Nee, bol.com bezorgd wel bij de AH (want ook van Ahold). Dan maar morgen (als ze dan niet staken).quote:Op dinsdag 14 juli 2015 09:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Kan je het niet bij zo'n kiala punt laten bezorgen?
Achteraf kan dat geloof ik niet meer toch?
De radio vertelde dat ze niet wisten hoelang het ging duren.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 09:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, bol.com bezorgd wel bij de AH (want ook van Ahold). Dan maar morgen (als ze dan niet staken).
KPN strekenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 10:00 schreef Tally het volgende:
Dat je bent gaan werken in de baas zn vakantie omdat je collega op klus moest samen XS4all.
Heeft XS4all die klus niet goed gepland dus die komt vandaag nietZit ik hier eigenlijk voor jan lul. En mijn collega voor jan lul bij de klant
Dan ga ik ook zo lekker naar huisquote:
http://www.telegraaf.nl/b(...)door_staking___.htmlquote:Op dinsdag 14 juli 2015 11:20 schreef ArTiC het volgende:
Staking alweer voorbij?
Kijk net in de app: bezorger is onderweg en levering gepland voor vanmiddag
Suc6quote:Op dinsdag 14 juli 2015 11:20 schreef ArTiC het volgende:
Staking alweer voorbij?
Kijk net in de app: bezorger is onderweg en levering gepland voor vanmiddag
Ik om 10:50 uurquote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:16 schreef DrMarten het volgende:
Wakker gebeld worden om 11.30
Tijd voor koffie!
Alhoewel ik nu eigenlijk alleen maar zin heb om een paar maanden achter elkaar te slapen.quote:
De slet.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:47 schreef Renesite het volgende:
Collega vertrekt nu naar Ibiza
De hoerige trut
Je motivatie is weer onovertroffen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Alhoewel ik nu eigenlijk alleen maar zin heb om een paar maanden achter elkaar te slapen.
Ik kan dat.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je motivatie is weer onovertroffen.
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:59 schreef CherryLips het volgende:
Jezus ik ben al een kwartier met één zin bezig.
Het was dan ook een hele mooie zin.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je motivatie is weer onovertroffen.
Zei ze nog "Wat moet ik nog meenemen... wat zou ik vergeten hebben"quote:
Ibiza is meer dan het house-eiland hoor, er is ook gewoon een mooi, rustig deelquote:
Ja daar zou ik dan voor gaanquote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ibiza is meer dan het house-eiland hoor, er is ook gewoon een mooi, rustig deel.
Ze is 23. Momenteel vrijgezel. Dus dat heeft andere prioriteitenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja daar zou ik dan voor gaanZonsondergangen, oude plaatsjes enzo.
Alle SOA's sparen hoort bij die leeftijd.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ze is 23. Momenteel vrijgezel. Dus dat heeft andere prioriteiten
Kwartetten..... Mag ik van jou uit de categorie jeuk de schaamluis?quote:
Ik ben ook 23 geweest, dat boeide me echt nietquote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ze is 23. Momenteel vrijgezel. Dus dat heeft andere prioriteiten
Je weet me te vinden.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik mag het hopen
Ik zal tzt nog wel een zwik praktische vragen voor je hebben
Zoiets.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:05 schreef Renesite het volgende:
Kutdag.
Kut Lindorff
Kut Flanderijn
Kut KPN
Kut leven.
Kut bier.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:05 schreef Renesite het volgende:
Kutdag.
Kut Lindorff
Kut Flanderijn
Kut KPN
Kut leven.
Al twee uur bezig met het gedrocht KPN. Mijn fucking hemel wat een foutenbedrijf. Never nooit niet dat ik ook maar een dienst ga afnemen van dat hellisch bedrijfquote:
UPC/Ziggo is ook niet alles, maar ik heb er (op een incident na) de afgelopen 12 jaar of zo geen problemen mee gehad, KPN dus wel.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Al twee uur bezig met het gedrocht KPN. Mijn fucking hemel wat een foutenbedrijf. Never nooit niet dat ik ook maar een dienst ga afnemen van dat hellisch bedrijf!!
Ach, heb net maar een klachtbericht moeten sturen via de websitequote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
UPC/Ziggo is ook niet alles, maar ik heb er (op een incident na) de afgelopen 12 jaar of zo geen problemen mee gehad, KPN dus wel.
Ik krijg overigens bijna elke maand ongevraagde reclame in de bus met aanbiedingen van KPN en of ik misschien toch op glasvezel wil overgaan, ik ben tevreden met wat ik heb en ik ga zeker niet naar KPN.
En dat werkte wel (die site)?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ach, heb net maar een klachtbericht moeten sturen via de website
Moest wel refreshen en na een tijdje was ik te lang bezig en ververste de websitequote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moest wel refreshen en na een tijdje was ik te lang bezig en ververste de website! Pagina stond wel 10min open maar had een telefoontje tussendoor. Moest ik opnieuw typen
Zulke dingen bestaan gewoon op Instagram? Waar is de tijd dat je voor zulke dingen naar rotten.com moest?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:03 schreef CherryLips het volgende:
Mystery diagnosis op Instagram van een of ander lijk, volgers kunnen raden welke ziekte de persoon had.
Reactie: "I would say that he is dead."
Ik moest lachen
Dit is educatiefquote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zulke dingen bestaan gewoon op Instagram? Waar is de tijd dat je voor zulke dingen naar rotten.com moest?
Rotten ook. "Dit gebeurt er als je zonder helm op met 200 km per uur tegen een boom klapt"quote:
rotten.comquote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zulke dingen bestaan gewoon op Instagram? Waar is de tijd dat je voor zulke dingen naar rotten.com moest?
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Rotten ook. "Dit gebeurt er als je zonder helm op met 200 km per uur tegen een boom klapt"
YNC ofzo? En Ogrish. en uncover reality nog wat, maar die is weg. En er is nu een nieuw forum maar daar moet je voor betalen en dat doe ik nietquote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
rotten.comDaar heb ik de meest vunzige dingen gezien
Er was nog een website die ik regelmatig bezocht, maar daar ben ik de naam van kwijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |