Jusquement...en volgens mij staat daar dus ook, dat je voor aanvang van de tocht moet laten zien dat je zo'n hesje bij je hebt, en dat als het slecht weer is, de organisatie kan beslissen dat het overdag ook aan moet. Ik fiets dan wel slecht, maar m'n Frans is kennelijk wel veel beter dan julliequote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:56 schreef ddx het volgende:
[..]
Heb ik toen met Ivo's 400 ook meegenomen. (gewoon simpel hesje van paar euro bij de decathlon gekocht)
Staat in wet in Frankrijk dat je die aan moet bij slechtweer / als het donker is.
Je ne pais parle francais e je voudrais une croissaint e une painquote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:17 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Jusquement...en volgens mij staat daar dus ook, dat je voor aanvang van de tocht moet laten zien dat je zo'n hesje bij je hebt, en dat als het slecht weer is, de organisatie kan beslissen dat het overdag ook aan moet. Ik fiets dan wel slecht, maar m'n Frans is kennelijk wel veel beter dan jullie![]()
Ah...mon Cherie...tu es belle...voulez dormir avec moi? Ou et le Doctor, je suis net op m'n muil geslagen door een Femme fatale!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:19 schreef kanovinnie het volgende:
En als je een fraai Frans kippetje tegenkomt:
you want to voelevoel avek moij?
Je moet gewoon meteen beginnen met "je t'aime".quote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:19 schreef kanovinnie het volgende:
En als je een fraai Frans kippetje tegenkomt:
you want to voelevoel avek moij?
Zou wel ruk zijn inderdaad, hopelijk blijft het droogquote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:32 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Klopt, en anders idd niet glijden. Maar zo'n circuit schijnt nat echt een bitch te zijn vanwege rubber en olieresten.
jij ging toch ook?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:27 schreef Yankee het volgende:
[..]
Zou wel ruk zijn inderdaad, hopelijk blijft het droog
Ondanks dat 't niet op de route zat ben ik daar toch ff koud omhoog gestuiterd. Viel niet meequote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:16 schreef Dvorakk het volgende:
[..]
Vanuit de brug omhoog naar het kasteel over de kasseien.
Ja ze hebben ook een "light" rondje van 220km. Maar dat is natuurlijk voor pussies. Ik zal er eens over denken. Wij staan niet echt in de buurt dus zal er een heel weekend aan moeten spenderen en een hotel moeten boeken de avond ervoor. Ik weet het nog niet.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:46 schreef Wombcat het volgende:
Is dat trouwens het parkoers van De Renner (boek van Tim Krabbé)?
Edit: lama, 270 km, niet dus. Is wel ver fietsen.
Familie sowiesoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |