Yeah!quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bier maakt meer haren op je kop stuk dan je op je ballen kan kweken?
twitter:BBC_Travel twitterde op vrijdag 10-07-2015 om 02:00:16Cheetah surprises tourist by leaping into safari jeep. http://t.co/VCsG2Jzj5j #BBCinbrief http://t.co/uG717yZCa1 reageer retweet
Ken je de ziekte van Hedel? Met meer haar op je ballen dan op je schedel?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bier maakt meer haren op je kop stuk dan je op je ballen kan kweken?
Die andere foto ook, beest in je dakraam. Ik had het dun door de broek lopen denk ikquote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:33 schreef Godtje het volgende:
De blik van die vent
twitter:BBC_Travel twitterde op vrijdag 10-07-2015 om 02:00:16Cheetah surprises tourist by leaping into safari jeep. http://t.co/VCsG2Jzj5j #BBCinbrief http://t.co/uG717yZCa1 reageer retweet
Dat ruiken ze dus dat is niet verstandigquote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die andere foto ook, beest in je dakraam. Ik had het dun door de broek lopen denk ik
Misschien schrikken ze er wel van.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat ruiken ze dus dat is niet verstandig
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien schrikken ze er wel van.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:33 schreef Godtje het volgende:
De blik van die vent
Ik ben bottom.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is de standaard blik die jij krijgt als je je piemel weer in een kontje stopt.
Kan nog niets vinden.. Dacht een Fiat punto.quote:
I knówquote:
Ik stopte met lezen na "vrij dunne stof" en begon met fantaserenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:04 schreef CherryLips het volgende:
Kak. Ik heb een bloesje aan van vrij dunne stof. Zat net een vlekje op, dus meteen eruit gespoeld. Vlekje is weg, maar waar het water is geweest zit nu een lichte kring. FML. Heb het voor het eerst aan
Ha! Ik begon al bij 'bloesje'!quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik stopte met lezen na "vrij dunne stof" en begon met fantaseren
Baas boven baasquote:
BadumTISJ!quote:
Hip? ik en hip? Zo ben ik niet.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
BadumTISJ!
Nog hippe plannen voor t weekend Godtje?
Jij bent gewoon van nature al hip en zoquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hip? ik en hip? Zo ben ik niet.
Geen hippe plannen.
Rustige week volgens mij.
Puik plan!quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:37 schreef CherryLips het volgende:
Nou ja, die kan ook de prullenbak in, godverdomme. Ik trek wel niks meer aan, wel zo veilig.
Ik kreeg van buuf een pakketje met 50 condooms, dus ik ben voorlopig veilig!quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar stopte ik met lezen en begonnen met een condoom om doen.
Wel zo veilig
Als ze je wil vermoorden dan heeft ze ze allemaal lek geprikt!quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kreeg van buuf een pakketje met 50 condooms, dus ik ben voorlopig veilig!
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als ze je wil vermoorden dan heeft ze ze allemaal lek geprikt!
Jullie ontmoeten elkaar halverwege?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:38 schreef DrMarten het volgende:
Zo, tijd om met gierende banden de vakantie tegemoet te rijden
Knooppunt Azelo heb ik de vakantie omarmdquote:
Ik was het niet!quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Knooppunt Azelo heb ik de vakantie omarmd
En bijna de vangrail dankzij een bejaarde in een Peugeot 107
Ik las alleen jouw reactie maar niet je quote en dacht dat het om een mug gingquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als ze je wil vermoorden dan heeft ze ze allemaal lek geprikt!
Jij bent niet grijs en gerimpeldquote:
BoosdoenSTER.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik las alleen jouw reactie maar niet je quote en dacht dat het om een mug ging
Over muggen gesproken, na 21 muggenbulten heb ik de boosdoener hopelijk te grazen genomen vanmorgen, al kwam er geen bloed uit dus dat is dan weer zielig
Alleen vrouwtjesmuggen steken.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kon even niet zo snel zien of ik een man of een vrouw doodmepte
Fixedquote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:44 schreef DrMarten het volgende:
Half 1, mooie tijd om wakker te worden. Tijd voor bier
Mannenhaatsterquote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja weet ik. Maar ik nam even het zekere voor het onzekere en mepte hem dood.
Ben ik dan een vrouwenhaatster omdat ik de vrouwelijke muggen met plezier doodmep?quote:
ik had ook een boredom moment. Nu half lam in bed luisteren maar north sea jazzquote:
Ik zat een stukje te kijken op tv. Maar ik heb een hekel aan Jazz, en ik snap ook niet waarom iedereen die Jett Rebel zo de hemel in prijst. Dus ik heb maar weer gezaptquote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
ik had ook een boredom moment. Nu half lam in bed luisteren maar north sea jazz
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ben ik dan een vrouwenhaatster omdat ik de vrouwelijke muggen met plezier doodmep?
quote:
quote:Op zondag 12 juli 2015 11:37 schreef DrMarten het volgende:
Anders droom je dat je midden in de nacht wordt achtervolgd en dan blijkt het Andries Knevel te zijn die je wil ronselen voor de SGP
Zes weken lang ligt het halve land plat. Winkels en bioscopen worden overspoeld door blagen, pleintjes staan vol zuipend en gillend tuig, het zwembad puilt uit en heeft aangepaste roosters, de treinen zitten vol kindersquote:Op zondag 12 juli 2015 22:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ja.
Als eens een kind 6 weken moeten bezighouden?
En 3 van die 6 weken lig ik ook platquote:Op zondag 12 juli 2015 22:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zes weken lang ligt het halve land plat. Winkels en bioscopen worden overspoeld door blagen, pleintjes staan vol zuipend en gillend tuig, het zwembad puilt uit en heeft aangepaste roosters, de treinen zitten vol kinders
Het leven
quote:Op zondag 12 juli 2015 22:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zes weken lang ligt het halve land plat. Winkels en bioscopen worden overspoeld door blagen, pleintjes staan vol zuipend en gillend tuig, het zwembad puilt uit en heeft aangepaste roosters, de treinen zitten vol kinders
Het leven
Vergeet het aangepaste rooster van de bussen niet i.v.m. de "vakantie"quote:Op zondag 12 juli 2015 22:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het leven
Dat was op de universiteit altijd zo irritant. Reed de bus naar de UT ook volgens vakantierooster, terwijl het voor ons geen vakantie was (herfstvakantie, crocusvakantie enzo).quote:Op zondag 12 juli 2015 22:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
Vergeet het aangepaste rooster van de bussen niet i.v.m. de "vakantie"
Zwaar irritantquote:Op zondag 12 juli 2015 22:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat was op de universiteit altijd zo irritant. Reed de bus naar de UT ook volgens vakantierooster, terwijl het voor ons geen vakantie was (herfstvakantie, crocusvakantie enzo).
Ik mocht ze aan het eind van de dag weer terug schuivenquote:Op zondag 12 juli 2015 22:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ja.
Als eens een kind 6 weken moeten bezighouden?
quote:Op zondag 12 juli 2015 22:56 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik mocht ze aan het eind van de dag weer terug schuiven
En ik ga naar de Efteling in die periodequote:Op zondag 12 juli 2015 22:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het leven
Wehe, drie uur in de rij staan voor de Baronquote:Op maandag 13 juli 2015 00:22 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
En ik ga naar de Efteling in die periode
En dan 20 minuten voor je aan de beurt bent het echt niet meer op kunnen houden en enorm naar de plee moetenquote:Op maandag 13 juli 2015 00:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wehe, drie uur in de rij staan voor de Baron
quote:Op maandag 13 juli 2015 00:22 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Klinkt als de rammadan.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het leven
Het was leuk je gekend te hebbenquote:Op maandag 13 juli 2015 00:22 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op maandag 13 juli 2015 00:22 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wat dacht je, 'vakantie, dé tijd om gezellig naar de Efteling te gaanquote:
Lekker toch? Regenkans 90%, kans op vervelende kinderen 105%.quote:Op maandag 13 juli 2015 07:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat dacht je, 'vakantie, dé tijd om gezellig naar de Efteling te gaan'?
Oplossing: NWS / Efteling-bezoeker duwt vervelend kind uit bootje Fata Morganaquote:Op maandag 13 juli 2015 07:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Lekker toch? Regenkans 90%, kans op vervelende kinderen 105%.
Dat zouden meer mensen moeten doen.quote:Op maandag 13 juli 2015 08:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Oplossing: NWS / Efteling-bezoeker duwt vervelend kind uit bootje Fata Morgana
Niet alleen duwen maar ook gewoon ff een kwartier onder water houdenquote:
quote:Op maandag 13 juli 2015 08:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan was ie nu dood geweestquote:Op maandag 13 juli 2015 08:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Niet alleen duwen maar ook gewoon ff een kwartier onder water houden
Inderdaad. En bij meer mensen.quote:
Hier genoeg! En niet van die automatenkoffie maar van die gemalen bonen troep. Ruikt lekker!quote:
Ik functioneer niet zonder koffie dus dit wordt een hele lange dag. Verdieping hierboven is geen automaat en verdieping hieronder is het ook al op. Oh. En er is geen lift dus je moet nu twee verdiepingen met de trap en 5 deuren door voor je bij een werkende koffieautomaat bent.quote:Op maandag 13 juli 2015 09:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Hier genoeg! En niet van die automatenkoffie maar van die gemalen bonen troep. Ruikt lekker!
Maar k lust geen koffie.
Bewegingquote:Op maandag 13 juli 2015 09:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik functioneer niet zonder koffie dus dit wordt een hele lange dag. Verdieping hierboven is geen automaat en verdieping hieronder is het ook al op. Oh. En er is geen lift dus je moet nu twee verdiepingen met de trap en 5 deuren door voor je bij een werkende koffieautomaat bent.
En dan NET bij die krokodil die altijd zo eng isquote:Op maandag 13 juli 2015 08:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik klim al minimaal 3x per dag 8 verdiepingen, ik krijg echt wel genoeg beweging.quote:
Crisis. Ik was gister die paar trappen bij de Ikea al beuquote:Op maandag 13 juli 2015 09:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik klim al minimaal 3x per dag 8 verdiepingen, ik krijg echt wel genoeg beweging.
Naar t werk? Ik ga meteen zweten na 5 rondjes, en dan zou ik nog moeten werken daarna?quote:Op maandag 13 juli 2015 09:49 schreef Tally het volgende:
Ik heb mijn springtouw mee naar het werk
Ik ben begonnen aan een soort van shake dieet. Voor ff
En mijn moeder zei dat je heel veel energie zou krijgen van die troep. Dus ik was al van plan om te gaan hardlopen vanavond en dacht neem mijn springtouw mee naar kantoor voor mocht ik hyper er van worden.
Maar mijn ogen pleuren er van dicht. Nog geen energiespoortje gemerkt
Airco, deo en nieuw shirtje!quote:Op maandag 13 juli 2015 09:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Naar t werk? Ik ga meteen zweten na 5 rondjes, en dan zou ik nog moeten werken daarna?
En je haar dat dan bezweet eruit komt te zien enzoquote:Op maandag 13 juli 2015 09:55 schreef Tally het volgende:
Airco, deo en nieuw shirtje!
En ik zou wel wat meer mogen zweten hoor. Dat doe ik niet zo veel
Ik begin het ook wel een beetje beu te worden.quote:Op maandag 13 juli 2015 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Crisis. Ik was gister die paar trappen bij de Ikea al beu
En in ons trappenhuis is het ook altijd bloedheet en is er geen zuurstof meer omdat iedereen al die trappen moet lopen.quote:Op maandag 13 juli 2015 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Crisis. Ik was gister die paar trappen bij de Ikea al beu
Ik zit helemaal alleenquote:Op maandag 13 juli 2015 09:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En je haar dat dan bezweet eruit komt te zien enzoNee dankje, doe ik thuis wel.
HAha relaxed.quote:Op maandag 13 juli 2015 09:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zit helemaal alleenDus geen hond die het ziet.
En in het ergste geval zou ik nog kunnen douchen beneden
Er zit iets van fysio ofzo waardoor in de hal een douche gebouwd is
Dat dusquote:Op maandag 13 juli 2015 09:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En je haar dat dan bezweet eruit komt te zien enzoNee dankje, doe ik thuis wel.
Doen ze vast niet moeilijk over.quote:Op maandag 13 juli 2015 09:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
HAha relaxed.
Ja douchen kan hier ook wel, maar dan sta ik tussen de mannelijke chauffeurs
Precies. Emancipatie. Gelijke rechten en shit. Geen onderscheid. Ja dan doe ook maar gewoon gemengd douchen mens. Zeik niet!quote:
quote:Op maandag 13 juli 2015 10:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies. Emancipatie. Gelijke rechten en shit. Geen onderscheid. Ja dan doe ook maar gewoon gemengd douchen mens. Zeik niet!
Ik bedoel, ik val op mannen... ik douche toch ook gewoon met de mannen mee? Doe ik helemaal niet moeilijk over hoor!quote:
quote:Op maandag 13 juli 2015 10:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik bedoel, ik val op mannen... ik douche toch ook gewoon met de mannen mee? Doe ik helemaal niet moeilijk over hoor!
Je wil eigenlijk gewoon even melden dat je te klein geschapen bent?quote:Op maandag 13 juli 2015 10:46 schreef Ang3l het volgende:
LAT relaties zuigen.
O nee, dat is juist t problem. Dat doen ze niet!
Kleiner dan 10.000km ja. Dat welquote:Op maandag 13 juli 2015 10:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Je wil eigenlijk gewoon even melden dat je te klein geschapen bent?
Vraag me af of je ook tussen deze types wilt staanquote:Op maandag 13 juli 2015 10:52 schreef Ang3l het volgende:
Ik bedoel, ik val op mannen... ik douche toch ook gewoon met de mannen mee? Doe ik helemaal niet moeilijk over hoor!
Dat ligt er aan. Word ik doorgegeven als een gebruikt stukje zeep? Ja/Nee (doorstrepen wat niet van toepassing is).quote:Op maandag 13 juli 2015 10:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vraag me af of je ook tussen deze types wilt staan
Behoorlijkquote:Op maandag 13 juli 2015 10:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Moet zeggen dat 10.000 km me ook wel aardig onpraktisch lijkt. Op zich.
Ik wilde haar vragen of ze over 3 uur terug kon bellen want dan is mijn collega er weer maar het was dringend zei zequote:
Jezus, wie durfde dat te vragen?!quote:
Gewoon één of andere vrouw. Via de telefoon nog wel!quote:
T is toch godsgeklaagd zegquote:Op maandag 13 juli 2015 11:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Gewoon één of andere vrouw. Via de telefoon nog wel!
Dat weet ik niet eerlijk gezegd, weet niet hoe ze zijnquote:Op maandag 13 juli 2015 10:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ligt er aan. Word ik doorgegeven als een gebruikt stukje zeep? Ja/Nee (doorstrepen wat niet van toepassing is).
Nokia 3310!quote:Op maandag 13 juli 2015 11:32 schreef Tally het volgende:
Eindelijk mijn nieuwe telefoon kunnen bestellenLeuk zo'n bestelsite als hij er iedere keer uit klapt
Doe maar weeeerrrrquote:Op maandag 13 juli 2015 11:43 schreef DrMarten het volgende:
Goeiesmorges
Zo maar eens mijn bed uit rollen
Ik heb zaterdag in t park echt real life bantumi gespeeld.quote:
Had ik gisteren. Goddelijk. Ook zo enorm hard nodig.quote:Op maandag 13 juli 2015 12:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heerlijk weer om enorm uit te slapen
Gister moest ik om half 3 in het café zijn. Heb de wekker gezetquote:Op maandag 13 juli 2015 12:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Had ik gisteren. Goddelijk. Ook zo enorm hard nodig.
Ik had gisteren ook zo'n luie dag. Dat je dan series gaat kijken en op den duur ZO moe bent van t niks doen dat je ogen steeds dichtvallenquote:Op maandag 13 juli 2015 12:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Had ik gisteren. Goddelijk. Ook zo enorm hard nodig.
Yep, klinkt bekendquote:Op maandag 13 juli 2015 12:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had gisteren ook zo'n luie dag. Dat je dan series gaat kijken en op den duur ZO moe bent van t niks doen dat je ogen steeds dichtvallen
Ikeaquote:Op maandag 13 juli 2015 13:02 schreef DrMarten het volgende:
Veel ducttape gebruiken, kan niet mis gaan
Ik moet ook nog een nieuwe bureaustoel, maar wat zijn die krengen duur als je een beetje redelijke wil hebben
Ik heb niet de duurste, die was me te ingewikkeldquote:
Voor die enkele keer dat ik nu thuis werk hou ik het nog wel bij mijn oude geval.quote:Op maandag 13 juli 2015 13:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb niet de duurste, die was me te ingewikkeldIk heb een diepe zit nodig en dan kun je dat vaak wel verstellen, maar het zit dan nog niet optimaal in de rug. Dus ik heb er nu eentje met een diepe zit en een brede rug.
Verstandig. Best vroeg.quote:Op maandag 13 juli 2015 12:15 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gister moest ik om half 3 in het café zijn. Heb de wekker gezet
Oude belastingdienststoelen zijn rukquote:Op maandag 13 juli 2015 13:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nu een hele oude stoel van een of ander voormalig belastingkantoorIs een duur ding geweest, maar hij is volgens mij al bijna twintig jaar oud dus hij zit voor geen meter meer.
Ik hou ook wel van een diepe zit ja. Diep en breed. Ik snap je.quote:Op maandag 13 juli 2015 13:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb niet de duurste, die was me te ingewikkeldIk heb een diepe zit nodig en dan kun je dat vaak wel verstellen, maar het zit dan nog niet optimaal in de rug. Dus ik heb er nu eentje met een diepe zit en een brede rug.
quote:Op maandag 13 juli 2015 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou ook wel van een diepe zit ja. Diep en breed. Ik snap je.
Godverquote:Op maandag 13 juli 2015 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou ook wel van een diepe zit ja. Diep en breed. Ik snap je.
Zelfde provider? Nummer behouden?quote:Op maandag 13 juli 2015 13:36 schreef CherryLips het volgende:
Poppetjes,jullie weten dit vast wel. Ergens in september loopt m'n huidige telefoonabbo af, maar ik heb een mooie aanbieding gezien die tot en met vandaag geldig is. Kan ik die al afsluiten voor half september?
Ik dacht dat het wel zoiets simpels was dat jullie me zouden uitlachen en me het antwoord de komende jaren zouden inwrijven.quote:Op maandag 13 juli 2015 13:38 schreef DrMarten het volgende:
Geen idee, maar kun je die club niet gewoon bellen en vragen?
Als je nummer behoud wil hebben dan kan dit 2 maanden voordat je abo afloopt.quote:
Toch zit het idd vaak niet optimaal in de rug. Mee eens.quote:
Ik zit echt al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaren bij dezelfde provider, omdat ik dit sort dingen nooit begrijp. Maar eey, ik heb wel mooi een kei leuke smoothie maker vanwege alle belpuntenquote:Op maandag 13 juli 2015 13:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je nummer behoud wil hebben dan kan dit 2 maanden voordat je abo afloopt.
Wel moet je die maanden nog betalen bij je huidige provider en een boete vaak.
Of een nieuw abo afsluiten met een nieuw nummer en dan dubbel betalen.
Ja dat heeft niet zo'n zinquote:Op maandag 13 juli 2015 13:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je nummer behoud wil hebben dan kan dit 2 maanden voordat je abo afloopt.
Wel moet je die maanden nog betalen bij je huidige provider en een boete vaak.
Of een nieuw abo afsluiten met een nieuw nummer en dan dubbel betalen.
Ach, gewoon proppen.quote:Op maandag 13 juli 2015 13:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik wist niet dat Princess ook vibrators maakte?
quote:Op maandag 13 juli 2015 13:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zit echt al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaren bij dezelfde provider, omdat ik dit sort dingen nooit begrijp. Maar eey, ik heb wel mooi een kei leuke smoothie maker vanwege alle belpunten
Estland is ook leukquote:
Dan heb je vaak die prachtige aanbieding al zelf betaaldquote:
Ik zie dat ik een opzegtermijn van 1 maand heb, dus ik zal nog even moeten wachten.quote:Op maandag 13 juli 2015 13:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan heb je vaak die prachtige aanbieding al zelf betaald
Was het bij dezelfde provider dan mag je 4 maanden van tevoren aangeven dat je je abo wilt verlengen en krijg je vaak al een nieuw telefoontje (als je die al wilt) of korting op je maandelijkse lasten.
Ik had bij Aliexpress toffe dingen gezien, doen ze neit aan PayPalquote:Op maandag 13 juli 2015 14:01 schreef Tally het volgende:
Ik heb bij DX allerlei spul gekocht voor mijn nieuwe telefoon, oude telefoon en iPad. Zo'n 9 of 10 items.
Nu krijg ik onderhand elke dag een mailtje dat er iets is opgestuurd. Krijg ik straks 10 enveloppen met al mijn spullen
Gewoon in september nog een keer kijken. Er zijn altijd mooie aanbiedingen die je echt nu moet afsluiten omdat ze bijna aflopen.quote:Op maandag 13 juli 2015 13:36 schreef CherryLips het volgende:
Poppetjes,jullie weten dit vast wel. Ergens in september loopt m'n huidige telefoonabbo af, maar ik heb een mooie aanbieding gezien die tot en met vandaag geldig is. Kan ik die al afsluiten voor half september?
Nee die alleen aan creditcard geloof ikquote:Op maandag 13 juli 2015 14:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had bij Aliexpress toffe dingen gezien, doen ze neit aan PayPal
Ja daar heb ik dan weer geen zin in om de één of andere redenquote:Op maandag 13 juli 2015 14:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee die alleen aan creditcard geloof ik
FF bellen dat je ook die aanbieding wilt of anders je abonnement wilt opzeggen werkt meestal ook. Niets doen is idd genaaid worden, maar volgens mij is dat zo'n beetje overal. Daarom heb ik ook liever sim-only.quote:Op maandag 13 juli 2015 13:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik had 15 jaar KPN tot ik opeens meer moest gaan betalen voor een telefoontje dan iemand die net een abo afsloot. En dan bedoel ik niet een paar tientjes. Maar echt 150 euro was dat toen.
Terwijl een nieuw abo deze gratis kreeg. En dat vond ik niet helemaal in de haak. Ik weet dat niets gratis is en je overal voor betaald. Dus ben ik toen overgestapt naar Vodafone. Daar krijg je dan geen korting op de telefoon (nieuw abo ook niet meer trouwens) maar maandelijkse korting als je voor een bepaalde telefoon kiest. Ik betaal nu gewoon wat meer voor mijn telefoon maar betaal maandelijks minder dan een nieuw lid
Dat heb ik toen gedaan. Dat werd nog een leuke woordenwisseling ook. Dus meteen in hetzelfde gesprek mijn abo opgezegd toen.quote:Op maandag 13 juli 2015 14:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
FF bellen dat je ook die aanbieding wilt of anders je abonnement wilt opzeggen werkt meestal ook. Niets doen is idd genaaid worden, maar volgens mij is dat zo'n beetje overal. Daarom heb ik ook liever sim-only.
Gewoon het zelfde product op eBay opzoeken.quote:Op maandag 13 juli 2015 14:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja daar heb ik dan weer geen zin in om de één of andere reden
Het ene hebben ze niet en andere dingen zijn daar duurderquote:Op maandag 13 juli 2015 14:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Gewoon het zelfde product op eBay opzoeken.
quote:Op maandag 13 juli 2015 14:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het ene hebben ze niet en andere dingen zijn daar duurder
Gewoon gaanquote:Op maandag 13 juli 2015 14:24 schreef KomtTijd... het volgende:
Ohja had ik al verteld dat ik gisteravond mijn hand gekneusd heb tijdens het vliegeren, dat het fucking pijn doet en ik morgen naar de Efteling zou gaan maar nu niet meer zeker weet of dat wel wijs is?
En typen met één hand is kut.
Je hebt 2 handen nodig om je door de hordes mensen heen te worstelenquote:
Je hebt 1 hand nodig om een kind uit een bootje te duwen.quote:Op maandag 13 juli 2015 14:25 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Je hebt 2 handen nodig om je door de hordes mensen heen te worstelen
Dat kan ook met een voetquote:Op maandag 13 juli 2015 14:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt 1 hand nodig om een kind uit een bootje te duwen.
Met een gebroken teen in de El Condor was ook niet zo leuk, maar viel reuze meequote:Op maandag 13 juli 2015 14:27 schreef KomtTijd... het volgende:
Weet niet of het wel relaxed is om zo in een achtbaan te gaan zitten.
En waarom zou je naar de Efteling gaan als je toch niet in de achtbanen gaat.
Ga het wel proberen hoor, maar toch. Heb ineens minder zin nu.
dat zit er al omheen. Blijft kut.quote:Op maandag 13 juli 2015 14:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met een gebroken teen in de El Condor was ook niet zo leuk, maar viel reuze meeOf je doet voor de zekerheid iets van drukverband eromheen.
De Baron is 1 juli geopendquote:Op maandag 13 juli 2015 14:28 schreef Cue_ het volgende:
Hebben ze achtbanenn bij de efteling? Heb altijd het gevoel dat er alleen kinder en mini attracties zijn
(als ik er uberhaupt al ben geweest dan wel tig en tig jaar terug)
Iedereen verklaart mij voor gek dat ik er nog nooit ben geweest. Maar ik heb ook dat beeld van een sprookjesbos en hordes kleine kinderen. En achtbanen ben ik ook geen enorme fan vanquote:Op maandag 13 juli 2015 14:28 schreef Cue_ het volgende:
Hebben ze achtbanenn bij de efteling? Heb altijd het gevoel dat er alleen kinder en mini attracties zijn
Ze hebben net een nieuwe geopend en de vliegende Hollander en Joris en de draak heb ik ook nog niet meegemaaktquote:Op maandag 13 juli 2015 14:28 schreef Cue_ het volgende:
quote:Op maandag 13 juli 2015 14:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Iedereen verklaart mij voor gek dat ik er nog nooit ben geweest. Maar ik heb ook dat beeld van een sprookjesbos en hordes kleine kinderen. En achtbanen ben ik ook geen enorme fan van
Die zijn tofquote:Op maandag 13 juli 2015 14:30 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ze hebben net een nieuwe geopend en de vliegende Hollander en Joris en de draak heb ik ook nog niet meegemaakt
Betekent niet dat ik er nooit heen wil. Ben wel nieuwsgierig na alle verhalen. Wel jammer dat het zo'n tyfuseind weg is.quote:
Ja hoor. Of in de Fata Morgana. Of in de Droomvlucht.quote:
Stop hem wel tussen de bovenbenen van mijn date.quote:Op maandag 13 juli 2015 14:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die zijn tof
Hand anders even tussen je bovenbenen stoppen?
Weekendje boeken meteen!quote:Op maandag 13 juli 2015 14:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Betekent niet dat ik er nooit heen wil. Ben wel nieuwsgierig na alle verhalen. Wel jammer dat het zo'n tyfuseind weg is.
Als je daar bij kunt, heb je wel meer zorgen dan je hand.quote:Op maandag 13 juli 2015 14:33 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Stop hem wel tussen de bovenbenen van mijn date.
Och ik ben ook wel benieuwd.quote:Op maandag 13 juli 2015 14:32 schreef DrMarten het volgende:
Betekent niet dat ik er nooit heen wil. Ben wel nieuwsgierig na alle verhalen. Wel jammer dat het zo'n tyfuseind weg is.
Ik ga er bijna elk jaar naartoe, maar ben er als kind ook vaak geweest dus ik beleef het waarschijnlijk heel anders. Vriendin van me is er vroeger nooit geweest en vindt er geen zak aan, vond het zonde van haar geld etc etc. En ik voel me weer een klein kind als ik er ben.quote:Op maandag 13 juli 2015 14:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Och ik ben ook wel benieuwd.
Vraag me alleen af of het niet leuker is met een stel kinderen enzo. Of dat het voor volwassen ansich ook leuk genoeg is.
Dat wil ik ook ja. Maar ik wacht even tot de koters wat groter zijn en ik weer genoeg gespaard heb.quote:
Je weet maar nooit met de python hequote:Op maandag 13 juli 2015 14:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je daar bij kunt, heb je wel meer zorgen dan je hand.
Ik ook. Als ik in de buurt ben begin ik al te hyperen en en te bedenken waar ik allemaal in wil.quote:Op maandag 13 juli 2015 14:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga er bijna elk jaar naartoe, maar ben er als kind ook vaak geweest dus ik beleef het waarschijnlijk heel anders. Vriendin van me is er vroeger nooit geweest en vindt er geen zak aan, vond het zonde van haar geld etc etc. En ik voel me weer een klein kind als ik er ben.
Ook nog nooit geweestquote:
quote:Op maandag 13 juli 2015 14:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook. Als ik in de buurt ben begin ik al te hyperen en en te bedenken waar ik allemaal in wil.
Maar alleen rondlopen in het park vind ik ook al geweldigIk moet er elk jaar ook naar toe
Dit jaar al 5 keer geweest en ik ga nu in augustus nog een keer
10 jaar geleden voor het laatst geweest.quote:Op maandag 13 juli 2015 14:37 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ook nog nooit geweest
Het is heel erg, maar qua pretpark ken ik eigenlijk alleen Hellendoorn, maar dat is ook alweer 20 jaar geleden.
Ik ben in Disney nog een tandje erger dan in de Efteling. Dat is echt een aparte wereld waar je alles achter je kunt laten, je merkt niets van de buitenwereld.quote:Op maandag 13 juli 2015 14:39 schreef Cue_ het volgende:
Disney ben ik wel geweest toen ik klein was. Geen idee of dat ik het nu leuk zou vinden. Ben niet zo'n fan van achtbanen dus dat helpt ook niet mee.
Warner Bros movie World paar jaar terug nog wel geweest. Best oke, maar was teamuitje, dan wel leuk.
Jaquote:Op maandag 13 juli 2015 14:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo erg heb ik het nog nietVind het wel jammer dat ik vorig jaar niet ben geweest en dit jaar waarschijnlijk ook niet ga. Er zijn ergere dingen, maar mis het toch wel.
Vooral ook omdat ik die troep van Blond Amsterdam wil halen
Ja kut he. De webshop van Blond verkoopt het ook wel, maar die klotetheepot is al heel lang uitverkocht.quote:Op maandag 13 juli 2015 14:40 schreef Tally het volgende:
[..]
JaBlond!
En net nu de Eftelingshop is dichtgeflikkerd he
Ik bestelde daar echt veelMaar nu kan ik het dus alleen in het park nog kopen.
Ook in Disney heb je andere mensen rondlopen en dergelijke shit, kosten zaken geld en alles.quote:
En dat begint al op het pleintje er voor. Waar je al zooi uit Disney kunt kopen en heerlijk kunt eten.quote:Op maandag 13 juli 2015 14:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben in Disney nog een tandje erger dan in de Efteling. Dat is echt een aparte wereld waar je alles achter je kunt laten, je merkt niets van de buitenwereld.
Wij gaan altijd meerdere dagen en verblijven in een hotel. Alles is in de stijl van Disney, alles is aangekleed en netjes en keurig. Het is echt een themapark, je bent helemaal afgezonderd in dat ene Disney-wereldje.quote:Op maandag 13 juli 2015 14:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ook in Disney heb je andere mensen rondlopen en dergelijke shit, kosten zaken geld en alles.
Zie niet echt hoe het echt een andere wereld is. Ja je hebt geen werk, maar voor de rest vind ik het net een winkelstraat, maar dan met wat grotere winkels
Ik heb eerst de Efteling even een berichtje gestuurd voor ik er heen ga volgende maand. Of zij wel het Sprookjesboom behang verkopen in het parkquote:Op maandag 13 juli 2015 14:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja kut he. De webshop van Blond verkoopt het ook wel, maar die klotetheepot is al heel lang uitverkocht.
Ik ga dit jaar met Halloween, twee jaar geleden met Kerst geweest en in Orlando ook met Halloween geweest. En daarvoor nog een keer in september en een keer in juli, maar toen had je geen thema's, alleen vuurwerk om elf uur 's avondsquote:Op maandag 13 juli 2015 14:42 schreef Tally het volgende:
[..]
En dat begint al op het pleintje er voor. Waar je al zooi uit Disney kunt kopen en heerlijk kunt eten.
Ik ben 10 jaar geleden geweest met Halloween. O dat was zo magische en fantastisch
Meerdere dagen in alleen maar Disney rondlopen zou ik redelijk gestoord van worden denk ikquote:Op maandag 13 juli 2015 14:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij gaan altijd meerdere dagen en verblijven in een hotel. Alles is in de stijl van Disney, alles is aangekleed en netjes en keurig. Het is echt een themapark, je bent helemaal afgezonderd in dat ene Disney-wereldje.
Die hoef je niet tegen te komen hoorquote:Op maandag 13 juli 2015 14:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Meerdere dagen in alleen maar Disney rondlopen zou ik redelijk gestoord van worden denk ik
ik heb iets tegen Mickey Mouse
Je hebt wel meerdere dagen nodig, ander zie je niet alles enzo. Dus dat is niet zo erg.quote:Op maandag 13 juli 2015 14:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Meerdere dagen in alleen maar Disney rondlopen zou ik redelijk gestoord van worden denk ik
ik heb iets tegen Mickey Mouse
Dat is ook gewoon heerlijkquote:Op maandag 13 juli 2015 14:45 schreef Cue_ het volgende:
Wou dat ik dat hele 'andere wereld" enzo ook kon ervaren, lijkt me lekker![]()
Telefoon in je hotel achterlaten en drie dagen helemaal gehersenspoeld wordenquote:Op maandag 13 juli 2015 14:45 schreef Cue_ het volgende:
Wou dat ik dat hele 'andere wereld" enzo ook kon ervaren, lijkt me lekker![]()
Jaquote:Op maandag 13 juli 2015 14:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil Sulley eens knuffelen maar die kinders zijn me steeds voor.
Ik ben laatst (met Oud en Nieuw) een week geweest. De rest ging dat 's avonds naar huis en ik ben dan nog lekker in mn uppie rond gaan lopen. Attracties nog in geweest. Maar ook gewoon lopen en mensen kijkenquote:Op maandag 13 juli 2015 14:48 schreef DrMarten het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat ik het daar meer dan een dag echt naar mijn zin heb. Efteling lijkt me dan leuker, gewoon een dagje rondhobbelen en weer weg.
Hoe word je dan gehersenspoeld? Je loopt, gaat een attractie in, je ergert je aan mensen/kinderen, je ziet wat leuke en mooie dingen.quote:Op maandag 13 juli 2015 14:46 schreef CherryLips het volgende:
Telefoon in je hotel achterlaten en drie dagen helemaal gehersenspoeld worden
Dat ergeren moet je laten. Gewoon denken aan wat er komen gaat.quote:Op maandag 13 juli 2015 14:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe word je dan gehersenspoeld? Je loopt, gaat een attractie in, je ergert je aan mensen/kinderen, je ziet wat leuke en mooie dingen.
De muziek. De winkels. De commerciequote:Op maandag 13 juli 2015 14:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe word je dan gehersenspoeld? Je loopt, gaat een attractie in, je ergert je aan mensen/kinderen, je ziet wat leuke en mooie dingen.
Dat kan ik echt niet een hele dag uitzettenquote:Op maandag 13 juli 2015 14:51 schreef Tally het volgende:
Dat ergeren moet je laten. Gewoon denken aan wat er komen gaat.
Als je je ergert dan heb je gewoon een kutdag. Ik laat lekker alles op zijn beloop.
Zelfs die kutkinderen
Das kutquote:Op maandag 13 juli 2015 15:04 schreef Tally het volgende:
Het mag ook niet gewoon goed gaan he.
Nu weer een probleempje met de kopers van ons huis. Ze krijgen de financiering niet op tijd rond
Zo maar weer eens naar de makelaar om uit te zoeken wat dit betekend
Dat word straks of mn huis alsnog kwijt of wonen in mijn oude huis of wonen in het nieuwe huis en 2 hypotheken!quote:
Pfffffff. Bah.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:04 schreef Tally het volgende:
Nu weer een probleempje met de kopers van ons huis. Ze krijgen de financiering niet op tijd rond
Hoeft niet hoor, toen ik 2 jaar geleden in Disney was was het super rustig en hebben we het hele park+studio's in een dag afgewerkt. Sommige attracties zelfs 2x gedaan.quote:Op maandag 13 juli 2015 14:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hebt wel meerdere dagen nodig, ander zie je niet alles enzo. Dus dat is niet zo erg.
Ja als er geen hond is, is het wat anders natuurlijk.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:14 schreef KomtTijd... het volgende:
Hoeft niet hoor, toen ik 2 jaar geleden in Disney was was het super rustig en hebben we het hele park+studio's in een dag afgewerkt. Sommige attracties zelfs 2x gedaan.
Uiteindelijk loop je tussen het zelfde schorriemorrie als in de echte wereld ja, daar ga ik ook niet voor. Als de attracties maar leuk zijn.quote:Op maandag 13 juli 2015 14:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja oke, maar dan ga je voor de attracties, niet het idee wat Tally / CL heeft, dat je in een andere wereld leeft voor een paar dagen.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Uiteindelijk loop je tussen het zelfde schorriemorrie als in de echte wereld ja, daar ga ik ook niet voor. Als de attracties maar leuk zijn.
Welke periode?quote:Op maandag 13 juli 2015 15:14 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, toen ik 2 jaar geleden in Disney was was het super rustig en hebben we het hele park+studio's in een dag afgewerkt. Sommige attracties zelfs 2x gedaan.
Mijn startsalaris was destijds ook bizar laag. Dat ik dat accepteerde.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:37 schreef Renesite het volgende:
Vriend gaat werken bij een gemeente.
Jaloersmakende startsalarissen hanteren ze daar!!!! Ik ben echt voor een schijntje aan het werk gegaan verhoudingsgewijs
Dat van mij is ook niet hoog als ik het vergelijk met het bedrijfsleven, maar ik vind het wel prima, vanaf komende maand weer een schaal omhoog en 17 jaar lang een periodiek erbij.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn startsalaris was destijds ook bizar laag. Dat ik dat accepteerde.
Nee joh. Het duurt iets van 17 jaar voordat je aan je maximum salaris zit.quote:
schrok alquote:Op maandag 13 juli 2015 15:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nee joh. Het duurt iets van 17 jaar voordat je aan je maximum salaris zit.
Schaal omhoog? Wat is dat?quote:Op maandag 13 juli 2015 15:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat van mij is ook niet hoog als ik het vergelijk met het bedrijfsleven, maar ik vind het wel prima, vanaf komende maand weer een schaal omhoog en 17 jaar lang een periodiek erbij.
Die 5% loonsverhoging waar ze het in het nieuws over hebben is ook niet vervelend
Dan was ik er op mijn 18e begonnen. Toen zat ik nog braaf op het VWOquote:
Heb 2 jaar een schaal onder de schaal gezeten die eigenlijk bij de functie hoort ivm opleidingstraject. Pas bij afronden van dat traject gaat de correcte schaal in. Vanaf augustus in mijn geval.quote:
Ik doe nu senior werkzaamheden vanuit een junior schaal. Ergens gaat iets mis.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heb 2 jaar een schaal onder de schaal gezeten die eigenlijk bij de functie hoort ivm opleidingstraject. Pas bij afronden van dat traject gaat de correcte schaal in. Vanaf augustus in mijn geval.
Wat doe je er aan?quote:Op maandag 13 juli 2015 15:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik doe nu senior werkzaamheden vanuit een junior schaal. Ergens gaat iets mis.
Ik ga na mn vakantie weer eens op zoek naar een nieuwe baan.quote:
quote:Op maandag 13 juli 2015 15:04 schreef Tally het volgende:
Dan is het helemaal niet meer naar de Efteling gaan dus.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat word straks of mn huis alsnog kwijt of wonen in mijn oude huis of wonen in het nieuwe huis en 2 hypotheken!
Niet eens gelezen. Maar wtf...quote:Op maandag 13 juli 2015 15:04 schreef Tally het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |