Ik heb wel een tv maar daar zitten alleen mn PlayStations en Apple TV op aangesloten.quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:02 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als ik een huis ga kopen moet er ook een tv bij. Nu geen tv bij mijn bed en dat wil ik dan wel
owja, PS4 wil ik ook nog, en een nieuw bed en een nieuwe bank en een andere auto en en en.... tzt de ouwe lui maar een lief aankijken voor een financiële injectie.quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb wel een tv maar daar zitten alleen mn PlayStations en Apple TV op aangesloten.
Ik heb inmiddels wel ongeveer wat ik wil. Alhoewel een nieuw huis wel aardig zou zijn. Wel midden in de binnenstad bij voorkeur.quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
owja, PS4 wil ik ook nog, en een nieuw bed en een nieuwe bank en een andere auto en en en.... tzt de ouwe lui maar een lief aankijken voor een financiële injectie.
Ow en ik wil ook nog een nieuw dressoir. Misschien nog wel wat meer meubels tzt.quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels wel ongeveer wat ik wil. Alhoewel een nieuw huis wel aardig zou zijn. Wel midden in de binnenstad bij voorkeur.
Te kleinquote:Op woensdag 15 juli 2015 13:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Zappen is stom. Mn tv is ook te klein. Moet eens zo'n monsterapparaat hebben. Maar dan moet ik eerst een nieuw tv-wand.
Er zit hier in Wageningen een hele goede apotheek, maar dat is zeker te ver weg?quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:16 schreef DrMarten het volgende:
Maar weer eens met de apotheek gebeld. Digitalisering, gotta love it. Ze krijgen het niet voor elkaar bij Medsen.
Bezorgen ze ook in Enschede?quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zit hier in Wageningen een hele goede apotheek, maar dat is zeker te ver weg?
Die heb ikquote:Op woensdag 15 juli 2015 13:24 schreef Q. het volgende:
[..]
37 inch kan anno 2015 echt niet meer hoor.
Ik ook, als ik ga gamen zet ik mn bureaustoel op een halve meter van dat ding.quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit er iets dichter op geloof ik.
quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ook, als ik ga gamen zet ik mn bureaustoel op een halve meter van dat ding.
Ow hehe welke gaat over seks dan?quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zodat je kan kiezen of je het wel of niet over seks wilt hebben
Degene waar vaak 'mot/ruzie' etc is, gaat vaak ook over seks.quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:56 schreef jodelahity het volgende:
Ow hehe welke gaat over seks dan?Niet dat ik actief ga posten, mondt wat te snel uit in ruzie vaak.
Whehe nee wat betreft seks zijn mensen hier niet echt te pakken. Ruzie gaat meer over aanvallend postgedrag.quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Degene waar vaak 'mot/ruzie' etc is, gaat vaak ook over seks.
Misschien een relatie met elkaar?
Als in.. we zijn niet sekswaardig?quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:58 schreef jodelahity het volgende:
Whehe nee wat betreft seks zijn mensen hier niet echt te pakken. Ruzie gaat meer over aanvallend postgedrag.
Lol dat vast wel haha, maar ik val mensen er sowieso niet op aan of ze maagd zijn of niet. Liever als ze gewoon dom tegen mij doen of iets zeggen wat irritant is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |