fattie? dafuqquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zij is beetje fattie toch. En wordt gedaan door artinteligence
zij is een 10/10quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze is nu slank meisje, diep respect daarvoor.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik wou dat ik haar discipline had.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze is nu slank meisje, diep respect daarvoor.
Heb je vandaag nog gezond gegeten?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wou dat ik haar discipline had.
Ik moet nog steeds wat kopen voor het te laat is en ik gedwongen ben kapsalon te eten. :$quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Broodjes
Had alleen muffins als lunch
ik vind jou ook een heel mooi slank meisje hoorquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wou dat ik haar discipline had.
Ga snel wat magers halen danquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds wat kopen voor het te laat is en ik gedwongen ben kapsalon te eten. :$
Maar ik ben een fattyquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik vind jou ook een heel mooi slank meisje hoor
ik wil dat je op je balkon gaat staan en roeptquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga snel wat magers halen dan
Dan ga ik nog even wat push-ups doen.
[..]
Maar ik ben een fatty
Nee.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik wil dat je op je balkon gaat staan en roept
IK BEN SLANK EN IK BEN MOOI
nu
Ik meet je niet meer.quote:
Alles waar ik zin in heb is vet.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga snel wat magers halen dan
Dan ga ik nog even wat push-ups doen.
Wow je moet Kaneel niet vet noemen ben net positief met hem bezigquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alles waar ik zin in heb is vet.
Zelfs avocado is vet.
Niets mis met vet.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zelfs avocado is vet.
Oh, gaan we niet samen naar Castlefest?quote:
Ik ken dat gevoelquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zelfs avocado is vet.
die ontstaan meestal in je hoofdquote:
Ik probeer ook low carb voor de spijsvertering, dat helpt wel.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niets mis met vet.
low carb is love low carb is life
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |