Als ze allemaal heel waren misschien.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:54 schreef TheVulture het volgende:
Lotto bij de eerste 6 moet toch wel kunnen
Nee, natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:54 schreef TheVulture het volgende:
Met een Kelderman en Ten Dam die niet fit zijn, lijkt me dat onmogelijk. 10e plaats en een minuutje op BMC verliezen is het maximaal haalbare.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:54 schreef TheVulture het volgende:
Jij denk niet dat Jos het tempo in z'n eentje kan onderhouden tot aan de voet van de slotklim?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ze allemaal heel waren misschien.
Je moet met 5 man boven komen op dat klimmetje...met een fitte ploeg kan Van Emden zich de eerste 25km helemaal kapot fietsen. Nu moet hij mee op het slotklimmetje.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jij denk niet dat Jos het tempo in z'n eentje kan onderhouden tot aan de voet van de slotklim?
Met dezelfde ploeg als hier (min Kudus) werden ze 15e in de Dauphiné. Als je een gevaarlijke outsider gaat zoeken kom je eerder bij IAM uit.quote:
Nibali probeert het maar komt niet weg.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Welke kopman gaat hier demarreren van z'n ploeggenoten? Ik zet in op Mollema.
ik was ook heel serieus.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Met dezelfde ploeg als hier (min Kudus) werden ze 15e in de Dauphiné. Als je een gevaarlijke outsider gaat zoeken kom je eerder bij IAM uit.
Gezien de uitslag van Ten Dam vandaag denk ik dat hij eerder dat slotklimmetje doet dan van Emden.. Zal wel Gesink, Tankink, Martens, Kruijswijk en dan Vanmarcke/Ten Dam worden.. Denk dat van Emden zich onderweg wel leeg gaat rijden.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je moet met 5 man boven komen op dat klimmetje...met een fitte ploeg kan Van Emden zich de eerste 25km helemaal kapot fietsen. Nu moet hij mee op het slotklimmetje.
Als Jos vol gaat dan zet hij zijn teamgenoten twee keer op een rondje.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jij denk niet dat Jos het tempo in z'n eentje kan onderhouden tot aan de voet van de slotklim?
Ook al neemt Tejay hem over, denk dat Froome hem dan dinsdag wel weer terug paktquote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:49 schreef Cootz het volgende:
Vind het op zich prima als BMC met genoeg wint om Froome uit het geel te rijden. Ik schat de kans wel groot in dat Froome de Tour gaat winnen, maar om vanaf nu al de hele tijd in het geel te rijden... nee daar ben ik toch niet genoeg fan voor.
Tijdje geweest dat de nummer 2 maximum 20 seconden achterstand kreeg, de derde dan 30 seconden, 4de 40 seconden,... zo tot de nummer 22. Maar als je dan 4 de werd op 22 seconden was dat ook de achterstand die je aangesmeerd kreeg.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:20 schreef Pedroso het volgende:
Volgens mij was het in het verleden zo dat er nog bonificatietijd bij kwam voor de nr. 1 + 2 + 3 maar dat weet ik niet zeker meer.
Valverde natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Welke kopman gaat hier demarreren van z'n ploeggenoten? Ik zet in op Mollema.
Bonificaties hebben ze nooit gehad, wel maximale tijdsverschillen bij een bepaalde positie, maar toen waren de ploegentijdritten ook nog veel langer.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:20 schreef Pedroso het volgende:
Volgens mij was het in het verleden zo dat er nog bonificatietijd bij kwam voor de nr. 1 + 2 + 3 maar dat weet ik niet zeker meer.
Ja die hebben zeker een kans.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:54 schreef hhh38 het volgende:
Maakt Movistar niet ook een kleine kans? Die hebben drie pure tijdrijders bij zich, waarvan alleen Dowsett gehavend is.
BMC, Movistar en Sky schat ik als sterksten in jaquote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:54 schreef hhh38 het volgende:
Maakt Movistar niet ook een kleine kans? Die hebben drie pure tijdrijders bij zich, waarvan alleen Dowsett gehavend is.
http://www.cyclingnews.co(...)k-for-top-10-overallquote:“Astana, Movistar, BMC still have their teams on the rails, but they’ve worked a lot during the previous stages so they might be tired," he said. "Before this Tour de France nobody would’ve noted LottoNL-Jumbo down as a possible winner of the team time trial. We’re very motivated to do well in it. It’s really a topic in our team. We will try to gain time on my rivals.”
Goede teksten, de sleutelfiguur zal Jos zijn. Ik heb er ook wel vertrouwen in.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:19 schreef Ericr het volgende:
[..]
http://www.cyclingnews.co(...)k-for-top-10-overall
Gesink heeft er in ieder geval vertrouwen in.
Ze hebben ons horen zeiken op Fok over die afdalingen naar de finish... laat staan vlakke uitlopers na bergetappes. Eindelijk gerechtigheid.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:02 schreef FredvZ het volgende:
Gaat het een trend worden voor de komende jaren? Alle finishes berg op?
In zijn interview klonk het niet zo positiefquote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Keldergod leek vandaag weer wat beter te zijn, hopelijk kan hij wat langer mee bergop, dan kunnen andere vijf het afmaken. Jos op het vlakke zich naar kloten rijden
Tijdverschil maakt natuurlijk ook wel uit. Als je net 10e wordt als er 5 ploegen binnen 10 seconde van elkaar finishen maakt het niet zo uit...quote:Op zondag 12 juli 2015 08:20 schreef TheArt het volgende:
Ik denk BMC voor Movistar en Sky. Dan Tinkoff-Saxo, Astana, IAM en Lotto Jumbo. Maximaal 10e voor Lotto Jumbo vind ik wel erg somber. Er zin al een aantal ploegen flink gehavend en het is niet alsof ze zelf totaal geen team voor dit werk hebben. 10e kan nog steeds maar dan hebben ze een redelijk matige TTT gereden in mijn ogen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind een ploegentijdrit van maar 28 kilometer wat te kort. Van mij mag het drie keer zo lang zijn. Dan krijg je ook wat verschillen.quote:
Ok, tot dinsdag!quote:Op zondag 12 juli 2015 13:54 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik sla vandaag over. Vind de ploegentijdrit het minst leuke onderdeel van wielrennen.
Daar draait het om vandaag jongens.twitter:letour twitterde op zondag 12-07-2015 om 14:00:11H-1 🚴 🚴 🚴 🚴 🚴 🚴 🚴 🚴 🚴VS🕟🕠🕡🕢🕣🕤🕥🕦🕗🕘🕙🕚 reageer retweet
Of een tijdrit over kasseien.quote:Op zondag 12 juli 2015 14:08 schreef Cavaliers het volgende:
Ik wacht nog altijd op een ploegen-daal-tijdrit.
Dan is het klassement direct beslistquote:Op zondag 12 juli 2015 14:31 schreef kilon het volgende:
Het zou wel weer een keer leuk zijn om een (ploegen)tijdrit te zien van 100+ km. De verschillen zullen dan meteen in de tientallen minuten zitten, maar dan zullen we meer aanvallen zien in de bergen, gewoon omdat ze geen gevaar vormen voor de gele trui.
Als het maar niet te veel km is.quote:Op zondag 12 juli 2015 14:29 schreef franklop het volgende:
ik vind de ploegentijdrit juist een van de mooiste disciplines..
Dan krijgen we Cancellera en Martin op het podium in Parijs.quote:Op zondag 12 juli 2015 14:31 schreef kilon het volgende:
Het zou wel weer een keer leuk zijn om een (ploegen)tijdrit te zien van 100+ km. De verschillen zullen dan meteen in de tientallen minuten zitten, maar dan zullen we meer aanvallen zien in de bergen, gewoon omdat ze geen gevaar vormen voor de gele trui.
Preciesquote:Op zondag 12 juli 2015 14:33 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Als het maar niet te veel km is.
Zoals vandaag is prima.
Geldt overigens ook voor ITT.
Als ploeg is het een mooie discipline, maar als individu ben je van je ploeg afhankelijk, dus het is niet zo dat de sterkste renner hier wint. Ik ben meer van het man tegen man gevecht.quote:Op zondag 12 juli 2015 14:29 schreef franklop het volgende:
ik vind de ploegentijdrit juist een van de mooiste disciplines..
Ik vind het ook een mooie discipline, alleen vind ik het heel erg jammer dat in dit geval de uitslag wel heel erg wordt beinvloed door de etappes ervoor. Van de top4 van afgelopen zaterdag is alleen Rohan Dennis nog over.quote:Op zondag 12 juli 2015 14:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Als ploeg is het een mooie discipline, maar als individu ben je van je ploeg afhankelijk, dus het is niet zo dat de sterkste renner hier wint. Ik ben meer van het man tegen man gevecht.
Dan wint de rijkste ploeg de Tour, omdat die alle goede tijdrijders kan kopen. Kun je net zo goed voetbal gaan kijken.quote:Op zondag 12 juli 2015 14:31 schreef kilon het volgende:
Hoe dan ook. Ik ben er fucking klaar voor.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:19 schreef Pedroso het volgende:
Denk niet dat er veel tijdsverschillen zullen zijn tussen de topploegen onderling, seconde of 40 hooguit. LottoNLJumbo schat ik wel in ongeveer op 40 seconden van de winnaar.
Het had inderdaad wel paar daagjes eerder mogen zijnquote:Op zondag 12 juli 2015 14:39 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik vind het ook een mooie discipline, alleen vind ik het heel erg jammer dat in dit geval de uitslag wel heel erg wordt beinvloed door de etappes ervoor. Van de top4 van afgelopen zaterdag is alleen Rohan Dennis nog over.
ja? Vind t wel leuk eigenlijkquote:Op zondag 12 juli 2015 14:37 schreef Paxcon het volgende:
Dat Studio Tour is echt een matig programma
Lange ITT vind ik ook niets mis mee, moeten er wel voldoende tussenpunten zijn met tijdswaarnemingen. Zeker nu Dumoulin het zo goed doet op dit onderdeel is het wel leuk om te volgen en te vergelijken.quote:Op zondag 12 juli 2015 14:33 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Als het maar niet te veel km is.
Zoals vandaag is prima.
Geldt overigens ook voor ITT.
staat genoteerdquote:Op zondag 12 juli 2015 14:45 schreef TLC het volgende:
Ik denk TJ van Garderen na vandaag in het geel
Dat helpt inderdaad wel om het leuker te vinden.quote:Op zondag 12 juli 2015 14:43 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zeker nu Dumoulin het zo goed doet op dit onderdeel is het wel leuk om te volgen en te vergelijken.
Dat is nog eens ambitie.quote:Op zondag 12 juli 2015 14:55 schreef Jason22 het volgende:
Mathieu Heijboer hoopt op een top 8 notering voor TLJ. Ik help het ze hopen, maar ik vrees ervoor.
Dat had je in 1982 al door ja?quote:Op zondag 12 juli 2015 14:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die ploeg van Peter Post vond ik altijd een beetje verdacht.
gevallen,zoals de rest van Oricaquote:
Ik denk dat die georganiseerd CERA gebruikten ja.quote:
Moet toch werkenquote:
Balen. Die ploeg gaat er gewoon een pleziertocht van maken.quote:
Gelukkig valt het op een maandag, dan heb ik vaak nog wel wat anders te doen. Maar is wel even afkicken ja.quote:
Dan kan ik ook eindelijk eens productief wordenquote:Op zondag 12 juli 2015 15:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Komt wel goed uit, morgen heb ik het druk genoeg
Als je je al door die sprintetappes dusdanig laat afleiden dat je niet productief bent, zou ik niet graag je baas willen zijn tijdens de bergetappesquote:Op zondag 12 juli 2015 15:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan kan ik ook eindelijk eens productief worden
Dan moet hij wel zijn kopman lossen vandaag.quote:Op zondag 12 juli 2015 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou leuk zijn als Krek eens in het geel gaat rijden
Dan wordt het TJquote:Op zondag 12 juli 2015 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Had ie eerder deze week moeten toeslaan.quote:Op zondag 12 juli 2015 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaat niet gebeuren aangezien TJ boven hem staat.quote:Op zondag 12 juli 2015 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zeg niet dat hij het wordt, ik zeg dat het leuk is.quote:
Het lijkt me ook leuk om Bling in 't geel te zien straksquote:Op zondag 12 juli 2015 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij het wordt, ik zeg dat het leuk is.
Tsja, wat Louis van Gaal zo'n supervoetballer?quote:Op zondag 12 juli 2015 15:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Trainer Matthieu Heijboer? Heeft die ooit wat gepresteerd?
Die krijgt volgend jaar wel zn kans.quote:Op zondag 12 juli 2015 15:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Het lijkt me ook leuk om Bling in 't geel te zien straks
Mourinho?quote:Op zondag 12 juli 2015 15:04 schreef franklop het volgende:
[..]
Tsja, wat Louis van Gaal zo'n supervoetballer?
Ligt er aan.quote:Op zondag 12 juli 2015 15:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die krijgt volgend jaar wel zn kans.
Klimtijdrit in het Spaanse Hooggebergtequote:Op zondag 12 juli 2015 15:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Als opening van de Tour gewoon een ITT de Alpe d'Huez op
Die is al begonnenquote:Op zondag 12 juli 2015 15:05 schreef Slaro het volgende:
Wanneer begint die live-uitzending ongeveer?!
nuquote:Op zondag 12 juli 2015 15:05 schreef Slaro het volgende:
Wanneer begint die live-uitzending ongeveer?!
Hij weet niet of er lucht of zand zit in de bal band.quote:Op zondag 12 juli 2015 15:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Echt een dooddoener hoor, heeft die vroeger wat gepresteerd
Man man man
da's waar. Verbaasde me vooral dat hij nog emplooi had gevonden in t wielrennen.quote:Op zondag 12 juli 2015 15:04 schreef franklop het volgende:
[..]
Tsja, wat Louis van Gaal zo'n supervoetballer?
B&Aquote:Op zondag 12 juli 2015 15:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vond die tijdrit naar dat kasteel leuker.
Dat kasteel deed me denken aan een of andere tv-serie, weet niet meer welke.
Fort Boyard?quote:Op zondag 12 juli 2015 15:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
"The Castle"quote:Op zondag 12 juli 2015 15:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een serie met een clown en een acrobaat.quote:Op zondag 12 juli 2015 15:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mont-Saint-Michel?quote:Op zondag 12 juli 2015 15:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Frank Evenblij als Bassie?quote:Op zondag 12 juli 2015 15:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Een serie met een clown en een acrobaat.
Leuk weetje.quote:Op zondag 12 juli 2015 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mont-Saint-Michel?
Daar starten ze volgend jaar.
Met een etappe in lijn of een proloog?quote:Op zondag 12 juli 2015 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mont-Saint-Michel?
Denk dat verschillende renners daar nat zullen gaan.quote:Op zondag 12 juli 2015 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mont-Saint-Michel?
Etappe van 188km naar Utah Beach.quote:Op zondag 12 juli 2015 15:08 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Met een etappe in lijn of een proloog?
Ah, die met deze jongen:quote:Op zondag 12 juli 2015 15:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Een serie met een clown en een acrobaat.
Jaap Stobbe!quote:Op zondag 12 juli 2015 15:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, die met deze jongen:
[ afbeelding ]
Dit jaar begon ie ook niet met een proloog..quote:Op zondag 12 juli 2015 15:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tour hoort te beginnen met een proloog of een ploegentijdrit
Nietquote:Op zondag 12 juli 2015 15:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dit jaar begon ie ook niet met een proloog..
Jan Paparazziquote:Op zondag 12 juli 2015 15:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, die met deze jongen:
[ afbeelding ]
euh ze zijn de derde hoor, bretagne is ook al onderwegquote:Op zondag 12 juli 2015 15:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lampre terecht als voorlaatste, wat zijn ze kleurloos tot nu toe
Ja dat zei iequote:
Toch presteren ze meer dan Lotto Djumbo.quote:
WAAROM LATEN ZE DAT NIET ZIEN BIJ NOSquote:Op zondag 12 juli 2015 15:11 schreef franklop het volgende:
[..]
euh ze zijn de derde hoor, bretagne is ook al onderweg
quote:Op zondag 12 juli 2015 15:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tour hoort te beginnen met een proloog of een ploegentijdrit
Valt nog mee. Etappe 2 eindigt op de Cote de la Glaceriequote:Op zondag 12 juli 2015 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Drie etappes in dat gebied daar. antigenot.
Dan wordt het nog spannenderquote:Op zondag 12 juli 2015 15:14 schreef Pedroso het volgende:
Na 10 km, 20,5 km en 26 km een tussenpunt, zijn er best veel voor zo'n kort stukje.
Ideaal voor Krekquote:Op zondag 12 juli 2015 15:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Valt nog mee. Etappe 2 eindigt op de Cote de la Glacerie
[ afbeelding ]
Spanningsmomentencreatiequote:Op zondag 12 juli 2015 15:14 schreef Pedroso het volgende:
Na 10 km, 20,5 km en 26 km een tussenpunt, zijn er best veel voor zo'n kort stukje.
Of vanmarcke weer.quote:Op zondag 12 juli 2015 15:15 schreef Jason22 het volgende:
Ik voel dat Gesink of Mollema een lekke band gaat krijgen.
Er reden er nog maar 5, dus er was iemand weg. Volgens mij niet Bling.quote:
Die zag ik als het goed is zitten, met 105.quote:
Nee, waren nog gewoon zes. Voorste was moeilijk te zien, klein mannetjequote:Op zondag 12 juli 2015 15:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er reden er nog maar 5, dus er was iemand weg. Volgens mij niet Bling.
Knap, hij heeft 106.quote:Op zondag 12 juli 2015 15:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zag ik als het goed is zitten, met 105.
Ah. Helder.quote:Op zondag 12 juli 2015 15:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, waren nog gewoon zes. Voorste was moeilijk te zien, klein mannetje
Dat lijkt me Svein Tuft.quote:
Bergtruitje ofzo met een paar etappesquote:Op zondag 12 juli 2015 15:19 schreef Pedroso het volgende:
Pinot zal ook wel weer veel tijd verliezen. Die kan beter alleen voor etappe overwinningen gaan en het klassement laten varen.
Dat heeft die ook al overal in de pers gezegd jaquote:Op zondag 12 juli 2015 15:19 schreef Pedroso het volgende:
Pinot zal ook wel weer veel tijd verliezen. Die kan beter alleen voor etappe overwinningen gaan en het klassement laten varen.
Pinot zou een Maijka'tje kunnen doen.quote:Op zondag 12 juli 2015 15:19 schreef Pedroso het volgende:
Arm Oricaquote:Op zondag 12 juli 2015 15:19 schreef Pedroso het volgende:
Bretagne na 10 km al 1.21 minuut sneller dan Orica
Owh. RIP Oricaquote:Op zondag 12 juli 2015 15:19 schreef Pedroso het volgende:
Orica wil gewoon op tijd binnen komen, ze hoeven geen klassement te verdedigen...quote:Op zondag 12 juli 2015 15:19 schreef Pedroso het volgende:
Kap eens met deze kinderachtige obsessie.quote:
Hij heeft mijn advies opgevolgd dus. Pientere jongen, die Pinot.quote:Op zondag 12 juli 2015 15:19 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat heeft die ook al overal in de pers gezegd ja
Vergeet Titi niet.quote:Op zondag 12 juli 2015 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Europcar is echt een lachwekkende ploeg
Al hoop ik dat Rolland in de bergen weer een paar topshows laat zien.
Durven ze nietquote:Op zondag 12 juli 2015 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zouden ze heel Orica uit koers nemen als die niet op tijd binnen komen?
Die kan niet meer.quote:
Ze mogen een minuut of negen totaal verliezen op de winnaar, tsjaquote:Op zondag 12 juli 2015 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke Orica niet?quote:Op zondag 12 juli 2015 15:22 schreef Momo... het volgende:
Tuft was schijnbaar ook wel best hard gevallen.
Yep, tijdslimiet is 30% (plusminus 10 minuten). Dat moet altijd lukken...en als het niet lukt, dan heb je hier niks te zoeken.quote:Op zondag 12 juli 2015 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van die ploeg zijn alleen Weening en A Yates niet gevallenquote:Op zondag 12 juli 2015 15:22 schreef Momo... het volgende:
Tuft was schijnbaar ook wel best hard gevallen.
De vijfde van het team.quote:Op zondag 12 juli 2015 15:22 schreef Leonos het volgende:
Kan iemand mij vertellen welke tijd er genoteerd word?
De laatste van een team die binnenkomt? Wat gebeurt er met de geloste?
5e renner van het team. De gelosten krijgen hun eigen tijd in het klassement.quote:Op zondag 12 juli 2015 15:22 schreef Leonos het volgende:
Kan iemand mij vertellen welke tijd er genoteerd word?
De laatste van een team die binnenkomt? Wat gebeurt er met de geloste?
als je heel vroeg alleen komt te zitten kan het wel hoorquote:Op zondag 12 juli 2015 15:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, tijdslimiet is 30% (plusminus 10 minuten). Dat moet altijd lukken...en als het niet lukt, dan heb je hier niks te zoeken.
Overzicht van wielerflits:quote:Op zondag 12 juli 2015 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van die ploeg zijn alleen Weening en A Yates niet gevallen
Thanks.quote:
Dankuquote:Op zondag 12 juli 2015 15:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
5e renner van het team. De gelosten krijgen hun eigen tijd in het klassement.
oh Durbridge dan ook niet. Ik dacht dat A Yates was gevallen en niet S Yates. Ook om hoe Simon ineens de muur van hoei nog op gingquote:Op zondag 12 juli 2015 15:24 schreef Momo... het volgende:
[..]
Overzicht van wielerflits:
Simon Yates – Gevallen tijdens de derde etappe: Schaafwonden.
Pieter Weening – Gevallen zonder erg tijdens de vijfde etappe.
Michael Matthews – Gevallen tijdens de derde etappe: Twee kleine fracturen in de ribbenkast en diverse schaafwonden.
Svein Tuft - Gevallen tijdens de zesde etappe.
Alleen A.Yates niet
Ze mogen iets van 12 minuten verliezen?quote:Op zondag 12 juli 2015 15:25 schreef Pedroso het volgende:
Zou zomaar kunnen dat Orica 7 a 8 minuten gaat verliezen op de winnende ploeg.
10 ongeveer waarschijnlijk. Gaan ze wel reddenquote:Op zondag 12 juli 2015 15:26 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ze mogen iets van 12 minuten verliezen?
30% van de winnende tijd. Bij een winnende tijd van 33:20 is dat 10 minuten.quote:Op zondag 12 juli 2015 15:26 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ze mogen iets van 12 minuten verliezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |