quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:00 schreef ChatGirl het volgende:
Wie heeft er met z'n tengels aan de banner gezeten?
Die was duizend topics al zo.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:00 schreef ChatGirl het volgende:
Ik lees de OP nooit, maar nu viel het me op.quote:
Hakenkruis draait andere richting opquote:
Dat snappen die mensen toch niet?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:07 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Hakenkruis draait andere richting op
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:07 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Hakenkruis draait andere richting op
Eigenlijk is een panda een beetje een mislukking in de evolutiequote:
Klopt. De gemiddelde bioloog zou daarom ook zeggen dat het beest gedoemd is om uit te sterven.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eigenlijk is een panda een beetje een mislukking in de evolutie
Geen vlees eten, maar daardoor megaveel bamboe moeten eten omdat je een inefficiënte vertering hebben van hun voedsel....
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eigenlijk is een panda een beetje een mislukking in de evolutie
Geen vlees eten, maar daardoor megaveel bamboe moeten eten omdat je een inefficiënte vertering hebben van hun voedsel....
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt. De gemiddelde bioloog zou daarom ook zeggen dat het beest gedoemd is om uit te sterven.
Gelukkig heb je nog Chinezen die ze graag houden als huisdieren..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
lekker faxen heel de dag echt genot
He, heb jij je inkt al binnen?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gelukkig heb je nog Chinezen die ze graag houden als huisdieren..
Ja en posters worden dit weekend geprint en opgehangen. Meestal wordt op vrijdag de posters verwijdert dus eerder ophangen heeft geen zin.quote:
reclame posters van jouw naai business?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja en posters worden dit weekend geprint en opgehangen. Meestal wordt op vrijdag de posters verwijdert dus eerder ophangen heeft geen zin.
Uhuhquote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
reclame posters van jouw naai business?
Je mist de whatsapp groepquote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
reclame posters van jouw naai business?
Ik heb Koen en Sandra vervangen door DePlint. Daarna ging het van kwaad tot erger.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:00 schreef ChatGirl het volgende:
post ze hier danquote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:00 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Je mist de whatsapp groep
Ik had zoveel mooie concepten![]()
Staat de naam van Muis op. Ga ik dus niet doenquote:
oooh das waar natuurlijkquote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:03 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Staat de naam van Muis op. Ga ik dus niet doen
Verdommequote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
oooh das waar natuurlijk
dan maar even een top liedje
Kom dan ook gewoon de whatsapp groepquote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
oooh das waar natuurlijk
dan maar even een top liedje
Neejohhhhquote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kom dan ook gewoon de whatsapp groep
gaylordquote:
Worden daar ook alle faxen gemeld?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kom dan ook gewoon de whatsapp groep
Ik heb vernomen dat er daar zelfs unreeted fotoos worden gedeeldquote:
Ik krijg de letter K maar niet netjes gelegdquote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat er daar zelfs unreeted fotoos worden gedeeld![]()
![]()
![]()
De groep die erg rustig is, behalve als ik moet werken. En mij rot schrik als ik meer dan 100 berichten op WhatsApp heb...quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:00 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Je mist de whatsapp groep
Ik had zoveel mooie concepten![]()
Hoi mopjen <3 <3 <3quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:15 schreef minthy het volgende:
[..]
De groep die erg rustig is, behalve als ik moet werken. En mij rot schrik als ik meer dan 100 berichten op WhatsApp heb...
Ik heb net via WhatsApp kusjens en groetjens aan jou gedaan. Lobiquote:
Dan ben ik meestal net vrij van werkquote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Er zit ook een hoogtepunt als ik net in bed lig en wil gaan slapen...
Herkenbaar. Maar soms moet je wat opgeven voor het grotere geheel.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Multi-tasken. Tegelijkertijd een boek lezen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Herkenbaar. Maar soms moet je wat opgeven voor het grotere geheel.
dankje, lief berichtje <3quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb net via WhatsApp kusjens en groetjens aan jou gedaan. Lobi
Ik ben inderdaad best een lief berichtjequote:
Ik heb ook vaak een hoogtepunt net voor ik ga slapenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Verdomme mint, lastig he de Nederlandse taalquote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad best een lief berichtje![]()
Sorry voor de offtopic.
Sorry, daar meen ik niks van.
ik fap altijd tegelijkertijdquote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Multi-tasken. Tegelijkertijd een boek lezen.
qftquote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:26 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik heb ook vaak een hoogtepunt net voor ik ga slapen
Mhihihghiiquote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Verdomme mint, lastig he de Nederlandse taal
Lees verdulle eens iets beter
Ik noem je niet lief berichtje![]()
069666quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Mhihihghii![]()
Zeg schatje, wat is je nummer?
FTFYquote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:29 schreef wolfrolf het volgende:
Man drogeert vriendin om te gamen
Mannen
[ afbeelding ]
Eend voegt je vanavond even dichtquote:
quote:
FREEDOM!quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:33 schreef EdvandeBerg het volgende:
Dat nieuwe nummer van Pharrell he?
Ik kan er niks mee.
Ik vind 'm wel leuk.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:33 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik kan er niks mee.
Ik heb me zitten bescheuren van het lachen om dat rare sampletje van die kreunende vrouwquote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:33 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik kan er niks mee.
Freedom is just another word for missing someone...quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
FREEDOM!
Schreeuwt hij door je speakers.
ik vind het ook niet verkeerdquote:
Morgenavond. Ik mag eerst nog werken morgen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eend voegt je vanavond even dicht
Bah bah bah.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Morgenavond. Ik mag eerst nog werken morgen.
Niemand die mij belt of privé een chat aangaat. Blijft alleen beperkt tot die groep. Fijn ook, druk zatquote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:32 schreef wolfrolf het volgende:
Ja anders belt gelijk iedereen me
gaa eens weg
Nou...bomen... Een kooi met klimop en een paar scheefgetrokken berkenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Er bestaat een kerk die gemaakt is van levende bomen
Daar wil ik ooit trouwen...
Staat wel in Nieuw-Zeeland, maar dat is maar een detail...
Boeien.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:54 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nou...bomen... Een kooi met klimop en een paar scheefgetrokken berken
[ afbeelding ]
Ga eerst eens iemand zoeken waarmee je zou willen trouwen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Boeien.
Ik wil trouwen in een bos en in de kerk dus dit is 2 vliegen in 1 klap.
Eerst bruiloft plannen dan bruidegom zoeken. Prioriteiten stellen heet dat.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ga eerst eens iemand zoeken waarmee je zou willen trouwen.
First things first!
quote:
Viva, nu voel ik me oud. Dat keek ik vroeger altijd als ik thuis kwam van schoolquote:
bronson is na deze post fronsonquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Toen zeiden CG, SC en Muis in koor: U2
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:53 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Tof, ik ook. Volgens mij is mijn faxapparaat kaduuk, blijf bezigquote:
De mijne laat vandaag ook wat strepen achterquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof, ik ook. Volgens mij is mijn faxapparaat kaduuk, blijf bezig
Heb ik ook altijdquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Zingt ondertussen op deze melodie: I was made for loving you baby.
Je moet je inktpatroon even reinigenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
De mijne laat vandaag ook wat strepen achter
Daar hoef je je niet voor te schamen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:24 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind Frank z'n middagshow niet leuk![]()
Ik heb het een goede kans gegeven maar betrap me er steeds meer op dat ik m'n eigen muziek in de auto aanzet als zijn programma is
Qua muziek vind ik het wel ok, maar al die items boeien me echt totaal niet. Ik schakel ook steeds vaker naar m'n eigen muziek rond vieren.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:24 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb het een goede kans gegeven maar betrap me er steeds meer op dat ik m'n eigen muziek in de auto aanzet als zijn programma is
Ja ik schaam me ervoorquote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:28 schreef Bronson het volgende:
[..]
Daar hoef je je niet voor te schamen.
Ik vind zijn muziekkeuzes juist wel verrassend, maar zijn items vind ik niet zo boeiend.
Het is allemaal 1 pot nat. Gewoon itempjes met luisteraars, en af en toe afgewisseld met een bner.
Ik word daar niet heel warm van.
Inderdaad. Met zijn saaie zaaddodende stemquote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:24 schreef SilentChaos het volgende:
Jij vindt alles leukquote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:22 schreef minthy het volgende:
Net een poos in de auto gereden, ik vind Frank leuk!
Pas je op dat je het niet te warm krijgt, zo met dat stoken...quote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:22 schreef minthy het volgende:
Net een poos in de auto gereden, ik vind Frank leuk!
eend met zijn winterpeen(d)quote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jij vindt alles leuk
Waarvan eend terecht uiteraard
Wat is die OP kut geschrevenquote:
Tjsa, daar heb je eigenlijk wel gelijk inquote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Pas je op dat je het niet te warm krijgt, zo met dat stoken...
Ik sluit me aan bij Toto69.quote:
Als dat jong daar heeft gepost dan sluit ik mij mee aan. Omdat totoquote:
oh het is een bekende usert?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Als dat jong daar heeft gepost dan sluit ik mij mee aan. Omdat toto![]()
Voor mij wél, geen idee of hij een befaamd Fok!er is.quote:
Zo gaat het aftellen wel heen snel...quote:
2.5 zit tussen 2 en 3 in.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:13 schreef Pino112 het volgende:
Alle 3FM-DJ's zijn weer bij NSJ zo te lezen. Net als die van Radio 2 overigens.
#onzecenten #fuseren #radio2.5
ze hebben laatst een datum geroepen geloof ik..... staat me iets van bij dat dat volgend weekend is, maar hoe ik daarbij kom.....een holymoly van 2 of 3 weken geleden denk ik.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:01 schreef Evertjan het volgende:
Gaan Giel en Gerard ook nog 1 keer een freaknacht doen?
Klopt, in de nacht van 17 op 18 juli, volgens mij tussen 1 en 3.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze hebben laatst een datum geroepen geloof ik..... staat me iets van bij dat dat volgend weekend is, maar hoe ik daarbij kom.....een holymoly van 2 of 3 weken geleden denk ik.
Vroegah, toen ik nog student was, ging ik op donderdagavond stappen, kwam ik 'à ochtends terug, zat m'n pa te ontbijten, ontbeet ik mee, ging hij naar z'n werk en ik naar bedquote:Op zaterdag 11 juli 2015 09:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Het was kwart over 5 vanochtend
Niet veel later ging ik naar mijn werk.
Huisgenoot had vrienden over, zij liepen dronken over de gang
Niets mis met stappen tot dat je erbij neer valt en dan laat thuis komen. Maar ze maakten met zijn 4en nog meer lawaai dan een kleuterklas.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 10:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vroegah, toen ik nog student was, ging ik op donderdagavond stappen, kwam ik 'à ochtends terug, zat m'n pa te ontbijten, ontbeet ik mee, ging hij naar z'n werk en ik naar bed
ik luister nooit meer naar Paul. Frank gaat wel aan, mag die gast wel. Maar luister al wat langer naar hem. Je moet hem samen mrt Hoogendoorn en Fred een programma laten maken. Hylarisch en steengoede muziekquote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Frank is geen luistercijferkanon, maar hij heeft wel leuke muziekkeuzes.
Als je de hele dag radio luistert ben je het op een gegeven moment zat en dat is dus vaak bij Frank. Jammer maar helaas.
Je wordt gewoon oudquote:Op zaterdag 11 juli 2015 10:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niets mis met stappen tot dat je erbij neer valt en dan laat thuis komen. Maar ze maakten met zijn 4en nog meer lawaai dan een kleuterklas.
Nee hoor, toen ik jonger was had ik hier ook al last van. Ik ben gewoon een zeur. Of ik tref gewoon steeds huisgenoten die geen rekenschap houden met andere mensen.quote:
goed bezig muis!quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Er komt vanavond een jongen langs voor een naaiklusje
schuift t veel?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Er komt vanavond een jongen langs voor een naaiklusje
simpel vlug klusje?quote:
en de broek werd hipper en hipperquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben ook toch veel te eerlijk.
Ik moest een spijkerbroek maken die tot bijna op de draad was versleten. Ik heb maar eerlijk gezegd dat het de moeite niet waard was, dat de broek zo weer uitscheurde.
Jij houdt van scheuren rond het deel van je kont dat altijd tegen het zadel schuurt?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en de broek werd hipper en hipper
ik niet, ik loop nooit in spijkerbroeken en al helemaal niet in broeken met scheurenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij houdt van scheuren rond het deel van je kont dat altijd tegen het zadel schuurt?
Ik heb er 2 precies hetzelfde. Owja en een tuinbroek. De laatste heeft al maanden een stukje naad open die ik eigenlijk moet maken.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik niet, ik loop nooit in spijkerbroeken en al helemaal niet in broeken met scheuren
ik kreeg een hard latjequote:
Eenden dragen doorgaans ook geen broekenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik niet, ik loop nooit in spijkerbroeken en al helemaal niet in broeken met scheuren
Verwarrend. Wie is nou de good guy en wie is de bad guy?quote:
allebei good guy met een groot misverstandquote:Op zondag 12 juli 2015 13:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Verwarrend. Wie is nou de good guy en wie is de bad guy?
En Superman heeft superkrachten en Batman heeft alleen maar geld om snufjes te kopen.
En ik dacht dat ze allebei goed waren.
Dat klopt. Het was even wennen op verjaardagen en bruiloften.quote:Op zondag 12 juli 2015 13:05 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Eenden dragen doorgaans ook geen broeken
[ afbeelding ]
Een bruine trui?quote:Op zondag 12 juli 2015 14:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had ineens inspiratie om een trui te naaien. Vraag mij niet waarom, zal hopelijk nog maanden duren voordat ik hem aan kan doen.
quote:
Reageert hij als je "Jimmy" roept?quote:Op maandag 13 juli 2015 09:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Er ligt een onbekend persoon te slapen op de bank in de keuken...
Dan heeft hij wel belachelijke vrouwelijke schoenen aan.quote:Op maandag 13 juli 2015 09:02 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Reageert hij als je "Jimmy" roept?
Is het Jett Rebel?quote:Op maandag 13 juli 2015 09:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan heeft hij wel belachelijke vrouwelijke schoenen aan.
Heb je ook mannelijke huisgenoten?quote:Op maandag 13 juli 2015 09:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan heeft hij wel belachelijke vrouwelijke schoenen aan.
Jups maar ze hebben allemaal een vriendin. Dus ik snap het niet helemaal.quote:Op maandag 13 juli 2015 09:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heb je ook mannelijke huisgenoten?
Anders is z'n versierpoging goed mislukt als zij op de bank slaapthet kan nog 1 gradatie erger: hij op de bank, zij in zijn bed
Reageert "ze" als je Ronald roept?quote:Op maandag 13 juli 2015 09:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Owja en ze ligt erbij als of het een last-minute idee was om te blijven slapen...
Auw. Tevens pic van je trui.quote:Op maandag 13 juli 2015 10:18 schreef ChatGirl het volgende:
Lekker dan, is er een bespreking op kantoor, kom ik aanzetten in m'n dinosaurus-trui![]()
Ik app 'm wel evenquote:
Een klassieker in z'n soort.quote:
twitter:NPORadio2 twitterde op maandag 13-07-2015 om 10:47:04Nieuws! Vanaf september is @Robstenders ook op de vrijdagavond van #NPORadio2 te horen met One Night Stenders: http://t.co/rXozIHwTHw reageer retweet
quote:Op maandag 13 juli 2015 10:48 schreef Pino112 het volgende:
twitter:NPORadio2 twitterde op maandag 13-07-2015 om 10:47:04Nieuws! Vanaf september is @Robstenders ook op de vrijdagavond van #NPORadio2 te horen met One Night Stenders: http://t.co/rXozIHwTHw reageer retweet
Goede zaak. Beetje laat, dat wel.quote:Op maandag 13 juli 2015 10:48 schreef Pino112 het volgende:
topshowquote:Op maandag 13 juli 2015 10:48 schreef Pino112 het volgende:
Daar voel ik me nog te jong voorquote:Op maandag 13 juli 2015 10:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Binnenkort allemaal over na Radio 2?
Radio 5 schijnt ook erg goed te zijnquote:Op maandag 13 juli 2015 10:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Daar voel ik me nog te jong voorEn 3FM staat ook steeds vaker uit. Alleen heb ik nog geen goed alternatief gevonden.
Nee 538quote:Op maandag 13 juli 2015 10:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Nah.quote:Op maandag 13 juli 2015 10:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Radio 5 schijnt ook erg goed te zijn
Haagse Hopjes?quote:Op maandag 13 juli 2015 10:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een nieuwe verslaving. Hopjes
Laatst in een reclame op tv kreeg hij telefoon dat het weer terug was.quote:Op maandag 13 juli 2015 11:01 schreef Pandaplint het volgende:
"IK HEB KANKER OVERWONNEN!"
Man man man wat een kutreclame![]()
Je had gewoon geluk.
Die zijn viesquote:Op maandag 13 juli 2015 10:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een nieuwe verslaving. Hopjes
Wel waar, kutoldbiequote:
quote:
Al die comic filmsquote:
Ach man praat geen kolder.quote:
Scifi/Fantasyquote:Op maandag 13 juli 2015 11:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Leuke films om naar te kijken:
- Actiefilms met zoveel explosieven en geweren dat hij bijna komisch is.
- Knappe man met geweer
- Spionnen films
- Superhelden films
- Romantische kostuumdrama's.
Heb je Spy al gezien? Die is leukquote:Op maandag 13 juli 2015 11:20 schreef ieniminimuis het volgende:
- Knappe man met geweer
- Spionnen films
- Superhelden films
- Films met Leonardo DiCaprioquote:Op maandag 13 juli 2015 11:20 schreef ieniminimuis het volgende:
- Knappe man met geweer
- Spionnen films
- Superhelden films
Nee, maar die draait nog in de bios of niet? Ja dan duurt het nog wel even voordat ik hem kan zien...quote:
Weinig van gezien gisterquote:
D.J.A.N.G.Oquote:Op maandag 13 juli 2015 11:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
- Films met Leonardo DiCaprio
- Films van Quentin Tarantino
- Films met Samuel L. Jackson
Hoefde van mij ook niet. Ik was druk bezig met andere dingen zoals naaien.quote:
Films met Liam Neesonquote:Op maandag 13 juli 2015 11:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
- Films met Leonardo DiCaprio
- Films van Quentin Tarantino
- Films met Samuel L. Jackson
Ik geef het woord wederom aan Bronson.quote:Op maandag 13 juli 2015 11:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoefde van mij ook niet. Ik was druk bezig met andere dingen zoals naaien.
Hangen de posters al?quote:Op maandag 13 juli 2015 11:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoefde van mij ook niet. Ik was druk bezig met andere dingen zoals naaien.
Hier op kantoor al paar weken 538 en dat bevalt verbazingswekkend beter dan ik had gedacht. geen overdreven gehype van bandjes. En ja, er worden ook wat concertkaartjes weggegeven, maar da's minder aanwezig dan op 3FM. En in het ochtendprogramma zit veel meer snelheid.quote:Op maandag 13 juli 2015 10:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Daar voel ik me nog te jong voorEn 3FM staat ook steeds vaker uit. Alleen heb ik nog geen goed alternatief gevonden.
ZOMER OP JE RADIOOOOWWWWWWquote:Op maandag 13 juli 2015 11:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier op kantoor al paar weken 538 en dat bevalt verbazingswekkend beter dan ik had gedacht. geen overdreven gehype van bandjes. En ja, er worden ook wat concertkaartjes weggegeven, maar da's minder aanwezig dan op 3FM. En in het ochtendprogramma zit veel meer snelheid.
Zal wel even kijken maar ik ga nu even de deur uitquote:
Je hebt nog geen hoofdpijn van alle EDM plaatjes?quote:Op maandag 13 juli 2015 11:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier op kantoor al paar weken 538 en dat bevalt verbazingswekkend beter dan ik had gedacht. geen overdreven gehype van bandjes. En ja, er worden ook wat concertkaartjes weggegeven, maar da's minder aanwezig dan op 3FM. En in het ochtendprogramma zit veel meer snelheid.
Je bent een lieverdquote:Op maandag 13 juli 2015 11:29 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Zal wel even kijken maar ik ga nu even de deur uit
EDM?quote:Op maandag 13 juli 2015 11:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hebt nog geen hoofdpijn van alle EDM plaatjes?
Ochtendshows luister ik nooit, dus dat maakt me verder niks uit.quote:Op maandag 13 juli 2015 11:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
TREKHAKEN.NL !!!!11quote:Op maandag 13 juli 2015 11:33 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ochtendshows luister ik nooit, dus dat maakt me verder niks uit.
Maar die reclame elk half uur, is dat niet strontvervelend?
Zit je 1 vastgeplakt?quote:Op maandag 13 juli 2015 11:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
TREKHAKEN.NL !!!!11
123GOLD.NL !!!!!!!!!!!!!!111111
BOUWBAKKIE.NL !!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111111111
With Lovequote:
Ben ik al.quote:Op maandag 13 juli 2015 10:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar Pino jij bent ook gewoon een volwassen man in een goddelijk jong lichaam. Jij bent veel beter dan wij ooit zullen zijn.quote:
Hey!quote:
LIF / Haar kort knippen, partner steunt nietquote:Op maandag 13 juli 2015 11:44 schreef SilentChaos het volgende:
http://www.esquire.nl/Vro(...)t-kort-pittig-kapsel
Verdomme
quote:Op maandag 13 juli 2015 11:44 schreef SilentChaos het volgende:
Verdomme
Het afvoerputje van de Nederlandse samenlevingquote:Op maandag 13 juli 2015 11:44 schreef SilentChaos het volgende:
Verdomme
Een quote, omdat Dago een god isquote:Op maandag 13 juli 2015 11:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
LIF / Haar kort knippen, partner steunt niet
quote:Op maandag 13 juli 2015 10:37 schreef Dagoduck het volgende:
Het weinige bijval dat TS krijgt is volledig terecht.
HEY HEY HEY, een quote-alert.quote:Op maandag 13 juli 2015 11:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Een quote, omdat Dago een god is
[..]
Mijn eerste gedachte is verdomme wat een lap txtquote:Op maandag 13 juli 2015 11:51 schreef ChatGirl het volgende:
SEX / Fetish: Geld afstaan aan leuke /shopperige meiden en dames
Ik luisterde toevallig vannacht nog 3FM.quote:Op maandag 13 juli 2015 11:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hallo duckie
wat toevallig dat jij hier ineens post
Niet waar!quote:Op maandag 13 juli 2015 11:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik luisterde toevallig vanacht nog 3FM.
Kom ik nou nooit tegen.quote:Op maandag 13 juli 2015 11:51 schreef ChatGirl het volgende:
SEX / Fetish: Geld afstaan aan leuke /shopperige meiden en dames
Je moet er wat voor over hebben woflje..quote:Op maandag 13 juli 2015 11:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte is verdomme wat een lap txt
Heb je een samenvatting?quote:Op maandag 13 juli 2015 11:56 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben woflje..
Waarom verander je vannacht in vanacht in mijn quotequote:Op maandag 13 juli 2015 11:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Niet waar!
En hebben ze nog een goeie plaat gedraaid (een goeie WAV file bedoel ik HAHAHA)
Bedanktquote:Op maandag 13 juli 2015 11:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waarom verander je vannacht in vanacht in mijn quote![]()
Excuses, het was inderdaad gisternacht en niet vannacht.
(Haha, leuken grapjen.)
quote:
quote:Ik zal proberen het relatief kort samen te vatten:
Ik kick er namelijk op als ik door een dame (meisje of vrouw) financieel wordt gebruikt (en dit buiten een relatie om, want in een relatie is gelijkwaardigheid wel belangrijk voor mij).
Het gaat er in de meeste gevallen om dat ik het opwindend vind als zij mijn geld opshopt en daar hartelijk om kan lachen en ik dus zelf krap moet leven ten gunste van haar. Verder zoek ik niks bij haar, sterker ik vind het juist extra opwindend dat ze me alleen daarvoor nodig heeft (en bij wijze van spreken andere jongens/mannen voor haar op andere manieren te bevredigen).
Het was wel vannacht:quote:Op maandag 13 juli 2015 11:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Bedankt
en ik heb niks veranderd, jij liegt
dus je hebt alleen maar kutmuziek gehoord ofwa
Genottelijke muziekquote:Op maandag 13 juli 2015 12:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het was wel vannacht:
Deze heb ik gehoord: 13-07-2015 02:30 Ray Parker Jr Ghostbusters
En toen ging die dj ene Con bellen en die nam op met "met Con" en toen draaide hij deze:
13-07-2015 02:35 Madcon Ft. Ray Dalton Don't Worry
Maar toen heb ik de radio uitgezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |