Dat had je in 1982 al door ja?quote:Op zondag 12 juli 2015 14:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die ploeg van Peter Post vond ik altijd een beetje verdacht.
gevallen,zoals de rest van Oricaquote:
Ik denk dat die georganiseerd CERA gebruikten ja.quote:
Moet toch werkenquote:
Balen. Die ploeg gaat er gewoon een pleziertocht van maken.quote:
Gelukkig valt het op een maandag, dan heb ik vaak nog wel wat anders te doen. Maar is wel even afkicken ja.quote:
Dan kan ik ook eindelijk eens productief wordenquote:Op zondag 12 juli 2015 15:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Komt wel goed uit, morgen heb ik het druk genoeg
Als je je al door die sprintetappes dusdanig laat afleiden dat je niet productief bent, zou ik niet graag je baas willen zijn tijdens de bergetappesquote:Op zondag 12 juli 2015 15:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan kan ik ook eindelijk eens productief worden
Dan moet hij wel zijn kopman lossen vandaag.quote:Op zondag 12 juli 2015 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou leuk zijn als Krek eens in het geel gaat rijden
Dan wordt het TJquote:Op zondag 12 juli 2015 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Had ie eerder deze week moeten toeslaan.quote:Op zondag 12 juli 2015 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaat niet gebeuren aangezien TJ boven hem staat.quote:Op zondag 12 juli 2015 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zeg niet dat hij het wordt, ik zeg dat het leuk is.quote:
Het lijkt me ook leuk om Bling in 't geel te zien straksquote:Op zondag 12 juli 2015 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij het wordt, ik zeg dat het leuk is.
Tsja, wat Louis van Gaal zo'n supervoetballer?quote:Op zondag 12 juli 2015 15:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Trainer Matthieu Heijboer? Heeft die ooit wat gepresteerd?
Die krijgt volgend jaar wel zn kans.quote:Op zondag 12 juli 2015 15:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Het lijkt me ook leuk om Bling in 't geel te zien straks
Mourinho?quote:Op zondag 12 juli 2015 15:04 schreef franklop het volgende:
[..]
Tsja, wat Louis van Gaal zo'n supervoetballer?
Ligt er aan.quote:Op zondag 12 juli 2015 15:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die krijgt volgend jaar wel zn kans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |