Vraag de kapper om een fatsoenlijke coupequote:Op maandag 13 juli 2015 10:28 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Ik doe het dus altijd in een doodsaaie staart en nu ben ik het beu. Ik ben niet zo super vrouwelijk dat ik inspiratie of überhaupt kennis heb om het anders te doen.
Dit, een goede kapper kan je een prima middenweg aanmeten. ... daarnaast kan ik me prima vinden in je "partner"quote:Op maandag 13 juli 2015 10:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Vraag de kapper om een fatsoenlijke coupe
quote:
Wat is dit voor onzin?quote:Op maandag 13 juli 2015 10:39 schreef Zolderkamer het volgende:
En dan als compromis laat TS over een maandje of wat haar schaamhaar groeien...
Korte kapsels.. het begin van het einde...
Volgens mij zit TS er meer mee dat hij haar niet meer aantrekkelijk vindt dan dat hij er mee zitquote:Op maandag 13 juli 2015 10:43 schreef Etsu het volgende:
Neem je vriend mee naar de kapper, halfuurtje van te voren en ga samen in de boekjes kijken wat jullie allebei mooi vinden en probeer eruit te komen.
Anders heeft hij pech, want het is jouw haar. Jij moet ook ermee dealen als hij ineens kaal wil zijn.
Eindelijk een verstandig antwoord. Dit bedoel ik. Hij wilde een paar jaar terug een tattoo, was ik het ook niet mee eens, maarja.. Hij heeft het wel gedaan. Dat lijkt me hetzelfde?quote:Op maandag 13 juli 2015 10:43 schreef Etsu het volgende:
Neem je vriend mee naar de kapper, halfuurtje van te voren en ga samen in de boekjes kijken wat jullie allebei mooi vinden en probeer eruit te komen.
Anders heeft hij pech, want het is jouw haar. Jij moet ook ermee dealen als hij ineens kaal wil zijn.
Of wordt:-)quote:Op maandag 13 juli 2015 10:43 schreef Etsu het volgende:
Dan vind ik niet dat hij mag zeiken, een tattoo is nog erger dan je haar korter knippen.quote:Op maandag 13 juli 2015 10:45 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Eindelijk een verstandig antwoord. Dit bedoel ik. Hij wilde een paar jaar terug een tattoo, was ik het ook niet mee eens, maarja.. Hij heeft het wel gedaan. Dat lijkt me hetzelfde?
Echter, mannen hebben blijkbaar meer rechten dan een vrouw.
Jij mag het niet uitmaken om die tattoo en hij wel om een kort pittig kapsel..?quote:Op maandag 13 juli 2015 10:45 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Eindelijk een verstandig antwoord. Dit bedoel ik. Hij wilde een paar jaar terug een tattoo, was ik het ook niet mee eens, maarja.. Hij heeft het wel gedaan. Dat lijkt me hetzelfde?
In elk geval 1 teken van wijsheidquote:Op maandag 13 juli 2015 10:45 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Jij had toen het recht om de relatie te breken, aangezien hij iets deed wat jij niet wilde.quote:Op maandag 13 juli 2015 10:45 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Ik begrijp en steun je vriend volledig.quote:Op maandag 13 juli 2015 10:36 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Het betreffende kapsel:
http://postimg.org/image/z9c0kwen1/
quote:Op maandag 13 juli 2015 10:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik begrijp en steun je vriend volledig.
Doe dan op z'n minst tot en met de schouders.
Het groeit echt als kool.. :p Ik ben wel klein though, 1.63m.quote:Op maandag 13 juli 2015 10:52 schreef Polenbatser het volgende:
Jouw haar groeit in 2 jaar van kort tot bijna op je kont?Je bent 1,40m?
Meest onzinnige reactie in dit soort topics. Hij kijkt er de hele dag tegen aan en loopt ernaast.quote:Op maandag 13 juli 2015 10:57 schreef Aijmee het volgende:
Wat denk je van gewoon doen wat je zelf wil? Hij loopt er niet mee rond.
Ahhh kijk, ik heb ook snelgroeiend haar, maar tot op m'n kont krijg ik niet voor elkaar, dat duurt nog een jaartje extra, maar ik ben ook wat langer dan jij.quote:Op maandag 13 juli 2015 10:58 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Het groeit echt als kool.. :p Ik ben wel klein though, 1.63m.
Precies.quote:Op maandag 13 juli 2015 11:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Echt lang haar is voor de meeste mannen geen vereiste, maar het lijkt me een kleine moeite om je vriend een plezier te doen door rekening te houden.
Neem een maand een goede schouderlange coupe en bespreek het dan nog eens. Kan me voorstellen dat je zelf met schouderlang ook blijer bent dan met tot de kont.
En dus? Zij is de persoon die met het kapsel loopt. Het is haar kapsel, haar uiterlijk. Het kan niet zo zijn dat als je graag een ander kapsel wil, je het niet doet omdat je vriend het lelijk vindt. Althans: dat ga ik nevernooit doen. Ik neem aan dat hij op meer is gevallen dan een kapsel en dat je niet vele malen onaantrekkelijker wordt met een korter kapsel. Jouw afspraak met je vriendin wat je wil, ik ga m'n toekomstige partner niet beperken in wat hij wil. En dat verwacht ik ook niet van hem.quote:Op maandag 13 juli 2015 11:01 schreef JDx het volgende:
[..]
Meest onzinnige reactie in dit soort topics. Hij kijkt er de hele dag tegen aan en loopt ernaast.
Ik scheer m'n hoofd het liefst bijna kaal, want dan hoef ik het weer bijna 2 maanden niet te onderhouden, maar ik doe dat niet, want m'n vriendin vind het té kort niet mooi. Dus dan maar iets vaker met de tondeuse op iets meer mm's.
Van kort pittig naar tot op je kont in 2 jaar kan helemaal niet. Bullshittopic dus.quote:Op maandag 13 juli 2015 10:28 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Nu heb ik afgelopen twee jaar mijn haren laten groeien en dat is best hard gegaan. Het hangt nu net niet tot mijn kont,
Korter kapsel niet, kort kapsel mogelijk wel.quote:Op maandag 13 juli 2015 11:09 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij op meer is gevallen dan een kapsel en dat je niet vele malen onaantrekkelijker wordt met een korter kapsel.
Moet iedereen ook zelf weten.quote:Op maandag 13 juli 2015 11:09 schreef Aijmee het volgende:
[..]
En dus? Zij is de persoon die met het kapsel loopt. Het is haar kapsel, haar uiterlijk. Het kan niet zo zijn dat als je graag een ander kapsel wil, je het niet doet omdat je vriend het lelijk vindt. Althans: dat ga ik nevernooit doen. Ik neem aan dat hij op meer is gevallen dan een kapsel en dat je niet vele malen onaantrekkelijker wordt met een korter kapsel. Jouw afspraak met je vriendin wat je wil, ik ga m'n toekomstige partner niet beperken in wat hij wil. En dat verwacht ik ook niet van hem.
Met een beetje mazzel ben je dan net bij je bh aangeland.quote:Op maandag 13 juli 2015 11:11 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Van kort pittig naar tot op je kont in 2 jaar kan helemaal niet. Bullshittopic dus.
Dit is toch wel een mooie middenweg, no?quote:Op maandag 13 juli 2015 11:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Echt lang haar is voor de meeste mannen geen vereiste, maar het lijkt me een kleine moeite om je vriend een plezier te doen door rekening te houden.
Neem een maand een goede schouderlange coupe en bespreek het dan nog eens. Kan me voorstellen dat je zelf met schouderlang ook blijer bent dan met tot de kont.
Je hoeft het niet te geloven, maar het is wel zo.quote:Op maandag 13 juli 2015 11:11 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Van kort pittig naar tot op je kont in 2 jaar kan helemaal niet. Bullshittopic dus.
Klopt. Toen heeft hij alleen soms gezegd dat ik het eens moet laten groeien, omdat hij dacht dat dat ook leuk zou zijn. Dus dat heb ik een keer geprobeerd.quote:Op maandag 13 juli 2015 11:12 schreef Polenbatser het volgende:
Maar de relatie van TS is toch ook ontstaan in de tijd waarin ze kort haar had? Heeft haar vriend toen vaak aangegeven dat hij haar liever met langer haar ziet of niet? Want ik zou het ook best raar vinden als er toen niks over gezegd werd en het nu opeens een probleem is.
Je denkt dat je vriend homo/bi is?quote:Op maandag 13 juli 2015 10:36 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Het betreffende kapsel:
http://postimg.org/image/z9c0kwen1/
Maarreh, wat ga je doen?quote:Op maandag 13 juli 2015 11:17 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Klopt. Toen heeft hij alleen soms gezegd dat ik het eens moet laten groeien, omdat hij dacht dat dat ook leuk zou zijn. Dus dat heb ik een keer geprobeerd.
Nee. Je overdrijft of je liegt. Kies maar. Of je bent geen mens, dat kan ook nog.quote:Op maandag 13 juli 2015 11:17 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te geloven, maar het is wel zo.
Haha, nou.. Ik maak geen grapje kan ik je vertellen. Ik krijg van iedereen de opmerking "wow, wat groeit jouw haar snel!"quote:Op maandag 13 juli 2015 11:23 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Nee. Je overdrijft of je liegt. Kies maar. Of je bent geen mens, dat kan ook nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |