Daarom wacht ik een jaartjequote:Op maandag 13 juli 2015 17:05 schreef DrMarten het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ezoekers_vast__.html
Wil je nog steeds in dat ding CL?
Je zal maar ineens nodig naar de plee moeten en dan 45 minuten nergens heen kunnenquote:Op maandag 13 juli 2015 17:05 schreef DrMarten het volgende:
Als die morgen maar weer open is dan!quote:Op maandag 13 juli 2015 17:05 schreef DrMarten het volgende:
Ik heb een tika massala gerecht klaar staan om op te warmen, maar ik heb geen zin om te etenquote:Op maandag 13 juli 2015 19:43 schreef DrMarten het volgende:
Laatste boodschappen in huis gehaald om pannekoeken te eten, nu alleen geen zin meer om ze te bakken
Feest daarquote:Op maandag 13 juli 2015 19:49 schreef Renesite het volgende:
God, morgen 14 juli. Normaliter was ik op vakantie in Frankrijk rond deze tijd...
Lijkt mij niet lekker zo'n gefrituurde zak plastic.quote:Op maandag 13 juli 2015 19:47 schreef DrMarten het volgende:
Ik flikker zo wel een Aviko zak in de pan
Check.quote:Op maandag 13 juli 2015 19:47 schreef DrMarten het volgende:
Ik flikker zo wel een Aviko zak in de pan
Drie jaar geleden was ik in new yorkquote:Op maandag 13 juli 2015 19:49 schreef Renesite het volgende:
God, morgen 14 juli. Normaliter was ik op vakantie in Frankrijk rond deze tijd...
Lijkt mij een interessante stad, maar tevens te druk voor mij. Ik vond LV en SF al bizar druk, dus niet aan mij besteed.quote:Op maandag 13 juli 2015 20:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Drie jaar geleden was ik in new york
Ik heb eenquote:Op maandag 13 juli 2015 20:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Drie jaar geleden was ik in new york
MSNquote:Op maandag 13 juli 2015 20:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb een [ afbeelding ] voor mijn msnnaam gezet uit respect.
AL je hartjes daarvoor weggehaald?quote:Op maandag 13 juli 2015 20:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb een [ afbeelding ] voor mijn msnnaam gezet uit respect.
Toen Whatsapp nog niet bestond het enige redelijke berichtensysteem buiten een postduif. Beltegoed was onbetaalbaar.quote:
Jaquote:
quote:Op maandag 13 juli 2015 20:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja!!!
[now playing: i'm blue dabadee dabadaa - Eiffel 55 on Winamp]
quote:Op maandag 13 juli 2015 20:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja!!!
[now playing: i'm blue dabadee dabadaa - Eiffel 55 on Winamp]
Heerlijkquote:
In hartje zomer was het inderdaad veel te druk. En te warm. Veertig gradenquote:Op maandag 13 juli 2015 20:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Lijkt mij een interessante stad, maar tevens te druk voor mij. Ik vond LV en SF al bizar druk, dus niet aan mij besteed.
Daarna niet vochtig en benauwd?quote:Op maandag 13 juli 2015 22:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In hartje zomer was het inderdaad veel te druk. En te warm. Veertig gradenGoede onweersbui wel, die was echt tof.
Jaquote:
klep gewoon nooit open doenquote:Op maandag 13 juli 2015 20:24 schreef Juup© het volgende:
Even 2 gasveren voor de achterklep van mijn auto tank gekocht, even ¤ 77,- voor 2 gasveren
Maar om nu de klep op mijn kop te krijgen (of nog erger dat mijn dochter een aanvaring met die klep krijgt) dat zie ik niet zitten.
Kan ook, maar mocht ik ooit eens een paar kratten bier halen (wat zelden gebeurd) en dochterlief denkt mij te willen helpen door het een en ander te doen en de klep pleurt dicht op b.v. haar handen of armen dan zal ik mezelf dat nooit vergeven. Dan maar nieuwe gasveren aanschaffen.quote:
Eigenlijk klopt de benaming gasveren niet denk ik aangezien die krengen olie gevuld zijn?quote:Op maandag 13 juli 2015 22:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kan ook, maar mocht ik ooit eens een paar kratten bier halen (wat zelden gebeurd) en dochterlief denkt mij te willen helpen door het een en ander te doen en de klep pleurt dicht op b.v. haar handen of armen dan zal ik mezelf dat nooit vergeven. Dan maar nieuwe gasveren aanschaffen.
er zit ook lucht bij en dat is gasquote:Op maandag 13 juli 2015 22:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Eigenlijk klopt de benaming gasveren niet denk ik aangezien die krengen olie gevuld zijn?
ik ga naar bed, morgen weer vroeg uit de gasverenquote:Op maandag 13 juli 2015 22:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Laten wij deze discussie maar voor een later/ander tijdstip bewaren
quote:Op maandag 13 juli 2015 22:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ga naar bed, morgen weer vroeg uit de gasveren
Zonder freaks was het niet leuk he.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:24 schreef DrMarten het volgende:
Ik zap net eens langs dat "ik heb het nog nooit gedaan". Op zich best interessant, maar een dildoparty bij je ouders in de woonkamer die je er vervolgens een kado doen..... uhm wtf?
En mensen die er na kijkenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:02 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zonder freaks was het niet leuk he.
Gewoon regen is niet zo erg maar dit gemiezer.... Zo maar eens bij de sportschool op de hoek gaan kijken of het wat is.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 08:47 schreef Juup© het volgende:
Het regent weer (of moet ik zeggen, nog steeds)Voorlopig geen grasmaaien dus
Sociale dingen kan je afzeggenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 09:20 schreef Q. het volgende:
Ik heb zin om het hele weekend te slapen maar ik heb een volle sociale agenda.
Waar Cue "kan" zei bedoelde ze "moet".quote:
Jij weet heul niet wat ik wel of niet bedoelquote:Op dinsdag 14 juli 2015 09:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Waar Cue "kan" zei bedoelde ze "moet".
Stop de tijd, ik zet geen jokers in.
Ook jij bent bekend met HGAquote:
Heul welquote:Op dinsdag 14 juli 2015 09:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij weet heul niet wat ik wel of niet bedoel
Ik hoor net op de radio dat PostNL staakt vandaag?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 09:42 schreef ArTiC het volgende:
Ohjee, heb weer wat besteld bij bol.com.
Voor 23:00 besteld morgen in huis
Pakket is nog eens niet bij PostNL en de bezorging dus doorgeschoven naar morgen
Het is dat ik een stapel cadeaubonnen had liggen van ze....
Normaal laat ik het op kantoor bezorgen (300 meter van het distributiecentrum van bol.com). Ook dat gaat 7 van de 10 keer mis
Ik ookquote:Op dinsdag 14 juli 2015 09:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik hoor net op de radio dat PostNL staakt vandaag?
Jij hebt ook een hekel aan grasmaaien?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 08:47 schreef Juup© het volgende:
Het regent weer (of moet ik zeggen, nog steeds)Voorlopig geen grasmaaien dus
Aan tuinieren in zijn geheelquote:Op dinsdag 14 juli 2015 09:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij hebt ook een hekel aan grasmaaien?
Godverdomme, het lijkt wel Frankrijk hier met dat gestaakquote:Op dinsdag 14 juli 2015 09:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik hoor net op de radio dat PostNL staakt vandaag?
Kan je het niet bij zo'n kiala punt laten bezorgen?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 09:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Godverdomme, het lijkt wel Frankrijk hier met dat gestaak
Nee, bol.com bezorgd wel bij de AH (want ook van Ahold). Dan maar morgen (als ze dan niet staken).quote:Op dinsdag 14 juli 2015 09:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Kan je het niet bij zo'n kiala punt laten bezorgen?
Achteraf kan dat geloof ik niet meer toch?
De radio vertelde dat ze niet wisten hoelang het ging duren.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 09:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, bol.com bezorgd wel bij de AH (want ook van Ahold). Dan maar morgen (als ze dan niet staken).
KPN strekenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 10:00 schreef Tally het volgende:
Dat je bent gaan werken in de baas zn vakantie omdat je collega op klus moest samen XS4all.
Heeft XS4all die klus niet goed gepland dus die komt vandaag nietZit ik hier eigenlijk voor jan lul. En mijn collega voor jan lul bij de klant
Dan ga ik ook zo lekker naar huisquote:
http://www.telegraaf.nl/b(...)door_staking___.htmlquote:Op dinsdag 14 juli 2015 11:20 schreef ArTiC het volgende:
Staking alweer voorbij?
Kijk net in de app: bezorger is onderweg en levering gepland voor vanmiddag
Suc6quote:Op dinsdag 14 juli 2015 11:20 schreef ArTiC het volgende:
Staking alweer voorbij?
Kijk net in de app: bezorger is onderweg en levering gepland voor vanmiddag
Ik om 10:50 uurquote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:16 schreef DrMarten het volgende:
Wakker gebeld worden om 11.30
Tijd voor koffie!
Alhoewel ik nu eigenlijk alleen maar zin heb om een paar maanden achter elkaar te slapen.quote:
De slet.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:47 schreef Renesite het volgende:
Collega vertrekt nu naar Ibiza
De hoerige trut
Je motivatie is weer onovertroffen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Alhoewel ik nu eigenlijk alleen maar zin heb om een paar maanden achter elkaar te slapen.
Ik kan dat.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je motivatie is weer onovertroffen.
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:59 schreef CherryLips het volgende:
Jezus ik ben al een kwartier met één zin bezig.
Het was dan ook een hele mooie zin.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je motivatie is weer onovertroffen.
Zei ze nog "Wat moet ik nog meenemen... wat zou ik vergeten hebben"quote:
Ibiza is meer dan het house-eiland hoor, er is ook gewoon een mooi, rustig deelquote:
Ja daar zou ik dan voor gaanquote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ibiza is meer dan het house-eiland hoor, er is ook gewoon een mooi, rustig deel.
Ze is 23. Momenteel vrijgezel. Dus dat heeft andere prioriteitenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja daar zou ik dan voor gaanZonsondergangen, oude plaatsjes enzo.
Alle SOA's sparen hoort bij die leeftijd.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ze is 23. Momenteel vrijgezel. Dus dat heeft andere prioriteiten
Kwartetten..... Mag ik van jou uit de categorie jeuk de schaamluis?quote:
Ik ben ook 23 geweest, dat boeide me echt nietquote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ze is 23. Momenteel vrijgezel. Dus dat heeft andere prioriteiten
Je weet me te vinden.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik mag het hopen
Ik zal tzt nog wel een zwik praktische vragen voor je hebben
Zoiets.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:05 schreef Renesite het volgende:
Kutdag.
Kut Lindorff
Kut Flanderijn
Kut KPN
Kut leven.
Kut bier.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:05 schreef Renesite het volgende:
Kutdag.
Kut Lindorff
Kut Flanderijn
Kut KPN
Kut leven.
Al twee uur bezig met het gedrocht KPN. Mijn fucking hemel wat een foutenbedrijf. Never nooit niet dat ik ook maar een dienst ga afnemen van dat hellisch bedrijfquote:
UPC/Ziggo is ook niet alles, maar ik heb er (op een incident na) de afgelopen 12 jaar of zo geen problemen mee gehad, KPN dus wel.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Al twee uur bezig met het gedrocht KPN. Mijn fucking hemel wat een foutenbedrijf. Never nooit niet dat ik ook maar een dienst ga afnemen van dat hellisch bedrijf!!
Ach, heb net maar een klachtbericht moeten sturen via de websitequote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
UPC/Ziggo is ook niet alles, maar ik heb er (op een incident na) de afgelopen 12 jaar of zo geen problemen mee gehad, KPN dus wel.
Ik krijg overigens bijna elke maand ongevraagde reclame in de bus met aanbiedingen van KPN en of ik misschien toch op glasvezel wil overgaan, ik ben tevreden met wat ik heb en ik ga zeker niet naar KPN.
En dat werkte wel (die site)?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ach, heb net maar een klachtbericht moeten sturen via de website
Moest wel refreshen en na een tijdje was ik te lang bezig en ververste de websitequote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moest wel refreshen en na een tijdje was ik te lang bezig en ververste de website! Pagina stond wel 10min open maar had een telefoontje tussendoor. Moest ik opnieuw typen
Zulke dingen bestaan gewoon op Instagram? Waar is de tijd dat je voor zulke dingen naar rotten.com moest?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:03 schreef CherryLips het volgende:
Mystery diagnosis op Instagram van een of ander lijk, volgers kunnen raden welke ziekte de persoon had.
Reactie: "I would say that he is dead."
Ik moest lachen
Dit is educatiefquote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zulke dingen bestaan gewoon op Instagram? Waar is de tijd dat je voor zulke dingen naar rotten.com moest?
Rotten ook. "Dit gebeurt er als je zonder helm op met 200 km per uur tegen een boom klapt"quote:
rotten.comquote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zulke dingen bestaan gewoon op Instagram? Waar is de tijd dat je voor zulke dingen naar rotten.com moest?
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Rotten ook. "Dit gebeurt er als je zonder helm op met 200 km per uur tegen een boom klapt"
YNC ofzo? En Ogrish. en uncover reality nog wat, maar die is weg. En er is nu een nieuw forum maar daar moet je voor betalen en dat doe ik nietquote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
rotten.comDaar heb ik de meest vunzige dingen gezien
Er was nog een website die ik regelmatig bezocht, maar daar ben ik de naam van kwijt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
De laatste volgens mij, en die was ineens verdwenen i.d.d.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
YNC ofzo? En Ogrish. en uncover reality nog wat, maar die is weg. En er is nu een nieuw forum maar daar moet je voor betalen en dat doe ik niet
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:17 schreef CherryLips het volgende:
Voor de liefhebber:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook niet, maar dat had ik sowieso al niet.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb in ieder geval even geen honger meer.
Of dat filmpje van die Amerikaanse politicus die zichzelf live op tv door de kop schoot. Man, dat bloed gutste eruit.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:36 schreef Juup© het volgende:
Wat mij altijd is bijgebleven van wat ik op zulke sites gezien heb, was b.v. een lichaam van een dode man dat behoorlijk opgezet was (en dan niet door de ontbinding, maar door de wormen in zijn gehele lijf) en van een foto van een vent die zijn halve kop eraf geschoten had zittende in een stoel en de muur en plafond e.d. zaten onder hersenmassa
Die heb ik dan weer niet gezien, bummerquote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of dat filmpje van die Amerikaanse politicus die zichzelf live op tv door de kop schoot. Man, dat bloed gutste eruit.
Wil je het? Kan het zo opzoeken.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:45 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die heb ik dan weer niet gezien, bummer![]()
Nu even niet, ik moet nog eten zo meteenquote:
Ik heb hem alquote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nu even niet, ik moet nog eten zo meteenMaar als het jou lukt mag jij de url via DM of PM naar mij sturen
YT hypocriete zooi, staat er een blote mooie dames tepel op dan is die snel weg maar moord en doodslag mag wel. Net als FB overigens.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wil je het? Kan het zo opzoeken.
Het staat gewoon op YouTube
edit: o nee, die is gecensureerd.
Ik denk dat ik die gezien heb, ik werd er i.i.g. behoorlijk onpasselijk door.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:53 schreef DrMarten het volgende:
Welke mij altijd bij blijft is dat filmpje van die rus die de keel wordt doorgesneden... dat gerochel...
Ja ik ook, geen behoefte om die weer te zien. Anders komt er weer niks van pannekoeken bakkenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:55 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die gezien heb, ik werd er i.i.g. behoorlijk onpasselijk door.
Ja daar hou ik ook niet zo van.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:53 schreef DrMarten het volgende:
Welke mij altijd bij blijft is dat filmpje van die rus die de keel wordt doorgesneden... dat gerochel...
Ik kreeg behoorlijk last van mijn spiegelneuronen toen ik dat zag, gatverdamme.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:56 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ja ik ook, geen behoefte om die weer te zien. Anders komt er weer niks van pannekoeken bakken
Zo maar eens kleren aantrekken en nog even een boodschap doen.
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Bij die andere werk je een bak popcorn weg?
Nou, nu je het over pannenkoeken hebt, voel ik alweer een knaagje in m'n maagjequote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Bij die andere werk je een bak popcorn weg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Ik wou zeggen, kom maar langs.. maar dan moet ik eerst enorm mijn tyfusbende hier opruimenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, nu je het over pannenkoeken hebt, voel ik alweer een knaagje in m'n maagje
Dat moet jij altijdquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik wou zeggen, kom maar langs.. maar dan moet ik eerst enorm mijn tyfusbende hier opruimen
Yepquote:
Succesquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:07 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Yep
Hopelijk over 2,5 week niet meer. Heb nog steeds echt het plan op te gaan ruimen in mijn vakantie
Gaat het goed met je pootje?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:07 schreef KomtTijd... het volgende:
OK Joris en de draak vuur is het tofst.
Dat zijn wel leuke berichten laat op de dagquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:20 schreef Renesite het volgende:
Cool. De WSNP van een cliënt heeft 22 maanden geduurd. Nu gestopt omdat de opbrengsten te laag zijn. GaafSchone lei
[/blablamomentje]
Zoiets doe je toch tijdens het douchen?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:53 schreef Juup© het volgende:
Pfffffff, net de douche helemaal geschrobt (klote werk). Ik ben eruit en ik zweet al weer, ventilator maar even aangezet
Mijn buurman zit de komende jaren in de schuldsanering. Treurig verhaal. Moet er echt niet aan denkenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:20 schreef Renesite het volgende:
Cool. De WSNP van een cliënt heeft 22 maanden geduurd. Nu gestopt omdat de opbrengsten te laag zijn. GaafSchone lei
[/blablamomentje]
Tja, professioneel kan ik zeggen "aaaw". Maar privé zeg ik: het gros heeft meubels gekocht, geleefd als god in Frankrijk en gaat op deze manier een loopje nemen met de realiteit. Fackers.quote:Op woensdag 15 juli 2015 08:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mijn buurman zit de komende jaren in de schuldsanering. Treurig verhaal. Moet er echt niet aan denken
Klopt, maar dan nog krijg ik het er warm van.quote:Op woensdag 15 juli 2015 08:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zoiets doe je toch tijdens het douchen?
Doe je de koude kraan wat meer aanquote:Op woensdag 15 juli 2015 08:18 schreef Juup© het volgende:
K
[..]
Klopt, maar dan nog krijg ik het er warm van.
In dit geval zeker niet aan de orde. Keihard gewerkt, toch failliet mede door langdurig zieke werknemer.quote:Op woensdag 15 juli 2015 08:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tja, professioneel kan ik zeggen "aaaw". Maar privé zeg ik: het gros heeft meubels gekocht, geleefd als god in Frankrijk en gaat op deze manier een loopje nemen met de realiteit. Fackers.
Ff afdouchen met een lauwe douche. Lekker gerimpeld je bedje in ernaquote:Op woensdag 15 juli 2015 08:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
Klopt, maar dan nog krijg ik het er warm van.
Water was al lauwquote:Op woensdag 15 juli 2015 08:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ff afdouchen met een lauwe douche. Lekker gerimpeld je bedje in erna
Zo eentje die alle mazen van de wet gebruikt om zolang mogelijk doorbetaald te mogen worden zodat er geen geld is voor vervangingquote:Op woensdag 15 juli 2015 08:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In dit geval zeker niet aan de orde. Keihard gewerkt, toch failliet mede door langdurig zieke werknemer.
Jij bent raarquote:Op woensdag 15 juli 2015 08:26 schreef CherryLips het volgende:
Van een koude douche krijg ik het juist warm
Hetere douche dan juistquote:Op woensdag 15 juli 2015 08:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Water was al lauwMaar goed, de volgende keer neem ik wel een koude douche.
Sneu is datquote:Op woensdag 15 juli 2015 08:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In dit geval zeker niet aan de orde. Keihard gewerkt, toch failliet mede door langdurig zieke werknemer.
Daar kan ik niet over oordelen. Echt of niet, voor buurman is het resultaat hetzelfde.quote:Op woensdag 15 juli 2015 08:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo eentje die alle mazen van de wet gebruikt om zolang mogelijk doorbetaald te mogen worden zodat er geen geld is voor vervanging
Ja, heel erg. Respect hoor, voor mensen die dergelijk risico durven nemen.quote:
Wel zo prettig. Zat zo'n type ook nog bij de sociale dienst dan had ik er misschien wat moeite meequote:Op woensdag 15 juli 2015 08:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, heel erg. Respect hoor, voor mensen die dergelijk risico durven nemen.
En hij oogt nog positief. Is niet iemand die zomaar bij de pakken neer gaat zitten.
Hij kon gelukkig ook weer bij zijn oude werkgever terecht, dus heeft wel werk en valt niet in een zwart gat.
Ja, snap ik. Al kun je daar ook niet altijd wat aan doen natuurlijk. Ff snel een baan vinden na je faillissement...quote:Op woensdag 15 juli 2015 08:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wel zo prettig. Zat zo'n type ook nog bij de sociale dienst dan had ik er misschien wat moeite mee
Ach... daarom ben ik altijd apentrots op mijn cliëntjes die een baan vindenquote:Op woensdag 15 juli 2015 08:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Al kun je daar ook niet altijd wat aan doen natuurlijk. Ff snel een baan vinden na je faillissement...
En terechtquote:Op woensdag 15 juli 2015 08:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ach... daarom ben ik altijd apentrots op mijn cliëntjes die een baan vinden![]()
Als een soort moederkloekjequote:Op woensdag 15 juli 2015 08:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ach... daarom ben ik altijd apentrots op mijn cliëntjes die een baan vinden![]()
Ach... meer als een lichtpuntje in de duistere wereld.quote:
Ow, herkenbaar!quote:Op woensdag 15 juli 2015 09:07 schreef CherryLips het volgende:
M'n tv heeft de hele nacht aan gestaan
En dat is erg waarom?quote:Op woensdag 15 juli 2015 09:07 schreef CherryLips het volgende:
M'n tv heeft de hele nacht aan gestaan
Energieverbruik, zo zondequote:
Beeldbuis!quote:Op woensdag 15 juli 2015 09:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Energieverbruik, zo zondeen het is zo'n oude beeldbuis-tv dus fijn ook dat ie niet in de fik is gevlogen.
Nee zit geen timer op, niet erg handig.quote:Op woensdag 15 juli 2015 10:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Beeldbuis!![]()
Mag dat nog?
Wilde zeggen kan je tv niet vanzelf uitschakelen??
Dat je daar op TV kan kijken zeg. Ik krijg gelijk een epileptische aanvalquote:Op woensdag 15 juli 2015 09:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Energieverbruik, zo zondeen het is zo'n oude beeldbuis-tv dus fijn ook dat ie niet in de fik is gevlogen.
Dus vroeger keek je nooit tv?quote:Op woensdag 15 juli 2015 10:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat je daar op TV kan kijken zeg. Ik krijg gelijk een epileptische aanval
Prima beeld hoorquote:Op woensdag 15 juli 2015 10:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat je daar op TV kan kijken zeg. Ik krijg gelijk een epileptische aanval
CI+ module en niks los kastjequote:Op woensdag 15 juli 2015 10:10 schreef CherryLips het volgende:
Geen gezeik met extra afstandsbedieningen en boxen die het niet doen
UPC bestaat niet meer en Ziggo moet je per maand betalen zover ik weet. 2e pmquote:Op woensdag 15 juli 2015 10:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die kon je bij UPC los erbij nemen maar bij Ziggo moet je hem volgens mij kopen
Ja ik heb het even opgezocht, dan doe je de box weg en mag je toch 2 euro extra dokken. Dan ben ik alsnog tien euro duurder uit dan nu en ze hebben m'n huidige internetpakket niet meer dus die wordt dan ook langzamer.quote:Op woensdag 15 juli 2015 10:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
UPC bestaat niet meer en Ziggo moet je per maand betalen zover ik weet. 2e pm
Oh, ik heb bij ziggo heel hoog en laag gesprongen en kreeg een extra dingetjequote:Op woensdag 15 juli 2015 10:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die kon je bij UPC los erbij nemen maar bij Ziggo moet je hem volgens mij kopen
Ik heb uberhaupt geen digitale tv meer dus dan wordt het lastigquote:Op woensdag 15 juli 2015 10:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh, ik heb bij ziggo heel hoog en laag gesprongen en kreeg een extra dingetje
Je krijgt er ook wat voor terugquote:Op woensdag 15 juli 2015 10:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik heb het even opgezocht, dan doe je de box weg en mag je toch 2 euro extra dokken. Dan ben ik alsnog tien euro duurder uit dan nu en ze hebben m'n huidige internetpakket niet meer dus die wordt dan ook langzamer.
Koop er een.quote:Op woensdag 15 juli 2015 10:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb uberhaupt geen digitale tv meer dus dan wordt het lastig
Ja kabel-tv op de LED-tv is even wennen, maar dat duurde een dag. Het is wel digitale kabel-tv dus dat scheelt. Het scheelt me vooral 20 euro per maand.quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:23 schreef DrMarten het volgende:
Tijdje terug was Sport1 een weekend gratis, maar dan de niet HD-versie. ALs je dan HD gewend bent is dat zo'n enorme tegenvaller
Dat is wel aanzienlijk ja. Tv en internet zijn niet goedkoopquote:Op woensdag 15 juli 2015 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja kabel-tv op de LED-tv is even wennen, maar dat duurde een dag. Het is wel digitale kabel-tv dus dat scheelt. Het scheelt me vooral 20 euro per maand.
Nee dat had ik er toen ook bij zittenquote:Op woensdag 15 juli 2015 12:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat is wel aanzienlijk ja. Tv en internet zijn niet goedkoop
Zit er ook nog vaste telefonie in het pakket waar ik voor betaal. Ik heb niet eens een vaste telefoon in huis
Ik heb gister toch wel met veel plezier naar Barbie zitten kijkenquote:Op woensdag 15 juli 2015 12:55 schreef Q. het volgende:
Ik heb al jaren geen tv aansluiting meer, heerlijk!
Die extra pakketten heb ik ook nooit genomen. De zenders die ik er dan bij zou willen zitten verspreid over verschillende pakketten, dan zou ik er al 2 bij moeten nemen. Daarom ook maar Netflix erbij genomen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dat had ik er toen ook bij zittenMaar met de telefoon die ik had kon ik alleen gebeld worden.
Ik zag net dat het pakket dat ik bij UPC had nu bij ziggo weer een paar euro duurder is geworden. Gaat ook lekker. En ze hadden een paar zenders uit het pakket gegooid zodat er helemaal niks leuks meer bij zat, tenzij ik het uitgebreide pakket nam van een tientje per maand. En toen hielden ze helemaal op met SyFy. Ja doei dan maar hoor.
Ik mis wel het opnemen en het live pauzeren, dat is soms vervelend, maar dat overleef ik ook wel. Ik heb nu Netflix, die deel ik met m'n zus, dus dat maakt veel goed.
Onderuit op de bank, Tour de France aan, ondertussen laptopje op schoot. Beetje fokken, Funda afstruinen.... Ik zou mijn tv wel aardig missen als ik hem niet had denk ikquote:Op woensdag 15 juli 2015 12:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb gister toch wel met veel plezier naar Barbie zitten kijken
Dat kan allemaal online.quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Onderuit op de bank, Tour de France aan, ondertussen laptopje op schoot. Beetje fokken, Funda afstruinen.... Ik zou mijn tv wel aardig missen als ik hem niet had denk ik
Dan is het net of je niet helemaal alleen bentquote:Op woensdag 15 juli 2015 12:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Onderuit op de bank, Tour de France aan, ondertussen laptopje op schoot. Beetje fokken, Funda afstruinen.... Ik zou mijn tv wel aardig missen als ik hem niet had denk ik
RTLXL moet eens aan de ChromeCast ofzoquote:Op woensdag 15 juli 2015 12:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat kan allemaal online.Zet dan gewoon de NPO app aan op mn iPad ofzo. Kan naar mn tv streamen als ik echt wil. Neuh. Mis het niet. Scheelt boel geld, dat wel.
Zappen is stom. Mn tv is ook te klein. Moet eens zo'n monsterapparaat hebben. Maar dan moet ik eerst een nieuw tv-wand.quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
RTLXL moet eens aan de ChromeCast ofzo
Maar ik vind zappen leuk.
Ik heb geen iPadquote:Op woensdag 15 juli 2015 12:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat kan allemaal online.Zet dan gewoon de NPO app aan op mn iPad ofzo. Kan naar mn tv streamen als ik echt wil. Neuh. Mis het niet. Scheelt boel geld, dat wel.
Ook hal hoor je het journaal 20 keer herhaald worden, heb je toch het idee dat er een mooie vrouw tegen je praatquote:Op woensdag 15 juli 2015 12:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan is het net of je niet helemaal alleen bent
Als ik een huis ga kopen moet er ook een tv bij. Nu geen tv bij mijn bed en dat wil ik dan welquote:Op woensdag 15 juli 2015 13:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Zappen is stom. Mn tv is ook te klein. Moet eens zo'n monsterapparaat hebben. Maar dan moet ik eerst een nieuw tv-wand.
Het is net alsof je wel echt vrienden hebt.quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan is het net of je niet helemaal alleen bent
Ik heb wel een tv maar daar zitten alleen mn PlayStations en Apple TV op aangesloten.quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:02 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als ik een huis ga kopen moet er ook een tv bij. Nu geen tv bij mijn bed en dat wil ik dan wel
owja, PS4 wil ik ook nog, en een nieuw bed en een nieuwe bank en een andere auto en en en.... tzt de ouwe lui maar een lief aankijken voor een financiële injectie.quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb wel een tv maar daar zitten alleen mn PlayStations en Apple TV op aangesloten.
Ik heb inmiddels wel ongeveer wat ik wil. Alhoewel een nieuw huis wel aardig zou zijn. Wel midden in de binnenstad bij voorkeur.quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
owja, PS4 wil ik ook nog, en een nieuw bed en een nieuwe bank en een andere auto en en en.... tzt de ouwe lui maar een lief aankijken voor een financiële injectie.
Ow en ik wil ook nog een nieuw dressoir. Misschien nog wel wat meer meubels tzt.quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels wel ongeveer wat ik wil. Alhoewel een nieuw huis wel aardig zou zijn. Wel midden in de binnenstad bij voorkeur.
Te kleinquote:Op woensdag 15 juli 2015 13:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Zappen is stom. Mn tv is ook te klein. Moet eens zo'n monsterapparaat hebben. Maar dan moet ik eerst een nieuw tv-wand.
Er zit hier in Wageningen een hele goede apotheek, maar dat is zeker te ver weg?quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:16 schreef DrMarten het volgende:
Maar weer eens met de apotheek gebeld. Digitalisering, gotta love it. Ze krijgen het niet voor elkaar bij Medsen.
Bezorgen ze ook in Enschede?quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zit hier in Wageningen een hele goede apotheek, maar dat is zeker te ver weg?
Die heb ikquote:Op woensdag 15 juli 2015 13:24 schreef Q. het volgende:
[..]
37 inch kan anno 2015 echt niet meer hoor.
Ik ook, als ik ga gamen zet ik mn bureaustoel op een halve meter van dat ding.quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit er iets dichter op geloof ik.
quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ook, als ik ga gamen zet ik mn bureaustoel op een halve meter van dat ding.
Ow hehe welke gaat over seks dan?quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zodat je kan kiezen of je het wel of niet over seks wilt hebben
Degene waar vaak 'mot/ruzie' etc is, gaat vaak ook over seks.quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:56 schreef jodelahity het volgende:
Ow hehe welke gaat over seks dan?Niet dat ik actief ga posten, mondt wat te snel uit in ruzie vaak.
Whehe nee wat betreft seks zijn mensen hier niet echt te pakken. Ruzie gaat meer over aanvallend postgedrag.quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Degene waar vaak 'mot/ruzie' etc is, gaat vaak ook over seks.
Misschien een relatie met elkaar?
Als in.. we zijn niet sekswaardig?quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:58 schreef jodelahity het volgende:
Whehe nee wat betreft seks zijn mensen hier niet echt te pakken. Ruzie gaat meer over aanvallend postgedrag.
Lol dat vast wel haha, maar ik val mensen er sowieso niet op aan of ze maagd zijn of niet. Liever als ze gewoon dom tegen mij doen of iets zeggen wat irritant is.quote:
Sekswaardig... als je nog maagd bent ben je meestal minder sekswaardig toch...quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
waar haal je die link nu ineens vandaan?
Hoeft nietquote:Op woensdag 15 juli 2015 14:03 schreef jodelahity het volgende:
Sekswaardig... als je nog maagd ben ben je meestal minder sekswaardig toch...
Nee klopt daarin heb je gelijk. Maar vaak wel en daarin heb ik gelijk. Ja tenzij 13- lolquote:
quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik bleef niet voor niets zo summierquote:Op woensdag 15 juli 2015 14:15 schreef DrMarten het volgende:
Hey, gooi die sekspraat eens rap naar die andere SC
Toevallig gister ook gezien, maar ik kan al dat geouwehoer van die twee echt niet uitstaanquote:Op woensdag 15 juli 2015 12:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan heel die nepmensen niet uitstaan.quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Toevallig gister ook gezien, maar ik kan al dat geouwehoer van die twee echt niet uitstaan
Ik lig echt in een deukquote:Op woensdag 15 juli 2015 14:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Toevallig gister ook gezien, maar ik kan al dat geouwehoer van die twee echt niet uitstaan
Je kunt over d'r lullen wat ze wil, maar ik vond het toch heel aandoenlijk hoe ze die keizersnede kreeg en de baby helemaal vertroetelde, ze doet het toch maar, met een camera op d'r bakkes.quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik kan heel die nepmensen niet uitstaan.
quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt over d'r lullen wat ze wil, maar ik vond het toch heel aandoenlijk hoe ze die keizersnede kreeg en de baby helemaal vertroetelde, ze doet het toch maar, met een camera op d'r bakkes.
Het duurt nu al een jaar of zes gok ik? Het is niet mijn levensstijl hoor, en ze is echt niet de slimste en we zouden ook nooit dikke vriendinnen worden, maar ik ben niet zo elitair door op ze neer te kijken. Ze hebben het wel mooi voor elkaar met zo'n show, zullen ze wel lekker aan verdienen. Ben alleen benieuwd wat ze gaan doen als ze daar geen geld meer voor krijgen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:43 schreef Juup© het volgende:
[..]![]()
Aandachtsgeile tokkie vind ik het. Alles voor haar 15 minutes of fame.
Dan zullen ze wel in de soos terechtkomen, werken zie ik ze niet doen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het duurt nu al een jaar of zes gok ik? Het is niet mijn levensstijl hoor, en ze is echt niet de slimste en we zouden ook nooit dikke vriendinnen worden, maar ik ben niet zo elitair door op ze neer te kijken. Ze hebben het wel mooi voor elkaar met zo'n show, zullen ze wel lekker aan verdienen. Ben alleen benieuwd wat ze gaan doen als ze daar geen geld meer voor krijgen.
Ja precies. Wie ben ik om ze te oordelen. Alsof ik zo'n helder licht benquote:Op woensdag 15 juli 2015 14:49 schreef Cue_ het volgende:
Ze werken voor de camera, moet je maar net willen, maar blijbkaar willen ze het.
Zijn ook absoluut niet mijn mensen, maar ze zijn blijkbaar wel gelukkig en genieten van het leven. enkel maar mooi ±'
Wat zij willen, en schijnbaar zijn er mensen genoeg die naar zulke programma's kijken.quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:49 schreef Cue_ het volgende:
Ze werken voor de camera, moet je maar net willen, maar blijbkaar willen ze het.
Zijn ook absoluut niet mijn mensen, maar ze zijn blijkbaar wel gelukkig en genieten van het leven. enkel maar mooi ±'
Ikquote:Op woensdag 15 juli 2015 14:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wat zij willen, en schijnbaar zijn er mensen genoeg die naar zulke programma's kijken.
Wij.quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik
http://www.lindanieuws.nl(...)l-aan-de-wagen-heet/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |