Tijdverschil maakt natuurlijk ook wel uit. Als je net 10e wordt als er 5 ploegen binnen 10 seconde van elkaar finishen maakt het niet zo uit...quote:Op zondag 12 juli 2015 08:20 schreef TheArt het volgende:
Ik denk BMC voor Movistar en Sky. Dan Tinkoff-Saxo, Astana, IAM en Lotto Jumbo. Maximaal 10e voor Lotto Jumbo vind ik wel erg somber. Er zin al een aantal ploegen flink gehavend en het is niet alsof ze zelf totaal geen team voor dit werk hebben. 10e kan nog steeds maar dan hebben ze een redelijk matige TTT gereden in mijn ogen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind een ploegentijdrit van maar 28 kilometer wat te kort. Van mij mag het drie keer zo lang zijn. Dan krijg je ook wat verschillen.quote:
Ok, tot dinsdag!quote:Op zondag 12 juli 2015 13:54 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik sla vandaag over. Vind de ploegentijdrit het minst leuke onderdeel van wielrennen.
Daar draait het om vandaag jongens.twitter:letour twitterde op zondag 12-07-2015 om 14:00:11H-1 🚴 🚴 🚴 🚴 🚴 🚴 🚴 🚴 🚴VS🕟🕠🕡🕢🕣🕤🕥🕦🕗🕘🕙🕚 reageer retweet
Of een tijdrit over kasseien.quote:Op zondag 12 juli 2015 14:08 schreef Cavaliers het volgende:
Ik wacht nog altijd op een ploegen-daal-tijdrit.
Dan is het klassement direct beslistquote:Op zondag 12 juli 2015 14:31 schreef kilon het volgende:
Het zou wel weer een keer leuk zijn om een (ploegen)tijdrit te zien van 100+ km. De verschillen zullen dan meteen in de tientallen minuten zitten, maar dan zullen we meer aanvallen zien in de bergen, gewoon omdat ze geen gevaar vormen voor de gele trui.
Als het maar niet te veel km is.quote:Op zondag 12 juli 2015 14:29 schreef franklop het volgende:
ik vind de ploegentijdrit juist een van de mooiste disciplines..
Dan krijgen we Cancellera en Martin op het podium in Parijs.quote:Op zondag 12 juli 2015 14:31 schreef kilon het volgende:
Het zou wel weer een keer leuk zijn om een (ploegen)tijdrit te zien van 100+ km. De verschillen zullen dan meteen in de tientallen minuten zitten, maar dan zullen we meer aanvallen zien in de bergen, gewoon omdat ze geen gevaar vormen voor de gele trui.
Preciesquote:Op zondag 12 juli 2015 14:33 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Als het maar niet te veel km is.
Zoals vandaag is prima.
Geldt overigens ook voor ITT.
Als ploeg is het een mooie discipline, maar als individu ben je van je ploeg afhankelijk, dus het is niet zo dat de sterkste renner hier wint. Ik ben meer van het man tegen man gevecht.quote:Op zondag 12 juli 2015 14:29 schreef franklop het volgende:
ik vind de ploegentijdrit juist een van de mooiste disciplines..
Ik vind het ook een mooie discipline, alleen vind ik het heel erg jammer dat in dit geval de uitslag wel heel erg wordt beinvloed door de etappes ervoor. Van de top4 van afgelopen zaterdag is alleen Rohan Dennis nog over.quote:Op zondag 12 juli 2015 14:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Als ploeg is het een mooie discipline, maar als individu ben je van je ploeg afhankelijk, dus het is niet zo dat de sterkste renner hier wint. Ik ben meer van het man tegen man gevecht.
Dan wint de rijkste ploeg de Tour, omdat die alle goede tijdrijders kan kopen. Kun je net zo goed voetbal gaan kijken.quote:Op zondag 12 juli 2015 14:31 schreef kilon het volgende:
Hoe dan ook. Ik ben er fucking klaar voor.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:19 schreef Pedroso het volgende:
Denk niet dat er veel tijdsverschillen zullen zijn tussen de topploegen onderling, seconde of 40 hooguit. LottoNLJumbo schat ik wel in ongeveer op 40 seconden van de winnaar.
Het had inderdaad wel paar daagjes eerder mogen zijnquote:Op zondag 12 juli 2015 14:39 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik vind het ook een mooie discipline, alleen vind ik het heel erg jammer dat in dit geval de uitslag wel heel erg wordt beinvloed door de etappes ervoor. Van de top4 van afgelopen zaterdag is alleen Rohan Dennis nog over.
ja? Vind t wel leuk eigenlijkquote:Op zondag 12 juli 2015 14:37 schreef Paxcon het volgende:
Dat Studio Tour is echt een matig programma
Lange ITT vind ik ook niets mis mee, moeten er wel voldoende tussenpunten zijn met tijdswaarnemingen. Zeker nu Dumoulin het zo goed doet op dit onderdeel is het wel leuk om te volgen en te vergelijken.quote:Op zondag 12 juli 2015 14:33 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Als het maar niet te veel km is.
Zoals vandaag is prima.
Geldt overigens ook voor ITT.
staat genoteerdquote:Op zondag 12 juli 2015 14:45 schreef TLC het volgende:
Ik denk TJ van Garderen na vandaag in het geel
Dat helpt inderdaad wel om het leuker te vinden.quote:Op zondag 12 juli 2015 14:43 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zeker nu Dumoulin het zo goed doet op dit onderdeel is het wel leuk om te volgen en te vergelijken.
Dat is nog eens ambitie.quote:Op zondag 12 juli 2015 14:55 schreef Jason22 het volgende:
Mathieu Heijboer hoopt op een top 8 notering voor TLJ. Ik help het ze hopen, maar ik vrees ervoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |