SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hierBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Veredelde boekhouderquote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:33 schreef fathank het volgende:
[..]
En dan zet je daar 2 audi's in de schuur en daarnaast nog een bmw motorrad.
Wat doe je voor werk? Ben wel benieuwd.
Ik niksquote:
Die hebben hun eigen clubje opgerichtquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:46 schreef VMSDKR het volgende:
Wanneer komen Etha en Awesome eigenlijk vrij. Kapot saai hier.
#jailbreakin1hour
JB zeker weer achterover gedrukt. Onbetrouwbaar loeder.quote:
quote:In 1218, Genghis Khan sent a trade mission to the state, but at the town of Otrar the governor, suspecting the Khan's ambassadors to be spies, confiscated their goods and executed them. Genghis Khan demanded reparations, which the Shah refused to pay. Genghis retaliated with a force of 200,000 men, launching a multi-pronged invasion.
De Finnen die ik ken zijn vooral alcoholist.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:12 schreef seto het volgende:
ben 1x in Finland geweest
wat een autisten daar
Hoe bedoel je? Leuk programma sowieso, maar aparte gebruiken daar in Limburg. Zullen wel nog van die dorpsdingen zijn.quote:
Telefoon deed raar. Ik wou typen: ben benieuwd.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Leuk programma sowieso, maar aparte gebruiken daar in Limburg. Zullen wel nog van die dorpsdingen zijn.
ikquote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:19 schreef Dimachaerus het volgende:
wie gaat naar return to the beach festival ijmuiden
Aanstootgevend ditquote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:06 schreef fathank het volgende:
[..]
JB zeker weer achterover gedrukt. Onbetrouwbaar loeder.
Awwwww, zo jammerrrrrrr zeggggggggggggg. Misschien moeten we dan een andere manier vinden om elkaar te ontmoeten. c:quote:
Oke dan sleep ik haar wel naar de auto.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is goed. Ik leidt haar af jij stopt er snel eentje in de cola.
Nee jij bent diegene die naar de auto wordt gesleept en dan wakker wordt met een vreemde pijn in het achterwerk.quote:
Nu ik het weet is het niet meer spannend, dus ja.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee jij bent diegene die naar de auto wordt gesleept en dan wakker wordt met een vreemde pijn in het achterwerk.
hey cc wanneer kom je van je zolderkamer afquote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
No1 het wordt nu een beetje sip.
Je ontmoet mensen. We get it.
Niet iedereen voelt de behoefte iedere menselijke interactie hier te melden vriendquote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:58 schreef no1uknow het volgende:
[..]
hey cc wanneer kom je van je zolderkamer af
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:58 schreef no1uknow het volgende:
[..]
hey cc wanneer kom je van je zolderkamer af
Hehehquote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:21 schreef seto het volgende:
zie dit is nou waarom je nooit invite voor de meets krijgt
IJmuidenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:19 schreef Dimachaerus het volgende:
wie gaat naar return to the beach festival ijmuiden
oh is dat hetquote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:21 schreef seto het volgende:
zie dit is nou waarom je nooit invite voor de meets krijgt
Forum Opties | |