Gewoon regen is niet zo erg maar dit gemiezer.... Zo maar eens bij de sportschool op de hoek gaan kijken of het wat is.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 08:47 schreef Juup© het volgende:
Het regent weer (of moet ik zeggen, nog steeds)Voorlopig geen grasmaaien dus
Sociale dingen kan je afzeggenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 09:20 schreef Q. het volgende:
Ik heb zin om het hele weekend te slapen maar ik heb een volle sociale agenda.
Waar Cue "kan" zei bedoelde ze "moet".quote:
Jij weet heul niet wat ik wel of niet bedoelquote:Op dinsdag 14 juli 2015 09:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Waar Cue "kan" zei bedoelde ze "moet".
Stop de tijd, ik zet geen jokers in.
Ook jij bent bekend met HGAquote:
Heul welquote:Op dinsdag 14 juli 2015 09:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij weet heul niet wat ik wel of niet bedoel
Ik hoor net op de radio dat PostNL staakt vandaag?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 09:42 schreef ArTiC het volgende:
Ohjee, heb weer wat besteld bij bol.com.
Voor 23:00 besteld morgen in huis
Pakket is nog eens niet bij PostNL en de bezorging dus doorgeschoven naar morgen
Het is dat ik een stapel cadeaubonnen had liggen van ze....
Normaal laat ik het op kantoor bezorgen (300 meter van het distributiecentrum van bol.com). Ook dat gaat 7 van de 10 keer mis
Ik ookquote:Op dinsdag 14 juli 2015 09:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik hoor net op de radio dat PostNL staakt vandaag?
Jij hebt ook een hekel aan grasmaaien?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 08:47 schreef Juup© het volgende:
Het regent weer (of moet ik zeggen, nog steeds)Voorlopig geen grasmaaien dus
Aan tuinieren in zijn geheelquote:Op dinsdag 14 juli 2015 09:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij hebt ook een hekel aan grasmaaien?
Godverdomme, het lijkt wel Frankrijk hier met dat gestaakquote:Op dinsdag 14 juli 2015 09:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik hoor net op de radio dat PostNL staakt vandaag?
Kan je het niet bij zo'n kiala punt laten bezorgen?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 09:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Godverdomme, het lijkt wel Frankrijk hier met dat gestaak
Nee, bol.com bezorgd wel bij de AH (want ook van Ahold). Dan maar morgen (als ze dan niet staken).quote:Op dinsdag 14 juli 2015 09:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Kan je het niet bij zo'n kiala punt laten bezorgen?
Achteraf kan dat geloof ik niet meer toch?
De radio vertelde dat ze niet wisten hoelang het ging duren.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 09:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, bol.com bezorgd wel bij de AH (want ook van Ahold). Dan maar morgen (als ze dan niet staken).
KPN strekenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 10:00 schreef Tally het volgende:
Dat je bent gaan werken in de baas zn vakantie omdat je collega op klus moest samen XS4all.
Heeft XS4all die klus niet goed gepland dus die komt vandaag nietZit ik hier eigenlijk voor jan lul. En mijn collega voor jan lul bij de klant
Dan ga ik ook zo lekker naar huisquote:
http://www.telegraaf.nl/b(...)door_staking___.htmlquote:Op dinsdag 14 juli 2015 11:20 schreef ArTiC het volgende:
Staking alweer voorbij?
Kijk net in de app: bezorger is onderweg en levering gepland voor vanmiddag
Suc6quote:Op dinsdag 14 juli 2015 11:20 schreef ArTiC het volgende:
Staking alweer voorbij?
Kijk net in de app: bezorger is onderweg en levering gepland voor vanmiddag
Ik om 10:50 uurquote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:16 schreef DrMarten het volgende:
Wakker gebeld worden om 11.30
Tijd voor koffie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |