Degene waar vaak 'mot/ruzie' etc is, gaat vaak ook over seks.quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:56 schreef jodelahity het volgende:
Ow hehe welke gaat over seks dan?Niet dat ik actief ga posten, mondt wat te snel uit in ruzie vaak.
Whehe nee wat betreft seks zijn mensen hier niet echt te pakken. Ruzie gaat meer over aanvallend postgedrag.quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Degene waar vaak 'mot/ruzie' etc is, gaat vaak ook over seks.
Misschien een relatie met elkaar?
Als in.. we zijn niet sekswaardig?quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:58 schreef jodelahity het volgende:
Whehe nee wat betreft seks zijn mensen hier niet echt te pakken. Ruzie gaat meer over aanvallend postgedrag.
Lol dat vast wel haha, maar ik val mensen er sowieso niet op aan of ze maagd zijn of niet. Liever als ze gewoon dom tegen mij doen of iets zeggen wat irritant is.quote:
Sekswaardig... als je nog maagd bent ben je meestal minder sekswaardig toch...quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
waar haal je die link nu ineens vandaan?
Hoeft nietquote:Op woensdag 15 juli 2015 14:03 schreef jodelahity het volgende:
Sekswaardig... als je nog maagd ben ben je meestal minder sekswaardig toch...
Nee klopt daarin heb je gelijk. Maar vaak wel en daarin heb ik gelijk. Ja tenzij 13- lolquote:
quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb gister toch wel met veel plezier naar Barbie zitten kijken
Ik bleef niet voor niets zo summierquote:Op woensdag 15 juli 2015 14:15 schreef DrMarten het volgende:
Hey, gooi die sekspraat eens rap naar die andere SC
Toevallig gister ook gezien, maar ik kan al dat geouwehoer van die twee echt niet uitstaanquote:Op woensdag 15 juli 2015 12:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb gister toch wel met veel plezier naar Barbie zitten kijken
Ik kan heel die nepmensen niet uitstaan.quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Toevallig gister ook gezien, maar ik kan al dat geouwehoer van die twee echt niet uitstaan
Ik lig echt in een deukquote:Op woensdag 15 juli 2015 14:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Toevallig gister ook gezien, maar ik kan al dat geouwehoer van die twee echt niet uitstaan
Je kunt over d'r lullen wat ze wil, maar ik vond het toch heel aandoenlijk hoe ze die keizersnede kreeg en de baby helemaal vertroetelde, ze doet het toch maar, met een camera op d'r bakkes.quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik kan heel die nepmensen niet uitstaan.
quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt over d'r lullen wat ze wil, maar ik vond het toch heel aandoenlijk hoe ze die keizersnede kreeg en de baby helemaal vertroetelde, ze doet het toch maar, met een camera op d'r bakkes.
Het duurt nu al een jaar of zes gok ik? Het is niet mijn levensstijl hoor, en ze is echt niet de slimste en we zouden ook nooit dikke vriendinnen worden, maar ik ben niet zo elitair door op ze neer te kijken. Ze hebben het wel mooi voor elkaar met zo'n show, zullen ze wel lekker aan verdienen. Ben alleen benieuwd wat ze gaan doen als ze daar geen geld meer voor krijgen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:43 schreef Juup© het volgende:
[..]![]()
Aandachtsgeile tokkie vind ik het. Alles voor haar 15 minutes of fame.
Dan zullen ze wel in de soos terechtkomen, werken zie ik ze niet doen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het duurt nu al een jaar of zes gok ik? Het is niet mijn levensstijl hoor, en ze is echt niet de slimste en we zouden ook nooit dikke vriendinnen worden, maar ik ben niet zo elitair door op ze neer te kijken. Ze hebben het wel mooi voor elkaar met zo'n show, zullen ze wel lekker aan verdienen. Ben alleen benieuwd wat ze gaan doen als ze daar geen geld meer voor krijgen.
Ja precies. Wie ben ik om ze te oordelen. Alsof ik zo'n helder licht benquote:Op woensdag 15 juli 2015 14:49 schreef Cue_ het volgende:
Ze werken voor de camera, moet je maar net willen, maar blijbkaar willen ze het.
Zijn ook absoluut niet mijn mensen, maar ze zijn blijkbaar wel gelukkig en genieten van het leven. enkel maar mooi ±'
Wat zij willen, en schijnbaar zijn er mensen genoeg die naar zulke programma's kijken.quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:49 schreef Cue_ het volgende:
Ze werken voor de camera, moet je maar net willen, maar blijbkaar willen ze het.
Zijn ook absoluut niet mijn mensen, maar ze zijn blijkbaar wel gelukkig en genieten van het leven. enkel maar mooi ±'
Ikquote:Op woensdag 15 juli 2015 14:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wat zij willen, en schijnbaar zijn er mensen genoeg die naar zulke programma's kijken.
Wij.quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik
http://www.lindanieuws.nl(...)l-aan-de-wagen-heet/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |