In flatgebiedquote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hebben ze in de bible belt al negers.
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:36 schreef Insomnia_ het volgende:
kreeg net echt viesharde tik van mn moeder voor een grapje.
feels bad man
maakte vrouwonvriendelijk grapje met mn broertje tegen zn vriendinquote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:36 schreef Insomnia_ het volgende:
kreeg net echt viesharde tik van mn moeder voor een grapje.
feels bad man
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
maakte vrouwonvriendelijk grapje met mn broertje tegen zn vriendin
gelijk dit.
Gelukkig weegt mijn moeder nog lichter dan jij bent dus uiteindelijk overleef ik het welquote:
Dat jij dit zegtquote:
Dat was eenmalig en niet na een grapje maar na getreiterquote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zegt degene die dingen naar zn zus dr hoofd gooit
Is ze ook klein?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gelukkig weegt mijn moeder nog lichter dan jij bent dus uiteindelijk overleef ik het wel
Je uit de kast laten lokken door getreiter.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was eenmalig en niet na een grapje maar na getreiter
Dat is wat anders dus
Als je een emotioneel persoon bent krijg je dat snellerquote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je uit de kast laten lokken door getreiter.
Heeft niets met emotioneel te maken.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je een emotioneel persoon bent krijg je dat sneller
35 cm langer ja.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wow zo klein en dan ben jij zo lang
Emotioneel?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je een emotioneel persoon bent krijg je dat sneller
Nog nooit zulke onzin gelezen van jouquote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heeft niets met emotioneel te maken.
Gewoon geen zelfbeheersing.
Jij hebt dan ook geen mensenkennisquote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Emotioneel?Ik zie jou totaal niet als emotioneel persoon
Ken genoeg emotionele mensen die niet gelijk met dingen gaan gooien of mensen slaan.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog nooit zulke onzin gelezen van jou
Nee, klopt.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook geen mensenkennis
Want hij kan dat niet goed hebbenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, klopt.
Jij gelukkig wel als je een plaagmomentje van je pa meteen beantwoord met een stoot
Ja mijn gewelddadige uitspattingen in mijn leven zijn op één hand te tellen, dus valt wel meequote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ken genoeg emotionele mensen die niet gelijk met dingen gaan gooien of mensen slaan.
Ik heb heel veel mensenkennisquote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, klopt.
Jij gelukkig wel als je een plaagmomentje van je pa meteen beantwoord met een stoot
Dat heb je als je een emotioneel persoon bent.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja mijn gewelddadige uitspattingen in mijn leven zijn op één hand te tellen, dus valt wel mee
Jij zei dat je meteen iedereen neerhoekte in je puberteit. Dat is wat raarder
Oke.quote:
Uhuquote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso weer kansloos voorbeeld wat je erbij geeft
Hoezo woorden verdraaienquote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu
Alles behalve jij is kansloos
Moeder van Inso is kansloos dat ze hem een tik geeft maar JR
Die heeft mensenkennis en slaat z`n vader want hij is zo emotioneel
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo woorden verdraaien![]()
Man wat ben jij af en toe toch vreselijk dom.
quote:
Daar staat nergens bij dat ik de moeder van Inso kansloos noemquote:
Een tik is geen geweld hoor.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar staat nergens bij dat ik de moeder van Inso kansloos noem
Alleen dat ik niet snap waarom je meteen geweld gebruikt bij een grapje :s
Je weet toch niet eens hoe hij een tik heeft gekregen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar staat nergens bij dat ik de moeder van Inso kansloos noem
Alleen dat ik niet snap waarom je meteen geweld gebruikt bij een grapje :s
Muah die kan nog steeds goed aankomen met de juiste slagtechniekquote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een tik is geen geweld hoor.
Zeker niet van iemand die ruim 30kg lichter is en 35cm kleiner
gewoon even een korte krachtige met de vlakke handquote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah die kan nog steeds goed aankomen met de juiste slagtechniek
Beter op zn Nederlands geen grenzen stellenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:53 schreef Elan het volgende:
Je kinderen slaanfaal je dan even hard als ouder
Beter op zijn Pools je kinderen prostitueren en zelf drank voor kopen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beter op zn Nederlands geen grenzen stellen
Grenzen stellen kan ook prima zonder geweld.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beter op zn Nederlands geen grenzen stellen
Uh oke?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Beter op zijn Pools je kinderen prostitueren en zelf drank voor kopen.
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:56 schreef Elan het volgende:
Nee grapje Polen zijn goede mensen.
Werken hard in de kassen.
Is ook gewoon kansloos.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Grenzen stellen kan ook prima zonder geweld.
Je kinderen slaan is nergens voor nodig en helpt niet.
Je bent daarvoor al vergeten goed de grenzen aan te geven dus ga je maar tikken uitdelen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Is ook gewoon kansloos.
Gebrek aan communicatieve vaardigheden.
Je bent verbaal niet overtuigend genoeg dus moet je slaan.
Immers gaat misschien toch wegquote:
Of je kind houd zich gewoon niet aan grenzenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Je bent daarvoor al vergeten goed de grenzen aan te geven
JR heeft uitstekende kennis over opvoedenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Of je kind houd zich gewoon niet aan grenzen
Slaan helpt dan echt nietquote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Of je kind houd zich gewoon niet aan grenzen
Heeft bij mij altijd goed geholpen anders als het echt nodig was.quote:
Ik kan vrij goed met kinderen omgaan, dus dat klopt welquote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JR heeft uitstekende kennis over opvoeden
Onzin. Grenzen stellen wil natuurlijk niet automatisch zeggen dat een kind zich daaraan zal houden.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent daarvoor al vergeten goed de grenzen aan te geven dus ga je maar tikken uitdelen.
Gewoon slechte opvoedmethode
Ja en bij veel mensen ook niet. Die krijgen daar psychische problemen van later.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heeft bij mij altijd goed geholpen anders als het echt nodig was.
Ja, want die zijn emotioneel.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en bij veel mensen ook niet. Die krijgen daar psychische problemen van later.
Blijft wel bazig spel. Je raakt eralleen te verslaafd aanquote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil eigenlijk fm2016 kopen straks. Alleen heb ik in schooljaar geen tijd daarvoor.
Zorg je er alleen maar voor dat je op dat moment bang bent voor je oudersquote:
Valt allemaal wel mee hoor als je je als ouder in kan houden dus niet emotioneel raakt, en een tik niet de enige pedagogische manier is.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zorg je er alleen maar voor dat je op dat moment bang bent voor je ouders
Lijkt me niet echt goed
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:03 schreef Elan het volgende:
Inso sla je je zusje al? Gewoon even corrigerende tik als ze niet stopt met huilen.
Denk niet dat mn zusje ooit een tik zal krijgen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:03 schreef Elan het volgende:
Inso sla je je zusje al? Gewoon even corrigerende tik als ze niet stopt met huilen.
Lekker met Milik en Sanogo in de spits spelen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Blijft wel bazig spel. Je raakt eralleen te verslaafd aan
Uiteraard. Zomaar geweld gebruiken is een domme methode.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan toch als je gelooft in die methodiek.
Of is je kind slaan leeftijdgebonden?
Ok helderquote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denk niet dat mn zusje ooit een tik zal krijgen.
Sowieso heet een tik geen zin als een kind nog niet in kan zien waarom die hem heeft gekregen
De ouders zijn de opvoeder. De oudere broer niet. Die hoort meer de beschermer te zijn.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan toch als je gelooft in die methodiek.
Of is je kind slaan leeftijdgebonden?
Mijn broertje krijgt gewoon een tik hoor als ie zich als debiel gedraagd en onrespectvol gedrag vertoont.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:05 schreef Fok-it het volgende:
Daarbij horen alleen ouders dat te doen.
Is helemaal geen taak van een oudere broer
Nou ja, dat zal wel cultuurgebonden zijn dan. Ik zou niet weten waarom ik m`n broer zou moeten slaan als hij zich onrespectvol gedraagt. Dat zou door niemand gepikt wordenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn broertje krijgt gewoon een tik hoor als ie zich als debiel gedraagd en onrespectvol gedrag vertoont.
Helaas is hij flink sterker danm ij
Is onzin.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De ouders zijn de opvoeder. De oudere broer niet. Die hoort meer de beschermer te zijn.
Bijdragen aan de opvoeding sowieso.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Is onzin.
Zeker bij groot leeftijdverschil zullen oudere broers en zussen ook bijdragen aan de opvoeding.
Helemaal in grote gezinnen is dit een normaal fenomeen.
Is gewoon nodig soms, als ik te ver zou gaan zou andersom ook gebeuren als het nodig is.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:10 schreef Fok-it het volgende:
Denk dat als ik m`n broertje zou slaan, ook al zou het terecht zijn ik gelijk een tik van m`n ouders krijg
Nu krijg je klapjes van Kaneelquote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:16 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kreeg vroeger wel klapjes als ik ongehoorzaam was.
Ben nu best een leuk meisje, dus er zal wel niets mis mee zijn.
Je moet ook niet alleen gehoorzaam in de keuken zijn :$quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom zou hij dat doen, ik ben altijd lief voor hem.
Daar zijn vrouwen toch voor? :$quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet ook niet alleen gehoorzaam in de keuken zijn :$
Zou gelijk annulerenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:19 schreef Insomnia_ het volgende:
wtf op de site van dusseldorf airport stond Doebai
Ik ben meestermanipulator, ik heb geen fysiek geweld nodigquote:
Nogal jaquote:
Qua dingen die ik krijg niets te klagen alleen zijn m'n ouders altijd bizar streng geweestquote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lijkt me saai, wel verwend dan denk ik
Heeft helaas weinig nut gehad.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Qua dingen die ik krijg niets te klagen alleen zijn m'n ouders altijd bizar streng geweest
Mooie prijs voor een kastje.quote:
He Mikey. Nog interesse in een paar van de nieuwe Marvel titels?quote:
Heb op die gelekte trailers na nog niet veel gezien van comicon.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He Mikey. Nog interesse in een paar van de nieuwe Marvel titels?
Ze hebben gisteren een nieuw Blade boek aangekondigd. Iets voor jou?
Marvel start dalijk opnieuw, met iets van 60 nieuwe titels. Daarvan zijn er tussen de 40 en 50 bekend nu.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb op die gelekte trailers na nog niet veel gezien van comicon.
Old man logan heb ik de eerste 2 van gelezen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Marvel start dalijk opnieuw, met iets van 60 nieuwe titels. Daarvan zijn er tussen de 40 en 50 bekend nu.
Ik blijf iig Howard the Duck lezen. Waarschijnlijk ook Howling Commandos. Misschien ook Old Man Logan, vond dat paar jaar geleden wel vet.
Aids bedrijf ja.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:33 schreef Amarantha het volgende:
Toch Lenovo maar eens gebeld over mijn kabelinternet probleem. Na half uur aan de telefoon zijn we nog geen steek verder
Wat voor probleem?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:33 schreef Amarantha het volgende:
Toch Lenovo maar eens gebeld over mijn kabelinternet probleem. Na half uur aan de telefoon zijn we nog geen steek verder
Als ik kabel erin steek dan blijft die zoeken naar verbinding en zegt die beperkt, dus hij werkt niet. Hij dacht het een softwarematig probleem was maar dat lijkt het niet te zijn.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Aids bedrijf ja.
Wat is het probleem?
Daar heb ik geen last van eigenlijk, vind het verder wel een goede laptop.quote:
The same here, bij mij pakt de kabel hem zelf niet. Dat ligt aan de laptop i think so.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik kabel erin steek dan blijft die zoeken naar verbinding en zegt die beperkt, dus hij werkt niet. Hij dacht het een softwarematig probleem was maar dat lijkt het niet te zijn.
Ja naja ik ga nu een hardware scan doen. En als dat niks oplevert moet ik de laptop opnieuw installeren, daar heb ik eigenlijk zo weinig zin in.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:35 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
The same here, bij mij pakt de kabel hem zelf niet. Dat ligt aan de laptop i think so.
ik heb asus, binnenkort maar effe buurjongen vragen die overal verstand van heeft.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja naja ik ga nu een hardware scan doen. En als dat niks oplevert moet ik de laptop opnieuw installeren, daar heb ik eigenlijk zo weinig zin in.
Ik heb meerdere mensen gevraagd die er verstand van hebben en niemand kon het probleem vindenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:37 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
ik heb asus, binnenkort maar effe buurjongen vragen die overal verstand van heeft.
Heb jij zeg maar dat je internetkabel teken hebt met een kruis er door?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb meerdere mensen gevraagd die er verstand van hebben en niemand kon het probleem vinden
Dan heb je wrs gewoon je LAN adapter gesloopt door er te hard aan te trekken.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:38 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Heb jij zeg maar dat je internetkabel teken hebt met een kruis er door?
Kan ach boeie krijg toch imac van mn pappiequote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan heb je wrs gewoon je LAN adapter gesloopt door er te hard aan te trekken.
Apple blijft toch het best.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb meerdere mensen gevraagd die er verstand van hebben en niemand kon het probleem vinden
Denken dat er ooit nog een Nederlander iets gaat winnen daarquote:
Hij had hem bijnaquote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denken dat er ooit nog een Nederlander iets gaat winnen daar
Hij is wel in goeie doen ja. Dat welquote:
Hij rijdt Contador helemaal weg in de eerste bergrit?quote:
Winnaar gaat verder om een etappewinst.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij rijdt Contador helemaal weg in de eerste bergrit?
Mwah,weet ik niet hoor. Als dit het begin is.. Denk dat hij nog wel kansen heeft deze weekquote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Winnaar gaat verder om een etappewinst.
Dat gaat GEsink nooit lukken.
Volgend jaar weer positief. Weddenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Froome is zo ziek goed.
Maar zo saai om te kijken
ja hoor jr.quote:
Er is echt bijna niemand clean in zo'n tour joh.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:52 schreef Fok-it het volgende:
Hij rijdt op dezelfde idioot makkelijke manier weg bij z`n grootste concurrenten als Armstrong dat deed vroeger. Ik geloof hem gewoon niet dat hij dat clean doet
Nee hoor. Dopingcontrole loopt zo ver achter.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja hoor jr.
Tuurlijk zijn er genoeg clean
Dit ja.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee hoor. Dopingcontrole loopt zo ver achter.
En al die brave Hollanders. Zijn geen massale dopinggebruikers meer.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee hoor. Dopingcontrole loopt zo ver achter.
Eerder wanneer dan of het gebeurd ja.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit ja.
Over 5-10 jaar krijgen we gewoon weer dezelfde verhalen als vorig jaar.
Die gebruiken ook gewoon.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En al die brave Hollanders. Zijn geen massale dopinggebruikers meer.
Alleen vroeger had je die periode
Naja, wishfull thinkingquote:
Ik vermaak me er net zo goed mee ja.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja, wishfull thinking
Maar blijft vermakelijk verderZoals je zegt.
Is toch topshow zo`n finale
Doping maakt je ook geen goede wielrenner helaas.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Boogerd was ook een gebruiker. Toch een faler.
quote:Zo is er het middel Glybera, recent goedgekeurd voor gebruik in Europa, bedoeld voor patiënten met een zeldzame stofwisselingsziekte. Door injectie van een virus zouden "fouten" in de genetische code hersteld worden.
Dat zijn zieke patiënten. Gezonde sporters kunnen met gendoping eveneens bepaalde functies van het lichaam verbeteren. En dat zullen sommige sportfraudeurs ook doen. Toon van der Gronde, zijn meeschrijvende begeleider Toine Pieters (UU/VU), en co-auteurs Olivier de Hon (Dopingautoriteit Nederland) en Hidde Haisma (RUG) verwachten dat dit voor het eerst bij de Olympische Spelen van 2016 zal gebeuren.
quote:
Die Gyan die in China speelt verdient gewoon meer dan Messiquote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:59 schreef Elan het volgende:
Best een zieke gedachte dat Lex meer geld verdient dan onze minister president.
Erik Dekker was wel aardige renner.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Doping maakt je ook geen goede wielrenner helaas.
3 zeges in 1 Tourquote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Erik Dekker was wel aardige renner.
Nee joh.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die Gyan die in China speelt verdient gewoon meer dan Messi
Oh Suarez en Neymar was het inderdaadquote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee joh.
Messi zit op 645,000 die Gyan 'slechts' op 227,000 per week
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh Suarez en Neymar was het inderdaad
Maar dan nog.. zo`n middelmatige speler
Je weet het niet daar.quote:
in the long run bij lange na nietquote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:59 schreef Elan het volgende:
Best een zieke gedachte dat Lex meer geld verdient dan onze minister president.
Ik wil best een cadeaubonquote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:36 schreef Insomnia_ het volgende:
iemand hier die nog 7 euro cadeaubon moet bij bol.com geldig voor 30 september?
gewoon korting toch als iemand ooit wat koopt daar.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wil best een cadeaubonmaar denk niet dat je er voor 7 euro veel mee kan
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Want ik had zo'n cheape iphone oplader gekocht daar paar dagen terug.
Maar dat ding is dus niet goed want hij smelt soms door de hitte schijnbaar krijg ik in mail.
Hoopte op geld terug krijg ik smerige cadeaubon
Idioot dat je dan je geld niet terug krijgt zegquote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Onlangs hebben verschillende kopers van dit artikel zich gemeld bij bol.com met de klacht dat de oplader extreem warm kan worden. Wij hebben begrepen dat dit in enkele gevallen zelfs heeft geleid tot het smelten van de oplader.![]()
ook die staan stijfquote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En al die brave Hollanders. Zijn geen massale dopinggebruikers meer.
Alleen vroeger had je die periode
kom maar langsquote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
sigaretten zijn pas duurquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:01 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Hey olifant roker (zijn best duur btw)
die heb ik ookquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:08 schreef Adames het volgende:
[..]
die autoladers van hun vertrouw ik niet
fattie? dafuqquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zij is beetje fattie toch. En wordt gedaan door artinteligence
zij is een 10/10quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze is nu slank meisje, diep respect daarvoor.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik wou dat ik haar discipline had.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze is nu slank meisje, diep respect daarvoor.
Heb je vandaag nog gezond gegeten?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wou dat ik haar discipline had.
Ik moet nog steeds wat kopen voor het te laat is en ik gedwongen ben kapsalon te eten. :$quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Broodjes
Had alleen muffins als lunch
ik vind jou ook een heel mooi slank meisje hoorquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wou dat ik haar discipline had.
Ga snel wat magers halen danquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds wat kopen voor het te laat is en ik gedwongen ben kapsalon te eten. :$
Maar ik ben een fattyquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik vind jou ook een heel mooi slank meisje hoor
ik wil dat je op je balkon gaat staan en roeptquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga snel wat magers halen dan
Dan ga ik nog even wat push-ups doen.
[..]
Maar ik ben een fatty
Nee.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik wil dat je op je balkon gaat staan en roept
IK BEN SLANK EN IK BEN MOOI
nu
Ik meet je niet meer.quote:
Alles waar ik zin in heb is vet.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga snel wat magers halen dan
Dan ga ik nog even wat push-ups doen.
Wow je moet Kaneel niet vet noemen ben net positief met hem bezigquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alles waar ik zin in heb is vet.
Zelfs avocado is vet.
Niets mis met vet.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zelfs avocado is vet.
Oh, gaan we niet samen naar Castlefest?quote:
Ik ken dat gevoelquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zelfs avocado is vet.
die ontstaan meestal in je hoofdquote:
Ik probeer ook low carb voor de spijsvertering, dat helpt wel.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niets mis met vet.
low carb is love low carb is life
Die moet je aanvragen bij de gemeente.quote:
Low carb juist zo divers.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik probeer ook low carb voor de spijsvertering, dat helpt wel.
Maar er blijft zo weinig over op het menu zo. Alleen groente en af en toe stukje vlees.
Ik ga in augustus weer bulken.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:53 schreef Elan het volgende:
Lekker aan bulken vandaag 12 eieren en 11 bananen op al
Lekker diversquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:53 schreef Elan het volgende:
Lekker aan bulken vandaag 12 eieren en 11 bananen op al
Ja, maar zuivel probeer ik ook niet te eten. Dat beperkt al een beetje extra.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Low carb juist zo divers.
Is lekker hoor
Waarom niet?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, maar zuivel probeer ik ook niet te eten. Dat beperkt al een beetje extra.
Valt tegen, maar droog genoeg. Volgend jaar weer echt goed droog.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:55 schreef Elan het volgende:
[..]
vakantieleef toch
ben je wel drooggetraind nu?
Veel zuivel is slecht, veel mensen zijn ook op wat voor manier dan ook allergisch voor melkquote:
ga geen geld betalenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die moet je aanvragen bij de gemeente.
Of er 1 kopen via Silkroad
Ja maar jij traint denk ik niet. Of welquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lekker wit brood met hagelslag. Héérlijk
Kaas ofzo ja, en veel melk. Maar beetje magere yoghurt is niks mis meexquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Veel zuivel is slecht, veel mensen zijn ook op wat voor manier dan ook allergisch voor melk
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:58 schreef Elan het volgende:
Vroeger had je nog die schoolmelkbullshit, moest je verplicht melk drinken van de overheid![]()
Wat dat betreft Thatcher vooruitziende blik
Ik eet nu gewoon sojayoghurt, is wel duurder.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kaas ofzo ja, en veel melk. Maar beetje magere yoghurt is niks mis meex
yoghurt bestaat toch voor 90% uit melkquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kaas ofzo ja, en veel melk. Maar beetje magere yoghurt is niks mis meex
soja is helemaal niet zo goed hoor, sowieso niet echt milieubewustquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik eet nu gewoon sojayoghurt, is wel duurder.
Maar wel lekker.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:02 schreef Elan het volgende:
[..]
soja is helemaal niet zo goed hoor, sowieso niet echt milieubewust
Rauwe sojabonen zijn goddelijk die gebruiken ze in de aziatische keuken veel, melk etc liever koemelk.quote:
Sowieso in extreme, obsessieve mate op voeding lettenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:02 schreef Elan het volgende:
[..]
soja is helemaal niet zo goed hoor, sowieso niet echt milieubewust
Niks mis mee deed Zyzz ook altijdquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso in extreme, obsessieve mate op voeding lettenWordt je echt niet blij van
Van puistenkopfatty met chronische obstipatie zijn ook nietquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso in extreme, obsessieve mate op voeding lettenWordt je echt niet blij van
Ben jij ook al een Zyzz rukkertje ja?quote:
Beste is juicen toch Joe Cross stylequote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Van puistenkopfatty met chronische obstipatie zijn ook niet
Daarom probeer ik het te veranderen.
Dat is dan ook een beetje overdreven. En een beetje op je voeding letten is ook niks mis mee verderquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Van puistenkopfatty met chronische obstipatie zijn ook niet
Daarom probeer ik het te veranderen.
Niets overdreven, ik heb voor iemand van in de 20 best veel last van acne nog en een keer in de 5 dagen met pijn en moeite naar het toilet ben ik ook wel klaar mee. Blijkbaar moet ik er dan toch beter op letten dan ik al deed.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is dan ook een beetje overdreven. En een beetje op je voeding letten is ook niks mis mee verder
Mwah. Ik vind zo`n lichaam echt niet aantrekkelijk verderquote:
Maar jij hebt ook een periode gehad waarin je alleen maar op appels en turkse pizza leefde. Dan is dat ook wel begrijpelijk dat je stoelgang daar van in de war raaktquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niets overdreven, ik heb voor iemand van in de 20 best veel last van acne nog en een keer in de 5 dagen met pijn en moeite naar het toilet ben ik ook wel klaar mee. Blijkbaar moet ik er dan toch beter op letten dan ik al deed.
Doodgegaan aan een aangeboren hartafwijking, kan jou ook overkomen als je je rondje rent door de Hoekse Waard verder.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:08 schreef Typisch het volgende:
Echt een baas die Zyzz, 4 jaar een tof leventje gehad.
Mwah, in die periode ging het best goed. Toen rookte ik nog regelmatig, dat was stoelgangtechnisch oke.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar jij hebt ook een periode gehad waarin je alleen maar op appels en turkse pizza leefde. Dan is dat ook wel begrijpelijk dat je stoelgang daar van in de war raakt
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze is nu slank meisje, diep respect daarvoor.
Koop een juicer (srs) vervang brood en andere maaltijden waar je verstopt van gaat zitten door sap.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, in die periode ging het best goed. Toen rookte ik nog regelmatig, dat was stoelgangtechnisch oke.
Heb je de minder subtiele opmerking van JR-Style ook al meegenomen als compliment?quote:
Je kan je fruit beter wel onaangetast eten dan als sapje toch?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Koop een juicer (srs) vervang brood en andere maaltijden waar je verstopt van gaat zitten door sap.
Je verliest niks aan energie of vitaminen maar je kunt een stuk makkelijker naar de wc.
Ik eet wel regelmatig smoothies nu. Inderdaad goede ochtend/middag maaltijd vervangersquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Koop een juicer (srs) vervang brood en andere maaltijden waar je verstopt van gaat zitten door sap.
Je verliest niks aan energie of vitaminen maar je kunt een stuk makkelijker naar de wc.
Echt, er is toch geen verschil als je de pulp ook opeet?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan je fruit beter wel onaangetast eten dan als sapje toch?
Whut.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
!!
Heb je zeker al 4 jaar niet meer gesproken
Heb ik weleens gelezen. In schil zitten vaak ook de meeste vitamines toch?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Echt, er is toch geen verschil als je de pulp ook opeet?
Volgens mij niet hoor.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan je fruit beter wel onaangetast eten dan als sapje toch?
Smoothies is met zuivel toch? Beter vers sap persen, met boerenkool of spinazie er door dat laxeert evengoed welquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik eet wel regelmatig smoothies nu. Inderdaad goede ochtend/middag maaltijd vervangers
Dat laatste is wel het belangrijkste ja. Je kan veel meer binnen krijgen in 1 keer.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor.
Wel is het zo dat antioxidanten snel verloren gaan als het eenmaal geperst is.
Denk dat je met me eens bent dat het vreemd zou zijn wanneer een gepureerde appel plots minder vitamines zou bevatten dan eentje die nog heel is.
Sowieso is het makkelijker weg te krijgen
Uiteraard. Zoiets hoor je ook niet iedere dag over jezelf.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je de minder subtiele opmerking van JR-Style ook al meegenomen als compliment?
Die moet je dan wel mee pureren ja. Maar ik doe meestal alleen sinaasappels/bananen/bessen en groente in smoothies, dan gaat er eigenlijk niets verloren dat je normaal wel zou opeten.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb ik weleens gelezen. In schil zitten vaak ook de meeste vitamines toch?
Ziet er echt niet lekker uit.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:15 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Deze maak ik zeker 3x per week voor werk in de zomer ipv croissant of brood
Mwah, ik vind 1 SC wel genoeg eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:14 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
je moet hier ook active worden
smoothies kun je prima zonder zuivel makenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Smoothies is met zuivel toch? Beter vers sap persen, met boerenkool of spinazie er door dat laxeert evengoed wel.
Misschien verzacht het de wonden iets als je weet dat de enige vriendin die JR ooit gehad heeft bij Beter Bed vandaan kwam.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Uiteraard. Zoiets hoor je ook niet iedere dag over jezelf.
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:15 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
hee dit klinkt interessantquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:15 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Kom dan hier heenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mwah, ik vind 1 SC wel genoeg eigenlijk.
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Uiteraard. Zoiets hoor je ook niet iedere dag over jezelf.
Meestal met paar lepels sojayoghurt erbij of amandelmelk ofzo, dan zit er nog een klein beetje vet/eiwit bij.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Smoothies is met zuivel toch? Beter vers sap persen, met boerenkool of spinazie er door dat laxeert evengoed wel.
Zou eten/drinken.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:15 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de waarheidquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]Jr is dan ook woest aantrekkelijk dus dan mag het
Niet voor jouquote:
gebruik dan zaden en noten ipv zuivelquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Meestal met paar lepels sojayoghurt erbij of amandelmelk ofzo, dan zit er nog een klein beetje vet/eiwit bij.
jammer dat cashewnoten zo duur zijnquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet voor jou
Jij hebt noten nodig. Pindakaas, pasta`s, volkoren brood.
Beetje aankomen
ja daaromquote:
broodquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet voor jou
Jij hebt noten nodig. Pindakaas, pasta`s, volkoren brood.
Beetje aankomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |