quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:03 schreef timmmmm het volgende:
Tyf nou alsjeblieft eens op met die aidsglitters.
Triggershotquote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit was wel redelijk positief: NWS / Moslims Financieren Herbouw Amerikaanse Zwarte Kerken
Nee. Niemand vraagt mijn nummer. Anders zou ik het wel doen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:29 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Okay. Schrijf je wel eens je telefoonnummer op de achterkant van een bierviltje?
Mag ik je nummer?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee. Niemand vraagt mijn nummer. Anders zou ik het wel doen.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:33 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Als je me je adresgegevens DM't stuur ik er een op.
Ze is veel te oud voor jequote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:36 schreef Amoeba het volgende:
Godverdomme jongens, niemand die mijn wingman speelt enzo
Gedaan.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:33 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Als je me je adresgegevens DM't stuur ik er een op.
Is gewoon cultuur.quote:
Gelukkig loop je wel in een tentquote:
Misschien moet je er minder mee gooien?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:49 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, ik dacht even de hele dag in mijn onderbroek te kunnen gamen en toen had het leven weer een sprankje glans, maar helaas.
De controller waarvan ik dacht dat hij het weer deed, is weer gewoon verkankerd
Ik gooi er niet mee, dus dat kan het niet zijn.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien moet je er minder mee gooien?
Welke console?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik gooi er niet mee, dus dat kan het niet zijn.
En maar 1 controller?quote:
Wat is dat voor vage vegameuk danquote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:54 schreef anonymoussie het volgende:
Heeft iemand al Happas geprobeerd?
Wij gaan ze vanavond testen.
[ link | afbeelding ]
De ander heeft mijn zus toen de controller van der vent kapot gingquote:
Ik doe aan multitasken. Of ik kijk TV en game tegelijk, of ik kijk series en game tegelijk.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:53 schreef Karina het volgende:
Speel je geen GW2 meer tim? Heb je geen controller nodig.
Neem dan die van Kwekkeboom man. Ik heb de bitterballen en de kaashapjes geprobeerd, lekker hoor.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:54 schreef anonymoussie het volgende:
Heeft iemand al Happas geprobeerd?
Wij gaan ze vanavond testen.
[ link | afbeelding ]
Hmm, die van mij zijn ook wel een beetje brak aan het worden, die accu geeft het natuurlijk een keer opquote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De ander heeft mijn zus toen de controller van der vent kapot ging
[..]
Ik doe aan multitasken. Of ik kijk TV en game tegelijk, of ik kijk series en game tegelijk.
Nu is er niks op TV, dus moet ik op TV gamen. Zo gaan die dingen. Als de tour zo begint, kan ik overschakelen op PC-gamen
Zijn die uit de oven lekker?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Neem dan die van Kwekkeboom man. Ik heb de bitterballen en de kaashapjes geprobeerd, lekker hoor.
[ afbeelding ]
Oh op die fiets. Ik heb naast mijn pc een tv/monitor staan dus ik kan tv kijken en WoW'en tegelijkertijd als ik wil. Als ik op mijn tv wil gamen pak ik een van de vele Nintendo's die ik heb staanquote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De ander heeft mijn zus toen de controller van der vent kapot ging
[..]
Ik doe aan multitasken. Of ik kijk TV en game tegelijk, of ik kijk series en game tegelijk.
Nu is er niks op TV, dus moet ik op TV gamen. Zo gaan die dingen. Als de tour zo begint, kan ik overschakelen op PC-gamen
Ik vond ze wel lekker ja. Misschien ietwat droog maar dat is natuurlijk omdat er geen vet bijkomt zoals in de frituurpan.quote:
En ik pak dan dus de playstation. Waar mijn controller kapot van is.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh op die fiets. Ik heb naast mijn pc een tv/monitor staan dus ik kan tv kijken en WoW'en tegelijkertijd als ik wil. Als ik op mijn tv wil gamen pak ik een van de vele Nintendo's die ik heb staan
Die wil ik ook wel eens proberen, ik eet echt zelden bitterballen omdat ik geen zin heb in een frituurpanquote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Neem dan die van Kwekkeboom man. Ik heb de bitterballen en de kaashapjes geprobeerd, lekker hoor.
[ afbeelding ]
Ik heb op de NES Battle of Olympus, zal wel heel iets anders zijn, maar die is moeilijk joh! Daarvan zou je wel met je controller gaan smijten.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:56 schreef timmmmm het volgende:
En daarvoor heb ik dit al geinstalleerd
[ afbeelding ]
Dat zijn games die ouder zijn dan ik Cnor, daar kan ik allemaal niet aan beginnenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb op de NES Battle of Olympus, zal wel heel iets anders zijn, maar die is moeilijk joh! Daarvan zou je wel met je controller gaan smijten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |