Qua dingen die ik krijg niets te klagen alleen zijn m'n ouders altijd bizar streng geweestquote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lijkt me saai, wel verwend dan denk ik
Heeft helaas weinig nut gehad.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Qua dingen die ik krijg niets te klagen alleen zijn m'n ouders altijd bizar streng geweest
Mooie prijs voor een kastje.quote:
He Mikey. Nog interesse in een paar van de nieuwe Marvel titels?quote:
Heb op die gelekte trailers na nog niet veel gezien van comicon.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He Mikey. Nog interesse in een paar van de nieuwe Marvel titels?
Ze hebben gisteren een nieuw Blade boek aangekondigd. Iets voor jou?
Marvel start dalijk opnieuw, met iets van 60 nieuwe titels. Daarvan zijn er tussen de 40 en 50 bekend nu.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb op die gelekte trailers na nog niet veel gezien van comicon.
Old man logan heb ik de eerste 2 van gelezen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Marvel start dalijk opnieuw, met iets van 60 nieuwe titels. Daarvan zijn er tussen de 40 en 50 bekend nu.
Ik blijf iig Howard the Duck lezen. Waarschijnlijk ook Howling Commandos. Misschien ook Old Man Logan, vond dat paar jaar geleden wel vet.
Aids bedrijf ja.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:33 schreef Amarantha het volgende:
Toch Lenovo maar eens gebeld over mijn kabelinternet probleem. Na half uur aan de telefoon zijn we nog geen steek verder
Wat voor probleem?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:33 schreef Amarantha het volgende:
Toch Lenovo maar eens gebeld over mijn kabelinternet probleem. Na half uur aan de telefoon zijn we nog geen steek verder
Als ik kabel erin steek dan blijft die zoeken naar verbinding en zegt die beperkt, dus hij werkt niet. Hij dacht het een softwarematig probleem was maar dat lijkt het niet te zijn.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Aids bedrijf ja.
Wat is het probleem?
Daar heb ik geen last van eigenlijk, vind het verder wel een goede laptop.quote:
The same here, bij mij pakt de kabel hem zelf niet. Dat ligt aan de laptop i think so.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik kabel erin steek dan blijft die zoeken naar verbinding en zegt die beperkt, dus hij werkt niet. Hij dacht het een softwarematig probleem was maar dat lijkt het niet te zijn.
Ja naja ik ga nu een hardware scan doen. En als dat niks oplevert moet ik de laptop opnieuw installeren, daar heb ik eigenlijk zo weinig zin in.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:35 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
The same here, bij mij pakt de kabel hem zelf niet. Dat ligt aan de laptop i think so.
ik heb asus, binnenkort maar effe buurjongen vragen die overal verstand van heeft.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja naja ik ga nu een hardware scan doen. En als dat niks oplevert moet ik de laptop opnieuw installeren, daar heb ik eigenlijk zo weinig zin in.
Ik heb meerdere mensen gevraagd die er verstand van hebben en niemand kon het probleem vindenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:37 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
ik heb asus, binnenkort maar effe buurjongen vragen die overal verstand van heeft.
Heb jij zeg maar dat je internetkabel teken hebt met een kruis er door?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb meerdere mensen gevraagd die er verstand van hebben en niemand kon het probleem vinden
Dan heb je wrs gewoon je LAN adapter gesloopt door er te hard aan te trekken.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:38 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Heb jij zeg maar dat je internetkabel teken hebt met een kruis er door?
Kan ach boeie krijg toch imac van mn pappiequote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan heb je wrs gewoon je LAN adapter gesloopt door er te hard aan te trekken.
Apple blijft toch het best.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb meerdere mensen gevraagd die er verstand van hebben en niemand kon het probleem vinden
Denken dat er ooit nog een Nederlander iets gaat winnen daarquote:
Hij had hem bijnaquote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denken dat er ooit nog een Nederlander iets gaat winnen daar
Hij is wel in goeie doen ja. Dat welquote:
Hij rijdt Contador helemaal weg in de eerste bergrit?quote:
Winnaar gaat verder om een etappewinst.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij rijdt Contador helemaal weg in de eerste bergrit?
Mwah,weet ik niet hoor. Als dit het begin is.. Denk dat hij nog wel kansen heeft deze weekquote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Winnaar gaat verder om een etappewinst.
Dat gaat GEsink nooit lukken.
Volgend jaar weer positief. Weddenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Froome is zo ziek goed.
Maar zo saai om te kijken
ja hoor jr.quote:
Er is echt bijna niemand clean in zo'n tour joh.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:52 schreef Fok-it het volgende:
Hij rijdt op dezelfde idioot makkelijke manier weg bij z`n grootste concurrenten als Armstrong dat deed vroeger. Ik geloof hem gewoon niet dat hij dat clean doet
Nee hoor. Dopingcontrole loopt zo ver achter.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja hoor jr.
Tuurlijk zijn er genoeg clean
Dit ja.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee hoor. Dopingcontrole loopt zo ver achter.
En al die brave Hollanders. Zijn geen massale dopinggebruikers meer.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee hoor. Dopingcontrole loopt zo ver achter.
Eerder wanneer dan of het gebeurd ja.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit ja.
Over 5-10 jaar krijgen we gewoon weer dezelfde verhalen als vorig jaar.
Die gebruiken ook gewoon.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En al die brave Hollanders. Zijn geen massale dopinggebruikers meer.
Alleen vroeger had je die periode
Naja, wishfull thinkingquote:
Ik vermaak me er net zo goed mee ja.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja, wishfull thinking
Maar blijft vermakelijk verderZoals je zegt.
Is toch topshow zo`n finale
Doping maakt je ook geen goede wielrenner helaas.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Boogerd was ook een gebruiker. Toch een faler.
quote:Zo is er het middel Glybera, recent goedgekeurd voor gebruik in Europa, bedoeld voor patiënten met een zeldzame stofwisselingsziekte. Door injectie van een virus zouden "fouten" in de genetische code hersteld worden.
Dat zijn zieke patiënten. Gezonde sporters kunnen met gendoping eveneens bepaalde functies van het lichaam verbeteren. En dat zullen sommige sportfraudeurs ook doen. Toon van der Gronde, zijn meeschrijvende begeleider Toine Pieters (UU/VU), en co-auteurs Olivier de Hon (Dopingautoriteit Nederland) en Hidde Haisma (RUG) verwachten dat dit voor het eerst bij de Olympische Spelen van 2016 zal gebeuren.
quote:
Die Gyan die in China speelt verdient gewoon meer dan Messiquote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:59 schreef Elan het volgende:
Best een zieke gedachte dat Lex meer geld verdient dan onze minister president.
Erik Dekker was wel aardige renner.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Doping maakt je ook geen goede wielrenner helaas.
3 zeges in 1 Tourquote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Erik Dekker was wel aardige renner.
Nee joh.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die Gyan die in China speelt verdient gewoon meer dan Messi
Oh Suarez en Neymar was het inderdaadquote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee joh.
Messi zit op 645,000 die Gyan 'slechts' op 227,000 per week
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh Suarez en Neymar was het inderdaad
Maar dan nog.. zo`n middelmatige speler
Je weet het niet daar.quote:
in the long run bij lange na nietquote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:59 schreef Elan het volgende:
Best een zieke gedachte dat Lex meer geld verdient dan onze minister president.
Ik wil best een cadeaubonquote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:36 schreef Insomnia_ het volgende:
iemand hier die nog 7 euro cadeaubon moet bij bol.com geldig voor 30 september?
gewoon korting toch als iemand ooit wat koopt daar.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wil best een cadeaubonmaar denk niet dat je er voor 7 euro veel mee kan
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Want ik had zo'n cheape iphone oplader gekocht daar paar dagen terug.
Maar dat ding is dus niet goed want hij smelt soms door de hitte schijnbaar krijg ik in mail.
Hoopte op geld terug krijg ik smerige cadeaubon
Idioot dat je dan je geld niet terug krijgt zegquote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Onlangs hebben verschillende kopers van dit artikel zich gemeld bij bol.com met de klacht dat de oplader extreem warm kan worden. Wij hebben begrepen dat dit in enkele gevallen zelfs heeft geleid tot het smelten van de oplader.![]()
ook die staan stijfquote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En al die brave Hollanders. Zijn geen massale dopinggebruikers meer.
Alleen vroeger had je die periode
kom maar langsquote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
sigaretten zijn pas duurquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:01 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Hey olifant roker (zijn best duur btw)
die heb ik ookquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:08 schreef Adames het volgende:
[..]
die autoladers van hun vertrouw ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |