SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hierBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Veredelde boekhouderquote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:33 schreef fathank het volgende:
[..]
En dan zet je daar 2 audi's in de schuur en daarnaast nog een bmw motorrad.
Wat doe je voor werk? Ben wel benieuwd.
Ik niksquote:
Die hebben hun eigen clubje opgerichtquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:46 schreef VMSDKR het volgende:
Wanneer komen Etha en Awesome eigenlijk vrij. Kapot saai hier.
#jailbreakin1hour
JB zeker weer achterover gedrukt. Onbetrouwbaar loeder.quote:
quote:In 1218, Genghis Khan sent a trade mission to the state, but at the town of Otrar the governor, suspecting the Khan's ambassadors to be spies, confiscated their goods and executed them. Genghis Khan demanded reparations, which the Shah refused to pay. Genghis retaliated with a force of 200,000 men, launching a multi-pronged invasion.
De Finnen die ik ken zijn vooral alcoholist.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:12 schreef seto het volgende:
ben 1x in Finland geweest
wat een autisten daar
Hoe bedoel je? Leuk programma sowieso, maar aparte gebruiken daar in Limburg. Zullen wel nog van die dorpsdingen zijn.quote:
Telefoon deed raar. Ik wou typen: ben benieuwd.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Leuk programma sowieso, maar aparte gebruiken daar in Limburg. Zullen wel nog van die dorpsdingen zijn.
ikquote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:19 schreef Dimachaerus het volgende:
wie gaat naar return to the beach festival ijmuiden
Aanstootgevend ditquote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:06 schreef fathank het volgende:
[..]
JB zeker weer achterover gedrukt. Onbetrouwbaar loeder.
Awwwww, zo jammerrrrrrr zeggggggggggggg. Misschien moeten we dan een andere manier vinden om elkaar te ontmoeten. c:quote:
Oke dan sleep ik haar wel naar de auto.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is goed. Ik leidt haar af jij stopt er snel eentje in de cola.
Nee jij bent diegene die naar de auto wordt gesleept en dan wakker wordt met een vreemde pijn in het achterwerk.quote:
Nu ik het weet is het niet meer spannend, dus ja.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee jij bent diegene die naar de auto wordt gesleept en dan wakker wordt met een vreemde pijn in het achterwerk.
hey cc wanneer kom je van je zolderkamer afquote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
No1 het wordt nu een beetje sip.
Je ontmoet mensen. We get it.
Niet iedereen voelt de behoefte iedere menselijke interactie hier te melden vriendquote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:58 schreef no1uknow het volgende:
[..]
hey cc wanneer kom je van je zolderkamer af
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:58 schreef no1uknow het volgende:
[..]
hey cc wanneer kom je van je zolderkamer af
Hehehquote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:21 schreef seto het volgende:
zie dit is nou waarom je nooit invite voor de meets krijgt
IJmuidenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:19 schreef Dimachaerus het volgende:
wie gaat naar return to the beach festival ijmuiden
oh is dat hetquote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:21 schreef seto het volgende:
zie dit is nou waarom je nooit invite voor de meets krijgt
Voor mij mij ligt het paupergehalte daar echt te hoog.quote:
en als je internet uitvalt, hoe kom je dan aan je letterlijke trekken? En op reis mr weisnues?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 09:27 schreef Questular het volgende:
Ja, toch opletten vanwege de schaarste van internet in Nederland
haha echt hequote:Op zaterdag 11 juli 2015 09:21 schreef Drinky het volgende:
Leuk man ene laptop die alleen werkt als je online bent
hoe maken katten dat spinnende geluid?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 09:37 schreef Questular het volgende:
Goh ik weet het niet dan zet ik denk ik m'n pc aan of gebruik ik m'n tablet, en het zou zo maar eens kunnen zijn dat ik op vakantie geen laptop en tablet nodig heb... Ben niet echt afhankelijk van zo een dingen en al helemaal niet op vakantie. Nog meer vragen?
stoere jongen hoor, doe je dat thuis ook?quote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 11:48 schreef clumsy_clown het volgende:
GOEDE KEUZE QUEST. OOK NAMENS OSSUM.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
No1 het wordt nu een beetje sip.
Je ontmoet mensen. We get it.
"Ik leidt", really, Sap?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is goed. Ik leidt haar af jij stopt er snel eentje in de cola.
De grap is er nu wel af dollyquote:
hehehe clumsy. no hate verder hoor !!quote:
thuis heb ik geen gym vriendquote:Op zaterdag 11 juli 2015 11:35 schreef Drinky het volgende:
[..]
stoere jongen hoor, doe je dat thuis ook?
Ik heb het gymtopic gered door al jouw zogenaamde andere slowchats te laten sluiten dmv TRs.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Kunnen we wel even acknowlegden dat de gym dankzij mijn inzet weer open is?
Gewoon even voor toekomstige vetes.
watquote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wel erg iddik bedoel natuurlijk "ik lijdt".
Nazi jijquote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:07 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb het gymtopic gered door al jouw zogenaamde andere slowchats te laten sluiten dmv TRs.
Als je elke keer een nieuwe SC opent omdat het gymtopic dicht is, zijn de mods er niet zo happig op om deze weer open te laten mogen zijn.
Geen idee eigenlijk, waarschijnlijk niet. Teveel gebeurd en zou raar zijn om dan terug te keren naar die baan.quote:
Dank.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Kunnen we wel even acknowlegden dat de gym dankzij mijn inzet weer open is?
Gewoon even voor toekomstige vetes.
andere mensenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:12 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Wat sloop jij meestal in de gym? Want ik vind dit echt niet kunnen.
Mjah daar kan ik het wel op.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:40 schreef Deuce92 het volgende:
Hey Sap
https://instagram.com/nikkidiamond69/
Gewoon doen alsof je ongesteld bent. Alle smoezen die werken voor gymles op de middelbare school, werken ook voor de ramadan.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:52 schreef Sapstengel het volgende:
Je moet nog 2 uur wachten voordat je mag eten
Meh, kan geen goede nederlandse vinden. Ik typ hem straks wel ff uit.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:52 schreef Beach het volgende:
deel je recept dan
ik ben groot liefhebber van linzen
Ah jij was zo'n meisje die altijd de gymles ontweek?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gewoon doen alsof je ongesteld bent. Alle smoezen die werken voor gymles op de middelbare school, werken ook voor de ramadan.
Ik heb nog steeds trauma's aan het bokspringenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ah jij was zo'n meisje die altijd de gymles ontweek?
ZATEN WE OP DEZELFDE SCHOOL?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:49 schreef seto het volgende:
wij hadden ook zo'n bolle die keihard tegen de bok aan sprong
Die is altijd vegetarisch.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Vegetarische Turkse linzenköfte.
Today is a good day.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey stimo. Salade erbij en klaarrr.
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:32 schreef clumsy_clown het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey stimo. Salade erbij en klaarrr.Dit is echt zo een rsar gerecht. De een maakt het zoooooooo lekker en de ander zo nasty.
Wel citroen er op gedaan![]()
![]()
Heel. Veel. Citroen. Is een vereiste.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Dit is echt zo een rsar gerecht. De een maakt het zoooooooo lekker en de ander zo nasty.
Wel citroen er op gedaan![]()
Heb nu wel zin daarinquote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heel. Veel. Citroen. Is een vereiste.
The Boondocks, Breaking bad, Orange is the new black, house, Dexter, modern family, Arrow, Suits.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:53 schreef BredeBroeder het volgende:
Weet iemand een goede serie ofzo, verveel me de pleuris
Vikingsquote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:53 schreef BredeBroeder het volgende:
Gaat zeker over de Nederlandse man van deze tijdquote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Kunnen we het even hebben over mensen die een relatie krijgen en per direct hun ruggengraat in lijken te leveren? Afspreken zonder dat hun betere helft erbij is, is gewoon geen fucking optie meer. Manmanman.
Raiders of the lost arkquote:
Kom ik zo 1,2,3 niet op. Had laatst Get Hard gekeken vond hem wel leuk is zo'n typische crime comedy waar een black guy en white guy een team vormen.quote:
Mannen zijn daar volgens mij serieus erger in ja.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:24 schreef Beach het volgende:
[..]
Gaat zeker over de Nederlandse man van deze tijd
[..]
Raiders of the lost ark
Nederlandse mannen dragen skinny jeans, need I say more?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mannen zijn daar volgens mij serieus erger in ja.
Waarheid, ouwe Viking. Waarheid.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:28 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Nederlandse mannen dragen skinny jeans, need I say more?
The Americans.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:53 schreef BredeBroeder het volgende:
Strike Backquote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:53 schreef BredeBroeder het volgende:
Succes als straks IEDEREEN die je kent een kind heeft.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Kunnen we het even hebben over mensen die een relatie krijgen en per direct hun ruggengraat in lijken te leveren? Afspreken zonder dat hun betere helft erbij is, is gewoon geen fucking optie meer. Manmanman.
Eerst was het bro's before ho's, dicks before chicks etc..boys night out.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:18 schreef clumsy_clown het volgende:
het andere uiterste is ook wel vervelend, van die gasten die als je 1x afzegt om met een chick iets te gaan doen al beginnen van "ja we hebben al begrafenis voor je gehouden, leuk je gekend te hebben"quote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:44 schreef Montelly het volgende:
[..]
Eerst was het bro's before ho's, dicks before chicks etc..boys night out.
Nu is het, hey onze vriendschap hangt niet af van vrijdagavond afspreken, we blijven nog steeds goede vrienden hoor
Het ergste soort is nog wel dat van alles loopt te beweren "..ik zal mijn vrienden nooit in steek laten, ik zal altijd tijd vrij maken voor mijn vrienden, ahah ik zal nooit onder plak zitten als X, kijk hem die sukkel.."
Ruiken ze een keer aan een vers kutje, pats weg zijn ze. "Ja ik heb geen behoefte meer om uit te gaan"![]()
Lol uitgaan, dat is leuk als je 16 bent.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:44 schreef Montelly het volgende:
Ruiken ze een keer aan een vers kutje, pats weg zijn ze. "Ja ik heb geen behoefte meer om uit te gaan"![]()
Hopelijk komt fatpeoplehate dan weer terugquote:
Dat was eigenlijk het enige wat ik een beetje las op reddit.quote:Op zondag 12 juli 2015 08:12 schreef Champy het volgende:
[..]
Hopelijk komt fatpeoplehate dan weer terug
Peaky blindersquote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:53 schreef BredeBroeder het volgende:
Tijd om andere vrienden te zoeken.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:44 schreef Montelly het volgende:
[..]
Eerst was het bro's before ho's, dicks before chicks etc..boys night out.
Nu is het, hey onze vriendschap hangt niet af van vrijdagavond afspreken, we blijven nog steeds goede vrienden hoor
Het ergste soort is nog wel dat van alles loopt te beweren "..ik zal mijn vrienden nooit in steek laten, ik zal altijd tijd vrij maken voor mijn vrienden, ahah ik zal nooit onder plak zitten als X, kijk hem die sukkel.."
wanneer meeten summer 2015 danquote:Op zondag 12 juli 2015 12:00 schreef Beach het volgende:
Vind ik ook.
Gewoon wekelijks meeten met de gymmembers. Oa ik Jeroen Sander Seto Henk Dima zullen je nieuwe beste vrienden zijn.
Geen idee.quote:
Hey welcome back broeder, maak wat leuks van dit reeks.quote:Op zondag 12 juli 2015 13:53 schreef Ethanolic het volgende:
Omdat de vomar Katharos Griekse masterrace yoghurt eruit heeft gegooid
Ik ook, anderen terechtwijzen, foeiquote:Op zondag 12 juli 2015 14:17 schreef Sapstengel het volgende:
Haha voel me echt net het braafste jongetje in de klas nu
Sapsnitch steekt de mensen in de rug.quote:Op zondag 12 juli 2015 14:17 schreef Sapstengel het volgende:
Haha voel me echt net het braafste jongetje in de klas nu
Hoelang heeft Awesome nog jailtime?quote:Op zondag 12 juli 2015 14:26 schreef VMSDKR het volgende:
Etha is terug, that's one step in the right direction. Nu Ossum nog en we zijn weer op full power.
Wat moet een pubermeisje met een vpn? Internetfilter omzeilen?quote:Op zondag 12 juli 2015 14:09 schreef BredeBroeder het volgende:
Pubermeisjes helpen met VPN, (vriendin: "is helemaal niet nodig joh meissiee")
Zit je dan een half uur, "laat maaarr"
godverdomme tyfstraal op vieze hoer
torrents downloadenquote:Op zondag 12 juli 2015 14:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat moet een pubermeisje met een vpn? Internetfilter omzeilen?
geen ideequote:
Watis de 'press' onder de squats? Leg press?quote:Op zondag 12 juli 2015 15:48 schreef Dimachaerus het volgende:
Dag A:
Squat 3x6
Press 3x6
Bench press 3x6
(Weighted) Dips 3x8
Dumbell rear raises 3x12
Dumbbell lateral raises 3x12
Dag B:
Deadlift 3x5
Barbell row 3x6
(Weighted) Pull-ups 3x6
Cable rows 3x6
Ez-curl 3x8
Hammer curl 3x8
Shrugs 3x8
Wat vinden jullie van mijn schema?
Waardeloos zonder gewichten erbijquote:Op zondag 12 juli 2015 15:48 schreef Dimachaerus het volgende:
Dag A:
Squat 3x6
Press 3x6
Bench press 3x6
(Weighted) Dips 3x8
Dumbell rear raises 3x12
Dag B:
Deadlift 3x5
Barbell row 3x6
(Weighted) Pull-ups 3x6
Cable rows 3x6
Ez-curl 3x8
Hammer curl 3x8
Shrugs 3x8
Beetje veel rug op dezelfde dagquote:Op zondag 12 juli 2015 15:48 schreef Dimachaerus het volgende:
Dag A:
Squat 3x6
Press 3x6
Bench press 3x6
(Weighted) Dips 3x8
Dumbell rear raises 3x12
Dag B:
Deadlift 3x5
Barbell row 3x6
(Weighted) Pull-ups 3x6
Cable rows 3x6
Ez-curl 3x8
Hammer curl 3x8
Shrugs 3x8
Welkom terug sonquote:Op zondag 12 juli 2015 15:21 schreef Ethanolic het volgende:
Hee jongens thanks 4 de support. Nog wat gemist hier hahaha??
Ga je ABA/BAB per week doen? Zie ook maar 1 beenoefening, je weet dat is 50% van je lichaam? Of denk je dat je met deadlift er wel bent? Niets voor hamstrings (romanian deadlift, good morning), calves en afhankelijk van je squat vorm vraag ik mij af of je je quads ook voldoende pakt.quote:Op zondag 12 juli 2015 15:57 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Watis de 'press' onder de squats? Leg press?
Ben je nou iedere 'ripped' BB'er aan het stalken ofzo? Hij squat tevens 150 + die mini wieltjes. Het zijn nl 15kg plates. Zoveel is dat niet voor iemand die 190 cm is, zeker niet voor 2,5 jaar en al helemaal niet voor cheatcodes/roids.quote:Op zondag 12 juli 2015 16:14 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik 't begin, die dude is best skinny![]()
1:10, squat ff 190KG
Sqiat zelf ook alleen maar. 5x5 wel 3 keer per week.quote:Op zondag 12 juli 2015 16:19 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Welkom terug son
[..]
Ga je ABA/BAB per week doen? Zie ook maar 1 beenoefening, je weet dat is 50% van je lichaam? Of denk je dat je met deadlift er wel bent? Niets voor hamstrings (romanian deadlift, good morning), calves en afhankelijk van je squat vorm vraag ik mij af of je je quads ook voldoende pakt.
Waarom niet UB/LB split?
overhead pressquote:Op zondag 12 juli 2015 15:57 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Watis de 'press' onder de squats? Leg press?
welke oefeningen raad je aan ?quote:Op zondag 12 juli 2015 16:02 schreef Deuce92 het volgende:
Misschien wat meer voor de triceps? Ik zie nu enkel bench press en dips, en geen isolatie. Terwijl je op dag twee 3 rugoefeningen hebt waarbij je de biceps gebruikt, en twee isolatie.
ABABquote:Op zondag 12 juli 2015 16:19 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Welkom terug son
[..]
Ga je ABA/BAB per week doen? Zie ook maar 1 beenoefening, je weet dat is 50% van je lichaam? Of denk je dat je met deadlift er wel bent? Niets voor hamstrings (romanian deadlift, good morning), calves en afhankelijk van je squat vorm vraag ik mij af of je je quads ook voldoende pakt.
Waarom niet UB/LB split?
[..]
Ben je nou iedere 'ripped' BB'er aan het stalken ofzo? Hij squat tevens 150 + die mini wieltjes. Het zijn nl 15kg plates. Zoveel is dat niet voor iemand die 190 cm is, zeker niet voor 2,5 jaar en al helemaal niet voor cheatcodes/roids.
Dan zou ik zeker ook nog een oefening toevoegen voor de benen. Leg press bijvoorbeeld. Zeker als je voor mass gains gaat.quote:
Willekeurige triceps isolatie oefening, ligt eraan wat je fijn vindt. Ik vind zelf rope pushdowns wel chill.quote:[..]
welke oefeningen raad je aan ?
Bij UB/LB heb je toch net zoveel frequentie als bij wat jij nu doet. Een schema van twee trainingsdagen.quote:[..]
ABAB
ik had gelezen dat UB/LB niet zo effectief voor mass gains is omdat de frequentie/volume laagt ligt oid?
Hangt van de invulling van je UB/LB af, wat jij nu wilt gaan doen kan ook, maar idd wat Deuce92 al aangeeft echt ff een goede been oefening erbij en iets extra's voor je hamstrings. Zou zonde zijn voor een relatief gemakkelijk aan te pakken spiergroep. Aan het eind pompen met legpress en legcurl is ideaal.quote:Op zondag 12 juli 2015 17:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
overhead press
[..]
welke oefeningen raad je aan ?
[..]
ABAB
ik had gelezen dat UB/LB niet zo effectief voor mass gains is omdat de frequentie/volume laagt ligt oid?
Jij?quote:Op zondag 12 juli 2015 18:04 schreef clumsy_clown het volgende:
TFW je als twintiger op een kamer van de CCU ligt met bejaarden, om te kijken of je een hartinfarct hebt gehad.
Zyzzquote:
Heeft niemand gezien.quote:Op zondag 12 juli 2015 18:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Je grap editen doet wel een beetje afbreuk aan de kracht 😒
echt jammer inddquote:Op zondag 12 juli 2015 18:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Je grap editen doet wel een beetje afbreuk aan de kracht 😒
Henkquote:Op zondag 12 juli 2015 18:52 schreef Ethanolic het volgende:
Van wie is het nummer dat eindigt met 51 in de groepsapp?
quote:Op zondag 12 juli 2015 18:52 schreef Ethanolic het volgende:
Van wie is het nummer dat eindigt met 51 in de groepsapp?
Mag je er nog steeds niet bij, beach?quote:
als er al ooit een groep zou komen zou ik er niet eens meer bij willenquote:
Je moet altijd mensen te vriend houden die goed kunnen koken.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:41 schreef Beach het volgende:
[..]
als er al ooit een groep zou komen zou ik er niet eens meer bij willen
Lag een keer nachtje op cardiologie ter bewaking omdat teveel wiet+hartkloppingen. Tegenover mij een omatje van in de 80 die van de trap was gevallen.quote:Op zondag 12 juli 2015 18:04 schreef clumsy_clown het volgende:
TFW je als twintiger op een kamer van de CCU ligt met bejaarden, om te kijken of je een hartinfarct hebt gehad.
Ik lig tegenover een WO2-veteraan die in het oosten heeft gevochten en nachtelijke flashbacks heeftquote:Op zondag 12 juli 2015 23:00 schreef Montelly het volgende:
[..]
Lag een keer nachtje op cardiologie ter bewaking omdat teveel wiet+hartkloppingen. Tegenover mij een omatje van in de 80 die van de trap was gevallen.
"..en jongen ben je ook gevallen?.."![]()
Niet in slaap vallen he!quote:Op maandag 13 juli 2015 00:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik stink naar patiënt en kan niet slapen en zit in één of andere afgelegen tv-kamer vermaak me pls.
Sterktequote:Op maandag 13 juli 2015 00:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik stink naar patiënt en kan niet slapen en zit in één of andere afgelegen tv-kamer vermaak me pls.
Dat bepaal ik zelf welquote:
Zand in m'n kut vandaag.quote:
Ja mooi topic. Helaas is mijn reply als ongepast danwel ongewenst verklaardquote:Op maandag 13 juli 2015 08:56 schreef clumsy_clown het volgende:
R&P / Heel erg uitgescholden. Wie leest mijn verhaal?
Marrokaan? Marrokaan.
Marokkaan.quote:Op maandag 13 juli 2015 08:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Marrokaan? Marrokaan.
Het enige wat nog mist is: ouwe vogelzoeker geile killer haas koe penis hangoor stierenklquote:Op maandag 13 juli 2015 08:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Marrokaan? Marrokaan.
Geen drugsdip, drugsvrij weekend achter de rug. Vanochtend fucking koeien op de snelweg. Maar je hebt gelijk ik moet me niet zo aanstellenquote:Op maandag 13 juli 2015 10:20 schreef Ethanolic het volgende:
Henk jank niet zo
Wat ben jij een wijf geworden zeg tijdens mijn ban
Drugsdipje much???
Darmwandcelrijk water.quote:Op maandag 13 juli 2015 10:34 schreef clumsy_clown het volgende:
In India poepen ze in het drinkwater. Laten we ons niet daartoe verlagen.
wat had je gepost dan vriendje?quote:Op maandag 13 juli 2015 09:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja mooi topic. Helaas is mijn reply als ongepast danwel ongewenst verklaard
Iets met de strekking dat ie het vast niet zo bedoelde en toch wel heel veel van dr hield en een tweede kans verdiendequote:
Maar ook echt een topic openen nadat iemand zo tekeer tegen je is gegaan.quote:Op maandag 13 juli 2015 11:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Iets met de strekking dat ie het vast niet zo bedoelde en toch wel heel veel van dr hield en een tweede kans verdiende
je moet wat als je thuis aan de ketting ligtquote:
eh faka met dezequote:
Het is niet meer hetzelfde gevoel, met die mods. De GYM lijkt nu wel op een terrarium met van die ogen tegen het glas, terwijl wij wilde beesten gewoon in de vrije natuur willen rondrennen.quote:Op maandag 13 juli 2015 11:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
eh faka met deze
voor mijn ban had ik wel iets anders gepost snapjede mods houden me in de gaten
Gymmembers die willen rondrennen?quote:Op maandag 13 juli 2015 13:16 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Het is niet meer hetzelfde gevoel, met die mods. De GYM lijkt nu wel op een terrarium met van die ogen tegen het glas, terwijl wij wilde beesten gewoon in de vrije natuur willen rondrennen.
Vanavond lekker WODje pakkenquote:Op maandag 13 juli 2015 13:24 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Gymmembers die willen rondrennen?
Zijn toch gvd geen crossfit
burpees en Turkse getupsquote:Op maandag 13 juli 2015 13:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Vanavond lekker WODje pakken
haters gaan haten
Iedereen in die gym kijkt ook echt van: manmanman daar heb die die mafkees weer.quote:
quote:Op maandag 13 juli 2015 13:54 schreef Sapstengel het volgende:
Whahha echt he, die gast is zo delusional. Ook dat hij iemand heeft laten ontslaan, wat een homo.
Tjah, darwins heb je overalquote:Op maandag 13 juli 2015 14:00 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Deze dan. Na een ticket naar snapcity ging ze naar 2 verschillende doctors. 3 rugaandoeningen inclusief een gespleten rugwervel.
Neuh de doctors hebben geen gelijk ik ga gewoon heel rustig aan weer trainen. Nadat ze die shit had opgelopen tijdens crossfit.
Anabolequote:Op maandag 13 juli 2015 14:20 schreef VMSDKR het volgende:
Bedoel jij soms...............................
Die is aanzienlijk minder ergquote:Op maandag 13 juli 2015 15:22 schreef seto het volgende:
van die ene gozer die met zijn gezicht en lul op fok staat
Dat is zeker wel lachen, en wat gebeurde er toen?quote:Op maandag 13 juli 2015 21:48 schreef seto het volgende:
ja was hier laatst zo'n gast gefriendzoned
was echt hilarisch
Als ik niet nu al zou weten dat ik me schuldig en smerig zou voelen, zou ik het zo doen.quote:Op maandag 13 juli 2015 18:28 schreef Beach het volgende:
SEX / Fetish: Geld afstaan aan leuke /shopperige meiden en dames
hey c_c meld je aan
Dus nu is je moeder weer vrijgezel?quote:Op maandag 13 juli 2015 21:48 schreef seto het volgende:
ja was hier laatst zo'n gast gefriendzoned
was echt hilarisch
Wat een leuk mens ben jij eigenlijk. Precies de juiste combinatie van humorloos en kleinzerig.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:28 schreef JaqenHghar het volgende:
Tjah je kun ook gaan lopen zeiken dat je niet kan slapen door de 20 mensen op de zaal die de zorg wel echt nodig hebben. Offeh voor de zoveelste keer die groeps-chat er proberen doorheen te douwen door semi interessant te gaan lopen doen. Of je chromebook miskoop proberen goed te praten.
![]()
hmhmquote:Op maandag 13 juli 2015 22:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat een leuk mens ben jij eigenlijk. Precies de juiste combinatie van humorloos en kleinzerig.
quote:Op maandag 13 juli 2015 22:28 schreef JaqenHghar het volgende:
Of je chromebook miskoop proberen goed te praten.
quote:Op maandag 13 juli 2015 22:28 schreef JaqenHghar het volgende:
Tjah je kun ook gaan lopen zeiken dat je niet kan slapen door de 20 mensen op de zaal die de zorg wel echt nodig hebben. Offeh voor de zoveelste keer die groeps-chat er proberen doorheen te douwen door semi interessant te gaan lopen doen. Of je chromebook miskoop proberen goed te praten.
![]()
Altijd voor de zomer tren-temper dit dat.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:49 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Merk wel dat het hier idd een stuk gemoedelijker is geworden..
een stuk gezwelligerquote:Op maandag 13 juli 2015 22:49 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Merk wel dat het hier idd een stuk gemoedelijker is geworden..
Iedereen aan de tren, lekker toch.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Altijd voor de zomer tren-temper dit dat.
Ja je hebt weer een paar kg vvm aangezet ouwe crossfitter!quote:
Hey Sapquote:Op maandag 13 juli 2015 22:44 schreef Sapstengel het volgende:
https://instagram.com/tskyliemaria
Hey Deuce
Op snapchat zie je ook tieten
Whaha ja is zo, maar toch. Snapchat voelt meer exclusive.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:56 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hey Sap
Lekker ja.
Maar als je tieten wil zien: ze doet ook gewoon porno.
Loop er niet zo mee te koop joh, niets leuks aan bloedneus onder trainen dit dat bahquote:
hee ben je nog 30+ melkie? snapjequote:Op maandag 13 juli 2015 23:05 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Loop er niet zo mee te koop joh, niets leuks aan bloedneus onder trainen dit dat bah
Heel eerlijk merk ik dat ik nu wat meer overga op het trainen voor fysiek dat het wel verslavend in als je de definitie gaat zien bij de schouders en alles, dus ga er dit jaar maar even mee door ja!quote:
Erg is dat he. Eerst dacht ik 75 is goed, toen dacht ik 72, nu denk ik doe toch maar 65. Oh en dat je licht twee lijnen bij m'n buik begint te zien is ook wel nice, dus daar kunnen we wel wat harder voor trainen. Begin je verschil in billen te zien wil je ook meteen weer meer..quote:Op maandag 13 juli 2015 23:20 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Heel eerlijk merk ik dat ik nu wat meer overga op het trainen voor fysiek dat het wel verslavend in als je de definitie gaat zien bij de schouders en alles, dus ga er dit jaar maar even mee door ja!
Wel zwaar af en toe mentaal
Waarschijnlijk niet, het doel is ooit 15 % op 125 kilo dus daar mag nog wel hard voor gewerkt worden.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:27 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Erg is dat he. Eerst dacht ik 75 is goed, toen dacht ik 72, nu denk ik doe toch maar 65. Oh en dat je licht twee lijnen bij m'n buik begint te zien is ook wel nice, dus daar kunnen we wel wat harder voor trainen. Begin je verschil in billen te zien wil je ook meteen weer meer..
Houd het ooit op?
Mijn doel is 25% op ongeveer 65 kg. Ben benieuwd wat ik er dan van vindquote:Op maandag 13 juli 2015 23:32 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, het doel is ooit 15 % op 125 kilo dus daar mag nog wel hard voor gewerkt worden.
Maar als het makkelijk was zou iedereen het doen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |