeiends te melden had sinds de komst van Ome Toon. Maar je begint 'm toch wel te missen ja.
twitter:JeroenKapteijns twitterde op vrijdag 17-07-2015 om 19:54:30Willems mist seizoenstart. Linksback ligt er acht tot tien weken uit met verrekking van knieband. Hij hoeft niet geopereerd te worden #PSV reageer retweet
Maar via het ED is hij inmiddels actief voor alle regionale kranten en hij is nu de PSV watcher van het AD, hij is wel aan belangrijkheid gegroeid.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:04 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Tsjah, Thijs is weg, dus ED (en Rik net zo goed) profiteren daarvan. Die gozer van de Telegraaf (Jeroen Kapteijns) is vaak net wat later.
Had erger verwacht, kleine tegenvaller, niet verschrikkelijk. Verlengen en volgend jaar weer cashenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:55 schreef Cavaliers het volgende:
twitter:JeroenKapteijns twitterde op vrijdag 17-07-2015 om 19:54:30Willems mist seizoenstart. Linksback ligt er acht tot tien weken uit met verrekking van knieband. Hij hoeft niet geopereerd te worden #PSV reageer retweet
PSV-watcher van het AD?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Maar via het ED is hij inmiddels actief voor alle regionale kranten en hij is nu de PSV watcher van het AD, hij is wel aan belangrijkheid gegroeid.
Ja, omdat het AD en alle regionalen tegenwoordig onder één paraplu vallen. Dus maken ze gewoon gebruik van de man die het dichtsbij zit voor alle kranten. Dagelijks een stukje van onze Rikkert dezer dagen. helaasquote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
PSV-watcher van het AD?Geniaal.
Die man heeft alleen het nummer van Brands en de hoofdredacteur van het ED in zijn adresboek. Wat een heerlijk leven moet Rikkert toch hebben
Que? Newsflash: Pereiro is niet degene die de defensieve problemen gaat oplossen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:49 schreef RubenSosa het volgende:
Pereiro neeeee... zag er niet goed uit bij die voorzet
Vergeten een smilie erbij te zetten.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:50 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Que? Newsflash: Pereiro is niet degene die de defensieve problemen gaat oplossen.
Welke andere?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:50 schreef BadderHaring het volgende:
Is die Sharaawy familie van die andere? Hij heeft net zo'n foute nichtenkop.
Ja, maar sowieso vind ik dat Cocu te veel met spelers speelt die nooit van z'n leven het 1ste definitief halen. Ga gewoon spelen in een opstelling waarvan je denkt dat je die ook speelt bij de competitieaanvang. Man man, zet gewoon propper, pererio en lestienne erin, of in ieder geval een volledig helft.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:51 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Vergeten een smilie erbij te zetten.
Wel blij als Arias er weer bij is ipv brenet.
Nequote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:53 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Rick, klopt het dat je voor de Fransen bent?
Lol.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:54 schreef RijstNatie het volgende:
ik heb het al gezien met lestienne, dat wordt niks.
te langzaam, weinig techniek, geen overzicht
Dit is die kneus ja. Neemt niet weg dat onze Brenet vanavond in bed waarschijnlijk nog aan het zoeken is naar hem.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:53 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dit is die kneus die eerst bij Milan zat?
Balen, ik had gehoop dat het wat werd. Bedankt voor de informatie, dan kan ik dit een plekje geven.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:54 schreef RijstNatie het volgende:
Sharaawy kennende gaat hij er graag naast liggen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:54 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dit is die kneus ja. Neemt niet weg dat onze Brenet vanavond in bed waarschijnlijk nog aan het zoeken is naar hem.
bedanktquote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:55 schreef zerokil het volgende:
Een flinke domper voor PSV: de club is linksback Jetro Willems acht tot tien weken kwijt. Dat melden de Brabanders vrijdagavond zelf. Willems blesseerde zich gedurende het trainingskamp in Frankrijk en verliet al snel de selectie, om in Nederland onderzocht te worden. PSV communiceert nu dat hij een verrekking aan een knieband in zijn linkerknie heeft. De komende twee tot drie maanden zal hij uit de roulatie zijn.
Zijn geaardheid staat los van zijn kwaliteiten. We mochten willen dat we iemand hadden die 10% van zijn kwaliteiten had.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Sharaawy kennende gaat hij er graag naast liggen.
Onzin. Hij is echt niet 10x beter dan onze spelers. Zwaar overschatte speler.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:56 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Zijn geaardheid staat los van zijn kwaliteiten. We mochten willen dat we iemand hadden die 10% van zijn kwaliteiten had.
of ben je aangenomen als ED watcher?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:56 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ik ben aangenomen als PSV watcher bij het ED.
10x is natuurlijk onzin, maar als je kijkt wat el Shaarawy kan en je vergelijkt dat met bijvoorbeeld Narsingh dan is het wel behoorlijk triest hoor. Ik snap Cocu ook niet, speel gewoon met de beste 11. Ik snap dat je links en rechts wat wilt proberen, maar om nou met jongens als de Wijs en Alberto te spelen is gewoon bullshit, die spelen 100% zeker niet bij de aanvang van de competitie. Voorin idem; Locadia prima talent, maar niet als linksbuiten (ondanks z'n prima goal). Zet gewoon de jongens die voor die positie in aanmerkingen komen daar neer, hoe moeilijk is het.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:04 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Onzin. Hij is echt niet 10x beter dan onze spelers. Zwaar overschatte speler.
Nieuwe centrale verdediger en..?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:15 schreef tompsv18 het volgende:
Willems 8 tot 10 weken eruit. Erg lang zeg. Mag wel een verdediger of 2 bij.
Is De Weijs geen optie daarvoor?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Talentvolle linksback voor Jong PSV die eerste maanden als back-up kan dienen voor Poulsen.
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Talentvolle linksback voor Jong PSV die eerste maanden als back-up kan dienen voor Poulsen.
twitter:omroepbrabant twitterde op vrijdag 17-07-2015 om 21:30:38Cocu: 'We halen geen vervanger voor Willems @PSV http://t.co/5Px4yQWe0z http://t.co/GuFtSuG0cd reageer retweet
Ja, want als iemand een knieband verrekt ga je een vervanger halenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]twitter:omroepbrabant twitterde op vrijdag 17-07-2015 om 21:30:38Cocu: 'We halen geen vervanger voor Willems @PSV http://t.co/5Px4yQWe0z http://t.co/GuFtSuG0cd reageer retweet
als je wil trollen moet je het goed doenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:54 schreef RijstNatie het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=250812quote:Gewild talent praat met vijf partijen: "Ik hak zelf de knoop door"
Drie maanden geleden dook de naam van Frenkie de Jong voor het eerst op in de landelijke media. Toen raakte bekend dat PSV, Vitesse en sc Heerenveen achter de getalenteerde middenvelder van Willem II aanzaten en later werd ook Ajax aan het rijtje belangstellenden toegevoegd. In Tilburg wil men de jonge international echter niet kwijt. Maar als hij dan gaat, dan wel voor de hoofdprijs.
Half mei leek het erop dat De Jong van Willem II naar PSV zou gaan en dat hij zijn jawoord al aan de Eindhovense club had gegeven. Willem II zelf kwam echter niet tot een akkoord met de provinciegenoot en dwong de club de hoofdprijs op tafel te leggen: dat gebeurde dus en dus zit De Jong nu nog in Tilburg. In een interview met het Brabants Dagblad zegt de achttienjarige middenvelder, die al meerdere duels voor Oranje Onder-19 speelde, dat hij het allemaal afwacht.
Hij wint her en der advies in en zal uiteindelijk zelf bepalen wat het verstandigt is. "Ik praat met mijn zaakwaarnemers, mijn vader en mijn opa, met Jurgen Streppel en met medespelers, maar als ik uiteindelijk wél een keuze heb, dan hak ik zelf de knoop door. Ik denk dat ik daar goed toe in staat ben", aldus De Jong, die net zijn HAVO-diploma heeft behaald. Hij ligt nog een jaar vast bij Willem II en maakte in het slot van vorig seizoen zijn debuut tegen ADO Den Haag.
Trainer Jurgen Streppel zal hem komend seizoen waarschijnlijk meer speeltijd geven, mits De Jong ook echt in Tilburg blijft. Zelf sluit hij nog geen enkel scenario uit: hij kan naar PSV vertrekken of naar een andere club gaan, maar net zo goed bij Willem II blijven voetballen. Het belangrijkst vindt hij het spelen van wedstrijden en het maken van zo veel mogelijk minuten, benadrukt de middenvelder. “Ik vind dat leeftijd daarbij geen rol mag spelen."
godverquote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:54 schreef tja77 het volgende:
Willems 2 maanden uit valt mij nog mee.
Half september is hij er dus weer bij.
Speelde prima. Paar mooie ballen en één van de creatiefste op het veld. Natuurlijk ging nog niet alles goed, maar dat hij niet tot een assit kwam lag vooral aan die gekke Rooney.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 03:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dadelijk gaat Memphis voor het eerst shinen bij United
Pagina niet gevonden, volgens de SC Heerenveen site.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 10:53 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Geen idee. Pica deed het niet en ik zit mobiel. Dus geen zin om er langer mee te pielen.
Kut Heerenveen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 10:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
Pagina niet gevonden, volgens de SC Heerenveen site.
Uiteraardquote:Op zaterdag 18 juli 2015 12:23 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja die Gudmundsson, kan die er wat van?
http://m.lc.nl/sport/Gudm(...)enveen-20990758.html
Voor Jong-PSV. Eerst een jaartje aan het systeem laten wennen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:09 schreef Gutanoth het volgende:
Hebben we nu nog niet genoeg middenvelders?
En dan hem aan Willem II verhuren en een andere spits huren?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Voor Jong-PSV. Eerst een jaartje aan het systeem laten wennen.
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En dan hem aan Willem II verhuren en een andere spits huren?
Adamquote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:58 schreef Bronson_ het volgende:
En van de 10 middenvelders kan alleen Guardado een beetje voetballen.
Die kan wel een beetje voetballen ja. Ik zou niet graag één tegen één op een pana-veldje tegen hem staan.quote:
Hij moet gewoon een heel seizoen lang op 10 spelenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:53 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Die kan wel een beetje voetballen ja. Ik zou niet graag één tegen één op een pana-veldje tegen hem staan.
Maar helaas snapt hij niet zo veel van het spelletje en is hij bang om een bal te krijgen. Hij is meer van het 'haasje mag ik oversteken' en 'verstoppertje' volgens mij.
Tjonge, wat erger ik me al lang dood aan die kerel.
Dan moet ie dat maar elders doen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:57 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Hij moet gewoon een heel seizoen lang op 10 spelen
Koop hem dan nietquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:08 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dan moet ie dat maar elders doen.
Ik heb hem niet gekocht hoor. Of denk je dat alle beslissingen binnen PSV door mij gemaakt worden?quote:
Jezus man, jij bent ook totaal niet grappig he...quote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:53 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Die kan wel een beetje voetballen ja. Ik zou niet graag één tegen één op een pana-veldje tegen hem staan.
Maar helaas snapt hij niet zo veel van het spelletje en is hij bang om een bal te krijgen. Hij is meer van het 'haasje mag ik oversteken' en 'verstoppertje' volgens mij.
Tjonge, wat erger ik me al lang dood aan die kerel.
Boeiend.quote:Op zondag 19 juli 2015 07:23 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Jezus man, jij bent ook totaal niet grappig he...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |