In 2013 is er toch een blue series uitgekomen?quote:
Whehe, GMTAquote:
De oer-R1 is blauw. Altijd al geweest.quote:Op zondag 12 juli 2015 12:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
In 2013 is er toch een blue series uitgekomen?
http://www.latestbikesinf(...)r6-and-yzf-r125.html
M'n schoondochter was bij de TT nog met Lorenzo (en Rossi) op de foto, toen was ze helemaal gelukkig
Ik eis een schadevergoeding van 2500 euro.quote:Op zondag 12 juli 2015 12:01 schreef Leandra het volgende:
Darn, nou heb ik me niet aan de regels gehouden
[..]
Nou maar hopen dat Valerie het me vergeeft....
Heb wel een grote kop. Of ik een grote mind heb,...quote:
Ik zou zeggen: open een nieuw topic en vraag in hoeverre je er W van maken kunt om het G te vangen voor het onR wat je is aangedaan.quote:Op zondag 12 juli 2015 12:06 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Ik eis een schadevergoeding van 2500 euro.
Doet t niequote:
Kun je het artikel in de AV van FOK! even quoten waarin de hoogte van de schadevergoedingen geregeld is?quote:Op zondag 12 juli 2015 12:06 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Zal wel komen omdat het een oud model is.quote:
wie eist bewijstquote:Op zondag 12 juli 2015 12:06 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Noem jij rinus oud?quote:Op zondag 12 juli 2015 12:09 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Zal wel komen omdat het een oud model is.
Nee, de motor van het plaatje.quote:
de geleden schade moet bewezen worden.quote:Op zondag 12 juli 2015 12:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, dat is dan weer vrij eenvoudig....
Dat is dus aan Valerie om te proberen.quote:Op zondag 12 juli 2015 12:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is eer en glorie in een bedrag uit te drukken?
Is waarschijnlijk immaterieel: kun je dan alle kanten mee op.quote:
Doe es postenquote:
wtfquote:
Als je dit al niet voor elkaar krijgt, hoe wil je dan modden op een forum,...quote:Op zondag 12 juli 2015 12:13 schreef r_one het volgende:
[..]
wtf![]()
De link vanuit Google afbeeldingen nu ook niet meer
Ssssssst.... je moest eens weten wat voor mensen mod zijn (geweest).quote:Op zondag 12 juli 2015 12:14 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Als je dit al niet voor elkaar krijgt, hoe wil je dan modden op een forum,...
Potent en onverwoestbaar, alleen wat slijtagegevoelige onderdelen.quote:Op zondag 12 juli 2015 12:10 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Nee, de motor van het plaatje.
Welk bouwjaar Rinus is, weet ik niet. Laat staan of ik weet of ie het nog doet.
Iedereen kan mod worden dus,...?quote:Op zondag 12 juli 2015 12:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ssssssst.... je moest eens weten wat voor mensen mod zijn (geweest).
Een ander zelfs nodig hebben om een kloon aan te maken, en dat wordt dan mod
Groeit je neus niet?quote:Op zondag 12 juli 2015 12:15 schreef r_one het volgende:
[..]
Potent en onverwoestbaar, alleen wat slijtagegevoelige onderdelen.
Ik stel juryrechtspraak voor, naar Amerikaans modelquote:Op zondag 12 juli 2015 12:12 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk immaterieel: kun je dan alle kanten mee op.
Ben ik weer een illusie armer.quote:
Daar ben ik nog niet over uitquote:
Daar moet je nog iets beter je best voor doen.quote:
Ik wil gewoon wat groot G als inzetquote:Op zondag 12 juli 2015 12:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij wilt gewoon getuigen zijn van een rechtbankgevecht tussen Valerie en mij
Oeh ... lekker dingquote:
Ik niet, want ik ben failliet als ik klaar ben met de groene aanpassingen van m'n huis.quote:
byequote:
Klein maarts buitje (in juli), mag geen naam hebben.quote:
Spoelen je zonnepanelen mooi schoonquote:Op zondag 12 juli 2015 13:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof het daar beter is dan hier, maar hier is het inmiddels ook droog.
ahhhhhhhquote:Op zondag 12 juli 2015 14:11 schreef Sjeen het volgende:
Wij hebben weer eens een feestje, dus het regent... Story of my life
Geen idee, importhond, maar waarschijnlijk kruising Collie (Schotse of Border) met Podenco.quote:
Nee. Jij hebt wat losgemaakt vannachtquote:Is het hier altijd zo druk?
Die zitten er nog niet op, wel zonnecollectoren, maar dat zijn buizen, dus dat is sowieso niet zo vuilvanggevoeligquote:
Spoelen je dakpannen mooi schoonquote:Op zondag 12 juli 2015 22:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die zitten er nog niet op, wel zonnecollectoren, maar dat zijn buizen, dus dat is sowieso niet zo vuilvanggevoelig
Nieuwe dakpannen of (de oude) opnieuw gelegd?quote:Op zondag 12 juli 2015 23:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat was ook vast nodig nadat ze er aan de ene kant vrijwel allemaal opnieuw opgelegd waren
Deels, er liggen ook nieuwe op, maar ik had ook nog dakpannen van de buurvrouw, die een stapel overhad nadat zij een bredere dakkapel had gekregen.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:33 schreef r_one het volgende:
[..]
Nieuwe dakpannen of (de oude) opnieuw gelegd?
Gaan dakkapel en zonnepanelen wel goed samen?quote:Op zondag 12 juli 2015 23:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Deels, er liggen ook nieuwe op, maar ik had ook nog dakpannen van de buurvrouw, die een stapel overhad nadat zij een bredere dakkapel had gekregen.
Maar onze dakkapel heeft een schuine kap, dus dat konden ze nooit redden met de pannen die ze weghaalden van de helft waar nog schuin dak was, en dan ook nog het deel waar eerst een plat dak zat bedekken.
Zonnecollectoren.... en omdat er een schuin dak op zit zie je er niet veel van.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:47 schreef r_one het volgende:
[..]
Gaan dakkapel en zonnepanelen wel goed samen?
Buiten dat ik dat geen gezicht vind.
Ah, oke. Ik ging er van uit dat er panelen op het dak zouden komen.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zonnecollectoren.... en omdat er een schuin dak op zit zie je er niet veel van.
Nou ja, als je maar ver genoeg weg gaat staan wel natuurlijk, maar dat geldt voor alles.
De zonnepanelen komen op de carport.
Dat zeg ik. Gamma.quote:
verkopen die ze ook al?quote:
hmm, toch eens kijken of onze bovenburen die ook op het dak willen danquote:Op maandag 13 juli 2015 00:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ikea wel, dus de Gamma volgt vanzelf denk ik.
Misschien kun je 50/50 doen?quote:Op maandag 13 juli 2015 00:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmm, toch eens kijken of onze bovenburen die ook op het dak willen dan
Ik vrees dat het dak er te plat voor is.quote:Op maandag 13 juli 2015 00:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien kun je 50/50 doen?
Twee omvormers er aan, en ieder een deel van de stroom.
Kan ook wel, alleen als je het uit het zicht wilt houden kunnen er niet zoveel op.quote:Op maandag 13 juli 2015 00:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik vrees dat het dak er te plat voor is.
[ afbeelding ]
hmm toch eens onderzoeken. Zitten qua verbruik gas erg minimaal met 8 buren. Per jaar nog geen 300m³. eens zien of we bij elektra iets kunnen verdienen bij 2000 kWh verbruik.quote:Op maandag 13 juli 2015 00:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kan ook wel, alleen als je het uit het zicht wilt houden kunnen er niet zoveel op.
Moet ze dan niet bij de VVE zijn?quote:Op maandag 13 juli 2015 00:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien kun je 50/50 doen?
Twee omvormers er aan, en ieder een deel van de stroom.
Als we het al zouden doen dan gaat t ook via de VVE aangezien er dan gebruik wordt gemaakt van openbare ruimte (naja ruimte, dak)quote:
Ik vind het jammer om het niet meer te kunnen volgen, maar wel begrijpelijk.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 10:16 schreef Loveless85 het volgende:
Voor wie zit te wachten op een nieuw deel van Drieklank's strijd met zijn verhuurder; dat komt er (voorlopig in ieder geval) niet. Drieklank heeft geen tijd/zin continu zijn acties te verdedigen en/of aan te horen dat hij de verkeerde keuzes maakt of zelfs een hoax zou zijn. Dus hij kiest er voor om voor nu even de boel zelf (waarschijnlijk in overleg met advocaat) aan te pakken.
Zit al een tijdje te denken om ze misschien op de schuur te zetten, omdat we op het huis weinig plek hebben door een grote dakkapel. Vraag me alleen af of dat vandalisme of diefstalgevoelig is. En zoonlief die regelmatig een bal op het dak trapt moet dan natuurlijk ook daarmee stoppenquote:
Ook een optie.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 10:33 schreef Mark het volgende:
[..]
Zit al een tijdje te denken om ze misschien op de schuur te zetten, omdat we op het huis weinig plek hebben door een grote dakkapel. Vraag me alleen af of dat vandalisme of diefstalgevoelig is. En zoonlief die regelmatig een bal op het dak trapt moet dan natuurlijk ook daarmee stoppen
WGR / Bedreigd door verhuurder #5quote:Op dinsdag 14 juli 2015 10:16 schreef Loveless85 het volgende:
Voor wie zit te wachten op een nieuw deel van Drieklank's strijd met zijn verhuurder; dat komt er (voorlopig in ieder geval) niet. Drieklank heeft geen tijd/zin continu zijn acties te verdedigen en/of aan te horen dat hij de verkeerde keuzes maakt of zelfs een hoax zou zijn. Dus hij kiest er voor om voor nu even de boel zelf (waarschijnlijk in overleg met advocaat) aan te pakken.
bewijs!quote:Op maandag 20 juli 2015 17:35 schreef ManAtWork het volgende:
Ik ben even in shock: iemand gaf mij gelijk,...![]()
Nu moet ik even bijkomen.
Wauw, en dat van een stel vermoeide voeten.quote:Op maandag 20 juli 2015 19:32 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
[..]
WGR / Sell and buy back koophuis bij scheiding
yep, ik ben ook in totale shock.quote:
Jij, met jouw UI, kunt toch niet heel verbaasd zijn dat een paar vermoeide voeten je medestander blijkt te zijn...quote:
Zou hij die krant nou nog niet uithebben?quote:Op maandag 20 juli 2015 22:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij, met jouw UI, kunt toch niet heel verbaasd zijn dat een paar vermoeide voeten je medestander blijkt te zijn...
Please turn overquote:
ga jij nou maar lekker de webcare van DUO dwars zittenquote:
Hoezo dwarsliggen? Ik help de webcare alleen maar. Daarvoor zijn ze toch?quote:Op maandag 20 juli 2015 23:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
ga jij nou maar lekker de webcare van DUO dwars zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |