Inderdaad. Een kind in het water duwen vind ik sowieso niet helemaal normaal. Vervelend of niet.quote:Op maandag 13 juli 2015 09:49 schreef Twiitch het volgende:
Leuk, maar van andermans kindjes blijf je gewoon af, had dan die vader een stomp gegeven.
Edit: of duwde ze die vader en flikkerde dat kind toen de boot uit? Erg vaag allemaal.
Foto die bij bronartikel staat:
[ afbeelding ]
Tokkie of niet? Hmmm lastig lastig.
Neuh het valt ook wel mee hoor, alleen in bioscopen eigenlijkquote:Op maandag 13 juli 2015 09:52 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Ik heb dus eigenlijk helemaal niet zovaak last van gillende en schreeuwende kinderen. Niet zoals hier geschetst wordt in ieder geval.
Gewoon op een onverwacht moment keihard BOE!! roepen... will do the trick..quote:Op maandag 13 juli 2015 09:57 schreef motorbloempje het volgende:
Uiteindelijk zou denk ik niemand hier (toch?) hetzelfde doen als deze mevrouw gedaan heeft, maar gewoon de ouders aanspreken met het verzoek het kind ietwat rustiger te houden, maargoed, wat timmmm al zei, in gedachten...
![]()
Dat zou ik niet durvenquote:Op maandag 13 juli 2015 09:57 schreef motorbloempje het volgende:
Uiteindelijk zou denk ik niemand hier (toch?) hetzelfde doen als deze mevrouw gedaan heeft, maar gewoon de ouders aanspreken met het verzoek het kind ietwat rustiger te houden, maargoed, wat timmmm al zei, in gedachten...
![]()
Ik heb geen kinderen en heb er ook weinig verstand van, maar ik dacht dat de efteling nou juist bij uitstek een memorabel uitstapje was voor koters.quote:Op maandag 13 juli 2015 09:37 schreef nietzman het volgende:
Overigens snap ik sowieso niet waarom je je kinderen mee zou nemen naar de Efteling.
Andermans kinderen duwen of überhaupt aanraken lijkt me enger met al die overprotective ouders.quote:Op maandag 13 juli 2015 10:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zou ik niet durvenVolwassenen zijn eng. Hoewel ze tegenwoordig net zo oud zijn als ik
Ik heb me er als kind prima vermaakt. Nog steeds trouwens.quote:Op maandag 13 juli 2015 10:04 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik heb geen kinderen en heb er ook weinig verstand van, maar ik dacht dat de efteling nou juist bij uitstek een memorabel uitstapje was voor koters.
Dat zou ik dan weer lullig vinden van mezelfquote:Op maandag 13 juli 2015 10:10 schreef bloodymary1 het volgende:
Pas geleden stond ik bij de kassa in de supermarkt. Achter mij een vrouw met drie kinderen. Een jongetje van een jaar of 6 liep de hele tijd achter mij langs te rennen terwijl ik aan het inladen en afrekenen was. De hele tijd op en neer en steeds tegen mij en mijn karretje aan stoten. Moeder keek de andere kant op, was bang er iets van te zeggen omdat hij waarschijnlijjk toch niet luisterde. Ik mijn voet naar achter, en hup, daar lag hij op zijn snuffferd. Moeder dacht dat het per ongeluk ging, dat hij vanzelf viel, maar dat jongetje had goed in de gaten dat ik het expres deed en was ineens heel rustig en bedeesd.
En we weten niet hoe oud de spruit is.quote:Op maandag 13 juli 2015 08:20 schreef timmmmm het volgende:
Dat is natuurlijk wel een nadeel, we weten niet hoe het precies gegaan is.
Wat zou je lullig vinden? Om dat kind te laten struikelen? Zijn verdiende loon hoor. En hij begreep het heel goed waarom het was. Lesje geleerd. Niks lulligs aan.quote:Op maandag 13 juli 2015 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zou ik dan weer lullig vinden van mezelf
Krijg bij kassa's wel met enige regelmaat kinderwagens tegen m'n enkels geparkeerd
Straks is het kind 35..quote:Op maandag 13 juli 2015 10:16 schreef Kopiko het volgende:
[..]
En we weten niet hoe oud de spruit is.
Ja, maar het is dan ook nooit de schuld van Precious.quote:Op maandag 13 juli 2015 10:23 schreef CherryLips het volgende:
Tijdje geleden in de dierentuin, kind liep blijkbaar vlak achter me, zat zowat tegen me aan. Had ik niet door, dus ik gooi m'n tas over m'n schouder, mepte die dus tegen dat kind aan. Ik schrok en zei nog sorry tegen het jochie, maar die moeder kwaad kijken en meteen haar zoontje pakken.
Blijf dan ook uit m'n personal space, kind zat zowat aan me vastgeplakt.
Volgende keer laat ik wel een wind.quote:Op maandag 13 juli 2015 10:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, maar het is dan ook nooit de schuld van Precious.
Dan ben je de enige.quote:Op maandag 13 juli 2015 10:22 schreef Szikha het volgende:
Nee nooit de behoefte gehad om een vervelend kind ergens uit of eraf te gooien.
Vorige week nog zat een kindje stenen te gooien op auto's op de parkeerplaats, dus ik toeter en zeg je kind gooit stenen naar auto's, zegt die pa: "oh ok" draait zich om en gaat verder met inpakken.quote:
Hier hoop ik wel opquote:Op maandag 13 juli 2015 09:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, er hangen daar overal camera's, dusse, kom maar op met die beelden(als nou iemand die daar werkt zo vriendelijk wil zijn dat richting youtube te sluizen, dan alvast mijn dank).
quote:Volgens Omroep Brabant zegt een woordvoerder van de Efteling dat het een broodje-aapverhaal is: "Er is ons niks opgevallen. We hebben geen nat jongetje gezien en we hebben ook geen rare beelden op de videocamera's gezien. Daarnaast hebben we het hele weekend geen parkverbod uitgedeeld."
Omroep Brabant
quote:Op maandag 13 juli 2015 11:30 schreef Iwanius het volgende:
Niet luisteren? Voelen. Ondanks dat ik op leeftijd ben kan ik nog steeds een vent van 1.89 aan gelukkig.
Je weet dat HIV een mutatie van SIV is (Simian) en dat de overdracht dus door seks of het eten van 'bushmeat' moet hebben plaatsgevonden. Die ebola, daarvan wordt nu sterk vermoed dat - aangezien het onder mensen vaak lange tijd nergens wordt aangetroffen - dat ook door dieren wordt overgedragen (misschien vleermuizen, maar apen wordt [bushmeat wederom] veel waarschijnlijker geacht).quote:
Benieuwd hoeveel mensen dit niet lezen maar gewoon de discussie voortzettenquote:
Jezus man, het gaat over een kutkind in de Efteling.quote:Op maandag 13 juli 2015 11:30 schreef Iwanius het volgende:
Nee, niks knuffelen en theedrinken. Dat is de ziekte in dit land waardoor er nu zoveel misgaat met de jeugd. Altijd maar dat "laten gaan" en naar psychologen luisteren die alleen maar hun mening kunnen geven in allerlei lijvige rapporten, maar zelf verantwoordelijkheid nemen voor hun adviezen, ho maar!
Als een kind consequent vervelend is en de ouders die doen ook niks. Gewoon actie ondernemen en dan is dat ten eerste verzoeken en daarna tikken. Niet luisteren? Voelen. Ondanks dat ik op leeftijd ben kan ik nog steeds een vent van 1.89 aan gelukkig.
quote:Op maandag 13 juli 2015 12:09 schreef Doc__Zenith het volgende:
Dan rest dus de vraag waar dit vandaan komt. Is er dan echt helemaal niets in die attractie gebeurd en komt dit verhaal ineens uit de lucht vallen waarbij dezelfde personen beweringen intrekken?
Sowieso kan je er niets mee, de context van die 'duw' is er in het geheel niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |