quote:Op donderdag 16 juli 2015 12:35 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Naar kantoor gefietst trouwend vanochtend. Was het pas anderhalf jaar al van plan
Gelijk de krant gebeldquote:Op donderdag 16 juli 2015 12:35 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Naar kantoor gefietst trouwend vanochtend. Was het pas anderhalf jaar al van plan
Hebben die me wel op Strava dan? De prestatie is uiteraard ogenomen en gepubliceerd!quote:
Hou het nou maar gewoon eens structureel vol ipv er trots over te komen doenquote:Op donderdag 16 juli 2015 13:15 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Hebben die me wel op Strava dan? De prestatie is uiteraard ogenomen en gepubliceerd!
kudo gegevenquote:Op donderdag 16 juli 2015 13:15 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Hebben die me wel op Strava dan? De prestatie is uiteraard ogenomen en gepubliceerd!
Wat ben je van plan met die wielen? Touren, trainen of koersen?quote:Op donderdag 16 juli 2015 12:18 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik ben een grote leek met dit soort wielen. Ik vind ze erg mooi staan dus ik laat me graag door jullie inlichten wat het beste is met zulke wielen.
hoeveel km was het dan?quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:35 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Hartverwarmend weer alle reakties
Dat bedoel ik dus. Maar wat een hypocriet management was het daar. Wisten we eigenlijk allang maar dit boek bevestigt dat nog eens. Rasmussen tot de wortel toe afbranden, en local hero Boogerd de hand boven het hoofd houden.quote:Op donderdag 16 juli 2015 11:39 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hoezo dan buzz die profs moeten zich toch gewoon platspuiten? Anders winnen ze nooit.
Randoneur he. Moest eerst in viervoud aanvraag indienen bij de audax commissie en daarna had hij problemen met de goedkeuring van zn veiligheidsvest.quote:Op donderdag 16 juli 2015 14:14 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
En daar doet hij anderhalf jaar over???
hoeveel gemiddeld is 23km in anderhalf jaar dan?quote:Op donderdag 16 juli 2015 14:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Randoneur he. Moest eerst in viervoud aanvraag indienen bij de audax commissie en daarna had hij problemen met de goedkeuring van zn veiligheidsvest.
Wat een dagquote:Op donderdag 16 juli 2015 11:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oja. Maar goed dat de tocht ten einde was. Stonden we met z'n alle te wachten bij de bouwmarkt tussen de winkelwagens
ongeveer een halve mm per secondequote:Op donderdag 16 juli 2015 14:21 schreef kanovinnie het volgende:
0.0017503805175038 km/uur volgens mijn berekening
ja mooie klimmen daar tot 1500m ongeveer. Meest onder de 10km. En van die fraaie anton pieck achtige pyreneeën dorpjes.quote:Op donderdag 16 juli 2015 15:14 schreef Gripper het volgende:
t ziet er inderdaad mooi uit! Heb mn tel op mn bureau liggen, zowaar een stream gevonden die niet wordt geblockt door onze firewall
Port Pailheres 2001 meter prachtige klim vooral vanuit usson les bains.quote:Op donderdag 16 juli 2015 15:17 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ja mooie klimmen daar tot 1500m ongeveer. Meest onder de 10km. En van die fraaie anton pieck achtige pyreneeën dorpjes.
Grossglocknerquote:Op donderdag 16 juli 2015 20:29 schreef SportmanNR1 het volgende:
Iemand die nog leuke (en lastige) bergen weet om tegenop te fietsen in Oostenrijk. Tirol, Vorarlberg, Ost-Tirol?
Extra lusje en de Col d'Izoard vanuit Briancon erbij?quote:Op donderdag 16 juli 2015 15:38 schreef Patroon het volgende:
Twee mooie routes gemaakt die ik de komende dagen nog wil fietsen:
https://app.strava.com/routes/2826692
kan van 2 kanten climbbybike kun je dat wel terug vindenquote:Op donderdag 16 juli 2015 20:54 schreef SportmanNR1 het volgende:
[..]
De Grossglockner - Edeweisspitze? Weet je ook of de weg er goed is? En vanaf welke kant?
Dat had ik inderdaad gezien. Ik vroeg me alleen af of iemand weet welke kant leuker is om op te fietsenquote:Op donderdag 16 juli 2015 21:48 schreef dop het volgende:
[..]
kan van 2 kanten climbbybike kun je dat wel terug vinden
volgens mij vanaf zell am zee de meeste hoogte metersquote:Op donderdag 16 juli 2015 21:49 schreef SportmanNR1 het volgende:
[..]
Dat had ik inderdaad gezien. Ik vroeg me alleen af of iemand weet welke kant leuker is om op te fietsen
Denk ik niet. Al genoeg cols op gereden dat ik nu een rondje met wat korter klimwerk ook wel kan waarderen. 120km vind ik trouwens ook meer dan zat met deze warmte en voor de thuisblijver wel zo leukquote:Op donderdag 16 juli 2015 21:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Extra lusje en de Col d'Izoard vanuit Briancon erbij?
Ga me er nog even verder in verdiepen (omgeving daar is sowieso mooi rondom de Grossglockner; ben er eens wezen wandelen). Maar 21.4 a 8.3% klinkt behoorlijk leuk jaquote:Op donderdag 16 juli 2015 21:51 schreef dop het volgende:
[..]
volgens mij vanaf zell am zee de meeste hoogte meters
beide kanten zal wel zeer doen
http://www.climbbybike.co(...)e&qryMountainID=1375
http://www.climbbybike.co(...)e&qryMountainID=1374
En laat je haar dan terug lopen met die lekke band?quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:45 schreef Yankee het volgende:
Avondritje: Leegloper na 15km oid. Vriendin gebeld of ze me met mijn andere fiets tegemoet kon rijden
Jazeker, echte liefdequote:Op vrijdag 17 juli 2015 06:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
En laat je haar dan terug lopen met die lekke band?
Die had ik uiteraard wel bij mij. Maar waarom bandje wisselen als je ook van fiets kan wisselen?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 08:03 schreef kanovinnie het volgende:
Gewoon reservebandje mee de volgende keer jij toerder van nix
Voelde je je toen een echte renner? In de toer doen ze 't ook zo natuurlijkquote:Op vrijdag 17 juli 2015 08:33 schreef Yankee het volgende:
[..]
Die had ik uiteraard wel bij mij. Maar waarom bandje wisselen als je ook van fiets kan wisselen?
Oh zeker, klein stijfje in de koersbroek etcquote:Op vrijdag 17 juli 2015 08:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Voelde je je toen een echte renner? In de toer doen ze 't ook zo natuurlijk
Ik weet niet hoe je vriendin er uit ziet maar als ik facebook moet geloven hebben alle wielrenners in Groningen een knappe vriendin.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:20 schreef Yankee het volgende:
[..]
Oh zeker, klein stijfje in de koersbroek etc
Gewoon nie vallen niequote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:34 schreef Fretwork het volgende:
Regen voorspeld op de Rad am Ring... Weet iemand waar ik knie- en polsbeschermers kan kopen?
Zijwielenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:34 schreef Fretwork het volgende:
Regen voorspeld op de Rad am Ring... Weet iemand waar ik knie- en polsbeschermers kan kopen?
ik heb aspide carbon fx fijn zadel hoorquote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:27 schreef Gripper het volgende:
gadverdarrie, ik had vanochtend echt het gevoel dat mn rem aanliep op weg naar t werk. Gisteren op weg naar huis al aardig doorgeramd op de klimmetjes, dat kan de oorzaak ook zijn natuurlijk. En het was nu tegenwind.
Ik ben wat nieuwe zadels aan het testen, maar de san marco aspide die ik nu als testzadel heb is het ook echt niet zeg. Mn kont voelt aan alsof er een peloton mariniers overheen is geweest.
Het zadel is redelijk hard, maar heeft een te grote gleuf in het midden waardoor de druk nog meer op de zitbotjes komt. En deze testuitvoering is sowieso te smal voor me.
Nouja, ik zit al een tijdje te kutten met het specialized zadel op mn zwarte fiets, want telkens zitvlak ongemak. Dus ik dacht, ik probeer er eens een paar andere. Heb al een san marco regale, en nu die aspide geprobeerd.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:46 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ik heb aspide carbon fx fijn zadel hoor
Ach joh, die voorspellingen zeggen nu toch nog niksquote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:34 schreef Fretwork het volgende:
Gelukt in 58:01quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:02 schreef Patroon het volgende:
[..]
Morgen kijken of ik de Allos rond het uur op kan rijden. Heb al 1:08u, toen deed ik relatief rustig aan.
Goede klasseringquote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:31 schreef Patroon het volgende:
[..]
Gelukt in 58:01! 20/1279![]()
https://app.strava.com/segments/5203232
Of had je net als een paar jaar terug geen lang ventiel bij je?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 08:33 schreef Yankee het volgende:
[..]
Die had ik uiteraard wel bij mij. Maar waarom bandje wisselen als je ook van fiets kan wisselen?
Hehehequote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:44 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Of had je net als een paar jaar terug geen lang ventiel bij je?
Toen moest je vriendin je ook redden
Als ik in haar schoenen had gestaan, had je mooi dat bandje kunnen wisselen...quote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:06 schreef Yankee het volgende:
[..]
Hehehe, Nee dit keer was ik gewoon lui
Ah leuk man. Vianden isquote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:46 schreef Tommeke het volgende:
Lekker Patty! Ik zit nu in dat cafeetje in Vianden. Ff een colaatje wegtikken.
Tis zo warm hier. Vandaag lekker rustig aan
Was wel leuk geweest, dan hadden we een homofietskoppeltjequote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:12 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Als ik in haar schoenen had gestaan, had je mooi dat bandje kunnen wisselen...
Zit ff die reglementen te lezen volgens mij is het een randonneursding ofzo.quote:
Kan jij dit ff vertalen?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:23 schreef Gripper het volgende:
" gilet fluo obligatoire "
Haha omdat je een geel fluorescerend hesje moet dragen?
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:23 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Kan jij dit ff vertalen?
Snap ik nie
gr gr googlequote:8. Veiligheidscontrole fietsen en deelnemers zaterdag 22aout 18u fitnessruimte Meyrueis avantarrière verlichting
Verplichte fluorescerende jas tot de organisatoren beslist afhankelijk van het weer (uw zakken
Vervolgens worden ze te ontvangen). De fans voertuigen, en dus niet gearresteerd volgelingen van punten
punten worden geaccepteerd van de 60ste km (Valleraugue). Bedankt aan andere deelnemers te respecteren.
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Was wel leuk geweest, dan hadden we een homofietskoppeltje
Klopt, en anders idd niet glijden. Maar zo'n circuit schijnt nat echt een bitch te zijn vanwege rubber en olieresten.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:31 schreef Yankee het volgende:
[..]
Ach joh, die voorspellingen zeggen nu toch nog niks
Extra gewichtquote:
Heb ik toen met Ivo's 400 ook meegenomen. (gewoon simpel hesje van paar euro bij de decathlon gekocht)quote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:23 schreef Gripper het volgende:
" gilet fluo obligatoire "
Haha omdat je een geel fluorescerend hesje moet dragen?
Jusquement...en volgens mij staat daar dus ook, dat je voor aanvang van de tocht moet laten zien dat je zo'n hesje bij je hebt, en dat als het slecht weer is, de organisatie kan beslissen dat het overdag ook aan moet. Ik fiets dan wel slecht, maar m'n Frans is kennelijk wel veel beter dan julliequote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:56 schreef ddx het volgende:
[..]
Heb ik toen met Ivo's 400 ook meegenomen. (gewoon simpel hesje van paar euro bij de decathlon gekocht)
Staat in wet in Frankrijk dat je die aan moet bij slechtweer / als het donker is.
Je ne pais parle francais e je voudrais une croissaint e une painquote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:17 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Jusquement...en volgens mij staat daar dus ook, dat je voor aanvang van de tocht moet laten zien dat je zo'n hesje bij je hebt, en dat als het slecht weer is, de organisatie kan beslissen dat het overdag ook aan moet. Ik fiets dan wel slecht, maar m'n Frans is kennelijk wel veel beter dan jullie![]()
Ah...mon Cherie...tu es belle...voulez dormir avec moi? Ou et le Doctor, je suis net op m'n muil geslagen door een Femme fatale!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:19 schreef kanovinnie het volgende:
En als je een fraai Frans kippetje tegenkomt:
you want to voelevoel avek moij?
Je moet gewoon meteen beginnen met "je t'aime".quote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:19 schreef kanovinnie het volgende:
En als je een fraai Frans kippetje tegenkomt:
you want to voelevoel avek moij?
Zou wel ruk zijn inderdaad, hopelijk blijft het droogquote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:32 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Klopt, en anders idd niet glijden. Maar zo'n circuit schijnt nat echt een bitch te zijn vanwege rubber en olieresten.
jij ging toch ook?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:27 schreef Yankee het volgende:
[..]
Zou wel ruk zijn inderdaad, hopelijk blijft het droog
Ondanks dat 't niet op de route zat ben ik daar toch ff koud omhoog gestuiterd. Viel niet meequote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:16 schreef Dvorakk het volgende:
[..]
Vanuit de brug omhoog naar het kasteel over de kasseien.
Ja ze hebben ook een "light" rondje van 220km. Maar dat is natuurlijk voor pussies. Ik zal er eens over denken. Wij staan niet echt in de buurt dus zal er een heel weekend aan moeten spenderen en een hotel moeten boeken de avond ervoor. Ik weet het nog niet.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:46 schreef Wombcat het volgende:
Is dat trouwens het parkoers van De Renner (boek van Tim Krabbé)?
Edit: lama, 270 km, niet dus. Is wel ver fietsen.
Familie sowiesoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |