Heeft hij echt het woord "verslaving" in de mond genomen?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 07:54 schreef Cynix ® het volgende:
Dus als je graag stapt kun je beter liegen dat je verslaafd bent aan drugs, want dat is minder erg?
Kan, maar lijkt me niet heel logisch.
Dat vond ik meevallen hunter😳 Hij haalde geen steken naar Evert Santegoeds.quote:Op maandag 20 juli 2015 18:46 schreef hunter2011 het volgende:
Albert steken naar Santegoeds "gemene pers"
Nee, helemaal niet. Hij was wel met zijn haar bezig, maar had daar ook lekkere zelfspot over. En hij deed écht zijn best en stelde zich niet aan en liep niet te janken als hij door de modder moest of een nagel scheurde (wat stiekem iedereen verwacht had) en was tof tegen de anderen en volgens mij mochten de andere deelnemers hem ook oprecht.quote:Op maandag 20 juli 2015 14:55 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Dat volg ik niet, maar daar had hij dus niet die attitude van 'iedereen wil mij zijn en/of doen'? Want dat is de enige manier dat ik hem ooit op tv gezien heb.
Coclusie: Ferry is leuker zonder coke.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Hij was wel met zijn haar bezig, maar had daar ook lekkere zelfspot over. En hij deed écht zijn best en stelde zich niet aan en liep niet te janken als hij door de modder moest of een nagel scheurde (wat stiekem iedereen verwacht had) en was tof tegen de anderen en volgens mijn mochten de andere deelnemers hem ook oprecht.
Dat was verschrikkelijk ja, wie van de deelnemers beschuldigde hem toen al van een volle witte neus?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:25 schreef letmehearyouscream het volgende:
In Ranking was hij wel behoorlijk over de kook. Hyper en hautain.
Ja!quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Coclusie: Ferry is leuker zonder coke.
Een Cokesnootje bedoel je?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
(Alhoewel ik niet weet wat ze hem in een kokosnootje aan hebben geleverd achter de schermen natuurlijk)
quote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:39 schreef Leandra het volgende:
De stagiaires van de Telegraaf kunnen hun inspiratie hier weer op doen...
Heleen van Royenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:27 schreef TheVulture het volgende:
Dat was verschrikkelijk ja, wie van de deelnemers beschuldigde hem toen al van een volle witte neus?
Maar dan zit je weer met een overdosis aan Aspartaamquote:
Is Erland Galjaard ook goede vriendjes met Ferry?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:46 schreef rubbereend het volgende:
nu zitten we weer tijden vast aan berichten over zijn afkicken
Het is gewoon too much.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:43 schreef Leandra het volgende:
Nou, hij weet zich iig in de kijker te spelen.
God weet wat voor belangen Albert met Ferry zou willen verstrengelen...quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:59 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Het is gewoon too much.
Volgens mij spelen er m.b.t Albert Verlinde ook verstrengelde belangen mee.
Ferry gaat in de musical van Albert Verlinde spelen, extra promotie.....quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
God weet wat voor belangen Albert met Ferry zou willen verstrengelen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |