Betekent niet dat ik er nooit heen wil. Ben wel nieuwsgierig na alle verhalen. Wel jammer dat het zo'n tyfuseind weg is.quote:
Ja hoor. Of in de Fata Morgana. Of in de Droomvlucht.quote:
Stop hem wel tussen de bovenbenen van mijn date.quote:Op maandag 13 juli 2015 14:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die zijn tof
Hand anders even tussen je bovenbenen stoppen?
Weekendje boeken meteen!quote:Op maandag 13 juli 2015 14:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Betekent niet dat ik er nooit heen wil. Ben wel nieuwsgierig na alle verhalen. Wel jammer dat het zo'n tyfuseind weg is.
Als je daar bij kunt, heb je wel meer zorgen dan je hand.quote:Op maandag 13 juli 2015 14:33 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Stop hem wel tussen de bovenbenen van mijn date.
Och ik ben ook wel benieuwd.quote:Op maandag 13 juli 2015 14:32 schreef DrMarten het volgende:
Betekent niet dat ik er nooit heen wil. Ben wel nieuwsgierig na alle verhalen. Wel jammer dat het zo'n tyfuseind weg is.
Ik ga er bijna elk jaar naartoe, maar ben er als kind ook vaak geweest dus ik beleef het waarschijnlijk heel anders. Vriendin van me is er vroeger nooit geweest en vindt er geen zak aan, vond het zonde van haar geld etc etc. En ik voel me weer een klein kind als ik er ben.quote:Op maandag 13 juli 2015 14:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Och ik ben ook wel benieuwd.
Vraag me alleen af of het niet leuker is met een stel kinderen enzo. Of dat het voor volwassen ansich ook leuk genoeg is.
Dat wil ik ook ja. Maar ik wacht even tot de koters wat groter zijn en ik weer genoeg gespaard heb.quote:
Je weet maar nooit met de python hequote:Op maandag 13 juli 2015 14:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je daar bij kunt, heb je wel meer zorgen dan je hand.
Ik ook. Als ik in de buurt ben begin ik al te hyperen en en te bedenken waar ik allemaal in wil.quote:Op maandag 13 juli 2015 14:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga er bijna elk jaar naartoe, maar ben er als kind ook vaak geweest dus ik beleef het waarschijnlijk heel anders. Vriendin van me is er vroeger nooit geweest en vindt er geen zak aan, vond het zonde van haar geld etc etc. En ik voel me weer een klein kind als ik er ben.
Ook nog nooit geweestquote:
quote:Op maandag 13 juli 2015 14:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook. Als ik in de buurt ben begin ik al te hyperen en en te bedenken waar ik allemaal in wil.
Maar alleen rondlopen in het park vind ik ook al geweldigIk moet er elk jaar ook naar toe
Dit jaar al 5 keer geweest en ik ga nu in augustus nog een keer
10 jaar geleden voor het laatst geweest.quote:Op maandag 13 juli 2015 14:37 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ook nog nooit geweest
Het is heel erg, maar qua pretpark ken ik eigenlijk alleen Hellendoorn, maar dat is ook alweer 20 jaar geleden.
Ik ben in Disney nog een tandje erger dan in de Efteling. Dat is echt een aparte wereld waar je alles achter je kunt laten, je merkt niets van de buitenwereld.quote:Op maandag 13 juli 2015 14:39 schreef Cue_ het volgende:
Disney ben ik wel geweest toen ik klein was. Geen idee of dat ik het nu leuk zou vinden. Ben niet zo'n fan van achtbanen dus dat helpt ook niet mee.
Warner Bros movie World paar jaar terug nog wel geweest. Best oke, maar was teamuitje, dan wel leuk.
Jaquote:Op maandag 13 juli 2015 14:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo erg heb ik het nog nietVind het wel jammer dat ik vorig jaar niet ben geweest en dit jaar waarschijnlijk ook niet ga. Er zijn ergere dingen, maar mis het toch wel.
Vooral ook omdat ik die troep van Blond Amsterdam wil halen
Ja kut he. De webshop van Blond verkoopt het ook wel, maar die klotetheepot is al heel lang uitverkocht.quote:Op maandag 13 juli 2015 14:40 schreef Tally het volgende:
[..]
JaBlond!
En net nu de Eftelingshop is dichtgeflikkerd he
Ik bestelde daar echt veelMaar nu kan ik het dus alleen in het park nog kopen.
Ook in Disney heb je andere mensen rondlopen en dergelijke shit, kosten zaken geld en alles.quote:
En dat begint al op het pleintje er voor. Waar je al zooi uit Disney kunt kopen en heerlijk kunt eten.quote:Op maandag 13 juli 2015 14:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben in Disney nog een tandje erger dan in de Efteling. Dat is echt een aparte wereld waar je alles achter je kunt laten, je merkt niets van de buitenwereld.
Wij gaan altijd meerdere dagen en verblijven in een hotel. Alles is in de stijl van Disney, alles is aangekleed en netjes en keurig. Het is echt een themapark, je bent helemaal afgezonderd in dat ene Disney-wereldje.quote:Op maandag 13 juli 2015 14:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ook in Disney heb je andere mensen rondlopen en dergelijke shit, kosten zaken geld en alles.
Zie niet echt hoe het echt een andere wereld is. Ja je hebt geen werk, maar voor de rest vind ik het net een winkelstraat, maar dan met wat grotere winkels
Ik heb eerst de Efteling even een berichtje gestuurd voor ik er heen ga volgende maand. Of zij wel het Sprookjesboom behang verkopen in het parkquote:Op maandag 13 juli 2015 14:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja kut he. De webshop van Blond verkoopt het ook wel, maar die klotetheepot is al heel lang uitverkocht.
Ik ga dit jaar met Halloween, twee jaar geleden met Kerst geweest en in Orlando ook met Halloween geweest. En daarvoor nog een keer in september en een keer in juli, maar toen had je geen thema's, alleen vuurwerk om elf uur 's avondsquote:Op maandag 13 juli 2015 14:42 schreef Tally het volgende:
[..]
En dat begint al op het pleintje er voor. Waar je al zooi uit Disney kunt kopen en heerlijk kunt eten.
Ik ben 10 jaar geleden geweest met Halloween. O dat was zo magische en fantastisch
Meerdere dagen in alleen maar Disney rondlopen zou ik redelijk gestoord van worden denk ikquote:Op maandag 13 juli 2015 14:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij gaan altijd meerdere dagen en verblijven in een hotel. Alles is in de stijl van Disney, alles is aangekleed en netjes en keurig. Het is echt een themapark, je bent helemaal afgezonderd in dat ene Disney-wereldje.
Die hoef je niet tegen te komen hoorquote:Op maandag 13 juli 2015 14:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Meerdere dagen in alleen maar Disney rondlopen zou ik redelijk gestoord van worden denk ik
ik heb iets tegen Mickey Mouse
Je hebt wel meerdere dagen nodig, ander zie je niet alles enzo. Dus dat is niet zo erg.quote:Op maandag 13 juli 2015 14:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Meerdere dagen in alleen maar Disney rondlopen zou ik redelijk gestoord van worden denk ik
ik heb iets tegen Mickey Mouse
Dat is ook gewoon heerlijkquote:Op maandag 13 juli 2015 14:45 schreef Cue_ het volgende:
Wou dat ik dat hele 'andere wereld" enzo ook kon ervaren, lijkt me lekker![]()
Telefoon in je hotel achterlaten en drie dagen helemaal gehersenspoeld wordenquote:Op maandag 13 juli 2015 14:45 schreef Cue_ het volgende:
Wou dat ik dat hele 'andere wereld" enzo ook kon ervaren, lijkt me lekker![]()
Jaquote:Op maandag 13 juli 2015 14:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil Sulley eens knuffelen maar die kinders zijn me steeds voor.
Ik ben laatst (met Oud en Nieuw) een week geweest. De rest ging dat 's avonds naar huis en ik ben dan nog lekker in mn uppie rond gaan lopen. Attracties nog in geweest. Maar ook gewoon lopen en mensen kijkenquote:Op maandag 13 juli 2015 14:48 schreef DrMarten het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat ik het daar meer dan een dag echt naar mijn zin heb. Efteling lijkt me dan leuker, gewoon een dagje rondhobbelen en weer weg.
Hoe word je dan gehersenspoeld? Je loopt, gaat een attractie in, je ergert je aan mensen/kinderen, je ziet wat leuke en mooie dingen.quote:Op maandag 13 juli 2015 14:46 schreef CherryLips het volgende:
Telefoon in je hotel achterlaten en drie dagen helemaal gehersenspoeld worden
Dat ergeren moet je laten. Gewoon denken aan wat er komen gaat.quote:Op maandag 13 juli 2015 14:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe word je dan gehersenspoeld? Je loopt, gaat een attractie in, je ergert je aan mensen/kinderen, je ziet wat leuke en mooie dingen.
De muziek. De winkels. De commerciequote:Op maandag 13 juli 2015 14:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe word je dan gehersenspoeld? Je loopt, gaat een attractie in, je ergert je aan mensen/kinderen, je ziet wat leuke en mooie dingen.
Dat kan ik echt niet een hele dag uitzettenquote:Op maandag 13 juli 2015 14:51 schreef Tally het volgende:
Dat ergeren moet je laten. Gewoon denken aan wat er komen gaat.
Als je je ergert dan heb je gewoon een kutdag. Ik laat lekker alles op zijn beloop.
Zelfs die kutkinderen
Das kutquote:Op maandag 13 juli 2015 15:04 schreef Tally het volgende:
Het mag ook niet gewoon goed gaan he.
Nu weer een probleempje met de kopers van ons huis. Ze krijgen de financiering niet op tijd rond
Zo maar weer eens naar de makelaar om uit te zoeken wat dit betekend
Dat word straks of mn huis alsnog kwijt of wonen in mijn oude huis of wonen in het nieuwe huis en 2 hypotheken!quote:
Pfffffff. Bah.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:04 schreef Tally het volgende:
Nu weer een probleempje met de kopers van ons huis. Ze krijgen de financiering niet op tijd rond
Hoeft niet hoor, toen ik 2 jaar geleden in Disney was was het super rustig en hebben we het hele park+studio's in een dag afgewerkt. Sommige attracties zelfs 2x gedaan.quote:Op maandag 13 juli 2015 14:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hebt wel meerdere dagen nodig, ander zie je niet alles enzo. Dus dat is niet zo erg.
Ja als er geen hond is, is het wat anders natuurlijk.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:14 schreef KomtTijd... het volgende:
Hoeft niet hoor, toen ik 2 jaar geleden in Disney was was het super rustig en hebben we het hele park+studio's in een dag afgewerkt. Sommige attracties zelfs 2x gedaan.
Uiteindelijk loop je tussen het zelfde schorriemorrie als in de echte wereld ja, daar ga ik ook niet voor. Als de attracties maar leuk zijn.quote:Op maandag 13 juli 2015 14:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja oke, maar dan ga je voor de attracties, niet het idee wat Tally / CL heeft, dat je in een andere wereld leeft voor een paar dagen.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Uiteindelijk loop je tussen het zelfde schorriemorrie als in de echte wereld ja, daar ga ik ook niet voor. Als de attracties maar leuk zijn.
Welke periode?quote:Op maandag 13 juli 2015 15:14 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, toen ik 2 jaar geleden in Disney was was het super rustig en hebben we het hele park+studio's in een dag afgewerkt. Sommige attracties zelfs 2x gedaan.
Mijn startsalaris was destijds ook bizar laag. Dat ik dat accepteerde.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:37 schreef Renesite het volgende:
Vriend gaat werken bij een gemeente.
Jaloersmakende startsalarissen hanteren ze daar!!!! Ik ben echt voor een schijntje aan het werk gegaan verhoudingsgewijs
Dat van mij is ook niet hoog als ik het vergelijk met het bedrijfsleven, maar ik vind het wel prima, vanaf komende maand weer een schaal omhoog en 17 jaar lang een periodiek erbij.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn startsalaris was destijds ook bizar laag. Dat ik dat accepteerde.
Nee joh. Het duurt iets van 17 jaar voordat je aan je maximum salaris zit.quote:
schrok alquote:Op maandag 13 juli 2015 15:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nee joh. Het duurt iets van 17 jaar voordat je aan je maximum salaris zit.
Schaal omhoog? Wat is dat?quote:Op maandag 13 juli 2015 15:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat van mij is ook niet hoog als ik het vergelijk met het bedrijfsleven, maar ik vind het wel prima, vanaf komende maand weer een schaal omhoog en 17 jaar lang een periodiek erbij.
Die 5% loonsverhoging waar ze het in het nieuws over hebben is ook niet vervelend
Dan was ik er op mijn 18e begonnen. Toen zat ik nog braaf op het VWOquote:
Heb 2 jaar een schaal onder de schaal gezeten die eigenlijk bij de functie hoort ivm opleidingstraject. Pas bij afronden van dat traject gaat de correcte schaal in. Vanaf augustus in mijn geval.quote:
Ik doe nu senior werkzaamheden vanuit een junior schaal. Ergens gaat iets mis.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heb 2 jaar een schaal onder de schaal gezeten die eigenlijk bij de functie hoort ivm opleidingstraject. Pas bij afronden van dat traject gaat de correcte schaal in. Vanaf augustus in mijn geval.
Wat doe je er aan?quote:Op maandag 13 juli 2015 15:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik doe nu senior werkzaamheden vanuit een junior schaal. Ergens gaat iets mis.
Ik ga na mn vakantie weer eens op zoek naar een nieuwe baan.quote:
quote:Op maandag 13 juli 2015 15:04 schreef Tally het volgende:
Dan is het helemaal niet meer naar de Efteling gaan dus.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat word straks of mn huis alsnog kwijt of wonen in mijn oude huis of wonen in het nieuwe huis en 2 hypotheken!
Niet eens gelezen. Maar wtf...quote:Op maandag 13 juli 2015 15:04 schreef Tally het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |