Die hebben we toch al? Pereiro, Propper en Maher.quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:27 schreef Lemming22 het volgende:
Nu nog een verdediger, én schijnbaar wil Cocu drie aanvallende middenvelders. Dus we zijn nog niet uitgeshopt
Maar Pereiro wordt volgens mij primair als buitenspeler gezien. Dan heb je Ritzmaier nog wel, dus als die verkocht wordt, zal Brands wel in actie komen voor die positie.quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hebben we toch al? Pereiro, Propper en Maher.
Denk dat ons middenveld wel goed is zo. Misschien nog een buitenspeler erbij, al kunnen Bergwijn en Laursen misschien al voldoen als backup. Achterin zit je het minst breed.
En het liefst eentje met ervaring. Want met Bruma en Isimat naast elkaar... Ik weet het nietquote:Op woensdag 15 juli 2015 12:44 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Maar Pereiro wordt volgens mij primair als buitenspeler gezien. Dan heb je Ritzmaier nog wel, dus als die verkocht wordt, zal Brands wel in actie komen voor die positie.
Ik zie ook liever een verdediger komen, als de jeugdspelers het niveau niet blijken te hebben tenminste.
Alex erbijquote:Op woensdag 15 juli 2015 12:53 schreef DuTank het volgende:
[..]
En het liefst eentje met ervaring. Want met Bruma en Isimat naast elkaar... Ik weet het niet
Pereiro is vooral voor de flank gehaald, maar kan dat natuurlijk prima. Guardado ook en dan kunnen Hendrix of Schaars als CVM spelen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hebben we toch al? Pereiro, Propper en Maher.
Denk dat ons middenveld wel goed is zo. Misschien nog een buitenspeler erbij, al kunnen Bergwijn en Laursen misschien al voldoen als backup. Achterin zit je het minst breed.
Héctor Moreno zie ik liever. Schijnt ook dat ze daar mee bezig zijn nu en Brands kent hem goed.quote:
Die heeft zijn beste periode gehad bij PSV.quote:
Maakt niet uit, was met Van Bommel ook zo, maar toch was ik blij dat hij kwam. Alex zou hier mooi zijn carierre af kunnen sluiten als grote bonk ervaring en daarna lekker als Verdedigingstrainer bij de jeugd aan de slag kunnenquote:Op woensdag 15 juli 2015 12:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die heeft zijn beste periode gehad bij PSV.
2 miljoen salaris en 1 miljoen tekengeld is niet veel voor een bankzitter.quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:59 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Maakt niet uit, was met Van Bommel ook zo, maar toch was ik blij dat hij kwam. Alex zou hier mooi zijn carierre af kunnen sluiten als grote bonk ervaring en daarna lekker als Verdedigingstrainer bij de jeugd aan de slag kunnen
We hebben duurdere bankzitters gehadquote:Op woensdag 15 juli 2015 13:00 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
2 miljoen salaris en 1 miljoen tekengeld is niet veel voor een bankzitter.
Toch denk ik dat je beter aan zulke spelers niet meer moet beginnen, zelfde als Gomes. Die hebben hun beste tijd gehad en PSV is nu een andere weg ingeslagen. Afellay zou ook een erg domme keus zijn.quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:02 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
We hebben duurdere bankzitters gehad
Die gaat afsluiten in Brazilië natuurlijk en dan een dikke strandvilla kopen daar.quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:59 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Maakt niet uit, was met Van Bommel ook zo, maar toch was ik blij dat hij kwam. Alex zou hier mooi zijn carierre af kunnen sluiten als grote bonk ervaring en daarna lekker als Verdedigingstrainer bij de jeugd aan de slag kunnen
Niet zo heel vreemd natuurlijkquote:Op woensdag 15 juli 2015 14:22 schreef Scarface88 het volgende:
Zonder Champions League was ie dus niet naar PSV gekomen.
quote:Op woensdag 15 juli 2015 15:26 schreef BadderHaring het volgende:
Depay grootste talent ter wereld volgens France football.
Hahaha, kennen die Pereiro niet dan?
Ik ga het ook bijna zelf geloven gewoon allemaalquote:
Hij kan nu alleen maar tegenvallenquote:Op woensdag 15 juli 2015 15:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik ga het ook bijna zelf geloven gewoon allemaal
quote:Op woensdag 15 juli 2015 15:15 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Over aanwinsten gesproken. [ afbeelding ]
Dit kan toch niet jongens? Wat is dit voor oversized overhemdje? Dat kan toch nooit wat worden.
Dan zien we toch liever zo'n mooi Umbro polo'tje he[ afbeelding ]
http://soccerlens.com/top-20-young-footballers-for-2008/5006/quote:Op woensdag 15 juli 2015 15:51 schreef BadderHaring het volgende:
Ik zou zo'n lijstje wel eens willen zien van pak'm beet 2008.
Kwam net een lijstje tegen waar Lurling ()als grootste talent van de Eredivisie werd genoemd. Samen met Vennegoor en Bruggink.
Zijn zowat allemaal al voor tientallen miljoenen een keer verkocht. Kun je toch geen talent meer noemen dan.quote:
Joris Mathijsenquote:Op woensdag 15 juli 2015 12:53 schreef DuTank het volgende:
[..]
En het liefst eentje met ervaring. Want met Bruma en Isimat naast elkaar... Ik weet het niet
Kermit Erasmusquote:Op woensdag 15 juli 2015 16:43 schreef Rabieluh het volgende:
En hier 2007, daar zijn wat leuke namen bij.
http://soccerlens.com/top(...)otballers-2007/4258/
Sterling, 68 miljoen.quote:
Tjah nu wel makkelijk praten, als die 3 nu 18 zouden zijn en niemand kende ze nog dan zouden ze weer toptalenten zijn in de eredivisie, net als babel.quote:Op woensdag 15 juli 2015 15:51 schreef BadderHaring het volgende:
Ik zou zo'n lijstje wel eens willen zien van pak'm beet 2008.
Kwam net een lijstje tegen waar Lurling ()als grootste talent van de Eredivisie werd genoemd. Samen met Vennegoor en Bruggink.
Echt bizar veel geld voor dat mannetje en ik denk ook oprecht dat depay veel meer indruk gaat makenquote:Op woensdag 15 juli 2015 17:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Sterling, 68 miljoen.
Man Utd lacht zich nog steeds rot om het fooitje wat ze voor Depay hebben betaald.
DM.quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:47 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ben vnvnd niet thuis. Iemand een stream die niet via FOX is?
twitter:PSV twitterde op woensdag 15-07-2015 om 18:26:30OPSTELLING PSV TEGEN LYON: Pasveer; Isimat, De Wijs, Bruma, Maher, DeJong, Narsingh, Bergwijn, Brenet, Ritzmaier en Hendrix #psv #ValaisCup reageer retweet
Geen Lestienne en Pröpperquote:Op woensdag 15 juli 2015 18:31 schreef Cavaliers het volgende:
twitter:PSV twitterde op woensdag 15-07-2015 om 18:26:30OPSTELLING PSV TEGEN LYON: Pasveer; Isimat, De Wijs, Bruma, Maher, DeJong, Narsingh, Bergwijn, Brenet, Ritzmaier en Hendrix #psv #ValaisCup reageer retweet
Ik schakelde ook liever weg als hij voor de camera verscheen, ligt hem gewoon totaal niet, erg jammer maar weinig aan te doen. Misschien komt het nog wel goed.quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:24 schreef nickhguitar het volgende:
Net nog even wat beelden teruggezien van de presentatie en persconferentie omtrent de aankoop van Depay. Wel pijnlijk om te zien hoe slecht die jongen voor de camera is zeg. Was bij PSV al niet zo´n mediatalent maar dit slaat wel allesJournalist heeft als openingsvraag doodsimpel of hij uitkijkt naar het nieuwe seizoen waarop hij antwoord dat hij blij is om hier te zijn, geweldige coach en geweldig team, geweldig is opgevangen en het een droom is die uitkomt. Wat een dooddoeners zeg.
Aissati.quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:43 schreef Rabieluh het volgende:
En hier 2007, daar zijn wat leuke namen bij.
http://soccerlens.com/top(...)otballers-2007/4258/
Ik vind het sneu voor die jongen, hij heeft een flinke sociale knauw in zijn jeugd gehad. En daar ondervindt hij nog dagelijks de gevolgen van. Volgens mij is hij oprecht een goed joch, alleen heeft hij moeite zich te uiten.quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:24 schreef nickhguitar het volgende:
Net nog even wat beelden teruggezien van de presentatie en persconferentie omtrent de aankoop van Depay. Wel pijnlijk om te zien hoe slecht die jongen voor de camera is zeg. Was bij PSV al niet zo´n mediatalent maar dit slaat wel allesJournalist heeft als openingsvraag doodsimpel of hij uitkijkt naar het nieuwe seizoen waarop hij antwoord dat hij blij is om hier te zijn, geweldige coach en geweldig team, geweldig is opgevangen en het een droom is die uitkomt. Wat een dooddoeners zeg.
Heb zelf niet het gevoel dat het daaraan ligt eigenlijkquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik vind het sneu voor die jongen, hij heeft een flinke sociale knauw in zijn jeugd gehad. En daar ondervindt hij nog dagelijks de gevolgen van. Volgens mij is hij oprecht een goed joch, alleen heeft hij moeite zich te uiten.
Ik hoop echt dat hij succes heeft in Engeland, gun het hem van harte. Alleen dit interviews moet ie maar aan Rooney overlaten.
Helemaal met je eens. Ontzettend goed van die jongen dat hij zijn strijdlust zo op het veld kwijt kan en niet volledig is ontspoord. Het is gewoon een goed joch, dat op tijd heeft ingezien dat knokken voor zijn toekomst resultaat kon gaan opleveren.quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik vind het sneu voor die jongen, hij heeft een flinke sociale knauw in zijn jeugd gehad. En daar ondervindt hij nog dagelijks de gevolgen van. Volgens mij is hij oprecht een goed joch, alleen heeft hij moeite zich te uiten.
Ik hoop echt dat hij succes heeft in Engeland, gun het hem van harte. Alleen dit interviews moet ie maar aan Rooney overlaten.
Die dooddoeners zegt hij nu juist omdat hij niks verkeerds wil zeggen. Ik denk zelfs dat Memphis deze dooddoeners vantevoren al in zijn hoofd had zitten. Bij Manchester zijn ze het steenkolen Engels van van Gaal gewend. Die zullen Memphis een verademing vinden.quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:05 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Heb zelf niet het gevoel dat het daaraan ligt eigenlijkDat het een goed joch is geloof ik wel, wij hebben al vrij snel een mening op basis van wat beelden maar ik heb nog geen slechte verhalen over hem gehoord van collega voetballers.
Hij moet gewoon lekker zeggen wat hij denkt. Niet met z'n standaard dooddoeners antwoorden, of dat nou per se te maken heeft met zijn jeugd o.i.d. dat weet ik niet.
Is al bekend of Lestienne en Propper wel op de bank zitten?
Dat die vettige z'n polo een keer in de was gooitquote:
Die wordt in het stilste op een onbekende locatie getraind, zodat hij over 4 jaar de nieuwe keeper van PSV en Oranje kan worden.quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met de ontwikkeling van Yanick van Osch?
Dat is de Wijs.quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:03 schreef BadderHaring het volgende:
Blokkerige stream, die nr 3 is dat de Wijs?
Niet de eerste keer dat ie de fout ingaat met het uitkomen.quote:
Gaat ook nooit wat worden. Ik snap niet wat Cocu in hem ziet.quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:05 schreef Cavaliers het volgende:
Vloet daarentegen kan er echt niks van.
http://www.transfermarkt.(...)werb/NL2/verein/9715quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:12 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Speelt hij bij Jong altijd linksback? Postuur van een CV, namelijk.
Meestal CV dus. Lekker bij de selectie halen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:15 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
http://www.transfermarkt.(...)werb/NL2/verein/9715
Idd 1.89 mtr. goede lengte ook nog eens.quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:17 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Meestal CV dus. Lekker bij de selectie halen.
Ik ben fan.quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:37 schreef Scarface88 het volgende:
Beest is het.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goeie sleeve, en zeker op die eerste foto een kop van, I don't give a fuck.quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:37 schreef Scarface88 het volgende:
Beest is het.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is er al nieuws over zijn knie? Duurt lang vind ik.quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:43 schreef Rabieluh het volgende:
Die botergeile splijtende pass van Willems kwam net langs.
Perschef Thijs probeert het nieuws zo goed mogelijk te brengen, dan kan het wat langer duren.quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Is er al nieuws over zijn knie? Duurt lang vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |