Orica wil gewoon op tijd binnen komen, ze hoeven geen klassement te verdedigen...quote:Op zondag 12 juli 2015 15:19 schreef Pedroso het volgende:
Bretagne na 10 km al 1.21 minuut sneller dan Orica
Kap eens met deze kinderachtige obsessie.quote:
Hij heeft mijn advies opgevolgd dus. Pientere jongen, die Pinot.quote:Op zondag 12 juli 2015 15:19 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat heeft die ook al overal in de pers gezegd ja
Vergeet Titi niet.quote:Op zondag 12 juli 2015 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Europcar is echt een lachwekkende ploeg
Al hoop ik dat Rolland in de bergen weer een paar topshows laat zien.
Durven ze nietquote:Op zondag 12 juli 2015 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zouden ze heel Orica uit koers nemen als die niet op tijd binnen komen?
Die kan niet meer.quote:
Ze mogen een minuut of negen totaal verliezen op de winnaar, tsjaquote:Op zondag 12 juli 2015 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke Orica niet?quote:Op zondag 12 juli 2015 15:22 schreef Momo... het volgende:
Tuft was schijnbaar ook wel best hard gevallen.
Yep, tijdslimiet is 30% (plusminus 10 minuten). Dat moet altijd lukken...en als het niet lukt, dan heb je hier niks te zoeken.quote:Op zondag 12 juli 2015 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van die ploeg zijn alleen Weening en A Yates niet gevallenquote:Op zondag 12 juli 2015 15:22 schreef Momo... het volgende:
Tuft was schijnbaar ook wel best hard gevallen.
De vijfde van het team.quote:Op zondag 12 juli 2015 15:22 schreef Leonos het volgende:
Kan iemand mij vertellen welke tijd er genoteerd word?
De laatste van een team die binnenkomt? Wat gebeurt er met de geloste?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |