Een hangplek, hoorde ik vandaag.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:51 schreef Karina het volgende:
Wat is EFT en als het met hugs is pas ik ook.
Ja doei.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:51 schreef timmmmm het volgende:
specularium, jij bent hier de SC-knuffelbeer, zoek jij eens uit wie er allemaal naar de meet komen
Te voorspelbaar. Zoals jullie weten, ben ik niet voorspelbaar.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:52 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als Elf nu die mooie pic van jou zou plaatsen.
Maar hij is er zeker niet bij.
Zoveel plaatjesquote:Op maandag 13 juli 2015 23:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nog steeds wel vrij dominant denk ik.
De nada.quote:
quote:Op maandag 13 juli 2015 23:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Te voorspelbaar. Zoals jullie weten, ben ik niet voorspelbaar.
Ja ik ben de helft alweer olvidadoquote:Op maandag 13 juli 2015 23:55 schreef Inolvidable het volgende:
He, fijn, zo kan ik nog wat aan m'n Spaans doen.
Boven of onder?quote:Op maandag 13 juli 2015 23:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh voor een hangplek ben ik te oud. Al hangt bij mij natuurlijk wel al alles
Dat is gezien je nick jou toch niet onbekendquote:Op maandag 13 juli 2015 23:55 schreef Inolvidable het volgende:
He, fijn, zo kan ik nog wat aan m'n Spaans doen.
Ik ook.quote:
Dit kan ik beamen.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is gewoon bewezen in diverse trivia crack battles.
Naar...ik gok...een Spaanstalige país?quote:Op maandag 13 juli 2015 23:57 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
En moet over 2 maanden naar het buitenland voor een half jaar.
FERquote:Op maandag 13 juli 2015 23:56 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat is gezien je nick jou toch niet onbekend
Even oefenen en je zit er zo weer in.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:57 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
En moet over 2 maanden naar het buitenland voor een half jaar.
Murciaquote:
WHIS!quote:
Ook geen verkeerde plek om te zitten, lijkt me.quote:
Nopequote:Op maandag 13 juli 2015 23:59 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ook geen verkeerde plek om te zitten, lijkt me.
Turks?quote:Op maandag 13 juli 2015 17:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan kan ik wel in Dordt zijn geboren maar dat maakt me nog geen Hollander
Best een mooie taal, hoor.quote:
Daar was hij toch heul niet bij johquote:Op maandag 13 juli 2015 17:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
We moeten gewoon weer een ouderwetse Turkenmeet doen, bestaat dat loungeding in R'dam zuid nog?
Slaap ze!quote:
Ben je nou heel de SC aan het teruglezen?quote:
Maand geleden al geweest.quote:
Was zeker lekker.quote:
Geloof je gelijk Waaheen?quote:
Wil jij toevallig NWS mod worden?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:03 schreef moemoe het volgende:
Het ging over Efteling.
Natuurlijk lees ik dan terug.
Jullie hebben geen nieuwe mod nodig, is de officiële lezing.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wil jij toevallig NWS mod worden?
Oh jee, dan heeft hij idd veel geluk gehadquote:Op maandag 13 juli 2015 19:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
De achterkant brak plots uit in een flauwe bocht en hij kwam met zijn voorwielen op een verdrijfingsvlak waardoor hij geen grip had om tegen te sturen/corrigeren, toen heeft hij wat palen geraakt ofzo en is daarna door een stoeprand op zijn kant geslagen.
Heel erg veel geluk gehad dat hij zelf niets heeft en dat er geen tegenliggers/fietsers/voetgangers waren. Als het goed is kan je pics zien via mijn FB.
NEE.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wil jij met pensioen?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zeker. Maar hij heeft natuurlijk wel een optater gehad, overal pijntjes. Nu hoop ik dat hij snel herstelt want volgende week moet hij de Nijmeegse 4-daagse lopen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:10 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh jee, dan heeft hij idd veel geluk gehad.
Timmmmm en LTDVK zijn vriendelijke jongens, ik zou gewoon komen.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:52 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde dat jij zei dat ik ik tegen jou had gezegd dat ik zou komen. Maar dat weet ik helemaal nog niet Timmeh.
Ik doe het niet altijd.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:47 schreef Karina het volgende:
[..]
En zo boeiend is het nou ook allemaal niet. Geen dikke vette roddels of zo.
Ik heb gehoord dat mijn slimheid je zelfs nachtmerries heeft bezorgd, maar daar wil ik niet te koop mee lopen.quote:
Kom je ook Hannes?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Timmmmm en LTDVK zijn vriendelijke jongens, ik zou gewoon komen.
Jij ook al mod? Ik ga hier wegquote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Timmmmm en LTDVK zijn vriendelijke jongens, ik zou gewoon komen.
Ik denk dat hij zich beter op z'n herstel kan richten.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zeker. Maar hij heeft natuurlijk wel een optater gehad, overal pijntjes. Nu hoop ik dat hij snel herstelt want volgende week moet hij de Nijmeegse 4-daagse lopen.
Slaap lekkerquote:
Mjah, hij heeft nog een aantal dagen heh. Hij is vandaag ook gewoon gaan werken.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zich beter op z'n herstel kan richten.
Dit valt me tegen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou nee, want 1. ik kan niet en 2. het is heel ver weg.
Owh ja ik blijf zeiklulquote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]
Ja dat zei je net ook al, met je kut.
De Efteling.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:51 schreef Karina het volgende:
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zeker. Maar hij heeft natuurlijk wel een optater gehad, overal pijntjes. Nu hoop ik dat hij snel herstelt want volgende week moet hij de Nijmeegse 4-daagse lopen.
Zo. Flink van hem.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah, hij heeft nog een aantal dagen heh. Hij is vandaag ook gewoon gaan werken.
Maar ik wil je knuffelen Karina!quote:Op maandag 13 juli 2015 23:51 schreef Karina het volgende:
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat mijn slimheid je zelfs nachtmerries heeft bezorgd, maar daar wil ik niet te koop mee lopen.
Ga dan gvd een keer slapen johquote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nah, Als de klootzak niet mee doet ga ik slapen
Wie? Ik?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nah, Als de klootzak niet mee doet ga ik slapen
Hete pics van moemoe mogen in dm.quote:
En Fatima dan?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hete pics van moemoe mogen in dm.
Gr gr.
Sssst ... die is er nu toch nietquote:
Er wordt nog steeds TriviaCrack gespeeld?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent trouwens aan de beurt
Je bent nog steeds niet over me heen?quote:
Gelukkigquote:
Ik weet niet hoor, maar ik zal haar het voordeel van de twijfel geven.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb goede hoop dat Whiskers over twee uur daadwerkelijk gaat slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |