Ken genoeg emotionele mensen die niet gelijk met dingen gaan gooien of mensen slaan.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog nooit zulke onzin gelezen van jou
Nee, klopt.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook geen mensenkennis
Want hij kan dat niet goed hebbenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, klopt.
Jij gelukkig wel als je een plaagmomentje van je pa meteen beantwoord met een stoot
Ja mijn gewelddadige uitspattingen in mijn leven zijn op één hand te tellen, dus valt wel meequote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ken genoeg emotionele mensen die niet gelijk met dingen gaan gooien of mensen slaan.
Ik heb heel veel mensenkennisquote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, klopt.
Jij gelukkig wel als je een plaagmomentje van je pa meteen beantwoord met een stoot
Dat heb je als je een emotioneel persoon bent.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja mijn gewelddadige uitspattingen in mijn leven zijn op één hand te tellen, dus valt wel mee
Jij zei dat je meteen iedereen neerhoekte in je puberteit. Dat is wat raarder
Oke.quote:
Uhuquote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso weer kansloos voorbeeld wat je erbij geeft
Hoezo woorden verdraaienquote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu
Alles behalve jij is kansloos
Moeder van Inso is kansloos dat ze hem een tik geeft maar JR
Die heeft mensenkennis en slaat z`n vader want hij is zo emotioneel
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo woorden verdraaien![]()
Man wat ben jij af en toe toch vreselijk dom.
quote:
Daar staat nergens bij dat ik de moeder van Inso kansloos noemquote:
Een tik is geen geweld hoor.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar staat nergens bij dat ik de moeder van Inso kansloos noem
Alleen dat ik niet snap waarom je meteen geweld gebruikt bij een grapje :s
Je weet toch niet eens hoe hij een tik heeft gekregen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar staat nergens bij dat ik de moeder van Inso kansloos noem
Alleen dat ik niet snap waarom je meteen geweld gebruikt bij een grapje :s
Muah die kan nog steeds goed aankomen met de juiste slagtechniekquote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een tik is geen geweld hoor.
Zeker niet van iemand die ruim 30kg lichter is en 35cm kleiner
gewoon even een korte krachtige met de vlakke handquote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah die kan nog steeds goed aankomen met de juiste slagtechniek
Beter op zn Nederlands geen grenzen stellenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:53 schreef Elan het volgende:
Je kinderen slaanfaal je dan even hard als ouder
Beter op zijn Pools je kinderen prostitueren en zelf drank voor kopen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beter op zn Nederlands geen grenzen stellen
Grenzen stellen kan ook prima zonder geweld.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beter op zn Nederlands geen grenzen stellen
Uh oke?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Beter op zijn Pools je kinderen prostitueren en zelf drank voor kopen.
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:56 schreef Elan het volgende:
Nee grapje Polen zijn goede mensen.
Werken hard in de kassen.
Is ook gewoon kansloos.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Grenzen stellen kan ook prima zonder geweld.
Je kinderen slaan is nergens voor nodig en helpt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |