We moeten nu van albert respect hebben voor ferry omdat ie 'zo eerlijk' is.quote:Op maandag 20 juli 2015 18:46 schreef hunter2011 het volgende:
Albert steken naar Santegoeds "gemene pers"
Ja, en omdat Ferry in de musical van Albert Verlinde speelt. Daarom.quote:Op maandag 20 juli 2015 18:50 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
We moeten nu van albert respect hebben voor ferry omdat ie 'zo eerlijk' is.
quote:Ex-GTST soapie Ferry Doedens geeft eerlijk toe dat hij te kampen heeft met een stevig drugsprobleem.
Afgelopen week werd bekend dat Ferry, die inGTST de rol van Lucas speelt, is ontslagen. RTL liet middels een persbericht weten dat hij zijn afspraken niet na kwam en daarom het veld moest ruimen. Later meldde ook zijn manager dat zij de banden met de acteur heeft verbroken.
Al langer gingen er geruchten dat Ferry aan de drugs zou zijn, maar hij was, geheel tegen zijn natuur in, niet bereikbaar voor commentaar. Vanaf zijn vakantieadres laat hij nu aan RTL Boulevard weten dat hij inderdaad verslaafd is aan drugs en dat dat de reden is dat hij door GTST is ontslagen. "Ik heb de afgelopen periode niet naar behoren kunnen functioneren vanwege een drugsprobleem", meldt Ferry eerlijk. "Ik ben op dit moment hard aan het werk om mijn drugsprobleem en daarmee samenhangend gedrag onder controle te krijgen."
'Verdrietig'
Ferry geeft toe dat hij door zijn verslaving veel stomme dingen heeft gedaan en daar nu de prijs voor moet betalen. "Ik ben mezelf keihard tegen gekomen en ik ben daar erg verdrietig over. Ik heb van veel dingen spijt en ik probeer nu alles op alles te zetten om mezelf en mijn omgeving weer recht in de ogen te kunnen kijken. Ik hoop dat mij de rust wordt gegund om hier goed en positief uit te komen."
OMG dit heb ik gemist!! Ik wil echt geen seconde missen van deze soap (snap je 'm heey?quote:Op maandag 20 juli 2015 18:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
Holy shit nu bij RTL Boulevard, indeed drugsprobleem
Ik snap hem.quote:Op maandag 20 juli 2015 18:58 schreef Duikbril112 het volgende:
[..]
OMG dit heb ik gemist!! Ik wil echt geen seconde missen van deze soap (snap je 'm heey?![]()
snap je 'm????
![]()
![]()
Ik weet niet hoe lang hij in ER zat, maar iemand die verslaafd is aan coke kan best een tijdje zonder in tegenstelling tot een alcoholist of hero-junkie. De laatste twee gaan gewoon helemaal kapot (kan zelfs fataal zijn) als cold turkey gaan.quote:Op maandag 20 juli 2015 00:31 schreef Za het volgende:
Men ging hier nogal gebukt onder Ferry Doedens lijkt het?
Imo is het gewoon een aardige gast met veel talent, en is het coke verhaal onzin omdat hij vorig jaar in Expeditie Robinson zat, dat lijkt me lastig als verslaafde. Ik wens hem alle succes, dat hij zeker ook zal hebben.
Aan de coke zitten is eerder een normquote:Op maandag 20 juli 2015 11:56 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Schandknaap.
Overigens, zou dit de start zijn om alle BN-ers te outen die regelmatig een lijntje snuiven.
Zul je zien dat de hele GTST-cast aan de coke zit.
10 jaar geleden al, toen was Ferry nog maar 15quote:Op maandag 20 juli 2015 20:22 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Aan de coke zitten is eerder een norm.
SHO / Soapsterren massaal aan de harddrugs.
Ja, maar dat vind ik altijd zo'n non-argument.quote:
Mensen mogen zelf bepalen of ze cocaïne gebruiken.quote:Op maandag 20 juli 2015 20:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar dat vind ik altijd zo'n non-argument.
Mensen doen elkaar de meest vreselijke dingen aan, geven het toe en betuigen zelfs spijt, en doen het daarna gewoon weer.
Dat je het toegeeft (en er zelfs spijt van hebt), maakt het niet ongedaan.
Er snuiven altijd wel een aantal.quote:Op maandag 20 juli 2015 11:56 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Schandknaap.
Overigens, zou dit de start zijn om alle BN-ers te outen die regelmatig een lijntje snuiven.
Zul je zien dat de hele GTST-cast aan de coke zit.
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 20 juli 2015 20:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar dat vind ik altijd zo'n non-argument.
Mensen doen elkaar de meest vreselijke dingen aan, geven het toe en betuigen zelfs spijt, en doen het daarna gewoon weer.
Dat je het toegeeft (en er zelfs spijt van hebt), maakt het niet ongedaan.
Nog een paar maanden loon, dan een boek over zijn verslaving en over 5 jaar in zo'n editie van Ranking the Stars met gevallen sterren. Frank Masmeijer erbij.quote:Op maandag 20 juli 2015 21:50 schreef hunter2011 het volgende:
Hoop dat Ferry wel wat centjes opzij heeft gelegd, ik hou mijn hart vast wat voor werk hij allemaal gaat doen om toch nog wat inkomsten te vergaren.
Iets van 4 weken geloof ik.quote:Op maandag 20 juli 2015 19:12 schreef KillemWieft het volgende:
Ik weet niet hoe lang hij in ER zat, maar iemand die verslaafd is aan coke kan best een tijdje zonder in tegenstelling tot een alcoholist of hero-junkie. De laatste twee gaan gewoon helemaal kapot (kan zelfs fataal zijn) als cold turkey gaan.
Hij geeft niet toe dat hij verslaafd is maar een probleem in die richting te hebben, hopelijk lukt het hem ervan af te komen, ik wens hem het beste.quote:Maar goed, gelukkig geeft die gozer nu zelf toe dat hij verslaafd is. Dat is op zich al een hele stap. Als 'ie verstandig is grijpt hij nu z'n kans om uit dat tv-wereldje te stappen, zo niet dan zal het nog moeilijker worden om af te kicken, maar vooral ook om daarna clean te blijven.
In Expeditie Robinson vond ik hem erg leuk itt tot de andere die er rondliepen en leuke gasten als Remy en Polska eruit stemden.quote:Op maandag 20 juli 2015 14:45 schreef Greys het volgende:
Ja. Dit.
Ik vond daarvoor niet zo veel van Ferry (want ik kijk geen GTST of andere programma's waar hij in zat) maar in Expeditie Robinson had ik eigenlijk wel bewondering voor hem. Het is een aparte, maar daar hou ik wel van.
Heeft hij echt het woord "verslaving" in de mond genomen?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 07:54 schreef Cynix ® het volgende:
Dus als je graag stapt kun je beter liegen dat je verslaafd bent aan drugs, want dat is minder erg?
Kan, maar lijkt me niet heel logisch.
Dat vond ik meevallen hunter😳 Hij haalde geen steken naar Evert Santegoeds.quote:Op maandag 20 juli 2015 18:46 schreef hunter2011 het volgende:
Albert steken naar Santegoeds "gemene pers"
Nee, helemaal niet. Hij was wel met zijn haar bezig, maar had daar ook lekkere zelfspot over. En hij deed écht zijn best en stelde zich niet aan en liep niet te janken als hij door de modder moest of een nagel scheurde (wat stiekem iedereen verwacht had) en was tof tegen de anderen en volgens mij mochten de andere deelnemers hem ook oprecht.quote:Op maandag 20 juli 2015 14:55 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Dat volg ik niet, maar daar had hij dus niet die attitude van 'iedereen wil mij zijn en/of doen'? Want dat is de enige manier dat ik hem ooit op tv gezien heb.
Coclusie: Ferry is leuker zonder coke.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Hij was wel met zijn haar bezig, maar had daar ook lekkere zelfspot over. En hij deed écht zijn best en stelde zich niet aan en liep niet te janken als hij door de modder moest of een nagel scheurde (wat stiekem iedereen verwacht had) en was tof tegen de anderen en volgens mijn mochten de andere deelnemers hem ook oprecht.
Dat was verschrikkelijk ja, wie van de deelnemers beschuldigde hem toen al van een volle witte neus?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:25 schreef letmehearyouscream het volgende:
In Ranking was hij wel behoorlijk over de kook. Hyper en hautain.
Ja!quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Coclusie: Ferry is leuker zonder coke.
Een Cokesnootje bedoel je?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
(Alhoewel ik niet weet wat ze hem in een kokosnootje aan hebben geleverd achter de schermen natuurlijk)
quote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:39 schreef Leandra het volgende:
De stagiaires van de Telegraaf kunnen hun inspiratie hier weer op doen...
Heleen van Royenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:27 schreef TheVulture het volgende:
Dat was verschrikkelijk ja, wie van de deelnemers beschuldigde hem toen al van een volle witte neus?
Maar dan zit je weer met een overdosis aan Aspartaamquote:
Is Erland Galjaard ook goede vriendjes met Ferry?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:46 schreef rubbereend het volgende:
nu zitten we weer tijden vast aan berichten over zijn afkicken
Het is gewoon too much.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:43 schreef Leandra het volgende:
Nou, hij weet zich iig in de kijker te spelen.
God weet wat voor belangen Albert met Ferry zou willen verstrengelen...quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:59 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Het is gewoon too much.
Volgens mij spelen er m.b.t Albert Verlinde ook verstrengelde belangen mee.
Ferry gaat in de musical van Albert Verlinde spelen, extra promotie.....quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
God weet wat voor belangen Albert met Ferry zou willen verstrengelen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |