Vraag de kapper om een fatsoenlijke coupequote:Op maandag 13 juli 2015 10:28 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Ik doe het dus altijd in een doodsaaie staart en nu ben ik het beu. Ik ben niet zo super vrouwelijk dat ik inspiratie of überhaupt kennis heb om het anders te doen.
Dit, een goede kapper kan je een prima middenweg aanmeten. ... daarnaast kan ik me prima vinden in je "partner"quote:Op maandag 13 juli 2015 10:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Vraag de kapper om een fatsoenlijke coupe
quote:
Wat is dit voor onzin?quote:Op maandag 13 juli 2015 10:39 schreef Zolderkamer het volgende:
En dan als compromis laat TS over een maandje of wat haar schaamhaar groeien...
Korte kapsels.. het begin van het einde...
Volgens mij zit TS er meer mee dat hij haar niet meer aantrekkelijk vindt dan dat hij er mee zitquote:Op maandag 13 juli 2015 10:43 schreef Etsu het volgende:
Neem je vriend mee naar de kapper, halfuurtje van te voren en ga samen in de boekjes kijken wat jullie allebei mooi vinden en probeer eruit te komen.
Anders heeft hij pech, want het is jouw haar. Jij moet ook ermee dealen als hij ineens kaal wil zijn.
Eindelijk een verstandig antwoord. Dit bedoel ik. Hij wilde een paar jaar terug een tattoo, was ik het ook niet mee eens, maarja.. Hij heeft het wel gedaan. Dat lijkt me hetzelfde?quote:Op maandag 13 juli 2015 10:43 schreef Etsu het volgende:
Neem je vriend mee naar de kapper, halfuurtje van te voren en ga samen in de boekjes kijken wat jullie allebei mooi vinden en probeer eruit te komen.
Anders heeft hij pech, want het is jouw haar. Jij moet ook ermee dealen als hij ineens kaal wil zijn.
Of wordt:-)quote:Op maandag 13 juli 2015 10:43 schreef Etsu het volgende:
Dan vind ik niet dat hij mag zeiken, een tattoo is nog erger dan je haar korter knippen.quote:Op maandag 13 juli 2015 10:45 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Eindelijk een verstandig antwoord. Dit bedoel ik. Hij wilde een paar jaar terug een tattoo, was ik het ook niet mee eens, maarja.. Hij heeft het wel gedaan. Dat lijkt me hetzelfde?
Echter, mannen hebben blijkbaar meer rechten dan een vrouw.
Jij mag het niet uitmaken om die tattoo en hij wel om een kort pittig kapsel..?quote:Op maandag 13 juli 2015 10:45 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Eindelijk een verstandig antwoord. Dit bedoel ik. Hij wilde een paar jaar terug een tattoo, was ik het ook niet mee eens, maarja.. Hij heeft het wel gedaan. Dat lijkt me hetzelfde?
In elk geval 1 teken van wijsheidquote:Op maandag 13 juli 2015 10:45 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Jij had toen het recht om de relatie te breken, aangezien hij iets deed wat jij niet wilde.quote:Op maandag 13 juli 2015 10:45 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Ik begrijp en steun je vriend volledig.quote:Op maandag 13 juli 2015 10:36 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Het betreffende kapsel:
http://postimg.org/image/z9c0kwen1/
quote:Op maandag 13 juli 2015 10:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik begrijp en steun je vriend volledig.
Doe dan op z'n minst tot en met de schouders.
Het groeit echt als kool.. :p Ik ben wel klein though, 1.63m.quote:Op maandag 13 juli 2015 10:52 schreef Polenbatser het volgende:
Jouw haar groeit in 2 jaar van kort tot bijna op je kont?Je bent 1,40m?
Meest onzinnige reactie in dit soort topics. Hij kijkt er de hele dag tegen aan en loopt ernaast.quote:Op maandag 13 juli 2015 10:57 schreef Aijmee het volgende:
Wat denk je van gewoon doen wat je zelf wil? Hij loopt er niet mee rond.
Ahhh kijk, ik heb ook snelgroeiend haar, maar tot op m'n kont krijg ik niet voor elkaar, dat duurt nog een jaartje extra, maar ik ben ook wat langer dan jij.quote:Op maandag 13 juli 2015 10:58 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Het groeit echt als kool.. :p Ik ben wel klein though, 1.63m.
Precies.quote:Op maandag 13 juli 2015 11:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Echt lang haar is voor de meeste mannen geen vereiste, maar het lijkt me een kleine moeite om je vriend een plezier te doen door rekening te houden.
Neem een maand een goede schouderlange coupe en bespreek het dan nog eens. Kan me voorstellen dat je zelf met schouderlang ook blijer bent dan met tot de kont.
En dus? Zij is de persoon die met het kapsel loopt. Het is haar kapsel, haar uiterlijk. Het kan niet zo zijn dat als je graag een ander kapsel wil, je het niet doet omdat je vriend het lelijk vindt. Althans: dat ga ik nevernooit doen. Ik neem aan dat hij op meer is gevallen dan een kapsel en dat je niet vele malen onaantrekkelijker wordt met een korter kapsel. Jouw afspraak met je vriendin wat je wil, ik ga m'n toekomstige partner niet beperken in wat hij wil. En dat verwacht ik ook niet van hem.quote:Op maandag 13 juli 2015 11:01 schreef JDx het volgende:
[..]
Meest onzinnige reactie in dit soort topics. Hij kijkt er de hele dag tegen aan en loopt ernaast.
Ik scheer m'n hoofd het liefst bijna kaal, want dan hoef ik het weer bijna 2 maanden niet te onderhouden, maar ik doe dat niet, want m'n vriendin vind het té kort niet mooi. Dus dan maar iets vaker met de tondeuse op iets meer mm's.
Van kort pittig naar tot op je kont in 2 jaar kan helemaal niet. Bullshittopic dus.quote:Op maandag 13 juli 2015 10:28 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Nu heb ik afgelopen twee jaar mijn haren laten groeien en dat is best hard gegaan. Het hangt nu net niet tot mijn kont,
Korter kapsel niet, kort kapsel mogelijk wel.quote:Op maandag 13 juli 2015 11:09 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij op meer is gevallen dan een kapsel en dat je niet vele malen onaantrekkelijker wordt met een korter kapsel.
Moet iedereen ook zelf weten.quote:Op maandag 13 juli 2015 11:09 schreef Aijmee het volgende:
[..]
En dus? Zij is de persoon die met het kapsel loopt. Het is haar kapsel, haar uiterlijk. Het kan niet zo zijn dat als je graag een ander kapsel wil, je het niet doet omdat je vriend het lelijk vindt. Althans: dat ga ik nevernooit doen. Ik neem aan dat hij op meer is gevallen dan een kapsel en dat je niet vele malen onaantrekkelijker wordt met een korter kapsel. Jouw afspraak met je vriendin wat je wil, ik ga m'n toekomstige partner niet beperken in wat hij wil. En dat verwacht ik ook niet van hem.
Met een beetje mazzel ben je dan net bij je bh aangeland.quote:Op maandag 13 juli 2015 11:11 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Van kort pittig naar tot op je kont in 2 jaar kan helemaal niet. Bullshittopic dus.
Dit is toch wel een mooie middenweg, no?quote:Op maandag 13 juli 2015 11:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Echt lang haar is voor de meeste mannen geen vereiste, maar het lijkt me een kleine moeite om je vriend een plezier te doen door rekening te houden.
Neem een maand een goede schouderlange coupe en bespreek het dan nog eens. Kan me voorstellen dat je zelf met schouderlang ook blijer bent dan met tot de kont.
Je hoeft het niet te geloven, maar het is wel zo.quote:Op maandag 13 juli 2015 11:11 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Van kort pittig naar tot op je kont in 2 jaar kan helemaal niet. Bullshittopic dus.
Klopt. Toen heeft hij alleen soms gezegd dat ik het eens moet laten groeien, omdat hij dacht dat dat ook leuk zou zijn. Dus dat heb ik een keer geprobeerd.quote:Op maandag 13 juli 2015 11:12 schreef Polenbatser het volgende:
Maar de relatie van TS is toch ook ontstaan in de tijd waarin ze kort haar had? Heeft haar vriend toen vaak aangegeven dat hij haar liever met langer haar ziet of niet? Want ik zou het ook best raar vinden als er toen niks over gezegd werd en het nu opeens een probleem is.
Je denkt dat je vriend homo/bi is?quote:Op maandag 13 juli 2015 10:36 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Het betreffende kapsel:
http://postimg.org/image/z9c0kwen1/
Maarreh, wat ga je doen?quote:Op maandag 13 juli 2015 11:17 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Klopt. Toen heeft hij alleen soms gezegd dat ik het eens moet laten groeien, omdat hij dacht dat dat ook leuk zou zijn. Dus dat heb ik een keer geprobeerd.
Nee. Je overdrijft of je liegt. Kies maar. Of je bent geen mens, dat kan ook nog.quote:Op maandag 13 juli 2015 11:17 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te geloven, maar het is wel zo.
Haha, nou.. Ik maak geen grapje kan ik je vertellen. Ik krijg van iedereen de opmerking "wow, wat groeit jouw haar snel!"quote:Op maandag 13 juli 2015 11:23 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Nee. Je overdrijft of je liegt. Kies maar. Of je bent geen mens, dat kan ook nog.
Alsof kort meteen lelijk is. Het kan erg goed staan.quote:Op maandag 13 juli 2015 11:22 schreef SonicVolcano het volgende:
Lekker zwart-wit ook meteen
Doe dan halflang.
Jonge vrouwen met korte kapsels_!!!
quote:Op maandag 13 juli 2015 11:18 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je denkt dat je vriend homo/bi is?
quote:Op maandag 13 juli 2015 11:29 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Alsof kort meteen lelijk is. Het kan erg goed staan.
Nee.quote:Op maandag 13 juli 2015 11:29 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet. En als je mijn lijf ziet, denk ik dat hij wel begrijpt dat hij niet bi of homo is. Gaat toch niet alleen om je haar of wel soms?quote:Op maandag 13 juli 2015 11:18 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je denkt dat je vriend homo/bi is?
De mannen die dat zeggen, liegen.quote:Op maandag 13 juli 2015 11:29 schreef Aijmee het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 13 juli 2015 11:28 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Maar kijk maar wat je er van vind. Daahaag.
Precies, "kan". Langer haar staat altijd (!) beter.quote:Op maandag 13 juli 2015 11:29 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Kort knippen of middenweg. Wacht wel even af wat de kapster me te bieden heeft. Lang houden ga ik niet doen, is niks voor mij.quote:Op maandag 13 juli 2015 11:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maarreh, wat ga je doen?
- Lang houden?
- Middenweg?
- Kort knippen?
Maar het gaat er helemaal niet om wat mannen ervan vinden.quote:Op maandag 13 juli 2015 11:30 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
De mannen die dat zeggen, liegen.
Om verder te kunnen oordelen hebben we een foto nodig.quote:Op maandag 13 juli 2015 11:30 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet. En als je mijn lijf ziet, denk ik dat hij wel begrijpt dat hij niet bi of homo is. Gaat toch niet alleen om je haar of wel soms?
En dan ga je dat, volgens jou, vrouwelijk lichaam verpesten met een kapsel voor een 10-jarig koorknaapje? Logisch.quote:Op maandag 13 juli 2015 11:30 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet. En als je mijn lijf ziet, denk ik dat hij wel begrijpt dat hij niet bi of homo is. Gaat toch niet alleen om je haar of wel soms?
Ah nee, in de lesbische wereld kan het wel iddquote:Op maandag 13 juli 2015 11:31 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Maar het gaat er helemaal niet om wat mannen ervan vinden.
Je valt op vrouwen?quote:Op maandag 13 juli 2015 11:31 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Maar het gaat er helemaal niet om wat mannen ervan vinden.
Niet altijd. Een goede vriendin van mij heeft heel lang haar gehad en nu heeft ze een bob. Geloof mij: het korte haar staat haar veel mooier, haar gezicht komt er veel beter uit. Dat krijgt ze ook altijd te horen.quote:Op maandag 13 juli 2015 11:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Precies, "kan". Langer haar staat altijd (!) beter.
Je hebt kort en kort. Dat kapsel op de foto van TS was te kort en totaal niet vrouwelijk.
Doe eens een foto van hoe het nu is dan.quote:Op maandag 13 juli 2015 11:28 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Haha, nou.. Ik maak geen grapje kan ik je vertellen. Ik krijg van iedereen de opmerking "wow, wat groeit jouw haar snel!"
Maar kijk maar wat je er van vind. Daahaag.
Haar tot op de schouders is niet het "pittig kort" waar iedereen het over heeft hier.quote:Op maandag 13 juli 2015 11:33 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Niet altijd. Een goede vriendin van mij heeft heel lang haar gehad en nu heeft ze een bob. Geloof mij: het korte haar staat haar veel mooier, haar gezicht komt er veel beter uit. Dat krijgt ze ook altijd te horen.
Ik val op beide in ieder geval, maar dat doet er verder helemaal niet toe hoor.quote:
Een vrouw kan echt de lekkerste borsten ooooit hebben (echt zo eentje die je elk moment van de dag even wil knijpen), maar als er een kuttekop op zit, zijn die borsten plotseling niets meer waard.quote:Op maandag 13 juli 2015 11:30 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Gaat toch niet alleen om je haar of wel soms?
Nee, op mannen. Maar het doet er niet toe wat mannen over het algemeen vinden van mijn kapsel. Snap ook niet wat dat er toe moet doen.quote:
Leek dat hierop?quote:Op maandag 13 juli 2015 11:33 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Niet altijd. Een goede vriendin van mij heeft heel lang haar gehad en nu heeft ze een bob. Geloof mij: het korte haar staat haar veel mooier, haar gezicht komt er veel beter uit. Dat krijgt ze ook altijd te horen.
Een mooie bob is dan ook geen mannenkapsel.quote:Op maandag 13 juli 2015 11:33 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Ja, want ik voel me daar fijner bij. Als je dat niks vind, hoeft dat toch niet? Het gaat mij er meer om dat ik me niet gesteund voel en dat vind ik wel zo normaal binnen een relatie. Al scheer ik mijn hoofd kaal, mijn partner hoort van mij te houden zoals ik ben.quote:Op maandag 13 juli 2015 11:32 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En dan ga je dat, volgens jou, vrouwelijk lichaam verpesten met een kapsel voor een 10-jarig koorknaapje? Logisch.
Nee, maar zij heeft wel een prima gezicht waardoor ze er niet afstotelijk uitziet.quote:
Vrouw of een jongetje. Ja, dat is niet zo moeilijk.quote:
TS vraagt zelf om hulp hoor. Ik denk dat ze dit beter op forum van Viva had kunnen vragen. Of Bokt.quote:Op maandag 13 juli 2015 11:37 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Nee, maar zij heeft wel een prima gezicht waardoor ze er niet afstotelijk uitziet.
Man o man, het is een keuze van een individu. Al wil ze kaal, laat gaan.
Jij wilde toch ook dat hij zijn tattoo niet zette?quote:Op maandag 13 juli 2015 11:36 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Ja, want ik voel me daar fijner bij. Als je dat niks vind, hoeft dat toch niet? Het gaat mij er meer om dat ik me niet gesteund voel en dat vind ik wel zo normaal binnen een relatie. Al scheer ik mijn hoofd kaal, mijn partner hoort van mij te houden zoals ik ben.
Was.quote:Op maandag 13 juli 2015 11:36 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Ja, want ik voel me daar fijner bij. Als je dat niks vind, hoeft dat toch niet? Het gaat mij er meer om dat ik me niet gesteund voel en dat vind ik wel zo normaal binnen een relatie. Al scheer ik mijn hoofd kaal, mijn partner hoort van mij te houden zoals ik ben.
"Niet gesteund"? Je partner geeft z'n mening. En als dat niet jouw mening is, dan voel jij je "niet gesteund"? Je zit in een relatie, dan telt de mening van de ander ook. Zoals al door anderen is aangegeven: ga voor de gulden middenweg, halflang.quote:Op maandag 13 juli 2015 11:36 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Sowieso hoef ik geen aandacht van mannen. De enige waarvan ik aandacht wil, is mijn partner. Wat kan mij het nou interesseren dat andere mannen geen interesse in mij hebben? Heb ik toch niets mee te maken?quote:Op maandag 13 juli 2015 11:37 schreef Gerolsteiner het volgende:
[..]
Vrouw of een jongetje. Ja, dat is niet zo moeilijk.
Maar goed, moet iedere vrouw zelf weten natuurlijk. Als je geen enkele aandacht van een man wil hebben moet je jezelf een kort kapsel aanmeten. Ben je wel lekker pittig natuurlijk, en het is zo makkelijk.
Je partner is (vermoedelijk) ook een man.quote:Op maandag 13 juli 2015 11:39 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Sowieso hoef ik geen aandacht van mannen. De enige waarvan ik aandacht wil, is mijn partner. Wat kan mij het nou interesseren dat andere mannen geen interesse in mij hebben? Heb ik toch niets mee te maken?
Precies, maar dat heb ik ook gewoon geaccepteerd. Want dat is wie hij is. Toen ben ik niet in bed omgedraaid, hoor?quote:Op maandag 13 juli 2015 11:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij wilde toch ook dat hij zijn tattoo niet zette?
Je valt toch niet alleen op het innerlijk, maar op het totaal? Ik mag graag naar m'n vriendin kijken.quote:Op maandag 13 juli 2015 11:39 schreef Aijmee het volgende:
En je hebt sowieso een vreemde relatie als een kapsel daadwerkelijk een issue is/wordt. Maar dat vind ik.
Wedden dat als iemand het linkerkapsel op de rechterkop shopt met photoshop en ook in dezelfde kleur dat je dat dan mooier vindt?quote:Op maandag 13 juli 2015 11:39 schreef JDx het volgende:
[..]
Verschrikkelijk, linker foto is ook niet de beste trouwens.
Hier vind ik korter wel mooier, maar korter, NIET kort!
[ afbeelding ]
Precies. En dus telt de mening van je partner ook.quote:Op maandag 13 juli 2015 11:39 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
De enige waarvan ik aandacht wil, is mijn partner.
...quote:Op maandag 13 juli 2015 11:36 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Plus dat je echt wel bovengemiddeld lekker moet zijn willen veel kapsels goed staanquote:Op maandag 13 juli 2015 11:40 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wedden dat als iemand het linkerkapsel op de rechterkop shopt met photoshop en ook in dezelfde kleur dat je dat dan mooier vindt?
Geen idee wat voor tattoo je vriend heeft genomen en hoe groot dat ding is en waar het precies is geplaatst, maar een kapsel is wat zichtbaarder, zeg maar. Een tattoo kijk je niet de hele dag aan...quote:Op maandag 13 juli 2015 11:40 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Precies, maar dat heb ik ook gewoon geaccepteerd. Want dat is wie hij is. Toen ben ik niet in bed omgedraaid, hoor?
Ik weet er alles van.quote:Op maandag 13 juli 2015 11:42 schreef JDx het volgende:
[..]
Plus dat je echt wel bovengemiddeld lekker moet zijn willen veel kapsels goed staan
Wat is dit nou weer voor beeld over een relatie? Sorry hoor, maar jouw partner hoort je te accepteren zoals je bent. Dat is de reden waarom je bij elkaar bent, omdat hij of zij van je houdt zoals je bent.quote:Op maandag 13 juli 2015 11:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
...
Dat is nou net wat er speelt in een relatie: rekening houden met elkaar. En daarom is een relatie is per definitie jezelf beperken...
Maar goed, doe vooral waar je zin in hebt.
Was.quote:Op maandag 13 juli 2015 11:43 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor beeld over een relatie? Sorry hoor, maar jouw partner hoort je te accepteren zoals je bent. Dat is de reden waarom je bij elkaar bent, omdat hij of zij van je houdt zoals je bent.
quote:Op maandag 13 juli 2015 11:36 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Al scheer ik mijn hoofd kaal, mijn partner hoort van mij te houden zoals ik ben.
Niet totaal, maar de mate van aantrekkelijkheid kan inderdaad dalen...quote:Op maandag 13 juli 2015 11:42 schreef Aijmee het volgende:
Klopt, maar als je je vriendin totaal afstotelijk of onaantrekkelijk vindt met kort(er) haar.. dan is er toch iets mis, denk ik. Sorry.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |