Groeit je neus niet?quote:Op zondag 12 juli 2015 12:15 schreef r_one het volgende:
[..]
Potent en onverwoestbaar, alleen wat slijtagegevoelige onderdelen.
Ik stel juryrechtspraak voor, naar Amerikaans modelquote:Op zondag 12 juli 2015 12:12 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk immaterieel: kun je dan alle kanten mee op.
Ben ik weer een illusie armer.quote:
Daar ben ik nog niet over uitquote:
Daar moet je nog iets beter je best voor doen.quote:
Ik wil gewoon wat groot G als inzetquote:Op zondag 12 juli 2015 12:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij wilt gewoon getuigen zijn van een rechtbankgevecht tussen Valerie en mij
Oeh ... lekker dingquote:
Ik niet, want ik ben failliet als ik klaar ben met de groene aanpassingen van m'n huis.quote:
byequote:
Klein maarts buitje (in juli), mag geen naam hebben.quote:
Spoelen je zonnepanelen mooi schoonquote:Op zondag 12 juli 2015 13:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof het daar beter is dan hier, maar hier is het inmiddels ook droog.
ahhhhhhhquote:Op zondag 12 juli 2015 14:11 schreef Sjeen het volgende:
Wij hebben weer eens een feestje, dus het regent... Story of my life
Geen idee, importhond, maar waarschijnlijk kruising Collie (Schotse of Border) met Podenco.quote:
Nee. Jij hebt wat losgemaakt vannachtquote:Is het hier altijd zo druk?
Die zitten er nog niet op, wel zonnecollectoren, maar dat zijn buizen, dus dat is sowieso niet zo vuilvanggevoeligquote:
Spoelen je dakpannen mooi schoonquote:Op zondag 12 juli 2015 22:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die zitten er nog niet op, wel zonnecollectoren, maar dat zijn buizen, dus dat is sowieso niet zo vuilvanggevoelig
Nieuwe dakpannen of (de oude) opnieuw gelegd?quote:Op zondag 12 juli 2015 23:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat was ook vast nodig nadat ze er aan de ene kant vrijwel allemaal opnieuw opgelegd waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |