quote:Op donderdag 16 juli 2015 12:35 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Naar kantoor gefietst trouwend vanochtend. Was het pas anderhalf jaar al van plan
Gelijk de krant gebeldquote:Op donderdag 16 juli 2015 12:35 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Naar kantoor gefietst trouwend vanochtend. Was het pas anderhalf jaar al van plan
Hebben die me wel op Strava dan? De prestatie is uiteraard ogenomen en gepubliceerd!quote:
Hou het nou maar gewoon eens structureel vol ipv er trots over te komen doenquote:Op donderdag 16 juli 2015 13:15 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Hebben die me wel op Strava dan? De prestatie is uiteraard ogenomen en gepubliceerd!
kudo gegevenquote:Op donderdag 16 juli 2015 13:15 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Hebben die me wel op Strava dan? De prestatie is uiteraard ogenomen en gepubliceerd!
Wat ben je van plan met die wielen? Touren, trainen of koersen?quote:Op donderdag 16 juli 2015 12:18 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik ben een grote leek met dit soort wielen. Ik vind ze erg mooi staan dus ik laat me graag door jullie inlichten wat het beste is met zulke wielen.
hoeveel km was het dan?quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:35 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Hartverwarmend weer alle reakties
Dat bedoel ik dus. Maar wat een hypocriet management was het daar. Wisten we eigenlijk allang maar dit boek bevestigt dat nog eens. Rasmussen tot de wortel toe afbranden, en local hero Boogerd de hand boven het hoofd houden.quote:Op donderdag 16 juli 2015 11:39 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hoezo dan buzz die profs moeten zich toch gewoon platspuiten? Anders winnen ze nooit.
Randoneur he. Moest eerst in viervoud aanvraag indienen bij de audax commissie en daarna had hij problemen met de goedkeuring van zn veiligheidsvest.quote:Op donderdag 16 juli 2015 14:14 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
En daar doet hij anderhalf jaar over???
hoeveel gemiddeld is 23km in anderhalf jaar dan?quote:Op donderdag 16 juli 2015 14:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Randoneur he. Moest eerst in viervoud aanvraag indienen bij de audax commissie en daarna had hij problemen met de goedkeuring van zn veiligheidsvest.
Wat een dagquote:Op donderdag 16 juli 2015 11:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oja. Maar goed dat de tocht ten einde was. Stonden we met z'n alle te wachten bij de bouwmarkt tussen de winkelwagens
ongeveer een halve mm per secondequote:Op donderdag 16 juli 2015 14:21 schreef kanovinnie het volgende:
0.0017503805175038 km/uur volgens mijn berekening
ja mooie klimmen daar tot 1500m ongeveer. Meest onder de 10km. En van die fraaie anton pieck achtige pyreneeën dorpjes.quote:Op donderdag 16 juli 2015 15:14 schreef Gripper het volgende:
t ziet er inderdaad mooi uit! Heb mn tel op mn bureau liggen, zowaar een stream gevonden die niet wordt geblockt door onze firewall
Port Pailheres 2001 meter prachtige klim vooral vanuit usson les bains.quote:Op donderdag 16 juli 2015 15:17 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ja mooie klimmen daar tot 1500m ongeveer. Meest onder de 10km. En van die fraaie anton pieck achtige pyreneeën dorpjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |