Daarom wacht ik een jaartjequote:Op maandag 13 juli 2015 17:05 schreef DrMarten het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ezoekers_vast__.html
Wil je nog steeds in dat ding CL?
Je zal maar ineens nodig naar de plee moeten en dan 45 minuten nergens heen kunnenquote:Op maandag 13 juli 2015 17:05 schreef DrMarten het volgende:
Als die morgen maar weer open is dan!quote:Op maandag 13 juli 2015 17:05 schreef DrMarten het volgende:
Ik heb een tika massala gerecht klaar staan om op te warmen, maar ik heb geen zin om te etenquote:Op maandag 13 juli 2015 19:43 schreef DrMarten het volgende:
Laatste boodschappen in huis gehaald om pannekoeken te eten, nu alleen geen zin meer om ze te bakken
Feest daarquote:Op maandag 13 juli 2015 19:49 schreef Renesite het volgende:
God, morgen 14 juli. Normaliter was ik op vakantie in Frankrijk rond deze tijd...
Lijkt mij niet lekker zo'n gefrituurde zak plastic.quote:Op maandag 13 juli 2015 19:47 schreef DrMarten het volgende:
Ik flikker zo wel een Aviko zak in de pan
Check.quote:Op maandag 13 juli 2015 19:47 schreef DrMarten het volgende:
Ik flikker zo wel een Aviko zak in de pan
Drie jaar geleden was ik in new yorkquote:Op maandag 13 juli 2015 19:49 schreef Renesite het volgende:
God, morgen 14 juli. Normaliter was ik op vakantie in Frankrijk rond deze tijd...
Lijkt mij een interessante stad, maar tevens te druk voor mij. Ik vond LV en SF al bizar druk, dus niet aan mij besteed.quote:Op maandag 13 juli 2015 20:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Drie jaar geleden was ik in new york
Ik heb eenquote:Op maandag 13 juli 2015 20:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Drie jaar geleden was ik in new york
MSNquote:Op maandag 13 juli 2015 20:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb een [ afbeelding ] voor mijn msnnaam gezet uit respect.
AL je hartjes daarvoor weggehaald?quote:Op maandag 13 juli 2015 20:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb een [ afbeelding ] voor mijn msnnaam gezet uit respect.
Toen Whatsapp nog niet bestond het enige redelijke berichtensysteem buiten een postduif. Beltegoed was onbetaalbaar.quote:
Jaquote:
quote:Op maandag 13 juli 2015 20:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja!!!
[now playing: i'm blue dabadee dabadaa - Eiffel 55 on Winamp]
quote:Op maandag 13 juli 2015 20:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja!!!
[now playing: i'm blue dabadee dabadaa - Eiffel 55 on Winamp]
Heerlijkquote:
In hartje zomer was het inderdaad veel te druk. En te warm. Veertig gradenquote:Op maandag 13 juli 2015 20:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Lijkt mij een interessante stad, maar tevens te druk voor mij. Ik vond LV en SF al bizar druk, dus niet aan mij besteed.
Daarna niet vochtig en benauwd?quote:Op maandag 13 juli 2015 22:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In hartje zomer was het inderdaad veel te druk. En te warm. Veertig gradenGoede onweersbui wel, die was echt tof.
Jaquote:
klep gewoon nooit open doenquote:Op maandag 13 juli 2015 20:24 schreef Juup© het volgende:
Even 2 gasveren voor de achterklep van mijn auto tank gekocht, even ¤ 77,- voor 2 gasveren
Maar om nu de klep op mijn kop te krijgen (of nog erger dat mijn dochter een aanvaring met die klep krijgt) dat zie ik niet zitten.
Kan ook, maar mocht ik ooit eens een paar kratten bier halen (wat zelden gebeurd) en dochterlief denkt mij te willen helpen door het een en ander te doen en de klep pleurt dicht op b.v. haar handen of armen dan zal ik mezelf dat nooit vergeven. Dan maar nieuwe gasveren aanschaffen.quote:
Eigenlijk klopt de benaming gasveren niet denk ik aangezien die krengen olie gevuld zijn?quote:Op maandag 13 juli 2015 22:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kan ook, maar mocht ik ooit eens een paar kratten bier halen (wat zelden gebeurd) en dochterlief denkt mij te willen helpen door het een en ander te doen en de klep pleurt dicht op b.v. haar handen of armen dan zal ik mezelf dat nooit vergeven. Dan maar nieuwe gasveren aanschaffen.
er zit ook lucht bij en dat is gasquote:Op maandag 13 juli 2015 22:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Eigenlijk klopt de benaming gasveren niet denk ik aangezien die krengen olie gevuld zijn?
ik ga naar bed, morgen weer vroeg uit de gasverenquote:Op maandag 13 juli 2015 22:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Laten wij deze discussie maar voor een later/ander tijdstip bewaren
quote:Op maandag 13 juli 2015 22:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ga naar bed, morgen weer vroeg uit de gasveren
Zonder freaks was het niet leuk he.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:24 schreef DrMarten het volgende:
Ik zap net eens langs dat "ik heb het nog nooit gedaan". Op zich best interessant, maar een dildoparty bij je ouders in de woonkamer die je er vervolgens een kado doen..... uhm wtf?
En mensen die er na kijkenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:02 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zonder freaks was het niet leuk he.
Gewoon regen is niet zo erg maar dit gemiezer.... Zo maar eens bij de sportschool op de hoek gaan kijken of het wat is.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 08:47 schreef Juup© het volgende:
Het regent weer (of moet ik zeggen, nog steeds)Voorlopig geen grasmaaien dus
Sociale dingen kan je afzeggenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 09:20 schreef Q. het volgende:
Ik heb zin om het hele weekend te slapen maar ik heb een volle sociale agenda.
Waar Cue "kan" zei bedoelde ze "moet".quote:
Jij weet heul niet wat ik wel of niet bedoelquote:Op dinsdag 14 juli 2015 09:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Waar Cue "kan" zei bedoelde ze "moet".
Stop de tijd, ik zet geen jokers in.
Ook jij bent bekend met HGAquote:
Heul welquote:Op dinsdag 14 juli 2015 09:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij weet heul niet wat ik wel of niet bedoel
Ik hoor net op de radio dat PostNL staakt vandaag?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 09:42 schreef ArTiC het volgende:
Ohjee, heb weer wat besteld bij bol.com.
Voor 23:00 besteld morgen in huis
Pakket is nog eens niet bij PostNL en de bezorging dus doorgeschoven naar morgen
Het is dat ik een stapel cadeaubonnen had liggen van ze....
Normaal laat ik het op kantoor bezorgen (300 meter van het distributiecentrum van bol.com). Ook dat gaat 7 van de 10 keer mis
Ik ookquote:Op dinsdag 14 juli 2015 09:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik hoor net op de radio dat PostNL staakt vandaag?
Jij hebt ook een hekel aan grasmaaien?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 08:47 schreef Juup© het volgende:
Het regent weer (of moet ik zeggen, nog steeds)Voorlopig geen grasmaaien dus
Aan tuinieren in zijn geheelquote:Op dinsdag 14 juli 2015 09:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij hebt ook een hekel aan grasmaaien?
Godverdomme, het lijkt wel Frankrijk hier met dat gestaakquote:Op dinsdag 14 juli 2015 09:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik hoor net op de radio dat PostNL staakt vandaag?
Kan je het niet bij zo'n kiala punt laten bezorgen?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 09:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Godverdomme, het lijkt wel Frankrijk hier met dat gestaak
Nee, bol.com bezorgd wel bij de AH (want ook van Ahold). Dan maar morgen (als ze dan niet staken).quote:Op dinsdag 14 juli 2015 09:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Kan je het niet bij zo'n kiala punt laten bezorgen?
Achteraf kan dat geloof ik niet meer toch?
De radio vertelde dat ze niet wisten hoelang het ging duren.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 09:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, bol.com bezorgd wel bij de AH (want ook van Ahold). Dan maar morgen (als ze dan niet staken).
KPN strekenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 10:00 schreef Tally het volgende:
Dat je bent gaan werken in de baas zn vakantie omdat je collega op klus moest samen XS4all.
Heeft XS4all die klus niet goed gepland dus die komt vandaag nietZit ik hier eigenlijk voor jan lul. En mijn collega voor jan lul bij de klant
Dan ga ik ook zo lekker naar huisquote:
http://www.telegraaf.nl/b(...)door_staking___.htmlquote:Op dinsdag 14 juli 2015 11:20 schreef ArTiC het volgende:
Staking alweer voorbij?
Kijk net in de app: bezorger is onderweg en levering gepland voor vanmiddag
Suc6quote:Op dinsdag 14 juli 2015 11:20 schreef ArTiC het volgende:
Staking alweer voorbij?
Kijk net in de app: bezorger is onderweg en levering gepland voor vanmiddag
Ik om 10:50 uurquote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:16 schreef DrMarten het volgende:
Wakker gebeld worden om 11.30
Tijd voor koffie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |