Als je je al door die sprintetappes dusdanig laat afleiden dat je niet productief bent, zou ik niet graag je baas willen zijn tijdens de bergetappesquote:Op zondag 12 juli 2015 15:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan kan ik ook eindelijk eens productief worden
Dan moet hij wel zijn kopman lossen vandaag.quote:Op zondag 12 juli 2015 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou leuk zijn als Krek eens in het geel gaat rijden
Dan wordt het TJquote:Op zondag 12 juli 2015 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Had ie eerder deze week moeten toeslaan.quote:Op zondag 12 juli 2015 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaat niet gebeuren aangezien TJ boven hem staat.quote:Op zondag 12 juli 2015 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zeg niet dat hij het wordt, ik zeg dat het leuk is.quote:
Het lijkt me ook leuk om Bling in 't geel te zien straksquote:Op zondag 12 juli 2015 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij het wordt, ik zeg dat het leuk is.
Tsja, wat Louis van Gaal zo'n supervoetballer?quote:Op zondag 12 juli 2015 15:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Trainer Matthieu Heijboer? Heeft die ooit wat gepresteerd?
Die krijgt volgend jaar wel zn kans.quote:Op zondag 12 juli 2015 15:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Het lijkt me ook leuk om Bling in 't geel te zien straks
Mourinho?quote:Op zondag 12 juli 2015 15:04 schreef franklop het volgende:
[..]
Tsja, wat Louis van Gaal zo'n supervoetballer?
Ligt er aan.quote:Op zondag 12 juli 2015 15:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die krijgt volgend jaar wel zn kans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |