Vraag de kapper om een fatsoenlijke coupequote:Op maandag 13 juli 2015 10:28 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Ik doe het dus altijd in een doodsaaie staart en nu ben ik het beu. Ik ben niet zo super vrouwelijk dat ik inspiratie of überhaupt kennis heb om het anders te doen.
Dit, een goede kapper kan je een prima middenweg aanmeten. ... daarnaast kan ik me prima vinden in je "partner"quote:Op maandag 13 juli 2015 10:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Vraag de kapper om een fatsoenlijke coupe
quote:
Wat is dit voor onzin?quote:Op maandag 13 juli 2015 10:39 schreef Zolderkamer het volgende:
En dan als compromis laat TS over een maandje of wat haar schaamhaar groeien...
Korte kapsels.. het begin van het einde...
Volgens mij zit TS er meer mee dat hij haar niet meer aantrekkelijk vindt dan dat hij er mee zitquote:Op maandag 13 juli 2015 10:43 schreef Etsu het volgende:
Neem je vriend mee naar de kapper, halfuurtje van te voren en ga samen in de boekjes kijken wat jullie allebei mooi vinden en probeer eruit te komen.
Anders heeft hij pech, want het is jouw haar. Jij moet ook ermee dealen als hij ineens kaal wil zijn.
Eindelijk een verstandig antwoord. Dit bedoel ik. Hij wilde een paar jaar terug een tattoo, was ik het ook niet mee eens, maarja.. Hij heeft het wel gedaan. Dat lijkt me hetzelfde?quote:Op maandag 13 juli 2015 10:43 schreef Etsu het volgende:
Neem je vriend mee naar de kapper, halfuurtje van te voren en ga samen in de boekjes kijken wat jullie allebei mooi vinden en probeer eruit te komen.
Anders heeft hij pech, want het is jouw haar. Jij moet ook ermee dealen als hij ineens kaal wil zijn.
Of wordt:-)quote:Op maandag 13 juli 2015 10:43 schreef Etsu het volgende:
Dan vind ik niet dat hij mag zeiken, een tattoo is nog erger dan je haar korter knippen.quote:Op maandag 13 juli 2015 10:45 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Eindelijk een verstandig antwoord. Dit bedoel ik. Hij wilde een paar jaar terug een tattoo, was ik het ook niet mee eens, maarja.. Hij heeft het wel gedaan. Dat lijkt me hetzelfde?
Echter, mannen hebben blijkbaar meer rechten dan een vrouw.
Jij mag het niet uitmaken om die tattoo en hij wel om een kort pittig kapsel..?quote:Op maandag 13 juli 2015 10:45 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Eindelijk een verstandig antwoord. Dit bedoel ik. Hij wilde een paar jaar terug een tattoo, was ik het ook niet mee eens, maarja.. Hij heeft het wel gedaan. Dat lijkt me hetzelfde?
In elk geval 1 teken van wijsheidquote:Op maandag 13 juli 2015 10:45 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |