Update:
Nieuwe regel: Je mag nu ook jezelf opgeven! Mits je onder de doelgroep van FHF valt. Daarbij gaan we uit van het goede van de mens en dat men de waarheid spreekt

.
In
Alphen a/d Rijn speelt hij in Theater Castellum.
In
Woerden in AnnexCinema.
In
Leeuwarden in Tivoli&Cinema
In
Groningen in Pathé
In
Enschede & Huizen in Wolff Bioscopen
In
Eindhoven in Service Bioscoop Zien
En meer... zie de
bioscoopagenda om te zien waar de film nog draait!
![106015.jpg]()
Ik kreeg enkele dagen geleden 2 filmbonnen die ieder inwisselbaar zijn voor één gratis filmkaartje voor 'De Ontsnapping'. Ze zijn niet heel lang meer geldig,
t/m 31 juli a.s.*, maar genoeg tijd voor een leuk avondje!

Nu hoef ik deze film niet te zien, dus geef ik ze weg

. Na overleg met de lieve modjes van FHF hebben we besloten er een actie van te maken.
Voorwaarden:
1. Inzenden mogelijk
tot en met 17 juli 13:00u.
2.*
Let op! Doordat de kaarten nog maar kort geldig zijn, zal de film
niet in elke bioscoop en overal meer spelen: check eerst of hij bij jou of de ontvanger in de buurt nog speelt om teleurstelling te voorkomen!
3. Inzending mag voor jezelf of voor iemand die je het heel erg gunt. Beargumenteer kort waarom.
4. De ontvanger/jij moet onder de doelgroep van FHF vallen.
5. Inzendingen kunnen naar
Tem en deze worden
anoniem naar mij doorgestuurd.
6. Uit de inzendingen kies ik één winnaar.
7. Betaling van deze actie in de vorm van 2 filmbonnen die ieder inwisselbaar zijn voor één gratis bioscoopkaartje voor 'De Ontsnapping'.
Ik en
Tem zullen ons best doen om vrijdagmiddag na 13:00u alles zo snel mogelijk te regelen zodat de kaarten sowieso op tijd voor het weekend komen. Verzendkosten neem ik zelf voor mijn rekening.
*Check of de film nog speelt in de buurt van jou/de ontvanger! Dit komt doordat de kaarten niet lang meer geldig zijn. Ik heb ze nou eenmaal pas recent gekregen
Vergeet niet dat er meer bioscopen zijn dan enkel Wolff of Pathé
. [ Bericht 0% gewijzigd door ChipsZak. op 16-07-2015 13:58:23 ]